Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2010, 22:31
Verwijderd
O'ja en volgende week de nieuwe mensen, vind ik dan eigenlijk ook wel weer jammer.
Ik ben zo gewend aan die 4 koppels, dan komen er weer nieuwe.

Ik heb het gevoel dat het een oudere stel is ofzo...I don't know why?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2010, 14:16
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je kon dat nieuwe stel al zien hè, in de aankondiging van volgende week, niet heel goed, maar volgens mij zijn ze niet heel erg oud of zo
Tsja, Oene en Petra hadden er niet echt zin meer in hè, volgens mij vonden ze het ook niet echt heel erg dat ze eruit moesten...

En Maarten, ik kan hem dan wel irritant vinden, maar ze flikken het wel mooi steeds!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 17:12
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat ze eruit zijn, maar ook wel weer logisch. En de laatste afleveringen waren ze wel een beetje veel aan het zeuren. De andere bewoners hadden ook wel gelijk over Martine en Dennis, want niet een oplevering halen verdient toch ook wel een waarschuwing ofzo.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2010, 19:57
Verwijderd
Ik hou erg van fanatiekelingen zoals Maarten. Hij is iedereen te slim af en hij weet en kan heel veel.
Vind de meiden ook heel erg leuk, ook erg leuk naar elkaar.

Vind het ook wel goed dat petra en oene weg zijn, ik vond het al van die irritante ietwat zweverige types, en van uitdrukkingen als 'wij durven buiten de hokjes te denken' krijg ik de kriebels. Zo bijzonder leuk of buiten het hokje waren hun creaties nou ook weer niet, zou het eerder lelijk noemen, vooral die parachute. En daarbij hadden ze er toch zelf geen zin meer in geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 08:43
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Citaat:
Ik hou erg van fanatiekelingen zoals Maarten. Hij is iedereen te slim af en hij weet en kan heel veel.
Vind de meiden ook heel erg leuk, ook erg leuk naar elkaar.

Vind het ook wel goed dat petra en oene weg zijn, ik vond het al van die irritante ietwat zweverige types, en van uitdrukkingen als 'wij durven buiten de hokjes te denken' krijg ik de kriebels. Zo bijzonder leuk of buiten het hokje waren hun creaties nou ook weer niet, zou het eerder lelijk noemen, vooral die parachute. En daarbij hadden ze er toch zelf geen zin meer in geloof ik.
Kan niet anders zeggen dan dat ik het compleet met jou eens ben.

En om toch iets toe te voegen die parachute was echt een drama!
__________________
Fe este dia que hora
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik hou erg van fanatiekelingen zoals Maarten. Hij is iedereen te slim af en hij weet en kan heel veel.
Vind de meiden ook heel erg leuk, ook erg leuk naar elkaar.

Vind het ook wel goed dat petra en oene weg zijn, ik vond het al van die irritante ietwat zweverige types, en van uitdrukkingen als 'wij durven buiten de hokjes te denken' krijg ik de kriebels. Zo bijzonder leuk of buiten het hokje waren hun creaties nou ook weer niet, zou het eerder lelijk noemen, vooral die parachute. En daarbij hadden ze er toch zelf geen zin meer in geloof ik.
Inderdaad, precies wat ik ook vind. Ik vond Petra en Oene telkens zo geforceerd over hun eigen creativiteit praten, en daar kan ik altijd heel slecht tegen 'Oeh, wij zijn heel creatief, wij durven buiten de hokjes te denken!' en dan idd een parachute ophangen... dat is niet zozeer buiten de hokjes denken, dat is gewoon lelijk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 11:11
Verwijderd
Haha ja, die parachute was echt lelijk

En er is niks mis met hoe fanatiek Maarten en Monique zijn, maar ik vind het gewoon vreselijke mensen Het is net alsof ze niemand anders iets gunnen, stiekem lachen als anderen iets slechts overkomt of slechte cijfers krijgen, en zichzelf 100x beter vinden dan iedere andere mens op de wereld. Een beetje asociaal en arrogant. En fanatiek zijn hoeft niet samen te gaan met al die dingen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, die parachute was echt lelijk

