Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Laatst toen ik naar de trein liep, was er een meisje voor mij aan het lopen. Ze was aan het bellen, maar ik lette niet echt op het gesprek. Wel ving ik de volgende zin op:
'Ik heb de griepprik gekregen in mijn linkerarm en nu doet mijn rechtervoet pijn, heel raar. Hihi.' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Vorige week woensdag in de trein vanuit Utrecht naar huis:
'Veel jongeren weten ook niet dat het verval is begonnen met de invoering van de paprika' Meer heb ik niet meekregen maar ik had echt zoiets van uuuh...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, laatst zat ik in de trein toen er een oudere man zich niet lekker voelde en moest kotsen.. Kwamen er een stuk of vijf Marokkaanse jongens aan (jaar of veertien) die allemaal de mobieltjes tevoorschijn haalden en filmpjes en foto's maakten, allemaal lachen.. En de rest van de coupé liep allemaal naar een andere coupé... Toen vroegen mijn vriend en ik of het wel ging, hij schaamde zich kapot. Zo sneu. Toen kwam er een conducteur en die heeft meneer geholpen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die vrouw: "Nou gewoon, 's avonds." Insert verbijsterd gezicht van mij. Hoe kun je nou twee uur lang niks doen? Zelfs 's avonds? Al kijk ik een film, dan nog ben ik ondertussen aan het tekenen ofzo... en dan nog, dan kan ik mijn nagellak nog slopen aan de afstandsbediening ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Altijd als ik naar de ouders van stefenootje ga, zitten er een paar van die provinciale mongolen in de bus. Zo ook deze keer, 10 minuten voordat de bus kwam stonden ze al te dansen op de constante herhaling van:"busje komt zo, busje komt zo". Pas toen de bus 3 minuten onderweg was stopte ze
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Offtopic: Die truc van de kraan ken ik ook, maar hij werkt bij mij nooit... ja het lijkt wel droog, als je er met je vingers overheen gaat enzo, maar zodra er druk op komt, bijvoorbeeld als je je broek naar beneden trekt op de wc ![]() ![]() |
![]() |
|
|