Advertentie | |
|
29-01-2010, 00:10 | ||
Citaat:
Ik dacht dat je al gesolliciteerd had en een kwartier erna al was aangenomen haha mijn fout Maar we gaan ervan uit dat het wel goed zou komen he! Welk filiaal staat nu niet op enthousiaste medewerkers met ervaring te wachten! |
29-01-2010, 12:31 | ||
Citaat:
|
29-01-2010, 21:32 | |
Het kader draagt het keertje met: 'Advies nodig?'
Verder heb ik nog nooit de sticker die je bedoelt gezien bij ons op schapstickerhouders.. wij werken dus niet met het systeem. Is het trouwens niet heel vervelend lege vakken lopen als er witte stickertjes over de barcode geplakt zitten? Mvg, Michael |
30-01-2010, 00:43 | ||
Citaat:
Dat is voor AH fijn omdat je contracten dan niet meetellen, eerder mag ook maar dan nemen ze misschien niet aan omdat voorgaande contracten dan ook meetellen en je dus op 4 kan komen en dus op een OT.
30-01-2010, 00:52 | ||
Citaat:
Wat betrefd nee-verkoop lopen: in principe als er een stickertje voor hangt, betekend dit dat er nog een aantal CE in het magazijn staan. Je hebt dus grote kans dat dit vak geen voorraad van 0 heeft. |
05-02-2010, 17:47 | |
Lieve mensen,
Ik heb dringend jullie hulp nodig! Ik ben namelijk aan genomen voor achter de counter het probleem is nu dat ik nul AH ervaring heb! Wat moet ik nu toch doen? Ze kunnen me toch daar niet doodleuk neerzetten en het hele kassa team aan laten sturen. Ik ben pas 16! Horen daar geen volwasse vrouwen te staat of op zijn minst mensen met ervaring?? En zou iemand mij kunnen kort uitleggen wat het precies inhoud? XXX |
05-02-2010, 19:45 | ||
Citaat:
Als je op de counter staat moet je dingen doen zoals transacties annuleren,de telefoon aannemen, producten omruilen/vergoeden,sigaretten enzo verkopen,staatsloten uitbetalen/afdrukken en de winkelwagentjes bij houden. Meestal sta je met zijn tweeën op counter, zeker in het begin lijkt me dat vrij logisch. Toen ik voor de eerste keer twee uur alleen op counter moest kon ik gewoon mijn teamleider bellen voor het geval er iets mis mocht gaan. En ik had instructies gekregen hoe ik moest vergoeden, de telefoon aannemen enzo. Vooral doorverbinden moet kunnen. Maar dat is gewoon even de 12 indrukken dan *0 en omroepen dat er Telefoon is op toestel 12-209 (of ander nummer, bij de meeste is het 209) Je kan het heus wel, en als het niet lukt kom je gewoon hier heen en dan helpen wij je verder En dat leiding geven valt reuze mee, je hoeft alleen maar voor te zorgen dat de kassamedewerkers genoeg munten en evt. biljetten in hun kassa hebben en dat ze op tijd op pauze gaan |
05-02-2010, 21:07 | ||
Citaat:
Vergeet vooral niet te vragen als je iets niet weet. Zo maak je de minste fouten en zo leer je het beste. Veel succes en ik hoor graag over je voorruitgang! |
05-02-2010, 22:16 | ||
Citaat:
Het is wel een goed idee om dat te vragen met die handboeken Een collega van me op counter toen we samen stonden zei toen ook: Ik heb liever dat je het gewoon 10x blijft vragen en dat het dan goed gaat, dan dat het 1x fout gaat |
06-02-2010, 21:05 | |
Vind het een aparte gang van zaken,
bij ons gaat het anders, mensen worden zoiezo altijd aangenomen op de kassa. Daarna is er bij gebleken geschiktheid, inschatting van het kader / teamleiders kassa, een doorstroom mogelijk naar de servicebalie. Misschien komt dat omdat wij tevens 'postkantoor' zijn, wat het iets lastiger maakt.. |
07-02-2010, 01:47 | ||
Citaat:
|
07-02-2010, 01:53 | ||
Citaat:
|
07-02-2010, 02:34 | ||
Citaat:
dat is wel een heel groot verschil met jou.. zit bij jou de vakantietoeslag erbij, of is het gewoon heel oneerlijk? |
07-02-2010, 13:53 | ||
Citaat:
Tevens moet je rekening houden met het all-in-loon. Heb je meer dan 14 contracturen per week, dan heb je geen all-in-loon en krijg je de "extra's" later uitbetaal of op een andere manier. |
08-02-2010, 01:27 | ||
Citaat:
Wij krijgen bijvoorbeeld om 18.00 houdbaar vracht en die wordt om 19.30 gevuld. Onze winkel is maandag t/m woensdag tot 20.00 open en donderdag en vrijdag tot 21.00 en zaterdag weer tot 20.00. Bij de meeste filialen zal na sluitingstijd nog gevuld worden. |
08-02-2010, 02:01 | ||
Citaat:
09-02-2010, 01:33 | |
Ik vind het altijd zo jammer dat hebberige klanten het voor de casseries moeten verpesten. Maar verder een prima actie.