En er is niks mis met hoe fanatiek Maarten en Monique zijn, maar ik vind het gewoon vreselijke mensen Het is net alsof ze niemand anders iets gunnen, stiekem lachen als anderen iets slechts overkomt of slechte cijfers krijgen, en zichzelf 100x beter vinden dan iedere andere mens op de wereld. Een beetje asociaal en arrogant. En fanatiek zijn hoeft niet samen te gaan met al die dingen
Idd, dat vind ik ook wel, maar toen Maarten zelf zijn eigen zand voor de badkamervloer was gaan halen, vond ik Dennis ook wel heel overdreven doen, die vond dat Maarten of zijn vriendin per se mee moesten met zand halen en ook moesten helpen met sjouwen, terwijl Maarten al had gereden en ook zijn eigen zakken zonder hulp al boven had gekregen. Kijk, als Dennis hem daar mee geholpen had, dan zou ik het logisch vinden dat Maarten hem ook helpt, maar het sloeg nergens op om van Maarten te verwachten dat hij de anderen zou helpen, want het was zijn zand niet en hij had net zoveel 'belemmering' omdat hij zelf ook al zand was gaan halen

Verder vind ik ze bij vlagen ook wel sociaal, trouwens, maar wel vooral naar Miek & Nienke toe, die hebben ze toch een paar keer geholpen met dingetjes en tips gegeven enzo?
En soms vind ik Martine en Dennis ook echt wel zeuren als ze iets tegen zit, ipv het te accepteren en door te gaan, gaan ze een uur lang klagen en niets doen. Maarten en vriendin gaan daar wel wat beter mee om; toen er iets met de badkamervloer niet goed ging (te laat ofzo?), bedacht Maarten gewoon iets anders en ging door, zonder gezeur en geklaag...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 13:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Eigelijk vind ik geen van de stellen echt leuk, behalve misschien Miek en Nienke (hoewel ik Nienke de laatste afleveringen ook een beetje naar vind worden soms). Maarten en Monique zijn asociaal en Martine en Dennis zijn whiners.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, die parachute was echt lelijk

En er is niks mis met hoe fanatiek Maarten en Monique zijn, maar ik vind het gewoon vreselijke mensen Het is net alsof ze niemand anders iets gunnen, stiekem lachen als anderen iets slechts overkomt of slechte cijfers krijgen, en zichzelf 100x beter vinden dan iedere andere mens op de wereld. Een beetje asociaal en arrogant. En fanatiek zijn hoeft niet samen te gaan met al die dingen
tja, goede winnaarsmentaliteit toch. Ik vind dat erg vermakelijk om naar te kijken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 17:46
Verwijderd
Ik mag Maarten en Monique wel, precies zoals ik t spel ook zou (willen) spelen.
Gewoon klussen en niet zeiken.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 17:49
Verwijderd
En ik moet ook wel zeggen dat ik t vrij saai vind tot nu toe.
Ik zit regelmatig met mn rug naar de tv, gewoon andere dingen te doen, en eigenlijk te wachten totdat de oplevering klaar is.
Wat bij andere seizoenen eigenlijk veel minder had.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 18:32
Verwijderd
Ik zit eigenlijk continu ook andere dingen te doen, maar ik vind het wel wat leuker dan het begin van dit seizoen. Maar andere seizoenen vond ik idd leuker. Brett & Tobias! <3
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 21:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Maarten en Monique juist erg leuk. Groot gelijk dat ze Dennis en hoeheetze niet helpen, je bent er toch voor jezelf en niet om je tegenstander te helpen? En ze mogen ook arrogant doen, want ze doen het ook verreweg het beste.
Zo arrogant vind ik hen niet eens eigenlijk, want alle kritiek die ze geven is naar mijn idee ook terecht. Ze wijzen alleen maar naar de feiten en dat is dat ze de enige zijn die het tot nu toe allemaal hebben gered.

En het zal vast de manier van monteren zijn, maar dat meisje van Dennis zie je alleen maar voorstellen doen om naar het café of de sauna te gaan
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2010, 22:35
Verwijderd
Het valt me op dat ze weinig klagen over de kou.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 12:56
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Daar hebben ze nu ook wel minder last van, ze hebben nu ramen en de meeste ook wel een straalkachel of zo, toch?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Daar hebben ze nu ook wel minder last van, ze hebben nu ramen en de meeste ook wel een straalkachel of zo, toch?
Idd, 't is nu gewoon een huis zonder CV maar met straalkachel, dus dat lijkt me prima te doen... vergelijkbaar met mijn ouderlijk huis Daar ademde ik op mijn slaapkamer altijd wolkjes 's winters
Met citaat reageren
Oud 05-05-2010, 17:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In m'n vorige huis hadden we ook geen cv en met een elektrisch kacheltje + dikke trui is dat echt wel te doen. Als je aan het klussen bent krijg je het sowieso warm en zij lopen nog met jassen en mutsen enzo dus het zal wel meevallen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 08:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En, wat vinden jullie van het nieuwe koppel?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 08:10
Verwijderd

