Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2010, 19:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
die vent is eng! en overal! hier in rotterdam ook al!
Die man in dat witte pak met die stok?
Oud 23-03-2010, 19:41
Verwijderd
jahaa!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 19:37
Martiño
Martiño is offline
Vandaag zaten er een stel domme jochies in de trein, die waarschijnlijk bij gebrek aan penislengte over andere dingen moesten opscheppen. Een van hun beweerde dat hij in een dolfinarium in Duitsland door een potvis vooruit werd getrokken. Ter illustratie, dit is een potvis:

Ik wist dat ze in Duitsland graag dingen in het groot doen, maar dit had ik toch niet achter onze oosterbuurtjes gezocht. En ook niet dat ze blijkbaar bootjes achter een potvis spannen.

De ander beweerde dat de walvis die hij in een dolfinarium had gezien (ook in duitsland?) zulke imposante slagtanden had.

Het zullen wel intrekbare slagtanden zijn geweest ofzo, maar je kan ze aan de buitenkant toch moeilijk zien. Ik dacht eerst dat hij het over een walRUS had, maar toen ik goed luisterde had hij het toch echt over een walVIS. Die zal wel samen met de potvis een bassin delen.

Tot slot had dat dolfinarium ook nog een witte haai. Dat is qua formaat misschien wat realistischer, alleen wel een beetje zielig, witte haaien sterven namelijk als ze in gevangenschap worden gehouden.
Oud 07-04-2010, 20:06
Verwijderd
Ohja, daar ben ik ook geweest. Ik werd er oraal bevredigd door een zeemeermin.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klinkt spannend .
Oud 08-04-2010, 17:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Was dat de middagvoorstelling?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Vandaag zaten er een stel domme jochies in de trein, die waarschijnlijk bij gebrek aan penislengte over andere dingen moesten opscheppen. Een van hun beweerde dat hij in een dolfinarium in Duitsland door een potvis vooruit werd getrokken. Ter illustratie, dit is een potvis:

[afbeelding]

Ik wist dat ze in Duitsland graag dingen in het groot doen, maar dit had ik toch niet achter onze oosterbuurtjes gezocht. En ook niet dat ze blijkbaar bootjes achter een potvis spannen.

De ander beweerde dat de walvis die hij in een dolfinarium had gezien (ook in duitsland?) zulke imposante slagtanden had.

[afbeelding]

Het zullen wel intrekbare slagtanden zijn geweest ofzo, maar je kan ze aan de buitenkant toch moeilijk zien. Ik dacht eerst dat hij het over een walRUS had, maar toen ik goed luisterde had hij het toch echt over een walVIS. Die zal wel samen met de potvis een bassin delen.

Tot slot had dat dolfinarium ook nog een witte haai. Dat is qua formaat misschien wat realistischer, alleen wel een beetje zielig, witte haaien sterven namelijk als ze in gevangenschap worden gehouden.
Wat schattig <3 hoe oud waren ze?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 21:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat schattig <3 hoe oud waren ze?
Minstens 16, dat maakt het allemaal alleen maar erger
Oud 12-04-2010, 22:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Een anita-meisje was tegen een sjonnie-jongen aan het praten. Dit hoorde ik:
"Zo, die is rijp voor de slacht hé! Witte kop die erop zit!"
Hehe.
Oud 15-05-2010, 20:18
Verwijderd
Daarnet zat ik in de intercity in een stiltecoupé, halfslapend met m'n ogen dicht. Begint ineens een halve gare aan de andere kant te schreeuwen en te brallen. Ik schrok er wakker van. Het was iets van Duits-gibberish, en volgens mij zong ie mee op zijn muziek, maar dan ook echt keihard.
Iedereen kijkt op wie het is. Eén of andere gozer van in de 30. En hij gaat maar door, minutenlang. Een stel oudjes achter hem verlaten geirriteerd de coupé, maar de rest van de coupé zegt er helemaal niets van.