Haha, ik hoorde gister van mijn moeder die in onze AH was dat de casseries niet meer mogen lachen van onze ASM Ik ben zó blij dat ik er weg ben. Laatst gewijzigd op 09-02-2010 om 14:16. |
09-02-2010, 13:51 | ||
Citaat:
En die hebberige klanten. tsja, wie vraagt wordt overgeslagen. Kijk als ze er echt 50 cent onder zitten geef ik ze natuurlijk wel. Maar meer dan een Euro, neeeee. Vorig jaar zat een klant zo lang te zeuren (ze had €5 te weinig voor een 2e pakje, en van jaaa ik moet me kleinkinderen nu teleurstellen enzo blablabla. Ik bleef stug volhouden ) Laatst gewijzigd op 09-02-2010 om 14:16. |
11-02-2010, 20:59 | ||
Citaat:
|
23-02-2010, 11:52 | ||
Citaat:
& ik had nog een vraagje aan nl-t1mo, wat voor werknemer ben je bij Albert Heijn, aangezien je er zoveel van afneemt? Ik neem toch wel aan dat je niet echt een vakkenvuller bent toch? Ohja, en nog iets. Na 10 maanden (Jan '09 tot Okt '09) te hebben gewerkt als vakkenvuller bij Albert Heijn, zonder enige optiek in doorgroeimogelijkheden (we zaten echt met mannen van 25 jaar die pas teamleider werden en nog een aantal trainee's) heb ik ontslag genomen. Nu al 5 maanden aan de slag als keukenmedewerker bij McDonald's! Taste it! |
23-02-2010, 16:37 | ||
Ik ben teamleider verkoopklaar bij AH 1517 in Beek,
Ik werk in oktober 3 jaar bij Albert Heijn. Verder studeer ik retailmanagement. Ik werk vrij veel; en ben op elke afdeling inzetbaar, waardoor ik ontzettend veel kennis op heb gedaan. dus vandaar. groetjes Citaat:
|
05-04-2010, 22:22 | ||
Citaat:
17-04-2010, 11:39 | ||
Citaat:
@hierboven: de lonen zijn bruto, maar voor iedereen is de eerste 2000 euro belastingvrij, dus veel belasting zal je echt niet hoeven te betalen. (ik neem aan dat je dit naast je school wilt doen) en de bakkerij is 's avonds voornamelijk schoonmaken. en op zaterdag heb je dan grote kans om om 6 uur 's ochtends te moeten beginnen. en of je daar tegen kan, dat verschilt per persoon. |
22-04-2010, 14:00 | |
hallo,
ik had even een vraag ik werk in een franchise onderneming van albert heijn en zie dat tot de functie (D) schaal teamleider 1 hoort, en tot de functie van schaal (E) hoort teamleider 2,winkelassistent maakt albert heijn gebruik van de E schaal kan iemand me hier meer uitleg over geven desnoods even een email sturen. alvast bedankt. |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 17:35 |