| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Waar ik me echt over op kan winden zijn chipsreclames. Die opening van die zakken zijn altijd zó keurig netjes (ze zijn namelijk gewoon nooit gesealed - bah hoe schrijf je dat), terwijl ze irl altijd scheuren enzo
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die zakken in reclames zijn altijd wel echt super glad, alsof ze gestreken zijn
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Bedankt hoor. Ik de zak chips in mn PC duwen; loopt de cooler vast, alles naar de klote. Je wordt bedankt.
|
|
||
|
Citaat:
iemand die mijn frustraties deelt
|
|
||
|
Citaat:
Maar in het nederlands is het erger met dat geluid.
|
|
||
|
Citaat:
ik heb hem nog nooit gezien, maar ik vind hem wel leuk ![]() Die andere van kellog's is vervelend, coco pops; 'OH HET KNETTERT'
|
|
|
Verwijderd
|
De slogan van La Vache Qui Rit is "zie je de rode koe die lacht, dan is het loeiend goed en leuk". En alsof dat niet waardeloos genoeg is, wordt het ook gebracht in een soort hiphopvorm, met o.a. de tijdloze lyrics 'we maken La Vache Qui Rit, zo gezellig, zo gezellig, zo gezellig, zo gezellig' en 'we mixen de kazen met heel veel plezier.. ze smelten'.
Nounou. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Bol.com heeft het met één nieuwsbrief bij mij verbruid.
Getiteld: For girls only Het eerste boek dat ze noemen is het laatste van de Twilight reeks. Daarna wat chicklit. OHJA WANT MEISJES LEZEN ALLEEN MAAR BAGGER
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, en die van Turkish Airlines is ook tamelijk tenenkrommend, met zo'n liedje... 'we are Turkish Airlines, we are globally yours!' Wraaagh! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Oeh, ik zag net een reclame voor een afslankkuur en de vrouw in de reclame is echt freakin', eng dun
![]() klik
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Goeie redenering.Citaat:
De enige reclame die een geloofwaardig persoon gebruikt, zijn die van Alli. Kan de Nederlandse niet vinden, maar dit is dezelfde vrouw.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. De rest is gewoon belachelijk.
|
|
|
|
Je hebt in de bioscoop ook zo'n Grolsch-reclamespotje met Junkie XL en Moke, die band met die kapsels. En dan zitten die zo te zeggen zo van 'ja dit is wel tof want bands hebben het over doorbreken in amerika en hij is er gewoon heengegaan en het gaan doen' en vervolgens zie je Junkie XL achterin een auto die het wel waardeert als bands hun eigen ding doen. Zo origineel is moke nou ook weer niet. Maar goed, dan willen ze met elkaar gaan proosten en het is heel geforceerd allemaal. I do not like.
|
|
||
|
Citaat:
Een stelletje verlopen dertigers die doen alsof ze hip en twintig zijn.
|
|
|
Verwijderd
|
"In Nederland hebben ongeveer x mannen een erectiestoornis. Kijk op geensmoesjesmeer.nl"
Lekker is dat, heb je erectieproblemen, wordt je ook nog eens uitgemaakt voor iemand die aan de lopende band smoesjes verzint om het te verhullen ![]() Even doortrekken... "Ongeveer 80.000 mensen in Nederland hebben kanker. Kijk op geensmoesjesmeer.nl" |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Promotie zonder waarde #5 Verwijderd | 348 | 15-12-2016 18:59 | |
| De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 05-04-2008 00:18 | |