Na 3 minuten continu geblér was ik het zat en toen schreeuwde ik door de coupé ik dat ie zijn bek moest houden, dankjewel. En toen hield ie op Een meisje naast mij keek mij zo aan, maar er kon geen bedankje vanaf.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 20:25
Verwijderd
Haha. Ja als ik me stoor aan mensen die geluidsoverlast bezorgen dan zeg ik daar gerust wat van.
Alleen zijn er veel mensen die er niks van durven te zeggen, en bang zijn voor een grote mond terug.
maar wel geniaal dat je terug bleérde
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 15:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die man in dat witte pak met die stok?
Ja, hij is écht overal. Heb hem serieus bijna elke kermis gezien. Loopt ie te verkondigen dat ie de profeet is inderdaad. Enge man.
Citaat:

Citaat:
Daarnet zat ik in de intercity in een stiltecoupé, halfslapend met m'n ogen dicht. Begint ineens een halve gare aan de andere kant te schreeuwen en te brallen. Ik schrok er wakker van. Het was iets van Duits-gibberish, en volgens mij zong ie mee op zijn muziek, maar dan ook echt keihard.
Iedereen kijkt op wie het is. Eén of andere gozer van in de 30. En hij gaat maar door, minutenlang. Een stel oudjes achter hem verlaten geirriteerd de coupé, maar de rest van de coupé zegt er helemaal niets van.

Na 3 minuten continu geblér was ik het zat en toen schreeuwde ik door de coupé ik dat ie zijn bek moest houden, dankjewel. En toen hield ie op Een meisje naast mij keek mij zo aan, maar er kon geen bedankje vanaf.
Mensen zijn echt schijterds hoor, die durven echt niks meer te zeggen. Niet zo gek ook, want tegenwoordig krijg je klappen als je je muil opentrekt, maar toch.
Oud 26-05-2010, 16:42
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Niet in het OV, dus ban me alsjeblieft niet

Ik stond bij de Slegte in een boek te kijken, komt er een Chinese man aanschuivelen en gaat recht voor me staan en zegt: "De mensen in <verstond ik niet> lijden honger". Vervolgens loopt hij weer weg, komt vervolgens weer terug lopen en zegt: "Ze willen braadworst hebben".

Ik wist niet zo goed wat ik terug moest zeggen.
Oud 26-05-2010, 16:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet in het OV, dus ban me alsjeblieft niet

Ik stond bij de Slegte in een boek te kijken, komt er een Chinese man aanschuivelen en gaat recht voor me staan en zegt: "De mensen in <verstond ik niet> lijden honger". Vervolgens loopt hij weer weg, komt vervolgens weer terug lopen en zegt: "Ze willen braadworst hebben".

Ik wist niet zo goed wat ik terug moest zeggen.
Dat moet wel over Duitsers gaan. Van teveel bier drinken krijg je honger.
Oud 27-05-2010, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Mensen zijn echt schijterds hoor, die durven echt niks meer te zeggen. Niet zo gek ook, want tegenwoordig krijg je klappen als je je muil opentrekt, maar toch.
Ik blijf het gewoon zeggen! Van elke 10 keer dat ik iemand vraag of het wat zachter kan (wat ik in de afgelopen tien jaar hooguit dertig keer gedaan heb, ik ben geen enorme zeur hoor), krijg ik 9 keer een 'oh ja goed' of een grom waarna ze het toch doen, en 1 keer een 'nee' of iemand die me uitlacht, en 0 keer klappen. Waar ik wel bij moet zeggen dat als iemand nee zegt, ik het daar ook bij laat en niet door ga zeuren, want dan kan het misschien wel gevaarlijk worden.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 08:58
Verwijderd
Ik heb ook wel eens geërgerd twee luid kletsende tienerjongens in de stiltecoupé gevraagd of ze aub stiller konden zijn want ik probeerde te leren, en die schaamden zich enórm en hielden meteen hun mond voor de rest van de reis Dat was nou ook weer niet nodig Helemaal omdat er vervolgens best veel meer mensen de coupé in kwamen en die gingen allemaal zitten praten en tegen de hele coupé durfde ik dan weer niet te zeggen dat ze stil moesten zijn

Niet gehoord trouwens, maar ik zag laatst wel een hilarisch beeld dat ik eigenlijk moet tekenen - een jongetje van een jaar of negen, heel stoer, flink pauper volgens mij maar nog niet oud genoeg om echt een etter te zijn, maar wel zo'n bikkeltje. En die liep met een klein bosje bloemen in zijn hand, echt suuuperlief, maar hij liep echt heel sip/verontwaardigd naar de grond te kijken en zo traag en treurig verder te slenteren... echt het contrast, geniaal
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 17:37
AzN
AzN is offline
Vorige week werd er in de trein omgeroepen: "Dames en heren, over enkele ogenblikken: station Weert. We staan even stil om te wachten op een passerende vliegtuig.. Herstel: er komt een trein langs. Herhaling: we wachten op een andere trein."