Ik vond 't wel sneu dat hij zich twee keer sneed, maar pff, ook wel erg onhandig En die reactie vond ik ook wel grappig, hij zat daar heel rustig en een beetje bleek naar al dat bloed te kijken en z'n vriendin begon zenuwachtig te lachen en wist niet wat ze moest doen... (wat denk je van een stuk gaas erop en verband erom en dan naar 't ziekenhuis? zo lastig is dat toch niet )

En Pinkeltje
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 08:16
Verwijderd
Oh en ik vind Nienke echt meesterlijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 08:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, ik vond dat Linda het op zich nog wel oké aanpakte, die tweede keer dan toch, terwijl ze gekookt moet hebben van woede. Echt, een schuurmachine verkeerd om houden, jezelf voor de tweede keer in een week verwonden, hoe krijg je het voor elkaar... Wel sneu inderdaad, natuurlijk, pijnlijk en zo, al dat bloed

Ik vond Nienke wel een beetje gemeen doen tegen Miek, maar ze passen eigenlijk zo geweldig goed bij elkaar, juist door dat soort situaties, dat Miek zo op een sukkeldrafje die lampjes doet, heel langzaam en zich nergens iets van aan trekkend, terwijl Nienke helemaal doordraaft, ze houden elkaar wel in evenwicht.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 12:06
Verwijderd
Nou die beelden van al dat ziekenhuisleed hoeft van mij nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 12:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee, toen keek ik weg hoor, met al die hechtingen en zo Maar dat was ook een homevideo, dat snap ik niet helemaal, als je naar het ziekenhuis gaat omdat je een ongeluk hebt gehad, ga je dat toch niet zelf lopen filmen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 13:12
Verwijderd
Ik vind dat nieuwe koppel wel leuk! Wel een beetje sneu dat hij zich twee keer sneed, al was die tweede keer gewoon lomp. Ik zou dat ook wel voor elkaar krijgen hoor, maar hij leek best een ervaren klusser zo uit die filmpjes, dan zou je toch beter moeten weten..

Ik vond de rest eigenlijk een beetje triest bezig.. Ik snap niet waarom het allemaal zo competitief moet zijn. Ja het is een wedstrijd, maar dat kan toch ook leuk? Een beetje met zijn zessen tegen het nieuwe koppel is gewoon jammer. Al snapte ik wel dat ze boos waren om hun budget en klustijd, maar goed, het is niet alsof die nieuwe mensen dat zelf bedacht hebben.

En Monique vind ik echt een doos. Ik vind haar gemeen overkomen, en in de filmpjes praat ze alleen met Maarten mee. En als ze dan een keer zelf wat zegt en Maarten reageert niet of is het niet eens, dan wil ze het weer verdraaien zodat het toch wel past bij wat hij denkt/wil. En volgens mij draagt ze bijzonder weinig bij aan de vooruitgang van hun appartement, ik heb het idee dat Maarten het meeste toch alleen doet.

Nienke vond ik ook een beetje gemeen, maar ik vind haar karakter ook wel weer grappig Ik vind Miek juist leuk, ze blijft zo lekker relaxed als Nienke stresst, en ze zegt ook gewoon als ze vindt dat Nienke te ver gaat in plaats van maar mee te lachen.

