Advertentie | |
|
05-01-2010, 20:42 | |
Verwijderd
|
Ik weet dat dit het laatste is wat je wilt horen, maarrrrrrrrr je bent nog ontzettend jong en ik zou me er allemaal niet zo heel druk over maken. Leef gewoon lekker je leven, probeer af en toe eens meisjes aan te spreken en met haar te flirten, werk aan je zelfvertrouwen (hang af en toe een beetje de klootzak uit) en dan kom je vanzelf een keer een exemplaar tegen die jou net zo leuk vindt als jij haar en vervolgens ga je weer verder met oefenen.
|
05-01-2010, 21:43 | |
Jup, lief zijn tegen haar. Gast, ik ben ook 1,80. Naja, iets langer dan, 1.85 ofzo? En weeg 77. Jij moet dringend aankomen, en ik moet dringend afvallen (naja zo erg is het nou ook weer niet). Iets er tussen in zou prima zijn, je moet rond de 70 wegen, vrouwen houden niet zo van heel dun.
Verder gewoon niet zo druk maken en veel humor (geen racistische opmerkingen oid) en zelfvertrouwen.
05-01-2010, 21:46 | ||
Citaat:
05-01-2010, 22:02 | ||
Citaat:
Das absoluut niet waar, genoeg meiden houden van skinny, andere kant, of jij dat soort meiden interessant vind is een tweede. @ daantjer, 1.80, 63 kilo en beetje brede schouders..... hmmm, probeer een beetje een wasbordje te krijgen, koop wat strakke t-shirts, overhemden en hemden, een broek waarin je kont goed uit komt maar niet te strak en ga rondhangen bij zwemplekken en andere plekken waar meiden komen om jongens te zien. Voor de rest zou ik niks weten, zoals gezegt word zelfvertrouwen en interesse in de meid kom je een heel eind mee. |
05-01-2010, 22:10 | |
Je bent pas 15 tijd genoeg.
kijk eens wat er rondloopt en vraag eens iemand mee uit. - wees lief voor ze - geen ras. opmerkingen - ook geen oversexte - begin rustig met uitgaan en dan stapje voor stapje verdergaan - roos doet het altijd goed en vinden meiden geweldig om te krijgen.
05-01-2010, 23:58 | |
Joh, stel je niet zo aan. Wees blij dat je op je 15de al een vriendin heb gehad. Je gewicht is prima en de meeste vrouwen vallen op karaktereigenschappen die tonen dat je sociaal, zeker, luchthartig (humor met zelfspot) bent, en een leider bent. Je uiterlijk is niet zo heel boeiend, blijkbaar zie je er normaal uit.
|
06-01-2010, 02:21 | ||
Citaat:
OT: Daar hebben ze de wallen voor bedacht, als je zo desperate bent. Anyway, gewoon eens flirten wil nog wel eens helpen, niet opgaan in de achtergrond.
06-01-2010, 09:37 | |
Oke, ik ga heel afgezaagd klinken, het zij zo.
Ga er niet te veel mee bezig. Als je een leuk meisje ziet, denk dan niet meteen: oh die zou ik als vriendin willen. Probeer het los te laten, focus je op andere dingen, maak lol, maak vrienden(vrieninnen). Hoe minder je erover na denkt, hoe meer je uitstraalt en dan zal het ook vanzelf een keer gebeuren. Als jij elke leuke meid als potentieel gaat zien dan gedraag je je ook zo en dat schrikt vrouwen af..
06-01-2010, 20:56 | |
Ik ben 16 heb nog nooit een vriendin gehad (nou niet een waarmee je staat te bekken in iedergeval). Wacht gewoon af tot je de juiste tegen komt. Het is geen verplichting om op je 15e al een vriendin te hebben
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hebben 13 en 14 jarige meisjes behoefte aan seks? Dr_Love | 111 | 17-08-2017 22:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vind ik een vriendin/liefde zónder discotheek? Jos-Single | 73 | 24-08-2010 13:50 | |
Psychologie |
Ik kan niet meer Dark Red | 30 | 31-05-2005 15:21 | |
Liefde & Relatie |
'Gedumpt' door een vriendin Delicate | 9 | 20-02-2005 15:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 17:23 | |
De Kantine |
Met welke problemen zit je nu? Maak een lijstje... Evil creature | 147 | 22-07-2003 10:57 |