Heel eng .
Oud 28-05-2010, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Vorige week werd er in de trein omgeroepen: "Dames en heren, over enkele ogenblikken: station Weert. We staan even stil om te wachten op een passerende vliegtuig.. Herstel: er komt een trein langs. Herhaling: we wachten op een andere trein."

Heel eng .
Mijn vriend stuurde mijn van de week een mailtje met PRECIES hetzelfde verhaal en dat was in de trein van den haag naar venlo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2010, 05:38
Martiño
Martiño is offline
De conducteur riep zojuist in het Engels om dat we in Den Bosch waren: "Ladies and Gentlemen, this is station Den Bosch, if you are driving with OV-chip on saldo don't forget to check out."
Oud 28-05-2010, 07:46
Verwijderd
Ha I wish I was driving the train instead of just riding it
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:34
Verwijderd
Up want leuk topic.

Geen openbaar vervoer maar een supermarkt maar dat mag hier ook allemaal want openbare plek!

vrouw: 'Jaaaa, sooooo, se hebbuh hier groene jupiler!'
dochter: ja nu hebben we wel genoeg bier he?
vrouw: jaaaa, nee
dochter: we moeten nog wat limonade
vrouw: limonade?
dochter: ja voor ons wimmetje, die lust geen prik
vrouw: EN WAAROM DRINKT DIE WIM VAN JOU DAN GEEN BIER?
dochter: wim is 13, ma
vrouw: JA NOU EN?

het goede voorbeeld, smoeders.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 22:06
Verwijderd
^
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 23:42
Verwijderd
en vandaag stond ik op de bus te wachten met een Indonesische oma. Ze vertelde erg veel over vroeger, over toen zij nog in indonesië woonde en haar vader nog veel bedienden had. En dat ze stiekem met een bediende een rondje over het terrein ging rijden met een motor en zijspan en toen ze zo bij het huis van de chinees naar binnen reden. De bediende ging nederig naar de vader en bood zijn excuses aan maar de vader wilde niet luisteren want hij stond onder de douche. Alles kwam goed en wel want de bediende heeft de rest van zijn leven zijn tijd zitten te besteden aan het repareren van het huis van de chinees. En ze mochten die chinees toch al niet. Het was net een multatuli roman.

Vervolgens kwam er een lang verhaal over 'die malle hollanders die het allemaal niet snappen, je moet pas een feestje vieren als je gewonnen hebt. Al die lelijke oranje vlaggen. Ik heb wel oranje schoenen hoor maar die doe ik pas aan als we gewonnen hebben. Niets te voorbarig. Domme hollanders.'

En vervolgens: jij bent wel leuk zeg, waar ga je naar toe?
ik: open atelier dag
indische vrouwtje: JEETJE
ik: sorry?
vrouwtje: JIJ LIJKT OP IEMAND TROUWENS ZEG
ik: oh, weet u ook wie?
vrouwtje: nee. ik denk er even over na

*tijdje stil*
vrouwtje: nee, het is niet harry potter, nee, niet harry potter, zo'n ander knulletje, met een petje
ik: kruimeltje?
zij: NEE IK WEET HET AL JIJ LIJKT OP CISKE DE RAT
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 23:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
en vandaag stond ik op de bus te wachten met een Indonesische oma. Ze vertelde erg veel over vroeger, over toen zij nog in indonesië woonde en haar vader nog veel bedienden had. En dat ze stiekem met een bediende een rondje over het terrein ging rijden met een motor en zijspan en toen ze zo bij het huis van de chinees naar binnen reden. De bediende ging nederig naar de vader en bood zijn excuses aan maar de vader wilde niet luisteren want hij stond onder de douche. Alles kwam goed en wel want de bediende heeft de rest van zijn leven zijn tijd zitten te besteden aan het repareren van het huis van de chinees. En ze mochten die chinees toch al niet. Het was net een multatuli roman.

Vervolgens kwam er een lang verhaal over 'die malle hollanders die het allemaal niet snappen, je moet pas een feestje vieren als je gewonnen hebt. Al die lelijke oranje vlaggen. Ik heb wel oranje schoenen hoor maar die doe ik pas aan als we gewonnen hebben. Niets te voorbarig. Domme hollanders.'

En vervolgens: jij bent wel leuk zeg, waar ga je naar toe?
ik: open atelier dag
indische vrouwtje: JEETJE
ik: sorry?
vrouwtje: JIJ LIJKT OP IEMAND TROUWENS ZEG
ik: oh, weet u ook wie?
vrouwtje: nee. ik denk er even over na

*tijdje stil*
vrouwtje: nee, het is niet harry potter, nee, niet harry potter, zo'n ander knulletje, met een petje
ik: kruimeltje?
zij: NEE IK WEET HET AL JIJ LIJKT OP CISKE DE RAT
apart mens he
Oud 14-06-2010, 00:21
Verwijderd
wtfff
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 16:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wauw, wat gaaf om met zo iemand te praten
Oud 14-06-2010, 17:39
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Wauw, wat gaaf om met zo iemand te praten
qft. Waarom kom ik nooit zulke mensen tegen?

Ik had alleen maar een achterlijke cassiere bij de ah vandaag. Ik had m'n bonuskaart neergelegd en stond te wachten tot ze die ging scannen zodat ik m'n portemonnee weg kon stoppen. Ik vroeg of ie al gescand was.
Zei ze heel chagrijnig: 'Nee, ik dacht: ik doe dat op het laatst'
Dus ik zei: 'oh, dat begrijp ik wel. Maar zou u het nu kunnen doen? Dan kan ik m'n portemonnee wegstoppen namelijk'
Zij: 'Nee, ik doe dat pas op het laatst'

Ja, wtf echt?! Alsof het zoveel moeite is om dat ding even te pakken en te scannen
Oud 19-06-2010, 20:11
Signy
Signy is offline
vandaag in de trein. Op de heenweg stond de conducteur in de coupe en toen kwam een middelbare vrouw naar hem toegesneld:
"ik ben vergeten mijn kaartje te stempelen, kan ik dat nu nog aan u vragen"
"Ja hoor, voor 5 euro doe ik een hoop"
"Oh ja oke"
"Ik beun een beetje bij."
"Nou dank u wel hoor"
"Excuses aanvaard.... ik heb ze alleen nog niet gehoord"

Ik moest gniffelen.

Op de terugweg zat ik links aan het raam, tegenover mij een vrouw die op sarah bettens leek. Toen kwamen er 3 jongens aan (eind 20) en eentje ging naast mij zitten en zijn vrienden rechts van ons in de andere 4zit. Nou niks aan de hand, kwam er opeens een "redelijk" gezette man aanlopen en ging bij die 2 gasten zitten. Hij was echt dik en vies en had plekken op zijn huid. Die jongen naast mij begon op gegeven moment met die man te praten (ik had mn ipod op dus hoorde het niet zo), maar hij vroeg 5 minuten later dus "heb je schurft ofzo?" "nee eczeem, ken je dat?" Het was niet zo'n leuk gesprek volgens mij Die andere twee keken beschaamd de hele tijd de andere kant op.
Nouja, volgende station ging die man weer weg, en toen gingen die 3 opeens met elkaar de hele situatie analyseren en ze zeiden "nee dat had je echt niet mogen zeggen bladiebla". En ze wisten niet hoe je eczeem spelde dus vroegen ze dat aan mij en die sarah lookalike.
En dat ze zich verveelden en ze mensen wilden pesten. Zei een van die drie "nou je kan ook met dat meisje praten.... oh nee zij is lief".. Hadden ze het dus over mij..
En eentje tegen die gast die naast me zat: "jaaa heb het over beffen want ik hoorde dat jij zo goed kon beffen"
Ik was toen druk met mn Ipod bezig. "Ja hoor, zij wil het niet horen want ze doet haar muziek harder""
Ik zo "nee zachter" huhuh Zij perplexed.
Maar uiteindelijk wel met hun gepraat, ze waren wel okee uiteindelijk maar gewoon bored.

Oh en een man verderop zat schaamteloos in zn neus te peuteren en at het toen op.
Oud 21-06-2010, 16:19
Verwijderd
Drie verkoopsters, een klucht.

