Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2010, 09:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is heel goed! Ik dacht dat niemand 'm wilde hebben en dat ik 'm gewoon door 't grofvuil op moest laten halen! Dus ik ben erg blij!
ooh dat is goed! Fijn zeg!
Weet je al wat je met het geld gaat doen?
Advertentie
Oud 17-03-2010, 09:59
Verwijderd
Hey kunst, heb je je vriendin nog kunnen pleasen met je kookkunsten gisteren?
Verwijderd
katje katje ik had je gepmd omdat ik aan je moest denken toen ik het zag!
Verwijderd
ik heb gebeld, beetje uitgesteld maar hij zei niet eens 'pff vandaag al???' maar gewoon 'nee ja is goed joh'!
Oud 17-03-2010, 10:00
Verwijderd
Citaat:
hey sann jij was er gisteren ook al!
ach ja ik kom elke dag wel even langs
Oud 17-03-2010, 10:01
Verwijderd
Nou katje, we zouden hier eten omdat we samen training hadden ´s avonds, maar de training ging niet door en door jouw gesprek over nanbrood had ik er zo veel zin in dat we uit eten zijn gegaan naar een indiaas restaurant!
Oud 17-03-2010, 10:01
Verwijderd
Citaat:
ooh dat is goed! Fijn zeg!
Weet je al wat je met het geld gaat doen?
eten kopen

Het eind van mijn saldo is namelijk heel erg in zicht (Deze maand naar nieuwe kamer gegaan en dat kostte allemaal toch weer een stuk meer dan verwacht) Dus ik kan er niks leuks mee doen, helaas, maar ik hoef iig niet bij iemand aan te kloppen om te lenen en dat is heel relaxed!
Oud 17-03-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Nou katje, we zouden hier eten omdat we samen training hadden ´s avonds, maar de training ging niet door en door jouw gesprek over nanbrood had ik er zo veel zin in dat we uit eten zijn gegaan naar een indiaas restaurant!
ooh dat is helemaal makkelijk en leuk
Oud 17-03-2010, 10:03
Verwijderd
Citaat:
ooh dat is helemaal makkelijk en leuk
nou twee flessen wijn en wat likeur verder, ik werd vanochtend wel brak wakker..

Maar het was een topavond!

Heb jij jouw yoghurtkoreanderrecept nog klaar staan? (A)Ik vond het wel een goede voor vandaag..
Oud 17-03-2010, 10:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
eten kopen

Het eind van mijn saldo is namelijk heel erg in zicht (Deze maand naar nieuwe kamer gegaan en dat kostte allemaal toch weer een stuk meer dan verwacht) Dus ik kan er niks leuks mee doen, helaas, maar ik hoef iig niet bij iemand aan te kloppen om te lenen en dat is heel relaxed!
ooh nou dat is ook prima
Oud 17-03-2010, 10:05
Verwijderd
goedemorgen.
Oud 17-03-2010, 10:06
Verwijderd
hoi pip! Toen ik wakker werd moest ik aan jou denken! Omdat het mooi weer is
Oud 17-03-2010, 10:06
Verwijderd
hoi kunst! wat leuk!
Oud 17-03-2010, 10:07
Verwijderd
ja he!

echt dolletjes
Oud 17-03-2010, 10:07
Verwijderd
Ik zit te twijfelen of ik zal fietsen naar m'n werk straks. Het is ongeveer 25 min fietsen, maar ik moet om 23 uur terug en dan fiets ik een heel stuk langs een bos waar geen mensen wonen en dat vind ik zo'n creepy stukje.
Oud 17-03-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
nou twee flessen wijn en wat likeur verder, ik werd vanochtend wel brak wakker..

Maar het was een topavond!

Heb jij jouw yoghurtkoreanderrecept nog klaar staan? (A)Ik vond het wel een goede voor vandaag..

