Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2010, 21:17
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb me toch een verdomd lekkere ossenhaas gegeten
Advertentie
Oud 19-04-2010, 21:18
Verwijderd
Citaat:
ik heb me toch een verdomd lekkere ossenhaas gegeten
nom nom dat heb ik lang niet gegeten.
Oud 19-04-2010, 21:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb net mijn halve flesje vernis leeggesmeerd over twee vogelhuisjes . Ik heb nooit genoeg voor nog drie.
Oud 19-04-2010, 21:21
Tink*
Tink* is offline
Is je weddenschap ding al voorbij Rationeel?
Oud 19-04-2010, 21:25
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Is je weddenschap ding al voorbij Rationeel?
yesh! ik heb gewonnen
Verwijderd
Citaat:
yesh! ik heb gewonnen
Niiiiice.
Verwijderd
Citaat:
yesh! ik heb gewonnen
Oud 19-04-2010, 21:26
Verwijderd
Sann, kun je iets voor me doen? Ik kan niet bij mijn cijfer!

Edit: laat maar, wat ik in gedachte had zou ook niet werken.
Verwijderd
Citaat:
yesh! ik heb gewonnen
Echt mooi
Gefelicihelevettedikkeslagroomtaart!
Carn
Carn is offline
42!
Oud 19-04-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik weet het dus niet Ik heb nu sowieso even een enorme dip
Je komt er wel uit! Waar woon je nu eigenlijk?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil wel even kijken of ik er bij kan hoor. *op tenen staat*
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
yesh! ik heb gewonnen
Dus 1000 euro in de pocket?
Oud 19-04-2010, 21:29
Verwijderd
Doe eens een voor en na foto, Rationeel
Oud 19-04-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel even kijken of ik er bij kan hoor. *op tenen staat*
Oh sorry, was dat Limburs ipv ABN?
Oud 19-04-2010, 21:30
Verwijderd
Citaat:

Edit: laat maar, wat ik in gedachte had zou ook niet werken.
Wat irritant

Mijn cijfer voor burg. proces komt 4 dagen later omdat 2 docenten niet naar NL kunnen vliegen
Oud 19-04-2010, 21:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je komt er wel uit! Waar woon je nu eigenlijk?
Ik pendel een beetje tussen Helmond en mijn moeder, maar ik word er zo moe van. Ik moet ook nog eens een paar dagen in de week ik Nieuwegein zijn, en ik zie soms drie keer per dag het halve land. Ik was een beetje aan het focussen op Den Bosch, maar ik denk dat het toch maar handiger is om in Utrecht/Nieuwegein te gaan wonen, maar nu krijg ik weer dat nare idee dat ik een enorm stomme keuze heb gemaakt door in Nieuwegein te gaan werken.

Ohja, en mn afstuderen verloopt ook klote gaat pas na de zomer worden
Oud 19-04-2010, 21:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh sorry, was dat Limburs ipv ABN?
hahaha nee, ik las het in eerste instantie gewoon als dat jij er niet bij kon, en sann wel omdat die iets langer is dan jou, en toen dacht ik "goh, laat ik eens een flauw grapje maken!"
Oud 19-04-2010, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Ik pendel een beetje tussen Helmond en mijn moeder, maar ik word er zo moe van. Ik moet ook nog eens een paar dagen in de week ik Nieuwegein zijn, en ik zie soms drie keer per dag het halve land. Ik was een beetje aan het focussen op Den Bosch, maar ik denk dat het toch maar handiger is om in Utrecht/Nieuwegein te gaan wonen, maar nu krijg ik weer dat nare idee dat ik een enorm stomme keuze heb gemaakt door in Nieuwegein te gaan werken.