En die homevideo vond ik ook raar, dat doen ze toch nooit in het blok? Alsof ze voor de kijkcijfers maar even een camera in de hand geduwd kregen om daar wat opnames te maken?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 14:13
Verwijderd
Mwa, het nieuwe koppel zelf deed ook wel grappig om het knullige tweede ongeluk, Henk maakte ook meteen een grapje voor ze naar 't ziekenhuis gingen en toen ze eenmaal terug waren, liepen ze zelf ook te lachen. Dus ach, ik kan me wel voorstellen dat de anderen daar dan ook lol om hebben, 't was gewoon super knullig en gelukkig niet ernstig.
Verder vind ik Henk en Linda nog niet zo leuk, ik vind ze een beetje saai overkomen... maar dat zal vooral komen doordat zij zelf nog even moeten wennen aan de camera's enzo, dus dat komt vast wel goed

Ik vind Miek en Nienke allebei afzonderlijk erg leuk, maar samen is het echt gewoon een fantastisch stel

En mja, die ziekenhuisbeelden deden me niet zo veel, je zag de verdoving en een schoongemaakt wondje... ik vond het moment waarop Henk zich sneedt en je het bloed zo op de grond zag druppen naarder.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 14:33
Verwijderd
Hij bloedde wel echt hard ja! Van die filmpjes daarna op de badkamer schrok ik wel, hij heeft toch best wat bloed verloren.. Ik kan er ook wel tegen, ik vond het enger toen Oene in het ziekenhuis lag en ze met zo'n naald in zijn nagel gingen boren.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 14:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Pebbles: Wie vindt Miek niet leuk dan? Want mocht het zo zijn dat je dacht dat ik Miek niet leuk vond, dan is dat niet zo, ik vind het juist heel tof dat zij zo... passief, stabiel is terwijl Nienke 'puppie-emoties' (noemde ze dat zo?) heeft

Nou ja, weet je wat het is met zo'n nieuw koppel... Die komen dan blakend van zelfvertrouwen dat Blok binnen en gaan dan zwaar verbolgen en verbaasd lopen doen over hoe slecht het tot nu toe is (maar dat weet je toch van tevoren, anders was het andere stel toch niet weggestuurd?), dan moet je dat natuurlijk wel waarmaken, dan moet je niet jezelf twee keer gaan verwonden, want dan maak je niet zo'n beste indruk. Het is nu eenmaal zo dat als anderen elkaar al wel kennen, dat je het dan als nieuw koppel even zwaar hebt, dat vind ik ook wel zielig en frappant, hoe de rest zich dan als één blok tegen je keert, maar ja... Snap ook wel dat zij niet blij zijn met de regels van extra budget en klusdagen, ook al kan dat koppel daar persoonlijk niets tegen doen.

En Monique, die doet de inrichting hè? Maarten werkt gewoon voor twee (drie?)!

Dat met die naald bij Oene vond ik ook vies, ja. Maar je zag toch wel helemaal hoe ze die hechtingen erin deden, dat vond ik ook eng. Ik ben daar allemaal niet zo van, van die ziekenhuisdingen. Maar dat bloed, het was net een moordscene, ik zou daar niet willen wonen, als Henk ooit vermoord wordt en ze gaan bij jou een huiszoeking doen, dan heb je echt een probleem

Wat ik wel echt een beetje jammer vind aan het Blok, is dat ze soms wat sensatiebelust of zo zijn, ik weet niet, dat muziekje bij Martines moeder bijvoorbeeld, dat hoeft toch niet per se, al dat suggereren, ook met hoe Dennis kei hard aan het sjouwen was en Martine totaal niets aan het doen was...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 15:52
Verwijderd
Nee, het was tegen niemand speciaal bedoeld! Dat 'juist' staat er een beetje raar in mijn post, maar ik bedoelde meer als het tussen Miek en Nienke gaat, vind ik Miek juist zo leuk.

Het muziekje bij Martine's moeder heb ik gemist. Wat was dat?
Volgens mij is dat sensatie beluste en manier van monteren altijd een beetje jammer aan dit soort programma's. Je kan mensen echt op een bepaalde manier afschilderen, want misschien doet Monique eigenlijk ook wel heel veel alleen laten ze haar steeds zien als ze met de laptop of de inrichting bezig is, en vorige week met Martine was volgens mij ook wel wat overdreven ja En Miek en Nienke geven je de indruk dat ze er echt geen snars verstand van hebben, maar uiteindelijk hebben ze alles toch wel redelijk af en dat kunnen echt niet alleen klusjesmannen zijn geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 16:24
Verwijderd
Idd, montage doet echt heel veel. Door de montage leek het nu ook een beetje alsof Henk net terug was uit het ziekenhuis en zich alweer sneed, ze zeiden wel dat er 5 dagen tussen zaten, maar van die dagen tussen de ongelukken in hebben we eigenlijk niets gezien. En idd veel sensatie en sfeerbepaling door bepaalde montages en bepaalde muziekjes. Maar ach, dat vind ik niet zo erg, ik weet dat het beeld dat wij krijgen gemonteerd is enzo, dus mocht ik de bewoners ooit in het echt tegen komen, dan ga ik echt niet doen alsof ik ze helemaal ken enzo
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 11:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
@Pebbles: Wie vindt Miek niet leuk dan? Want mocht het zo zijn dat je dacht dat ik Miek niet leuk vond, dan is dat niet zo, ik vind het juist heel tof dat zij zo... passief, stabiel is terwijl Nienke 'puppie-emoties' (noemde ze dat zo?) heeft
Peuter-emoties (was iig wat ik verstond)