Altijd, altijd

Spoiler
Verwijderd
Oh dat is een moeilijke beslissing.
Ik fiets altijd en altijd langs het bos en altijd terug is het 's nachts. Maar het is een klein stukje dat eng is, dus het maakt me niet uit want anders moet ik altijd met de bus en het is maar 4 haltes ofzo.
Verwijderd
het is echt heerlijk blijmakend weer he
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik zit te twijfelen of ik zal fietsen naar m'n werk straks. Het is ongeveer 25 min fietsen, maar ik moet om 23 uur terug en dan fiets ik een heel stuk langs een bos waar geen mensen wonen en dat vind ik zo'n creepy stukje.
het bos is niet veel enger dan een woonwijk; je buurman kan je ook zomaar begraven
Oud 17-03-2010, 10:10
Missy
Missy is offline
Ah wat fijn, ik heb een auto die total loss is.
Oud 17-03-2010, 10:11
Verwijderd
Citaat:

Altijd, altijd

Spoiler
Waarom honing, proef je echt honingsmaak? Ik hou niet zo van honing :buh:
Oud 17-03-2010, 10:12
Verwijderd
Citaat:
het bos is niet veel enger dan een woonwijk; je buurman kan je ook zomaar begraven
ja maar dan kun je hard schrreeuwen en dan horen de andere buren het. Maar in het bos hoort niemand het.
Oud 17-03-2010, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom honing, proef je echt honingsmaak? Ik hou niet zo van honing :buh:
nee dat proef je niet, in de saus is het omdat het anders te zuur is, en de marinade weet ik niet, maar het smaakt niet honingachtig ofzo het heeft vast iets te maken met dat gerechten een zoetje en een zuurtje en een bittertje en what not nodig hebben. dat zegt robert k. altijd.
Oud 17-03-2010, 10:14
Verwijderd
1 theelepel in een hele marinade geeft meestal geen honingsmaak, alleen een zoete smaak. En suiker is niet handig in een marinade want dat is zo korrelig.
Als je honing echt vies vindt kun je het misschien vervangen door gembersiroop? Maar dat kan Katje vast vertellen
Verwijderd
Het is echt heerlijk buiten! Ik denk dat ik zo in het zonnetje op het dakterras ga ontbijten.
Verwijderd
en mag er ook een beetje peper in? of is dat zinloos door de grote hoeveelheid yoghurt?
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is een moeilijke beslissing.
Ik fiets altijd en altijd langs het bos en altijd terug is het 's nachts. Maar het is een klein stukje dat eng is, dus het maakt me niet uit want anders moet ik altijd met de bus en het is maar 4 haltes ofzo.
mijne is net 1 halte na de zonegrens dus dat is ook wel zonde.
Citaat:
das waar
Verwijderd
mja vervangen door basterdsuiker kan sowieso wel denk ik, dat is niet zo korrelig
Oud 17-03-2010, 10:15
Verwijderd
Citaat:
en mag er ook een beetje peper in? of is dat zinloos door de grote hoeveelheid yoghurt?
sowieso peper en zout ja!
Oud 17-03-2010, 10:16
Verwijderd
Citaat:
mijne is net 1 halte na de zonegrens dus dat is ook wel zonde.