hmm ja dat gependel is ontzettend kut lijkt me. Nu heb je nog gewoon ov toch? Utrecht is op zich ook wel fijn, lekker overal relatief dichtbij enzo.
Hoeveel maakt dat afstuderen nu uit? Je hoeft toch niet de hele zomer de studeren en dingen doen enzo? Je gaat het gewoon overleven!
Oud 19-04-2010, 21:36
Verwijderd
Ik vind mailtjes naar opdrachtgevers typen zo irritant. Vragen om een deelbetaling van een nog niet afgerond project, maar een project dat waarschijnlijk een zinkend schip is...maar als ik er nu niet om vraag is het misschien te laat. Maar dat moet ik dus ff mooi verpakken zonder gelijk de relatie te verstoren tussen ons
Oud 19-04-2010, 21:38
Verwijderd
Goedenavond.
Oud 19-04-2010, 21:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hmm ja dat gependel is ontzettend kut lijkt me. Nu heb je nog gewoon ov toch? Utrecht is op zich ook wel fijn, lekker overal relatief dichtbij enzo.
Hoeveel maakt dat afstuderen nu uit? Je hoeft toch niet de hele zomer de studeren en dingen doen enzo? Je gaat het gewoon overleven!
Utrecht is fijn, maar erg duur, en Den Bosch is betaalbaarder. Ik wilde ook in Den Bosch wonen omdat ik eventueel verder wil studeren en ik de optie nijmegen open wilde houden zonder nog een keer te moeten verhuizen. Daarnaast wilde ik ook wat dichter in de buurt van Roermond wonen, Utrecht is best ver weg en ik zit nog tot oktober vast aan mijn toneelrepetities.

Ja, natuurlijk ga ik het overleven, en die paar maanden boeien op zich ook niet zo veel, maar het is gewoon irritant, in juni kan ik wel klaar zijn maar dan is het te laat om voor de zomer beoordeeld te worden. En dus kan ik niet afstuderen met mijn studievrienden en dat vind ik kut. Daarnaast ligt het dus de hele zomer stil, dan kan ik wel werken, maar ben ik ongediplomeerd dus krijg ik in schaal 35 uitbetaald, ipv 50 wat me dus enkele honderden euro's per maand gaat schelen. En ik heb al zo veel stress op dit moment, en daar vloeit dat hele gedoe met dat afstuderen ook uit voort, waardoor ik eigenlijk helemaal geen plezier meer heb ik mijn werk, en dat vind ik ook niet leuk. Ik baal er gewoon van dat het een kuttijd is en dat het allemaal zuigt.
Oud 19-04-2010, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Wat irritant

Mijn cijfer voor burg. proces komt 4 dagen later omdat 2 docenten niet naar NL kunnen vliegen
Mja het wordt tijd dat ik Word weer eens instaleer, want ik kan gewoon het excell bestand niet openen, beetje stom. AAN DE UM WAS ALLES BETER, DAAR HAD JE SYSTEMEN MAN, DAAR KON JE NIET OMHEEN.

Citaat:

Jeetje wat rot Martin. Maar het is allemaal niet voor altijd hè. Als je nu in Nieuwegein gaat wonen en blijft werken, betekend dat niet dat dat zo moet blijven.
Oud 19-04-2010, 21:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jeetje wat rot Martin. Maar het is allemaal niet voor altijd hè. Als je nu in Nieuwegein gaat wonen en blijft werken, betekend dat niet dat dat zo moet blijven.
Nee dat weet ik maarja het is zo stom. Ik had me een beetje gericht op Den Bosch, maar die reiskosten spelen me een beetje parten. Had er niet op gerekend dat het zo duur zou zijn.
Oud 19-04-2010, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Mja het wordt tijd dat ik Word weer eens instaleer, want ik kan gewoon het excell bestand niet openen, beetje stom. AAN DE UM WAS ALLES BETER, DAAR HAD JE SYSTEMEN MAN, DAAR KON JE NIET OMHEEN.

Ja het irriteert mij ook dat ze niet alles gewoon na 2 weken in osiris plaatsen, maar dat het na 2 weken op webct staat en soms pas weeeken later op osiris .
Oud 19-04-2010, 21:48
Verwijderd
Ik ben weer terug rood in mn gezicht.
Oud 19-04-2010, 21:49
Verwijderd
Oja, Osiris, gebruiken jullie dat?