#1 Jamaar, wie heef dan gewonne daan? Toch niet die vrijheid dinges?
#2 en #3 Jawel, de PVV heef gewonne joh, die van de vrijheid je weet wel, die heef gewonne.
1# Ja écht???
#2 Ja niet die PvdA, de PVV had net iets meer joh.
#3 Ja joh de PVV had gewonne.
#1 ECHT????? En eh, die andere dan. Hoe heet ie. Van de VVD toch? Heeft die niet gewonne dan?
#3 Ja Gutte. Gutte of zo. Of nee Grutte die ja, van de VVD. Ehm. Nee.
#1 Ja ik was twee weken weg of sow, ik heb het allemaal gemist. Ik weet niet eens waar ze voor staan weet je, geen idee waar ze allemaal voor staan.

Toen volgde een lang betoog over politici die altijd maar wat zeggen en het nooit waarmaken, dat ik niet helemaal verstond.

#3 Ja weetje, die Wilders, ik vind dat echt niet kunnen hoor. Ik vind dat echt niet kunnen. Dat ie tegen de Marokkanen is OK weetje. Iedereen heeft daar iets tegen, maar dat ie ....bla bla

(ik kon het niet meer volgen zonder al te obvious te gaan afluisteren, maar het ging iig nog wel even zo door. Ik deed bijna een irl facepalm)

Laatst gewijzigd op 21-06-2010 om 19:00.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 18:37
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Drie verkoopsters, een klucht.

#1 Jamaar, wie heef dan gewonne daan? Toch niet die vrijheid dinges?
#2 en #3 Jawel, de PVV heef gewonne joh, die van de vrijheid je weet wel, die heef gewonne.
1# Ja écht???
#2 Ja niet die PvdA, de PVV had net iets meer joh.
#3 Ja joh de PVV had gewonne.
#1 ECHT????? En eh, die andere dan. Hoe heet ie. Van de VVD toch? Heeft die niet gewonne dan?
#3 Ja Gutte. Gutte of zo. Of nee Grutte die ja, van de VVD. Ehm. Nee.
#1 Ja ik was twee weken weg of sow, ik heb het allemaal gemist. Ik weet niet eens waar ze voor staan weet je, geen idee waar ze allemaal voor staan.

Toen volgde een lang betoog over politici die altijd maar wat zeggen en het nooit waarmaken, dat ik niet helemaal verstond.

#3 Ja weetje, die Wilders, ik vind dat echt niet kunnen hoor. Ik vind dat echt kunnen. Dat ie tegen de Marokkanen is OK weetje. Iedereen heeft daar iets tegen, maar dat ie ....bla bla

(ik kon het niet meer volgen zonder al te obvious te gaan afluisteren, maar het ging iig nog wel even zo door. Ik deed bijna een irl facepalm)
Dit is de reden waarom ik voor een kleine test ben vlak voor het stemmen. Vijf simpele vragen goed beantwoorden, anders verlies je je stemrecht.
Oud 21-06-2010, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Dit is de reden waarom ik voor een kleine test ben vlak voor het stemmen. Vijf simpele vragen goed beantwoorden, anders verlies je je stemrecht.
zie ook:
http://www.volkskrant.nl/opmerkelijk...n_Scheveningen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 20:38
Giles
Giles is offline
In de metro, twee jongens, één meisje:

Jongen 1: Ik kan niet mee man, heb geen knaken
Meisje & jongen 2: Dan moet je minder blowen
Jongen 1 tegen meisje: Nee joh nee wat zeik je nou joh. Lach niet (ze lachte ook niet)
Meisje: Waarom zeg je dat niet tegen hem?
Jongen 2: Omdat hij me graag zuigt

Heel de metro stil en ik stikte half door een lachbui niet vrij kwam
Oud 21-06-2010, 21:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
In de metro, twee jongens, één meisje:

Jongen 1: Ik kan niet mee man, heb geen knaken
Meisje & jongen 2: Dan moet je minder blowen
Jongen 1 tegen meisje: Nee joh nee wat zeik je nou joh. Lach niet (ze lachte ook niet)
Meisje: Waarom zeg je dat niet tegen hem?
Jongen 2: Omdat hij me graag zuigt

Heel de metro stil en ik stikte half door een lachbui niet vrij kwam
Wat een heldengesprek
Oud 21-06-2010, 22:43
Verwijderd
Treinconducteur:
"Dames en heren, over enkele ogenblikken komen we binnen op station Amerrrrsfoort. Te Amersfoort kunt u overstappen op de stoptrein naar Barneveld, Lunteren en Ede-Wageningen. Ook kunt u overstappen voor de trein naar Nijkerk, Putten, Harderwijk en Zwolle. Ennneehh....mjaaa...eeeehhhhhhhmmm....dat.....was het wel zo'n beetje...Station Amersfoort!"