Ik vind het nieuwe koppel niet zo. Vind dat ze de laatste tijd ook veel te veel dingen er om heen laten zien en veel te weinig van echt het klussen. Maar ach, blijf het vermakelijk vinden om lekker op de bank onder m'n fleecedekentje naar te kijken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 11:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O ja, peuteremoties
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-05-2010, 15:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik moest zo lachen toen Nienke daar stond te schreeuwen 'EEN BEEN, EEN BEEN!'

En volgens mij doet Monique meer dan iemand als Martine. Al probeert Martine het ook wel op haar manier, volgens mij. Ze is alleen niet zo slim en niet zo actief Ik vind dat Dennis veel geduld met haar heeft.

Het nieuwe stel vind ik nog niet geweldig. Overenthousiast, weinig begrip voor het feit dat de andere koppels dood-op zijn na al die weken en daar niet op zitten te wachten. Ik dacht als kijker al 'Linda, hou je kop!', laat staan als ze daar met hun vrolijkheid bij je langs komen..
De montage van die ongelukjes was wel grappig, maar overdreven natuurlijk. Toen Monique en Nienke zo stonden te lachen vond ik wel geniaal. En het is wel een beetje raar dat je maar één wandje opnieuw hoeft te doen in een badkamer en dat je daar net zo veel tijd voor krijgt als de rest heeft gekregen voor de gehele badkamer. Ik zou daar ook wel pissed van raken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 09:03
Verwijderd
Ik vind die spellen tussendoor sowieso al niet echt leuk om naar te kijken, maar nu voor de zoveelste keer weer een weegwedstrijd. Verzin eens wat nieuws.

Vind ook dat Martine en Dennis heel kinderachtig reageren. Zij kiezen er zelf voor om steeds lang te slapen en naar de kroeg te gaan en klusjesmannen in te huren, vind je het gek dat het niet af komt en dat er schulden komen. Dennis was later nog wel voor rede vatbaar, maar die martine reageert echt als een bitch.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 11:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij is het enige probleem wat Martine en Dennis hebben, dat ze niet zo heel slim zijn. Iedereen zegt het: Dennis kan heel netjes en hard werken, maar ze lopen steeds vast op die planning en ze leken ook niet echt door te hebben wat onder curatele staan betekent. Ze lijken de gevolgen van dingen minder goed te kunnen zien dan de andere stellen, inderdaad met dat ze dan steeds naar de kroeg gaan en zo.

En ja, die weegwedstrijden kennen we nu wel...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:31
Verwijderd
Ik vind dat tactisch stemmen echt zooo jammer! Ik zou het veel leuker vinden als het wordt beoordeeld door een jury, of ook nog gewone mensen die er ooit zouden kunnen gaan wonen, zodat de prijzen in elk geval verdeeld worden onder wie het het meest verdient.

Ik vind het eigenlijk helemaal niet meer leuk. Ik had het gister wel aanstaan, maar ik zat steeds met de rug naar de tv. En vorige week heb ik het helemaal niet gezien, en ook niet gemist eigenlijk. Ik ben vooral benieuwd naar de laatste aflevering.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 18:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Tis dat ik niets anders te kijken heb en het wel leuk vind om lekker met m'n vriend op de bank te liggen met een drankje maar dan kletsen we er ook gewoon doorheen over van alles en nog wat. Ik vind het een beetje stom zoals het nu gaat. Waarom krijgen Martine en Dennis wel een mogelijkheid om te blijven en kregen Petra en Oene die niet? Voorgaande jaren mocht je gewoon het rood in gaan maar werd het opgeteld bij de startwaarde, dat vond ik veel leuker.