Wat een rampzalig systeem was dat toch. Nooit up-to-date En een vage samenvatting van alle behaalde ECTS die nooit klopte.
Verwijderd
Ik ben ook een beetje rood op m'n hoofd, het was 's middags namelijk best zonnig in Keulen.
Verwijderd
Citaat:
Ja het irriteert mij ook dat ze niet alles gewoon na 2 weken in osiris plaatsen, maar dat het na 2 weken op webct staat en soms pas weeeken later op osiris .
Als ik bij dat clubje mensen van de UU zou gaan die dingen oppert die verbeterd kunnen worden, zou ik zo een A4tje kunnen samenstellen.
Oud 19-04-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook een beetje rood op m'n hoofd, het was 's middags namelijk best zonnig in Keulen.
Nou, hoe was het?
Oud 19-04-2010, 21:50
Verwijderd
osiris is echt kots, rotsysteem
Oud 19-04-2010, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Nou, hoe was het?
Beviel goed en is voor herhaling vatbaar.
Oud 19-04-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Als ik bij dat clubje mensen van de UU zou gaan die dingen oppert die verbeterd kunnen worden, zou ik zo een A4tje kunnen samenstellen.
Jij lijkt me een fantastisch persoon voor zo'n clubje!
Oud 19-04-2010, 21:55
Verwijderd
Ik heb verdorie nog maar amper in de zon gezeten, aangezien ik al vier dagen aan een stuk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat ergens in een donker hol theater zit te maken enzo
Verwijderd
Citaat:
Oja, Osiris, gebruiken jullie dat?

Wat een rampzalig systeem was dat toch. Nooit up-to-date En een vage samenvatting van alle behaalde ECTS die nooit klopte.
qft.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb verdorie nog maar amper in de zon gezeten, aangezien ik al vier dagen aan een stuk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat ergens in een donker hol theater zit te maken enzo
Hoe was het met je lichttechnicus?
Oud 19-04-2010, 21:57
Martiño
Martiño is offline
Hm ik zie hier dat je icm een jaartrajectkaart ook een stad-/streekabonnement kan nemen, dat kost maar 570,50 per jaar en is geldig in alle bussen en trams. Misschien loont het zich dan toch wel in combinatie met het een jaartrajectkaart met korting van de NS.
Oud 19-04-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Jij lijkt me een fantastisch persoon voor zo'n clubje!
Hoe heet het ook alweer? Want ik wil er best bij.

Citaat:
Dat is waar ook! Viel het niet té veel tegen allemaal, na woensdag?

Citaat:
Dat.
Oud 19-04-2010, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Oud 19-04-2010, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Ik heb behoefte aan wijn en terrasjes! En ik ben morgen in Utrecht! Wie heeft er zin/tijd?
Martiño
Martiño is offline
haha @ sann en medeia
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet het ook alweer? Want ik wil er best bij.

Dat.
Studentenraad?
Oud 19-04-2010, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb behoefte aan wijn en terrasjes! En ik ben morgen in Utrecht! Wie heeft er zin/tijd?
Ik heb werkgroepen 's middags
Oud 19-04-2010, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Morgen om 14:00 ben ik er eventjes!
Oud 19-04-2010, 22:03
Martiño
Martiño is offline
Ja pfff
Oud 19-04-2010, 22:03
Martiño
Martiño is offline
Kom je koffie drinken in het ziekenhuis N00dles!
Oud 19-04-2010, 22:08
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dus 1000 euro in de pocket?

Citaat:
Doe eens een voor en na foto, Rationeel
zie foto's meet december en zie mij op de volgende meet
Oud 19-04-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik niet meer gezien sinds zaterdag heur.
Oud 19-04-2010, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Kom je koffie drinken in het ziekenhuis N00dles!
Nee, sorry, ik moet ff wat afgeven op het station en dan gelijk door naar mijn werk in H'sum.
Oud 19-04-2010, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Mja, beetje wel. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het zonder die woensdag net zo hard was tegengevallen hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten