Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoeveel maakt dat afstuderen nu uit? Je hoeft toch niet de hele zomer de studeren en dingen doen enzo? Je gaat het gewoon overleven! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mailtjes naar opdrachtgevers typen zo irritant. Vragen om een deelbetaling van een nog niet afgerond project, maar een project dat waarschijnlijk een zinkend schip is...maar als ik er nu niet om vraag is het misschien te laat. Maar dat moet ik dus ff mooi verpakken zonder gelijk de relatie te verstoren tussen ons
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, natuurlijk ga ik het overleven, en die paar maanden boeien op zich ook niet zo veel, maar het is gewoon irritant, in juni kan ik wel klaar zijn maar dan is het te laat om voor de zomer beoordeeld te worden. En dus kan ik niet afstuderen met mijn studievrienden en dat vind ik kut. Daarnaast ligt het dus de hele zomer stil, dan kan ik wel werken, maar ben ik ongediplomeerd dus krijg ik in schaal 35 uitbetaald, ipv 50 wat me dus enkele honderden euro's per maand gaat schelen. En ik heb al zo veel stress op dit moment, en daar vloeit dat hele gedoe met dat afstuderen ook uit voort, waardoor ik eigenlijk helemaal geen plezier meer heb ik mijn werk, en dat vind ik ook niet leuk. Ik baal er gewoon van dat het een kuttijd is en dat het allemaal zuigt.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hm ik zie hier dat je icm een jaartrajectkaart ook een stad-/streekabonnement kan nemen, dat kost maar 570,50 per jaar en is geldig in alle bussen en trams. Misschien loont het zich dan toch wel in combinatie met het een jaartrajectkaart met korting van de NS.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|