We hebben gisteren even opgelet maar we hebben geen van de stellen ook maar geen seconde zien klussen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2010, 01:07
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
We hebben gisteren even opgelet maar we hebben geen van de stellen ook maar geen seconde zien klussen
Tis idd geen klusprog meer.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 19:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind Dennis wel een schatje als het aan komt op zijn begrip voor Martine. Jezus wat heeft die vent een geduld.

Verder ben ik met Pebbles als het gaat over onderlinge beoordelingen. Het zou veel leuker zijn als het alleen bij de beoordeling van de jury blijft. Alleen dan vind ik dat de jury ook kwalitatief beter mag. Bijvoorbeeld één klusexpert/aannemer, die alleen maar kijkt naar de afwerking en kwaliteit; één makelaar, die alleen maar kijkt naar verkoopbaarheid; en één interieur-expert, die kijkt naar smaak ed.

Want ik vind het echt belachelijk dat dat kamertje van Miek en Nienke een hoog cijfer kreeg terwijl het niet af was, terwijl dat van Maarten en Monique als saai betiteld wordt, terwijl dat naar mijn idee juist beter te verkopen is en sowieso kwalitatief beteris.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2010, 11:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee precies, op zich zou het misschien leuker zijn met alleen een jury, maar dan toch niet met deze jury... Ze moeten naar mijn idee juist meer beoordelen op hoe verkoopbaar het is, en dan is saai juist positief, want iets saais kun je veel makkelijker omzetten naar je eigen smaak.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 17:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dennis is echt een lieverd . Goed dat hij de boel niet wil saboteren ofzo en de eer aan zichzelf wil houden. En wat een vreselijk gezeur verder.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 26-05-2010, 19:36
Verwijderd
ehm, vandaag zegtie weer wat anders.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 10:33
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Heb het net nog even gekeken, maar zit die wasmachineaansluiting bij Dennis en Martine nou nog achter die bar? Want dat is toch al een heel klein stukje, moet je dan onder die bar gaan zitten om je was eruit te halen of zo?

'Ja, jij kijkt ook een beetje vals'
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 17:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond de laatste aflevering eigenlijk wel weer leuk Wel weer echt gericht op klussen en iedereen de keuken (zo goed als) af Ben benieuwd naar de beoordelingen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 08:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En eindelijk een keer geen weegwedstrijd!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 01:22
Verwijderd
Iedereen janken, rennen en vliegen als een gek in de laatste minuten, en Dennis staat voor de spiegel
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:07
Verwijderd
Jammer dat het niet meer met een rechtstreekse veiling gedaan wordt, dat vond ik juist leuk en spannend. Daarom wilde ik ook wel de laatste aflevering zien. Al die herhalingen interesseren me weinig..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 20:32
Verwijderd
Haha, ik vind het wel grappig dat Monique niet een keer voorkomt in die top-4-tjes. Volgens mij is echt Maarten dat hele team geweest en is het ook zo op kijkers overgekomen, en Monique is een beetje middelmatig en steekt nergens bovenuit.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 21:04
Verwijderd
Oeh, ze maakten het wel spannend! Ik hoopte toch even dat Henk en Linda gingen winnen Jammer dat het toch Maarten en Monique zijn, maar ze hebben het wel het meest verdiend.

Komt het vaker voor dat de appartementen maar ze weinig meerwaarde hebben? Of dat er niet geboden wordt?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2010, 21:42
Verwijderd
Wat vond ik de finale stom zeg!!

Ik kan me nog herrineren dat in de vorige "De blok" seizoenen dat er gewoon geveild werd.
Ik vond dit echt nergens op slaan.
Op appartement 1 en 4 niet eens een bod gedaan, wat heeft het dan voor zin om nog mee te doen?
Ik bedoel dat is toch niet echt eerlijk, want ooit zal er wel een bod gedaan worden naar die appartementen,
Maar dat telt dan niet meer mee??..

Naja stond zo stom te kijken!!

Voor Monique en Maarten vind ik het terechte winnaars, ze hebben alles afgemaakt, binnen hun budget gebleven.
Dus dat vind ik wel goed!

Maar had het die meiden ook zo graag gegund!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Opknapproject Saab 96 V4 (veel foto's!)
KIET
37 28-10-2011 21:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt.
Gatara
68 04-02-2004 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02.