(6 seconden later)

"OH! ÉN de trein naar Apeldoorn, Deventer, Almelo, Hengelo en Ennnnnschede!................Dames en heren, Station Amerrrrsfooooort."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 15:34
Martiño
Martiño is offline
"Hey met Jeffrey. Nou, ik kom net uit Hilversum en ik weet precies waar ik last van heb."

En dat weet de hele trein nu ook. De hele geschiedenis over zijn schouderblessure is in vijf minuten voorbij gekomen. Hij heef een scheur in zijn kraakbeen en gaat geopereerd worden. De sportarts zag op de MRI die in mei in Weert is gemaakt precies wat er aan de hand was. En omdat Jeffrey niet in Weert geopereerd wil worden, gaat hij naar Hilversum. Tot die tijd mag hij *bepaalde* bewegingen niet maken, maar gelukkig maak je die niet met volleybal. Hij gaat fysiotherapie krijgen om zijn spieren te versterken om zo de ergste klappen op te kunnen vangen. Hij is blij dat hij volgend seizoen weer volledig kan spelen.
Oud 13-07-2010, 16:00
Verwijderd
Citaat:
"Hey met Jeffrey. Nou, ik kom net uit Hilversum en ik weet precies waar ik last van heb."

En dat weet de hele trein nu ook. De hele geschiedenis over zijn schouderblessure is in vijf minuten voorbij gekomen. Hij heef een scheur in zijn kraakbeen en gaat geopereerd worden. De sportarts zag op de MRI die in mei in Weert is gemaakt precies wat er aan de hand was. En omdat Jeffrey niet in Weert geopereerd wil worden, gaat hij naar Hilversum. Tot die tijd mag hij *bepaalde* bewegingen niet maken, maar gelukkig maak je die niet met volleybal. Hij gaat fysiotherapie krijgen om zijn spieren te versterken om zo de ergste klappen op te kunnen vangen. Hij is blij dat hij volgend seizoen weer volledig kan spelen.
Oef, dat is een pak van mijn hart!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 16:06
Verwijderd
Heb je z'n adres gevraagd? Dan kunnen we hem een kaartje sturen.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2010, 17:32
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je z'n adres gevraagd? Dan kunnen we hem een kaartje sturen.
Z'n adres heb ik niet, maar aangezien de afdeling waar ik afstudeer regelmatig patiënten krijgt voor onderzoeken van die kliniek in Hilversum zou ik er in theorie wel achter kunnen komen.
Oud 13-07-2010, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Z'n adres heb ik niet, maar aangezien de afdeling waar ik afstudeer regelmatig patiënten krijgt voor onderzoeken van die kliniek in Hilversum zou ik er in theorie wel achter kunnen komen.
big brother martino
Met citaat reageren
Oud 15-07-2010, 10:33
snoopy
snoopy is offline
Bij de verloskundige in de wachtkamer zat een vrouw in haar telefoon te tetteren:

"Bij de verloskundige"
...
"Nee, geeft niet. Ik zit in de wachtkamer"
...
"Jawel"
...
"Nee, die hebben er heus geen last van" (dat was het moment dat ik dacht: 'euh... jawel!')
...
"Nee, nog niet"
...
"Ach, wat maken die paar drankjes nou uit?!"
...
"Alsof jij nooit zuipt!"
...
"Als het je zoveel kan schelen, waarom ben je hier dan niet?!"
...
"Wat een kutsmoes"
...
"Jawel, een uitkering!"
...
"Er valt met jou gewoon niet te praten. Ik hang nu op, want de hele wachtkamer luistert mee"
...
"Ja, tot vanavond"
...
"Ik ook van jou, liefie"
...
"Hihi"
...
"Oké tot later"

Echt, wtf?! Zou bijna denken dat ze het verzon en maar deed alsof...
Oud 15-07-2010, 11:00
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Jongen: "Ja het is een Britse korthaar."
Meisje: "Oh ja, is dat er niet zo één met zo'n mooie..."
Jongen: "Ja, ze hebben een heel mooie vacht."
Meisje: "Ja die ken ik wel, met van die lange haren."