das waar
en een halte eerder in of uit stappen, is dat een optie? Ik loop vanaf hier altijd een stukje naar de halte omdat ik geen zin heb om voor die 200 meter een strip te betalen. En als ik naar ergens anders ga, dan fiets ik vaak 2 zones, want eigenlijk wil ik fietsen, maar het hele stuk fietsen is te ver...
Verwijderd
Citaat:
sowieso peper en zout ja!
maar echte pittige rode chillipepers?
Rationeel
Rationeel is offline
honing in de marinade is lekker, dan karameliseert de boel lekker als je bakt
Oud 17-03-2010, 10:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
maar echte pittige rode chillipepers?
koken is proberen!
Oud 17-03-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
en een halte eerder in of uit stappen, is dat een optie? Ik loop vanaf hier altijd een stukje naar de halte omdat ik geen zin heb om voor die 200 meter een strip te betalen. En als ik naar ergens anders ga, dan fiets ik vaak 2 zones, want eigenlijk wil ik fietsen, maar het hele stuk fietsen is te ver...
dan moet ik lopend langs dat klote bos en ze hebben laatst een halte weggehaald waardoor er nu veel meer ruimte tussenzit. Maar ik ga wel fietsen, want ik bedenk me net dat het ook wel een gedoe is om met de bus te gaan want alles hier in het centrum is opgebroken en dan moet ik eerst helemaal naar centraal.
Oud 17-03-2010, 10:18
Verwijderd
Hebben jullie behoefte aan een foto van toen ik 5 of 6 was?
Oud 17-03-2010, 10:19
Verwijderd
Ik wou opzoeken op welke lokaties de kans dat je slachtoffer wordt van een geweldsmisdrijf het grootst is, want ik denk niet dat dat in een bos is. Maar ik kan het niet vinden.
Verwijderd
maar ik heb een vraag: je kunt toch ruilen zonder bon als je kan aantonen dat je een product in die winkel hebt gekocht??
Ik heb namelijk een pak yoghurt-muesli flakes gekocht maar het lijkt me eigenlijk heel vies, het is van ah huismerk maar ik ben de bon kwijt. Maar ze zullen wel moeilijk gaan doen zonder bon denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie behoefte aan een foto van toen ik 5 of 6 was?
ontzettend
Verwijderd
Nou dat scheelt, fietsen is gezond!

@katje ik ga het maken, het komt goed Morgen lees je het vast ergens.
Oud 17-03-2010, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Nou dat scheelt, fietsen is gezond!

@katje ik ga het maken, het komt goed Morgen lees je het vast ergens.
Verwijderd
Citaat:
Ik wou opzoeken op welke lokaties de kans dat je slachtoffer wordt van een geweldsmisdrijf het grootst is, want ik denk niet dat dat in een bos is. Maar ik kan het niet vinden.
Het is het bos naast de scheveningse gevangenis, dus nu maar hopen dat er niemand uitbreekt
Verwijderd
Citaat:
maar ik heb een vraag: je kunt toch ruilen zonder bon als je kan aantonen dat je een product in die winkel hebt gekocht??
Ik heb namelijk een pak yoghurt-muesli flakes gekocht maar het lijkt me eigenlijk heel vies, het is van ah huismerk maar ik ben de bon kwijt. Maar ze zullen wel moeilijk gaan doen zonder bon denk ik.
ah doet vaak niet zo moeilijk.
Eigenlijk moet je dan ook kunnen aantonen dat het minder dan 14 dagen geleden gekocht is. Op zich is dat info die aan je bonuskaartnummer verbonden is dus dat kunnen ze opzoeken. Maar ik denk dat een caisierre liever gewoon geld teruggeeft dan helemaal moeilijk te gaan doen met je bonuskaart
Verwijderd
ah doet sowieso niet moeilijk over ruilen! Je kunt het iig proberen!
Oud 17-03-2010, 10:21
Verwijderd
Citaat:
ah doet vaak niet zo moeilijk.
Eigenlijk moet je dan ook kunnen aantonen dat het minder dan 14 dagen geleden gekocht is. Op zich is dat info die op je bonuskaart staat.
Oeh ik weet niet of ik die toen heb gebruikt eigenlijk. Maar iig is dat ding nog heel lang houdbaar. Ik ga het toch maar proberen straks, toch weer 2,20.
Oud 17-03-2010, 10:23
Verwijderd
ik ben gewoon aangevallen in de pauze
Oud 17-03-2010, 10:24
Verwijderd
Citaat:
huh
Tink*
Tink* is offline
Wtf
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
door dat ene meisje weer?
Oud 17-03-2010, 10:25
Sherlock
Sherlock is offline
Kut zeg.
Oud 17-03-2010, 10:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
nee dat proef je niet, in de saus is het omdat het anders te zuur is, en de marinade weet ik niet, maar het smaakt niet honingachtig ofzo het heeft vast iets te maken met dat gerechten een zoetje en een zuurtje en een bittertje en what not nodig hebben. dat zegt robert k. altijd.
Als je vlees in honing marineert is dat omdat de suikers het mals maken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten