Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2010, 00:24
Verwijderd
stom einde ja! die veiling en dat mijnen tijdens de veiling vond ik veel spannender.
Maar goed, Maarten en Monique dus, had niet anders verwacht en ze hebben het zeer verdiend, terechte winnaars.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2010, 12:46
Verwijderd
Terechte winnaars!
Jammer dat er op 2 appartementen niet eens geboden is! Dan heb je daar 10 weken zitten ploeteren voor niks.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 13:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Pff blij dat ik het opgenomen, kon ik al die onzin doorspoelen naar de uitslag.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Pff blij dat ik het opgenomen, kon ik al die onzin doorspoelen naar de uitslag.
Ik wou dat ik dat had gedaan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 15:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Komt het vaker voor dat de appartementen maar ze weinig meerwaarde hebben? Of dat er niet geboden wordt?
Ja, maar elke serie is het steeds weer wat dramatischer. Ik snap wel waarom ze het zo hebben gedaan, ik vond dat met die veilingen ook vaak best wel saai en nu was het toch zinloos om het te laten zien, aangezien er op twee appartementen dus niet eens geboden werd. Het concept van het programma was vroeger erg leuk, maar het werkt nu gewoon niet, met de huizenmarkt nu...

Ik heb de finale dus wel gezien, maar tijdens de reclames ging ik naar de verkiezingen, werkte prima, kon zo allebei volgen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 16:26
Verwijderd
Oh shit, met al die verkiezingen niet naar het blok gekeken.

HMMM.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 16:28
Verwijderd
Oh leuk.
'Het Blok: Winnaars Maarten & Monique'

Hoeven we dus OOK niet meer te zien.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 17:08
Verwijderd
Oh en ik denk trouwens dat dat bod van Maarten en Monique weer is ingetrokken, want kijk wat ik op Funda vond:

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/a...onstraat-99-i/

Alleen dat appartement van die luie en dat stekelvarken staat er niet op.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Oh en ik denk trouwens dat dat bod van Maarten en Monique weer is ingetrokken, want kijk wat ik op Funda vond:

http://www.funda.nl/koop/amsterdam/a...onstraat-99-i/

Alleen dat appartement van die luie en dat stekelvarken staat er niet op.
Wow, dat zou echt lullig zijn! Ik vond hun appartement zeker het mooist, maar je kon dit seizoen dus winnen als iemand een hoog bod uitbracht en het even later (na de uitzending ofzo) weer introk... Terwijl mensen die tijdens de uitzending nog geen bod hadden, het later beter zouden kunnen verkopen...
Ik vond veilen leuker, ook al is dat ook niet echt eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 21:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, dat zag ik ook al. Zouden ze allevier dan uiteindelijk niet zijn verkocht? Typisch.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 21:29
Verwijderd
Ja, daar had ik t ook over met mn vader.
Het lijkt me zo raar, maar je kan ook niet zo maar een bod uitbrengen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 07:52
Verwijderd
Kan het niet zijn dat ze wel zijn verkocht, maar nu opnieuw te koop worden aangeboden?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 08:26
Verwijderd
Oh, dat zou kunnen! Ik herinner me vaag dat op die veilingen niet alleen stelletjes kwamen die samen een huis wilden kopen, maar juist ook veel zakenmensen of makelaars.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2010, 11:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Volgens mij was het vorig seizoen ook zo dat de huizen waren opgekocht door makelaars. Dus die zetten het vervolgens weer te koop.

En ik zou het veel leuker vinden als ze begonnen met waardelozen appartementen. Dus dingen die nog geen ton waard zijn. Want nu is de startwaarde al zó hoog, dat er nauwelijks meer overheen te gaan is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 16:22
Verwijderd
Die van Miek & Nienke staat 4 wk te koop,
van Maarten & Monique 5 wk,
van Henk & Linda 4 wk,
en die van Martine & Dennis ook 5 wk.

Dus ik denk dat ze geen van allen verkocht zijn, wel gek dat er dan een verschil zit tussen tijd van te koop staan, maar 't scheelt niet veel in ieder geval. Ze hadden een maand de tijd om een bod te krijgen, dus dan is geen enkel bod uiteindelijk doorgegaan.

En ik denk dat ze dit jaar probeerden meer op particulieren te richten, omdat er ook geen veilig was maar 't op de gewone manier ging. Op zo'n veiling komen ook vooral van die verhuur-bureaus en makelaars af, geloof ik, aanzienlijk minder particulieren.

Overigens lijkt 't me wel erg leuk om alle voorgaande appartementen nog eens te zien, hoe ze er nu uitzien en wie er woont. Maar ja, dan moeten de huidige bewoners/eigenaren wel mee willen werken natuurlijk. Lijkt me echt leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 10:02
Verwijderd
Ja, vooral diegene die dat appartement hebben gekocht van die man die 10 weken balken heeft staan schuren. Paul en Marscha.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond de finale ook niet zo leuk. Heb woensdag verkiezingen zitten kijken en nu pas toegekomen om de finale te kijken, keek er de hele tijd naar uit maar viel me nogal tegen Vond het veiling-systeem ook leuker en spannender. Vond het nu een beetje pauper zo in die loods. Wel terechte winnaars.

Ik herinner me van vorig jaar trouwens dat er toen maar een appartement was met een meerwaarde dus het komt wel voor dat er weinig geboden wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2010, 21:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk om nog even te kijken Het kan trouwens best dat ze al verkocht zijn en wel nog op Funda staan. Een collega van me heeft ook pas een huis gekocht maar die staat ook nog als te koop op funda.

Ik vind het wel vaag dat de eerste drie appartementen alledrie dezelfde vraagprijs hebben. Bovendien wordt in het appartement van Miek en Nienke twee verschillende prijzen genoemd (de eerste centraal in de advertentie en de tweede helemaal onderaan bij Omschrijving).
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Leuk om nog even te kijken Het kan trouwens best dat ze al verkocht zijn en wel nog op Funda staan. Een collega van me heeft ook pas een huis gekocht maar die staat ook nog als te koop op funda.

Ik vind het wel vaag dat de eerste drie appartementen alledrie dezelfde vraagprijs hebben. Bovendien wordt in het appartement van Miek en Nienke twee verschillende prijzen genoemd (de eerste centraal in de advertentie en de tweede helemaal onderaan bij Omschrijving).
Ja, de vraagprijs was eerst 259.000,- maar die is verlaagd, dus kennelijk zijn ze vergeten dat in de omschrijving aan te passen. Die van Maarten & Monique en Henk & Linda (ik schreef eerst 'Link & Henda' ) waren eerst ook 259.000,-. En de vraagprijs van het appartement van Martine & Dennis is ook al 10.000,- gezakt.
't Is ook gewoon geen makkelijke tijd om te verkopen nu, daar lijdt zo'n finale echt onder, jammer!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 15:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nou kom op, dat heeft toch niet alleen met de huidige markt te maken.
Een apartement van 259.000 (!!) euro, dat is bizar veel geld. En zie wat je er voor krijgt. Een appartement met 1 slaapkamer een lullig klein extra kamertje.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 16:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou idd. In Groningen kan je daar een huis voor kopen :')
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Nou kom op, dat heeft toch niet alleen met de huidige markt te maken.
Een apartement van 259.000 (!!) euro, dat is bizar veel geld. En zie wat je er voor krijgt. Een appartement met 1 slaapkamer een lullig klein extra kamertje.
Dat waren vroeger geen heel bizarre prijzen voor A'dam hoor De appartementen in die buurt hebben ook allemaal een vergelijkbare vraagprijs, en de volwaardige woningen zijn helemaal onbetaalbaar.

Citaat:
Nou idd. In Groningen kan je daar een huis voor kopen :')
Dat is het hele idee; Amsterdam is geen Groningen

Maar ik woon in M'tricht in een volwaardig huis dat net zo duur was als die vraagprijzen van Het Blok, dus heb ik even geluk. Ga je hier de hoek om, dan schieten de prijzen ook ineens om hoog; minder oppervlakte voor veel meer geld. Locatie is echt veel waard.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 19:51
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Toen ik de finale zag, dacht ik echt: "het blok is failliet"
Vroeger was het altijd leuk met familieleden erbij die ze dan konden omhelzen als ze gewonnen hadden. Dit is toch bizar? In zo'n saaie hal een beetje oude fragmentjes kijken. Het Blok is een geweldig concept en het zou nog steeds kunnen werken, ondanks de magere huizenmarkt momenteel, als ze het anders zouden aanpakken qua finale. Het hele seizoen was best goed neergezet, maar dit was echt een tegenvaller. Terecht dat Maarten & Monique hebben gewonnen, maar stiekem waren Miek en Nienke veel leuker tv-materiaal!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Toen ik de finale zag, dacht ik echt: "het blok is failliet"
Vroeger was het altijd leuk met familieleden erbij die ze dan konden omhelzen als ze gewonnen hadden. Dit is toch bizar? In zo'n saaie hal een beetje oude fragmentjes kijken. Het Blok is een geweldig concept en het zou nog steeds kunnen werken, ondanks de magere huizenmarkt momenteel, als ze het anders zouden aanpakken qua finale. Het hele seizoen was best goed neergezet, maar dit was echt een tegenvaller. Terecht dat Maarten & Monique hebben gewonnen, maar stiekem waren Miek en Nienke veel leuker tv-materiaal!
Idd, met publiek er bij vond ik die fragmenten ook veel leuker, sowieso lieten ze dan vaak ook nieuwe beelden zien, nu was 't meer een samenvatting van wat al uitgezonden was. En heel jammer dat je idd geen familie zag, want dan wordt het effect toch wat vergroot ('Oeeeh, geen bod!! ' en 'AAAH, een bod!! ' ) Dat ontbrak nu heel erg...

Misschien was 't geld idd op bij de producent...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 20:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben benieuwd of er volgens jaar weer een seizoen komt. Hoop het stiekem wel maar het wordt wel steeds verder uitgekleed zo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2010, 21:46
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is het hele idee; Amsterdam is geen Groningen
Precies, Groningen is veel leuker en ook nog betaalbaar .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 08:02
Verwijderd
Eigenlijk zou ik het veel leuker vinden als het wat meer back to basic zou worden.
Ik meen me te herinneren dat ze in het eerste seizoen amper klusjesmannen inhuurden en eigenlijk alles zelf deden.
En toen kwamen de seizoenen dat het allemaal moeilijker moest met steeds meer vervallen huizen. Ja, toen was het geen klusprogramma meer maar een ik-schakel-een-klusjesman-in-programma.

Als ze nou gewoon niet in Amsterdam een paar leuke appartementen zoeken die de deelnemers helemaal van top tot teen moeten opknappen en een verbod op klusjesmannen en andere hulptroepen doen, zou ik helemaal fan zijn!


Weet trouwens iemand of het eerste seizoen nog ergens terug te kijken is?
Lijkt me wel leuk om dat nog een keer terug te zien, ook om te kijken of het in mijn herinneringen echt zo is, met meer klussen en amper klusjesmannen enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 09:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Punt is alleen wel dat je sommige dingen niet zelf kan doen, of in elk geval niet zo goed als een professional.
Je kan wel zelf gaan stucen, maar dan heb je een muur vol klodders. En zo'n appartement moet wel de verkoop in, dat gaat niet met klodders en een aannemer die er zijn geld in investeert.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Opknapproject Saab 96 V4 (veel foto's!)
KIET
37 28-10-2011 21:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt.
Gatara
68 04-02-2004 15:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.