Ik vond het echt heel grappig stiekem .
Oud 18-07-2010, 20:06
Verwijderd
Gister op de parkeerplaats bij de Albert Heijn.
Mevrouw (+- 40 jaar) tegen haar moeder (+- 70 jaar):
"Pas op, dit is een parkeerplaats waar ook auto's komen!"

Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 08:55
Verwijderd
Ik zat vrijdag in de trein met mn moeder, die had me 'getrakteerd' op een 1eklaskaartje (relaxed ). Toen we op de terugweg in de trein stapten stond er een oud mannetje te zoeken en '1e klas..' te mompelen, dus ik dacht dat hij de 1e klas zocht. Toen ik hem wees waar het was, zei hij: "Oh ja. Maar daar mogen jullie niet zitten." Eh, wat? "Dat kunnen jullie toch niet betalen."

WTF Echt, waar kwam dat vandaan. Mijn moeder was ook laaiend
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zat vrijdag in de trein met mn moeder, die had me 'getrakteerd' op een 1eklaskaartje (relaxed ). Toen we op de terugweg in de trein stapten stond er een oud mannetje te zoeken en '1e klas..' te mompelen, dus ik dacht dat hij de 1e klas zocht. Toen ik hem wees waar het was, zei hij: "Oh ja. Maar daar mogen jullie niet zitten." Eh, wat? "Dat kunnen jullie toch niet betalen."

WTF Echt, waar kwam dat vandaan. Mijn moeder was ook laaiend
Haha, ja, ik ken het Toen ik een keer eersteklas ging zitten, probeerde een reiziger me zelfs weg te sturen, echt niet normaal. En toen ging hij eisen dat ik mijn kaartje liet zien. Ik heb geweigerd. Niet veel later kwam de conducteur en zag ik die man echt opfleuren van 'ha, nu zal ze gepakt worden!' maar niets van dat, want ik had natuurlijk gewoon een geldig kaartje. En niets geen excuses ofzo he. Ik heb hem toen ik later de trein uit stapte nog een goede dag gewenst
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 10:30
Bright Blue
Bright Blue is offline
Er zat laatst zo'n gekke man naast me in de bus. Hij had een almelo's en dronken accent, en hij schreeuwde alles wat hij zei heel hard en schel. Hij ging aan iedereen vragen hoe ze heetten, en waar ze naar toe gingen, en hij zei iedereen gedag toen ze de trein uit stapten. Op een gegeven moment schreeuwde hij tegen mij: "MOET JE EENS NAAR BUITEN KIJKEN, MISSCHIEN ZIE JE WEL EEN OOIEVAAR!"

Apparte mensen bestaan er toch..
Oud 19-07-2010, 11:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha, ja, ik ken het Toen ik een keer eersteklas ging zitten, probeerde een reiziger me zelfs weg te sturen, echt niet normaal. En toen ging hij eisen dat ik mijn kaartje liet zien. Ik heb geweigerd. Niet veel later kwam de conducteur en zag ik die man echt opfleuren van 'ha, nu zal ze gepakt worden!' maar niets van dat, want ik had natuurlijk gewoon een geldig kaartje. En niets geen excuses ofzo he. Ik heb hem toen ik later de trein uit stapte nog een goede dag gewenst
serieus? Wat een vooringenomen zak zeg.
Oud 19-07-2010, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Jezus, echt? Wat een eikels lopen er rond.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 14:57
Verwijderd
Oh ja, en in diezelfde treinreis reed de trein langzaam omdat er een schaap op het spoor liep (:')), en op een gegeven moment werd er omgeroepen dat rechts het schaap te zien was. En jawel. Maar toen hoorde ik de conducteurs, die achter me zaten, in hun walkietalkie praten: "Komt goed uit, we hadden net zin in shoarma! Hiahahuhuhu." :')
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:
ik zou echt de slappe lach krijgen als een of andere verzuurde man mij zou proberen naar de 2e klas te sturen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten