Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2010, 16:57
Verwijderd
whut, wilde je een baan in de musicals? ;;d;
Advertentie
Oud 13-07-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek.
Een hele dag? Maar wat is het dan? wat moet je doen.
Ik ben meerderjarig, rechtshandig, en ik heb geen epilepsie
Je hoeft niet zo veel te doen, behalve stilzitten

Met een elektromagneet wekken we een impuls op in het deel van de hersenschors dat de spieren aanstuurt, zodanig dat je pink even beweegt. Die beweging in je pink meten we met elektroden die gewoon in plakkertjes zitten. Daarbij meten we intussen je hersenactiviteit met elektroden die in een muts zitten.
Het klinkt dramatisch maar het is heel veilig allemaal

We meten dan eerst de motordrempel: hoe hard we de magneet moeten zetten voordat je reageert. Daarna meten we de gemiddelde reactie als we 50 keer stimuleren. Dat doen we dan voor beide hersenhelften. En dat dan 5 keer op een dag, de eerste keer om 8 uur en de laatste om 6 uur 's avonds. Dat duurt de eerste keer 1 à 1.5, daarna als alles goed gaat een ruim halfuur per keer. Tussendoor heb je dus steeds tijd voor jezelf, totaal ongeveer 6 uur.
Oud 13-07-2010, 17:01
Verwijderd
Hoi DK'ers.
Howdy?
Oud 13-07-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft niet zo veel te doen, behalve stilzitten

Met een elektromagneet wekken we een impuls op in het deel van de hersenschors dat de spieren aanstuurt, zodanig dat je pink even beweegt. Die beweging in je pink meten we met elektroden die gewoon in plakkertjes zitten. Daarbij meten we intussen je hersenactiviteit met elektroden die in een muts zitten.
Het klinkt dramatisch maar het is heel veilig allemaal

We meten dan eerst de motordrempel: hoe hard we de magneet moeten zetten voordat je reageert. Daarna meten we de gemiddelde reactie als we 50 keer stimuleren. Dat doen we dan voor beide hersenhelften. En dat dan 5 keer op een dag, de eerste keer om 8 uur en de laatste om 6 uur 's avonds. Dat duurt de eerste keer 1 à 1.5, daarna als alles goed gaat een ruim halfuur per keer. Tussendoor heb je dus steeds tijd voor jezelf, totaal ongeveer 6 uur.
Wauw dat is langer dan wat ik heb gedaan.
Oud 13-07-2010, 17:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jeej uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek in Den Bosch! *juicht voorzichtig*
En mijn ex heeft vandaag post gehad dat ik ook ben uitgenodigd in Venlo.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 17:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Die is dus niet vanwege het gesprek maar vanwege dat mijn post nog STEEDS wordt doorgestuurd naar Utrecht, terwijl mijn ex zijn verhuisservice van de TNT een week geleden al heeft ingetrokken omdat hij steeds mijn post ontving.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 17:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je ex heeft post gehad? Maar die woont toch in Utrecht ergens, hoezo krijgt hij het dan?

Edit: oh falende TNT die alles doorstuurt dus. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-07-2010, 17:12
Verwijderd
Citaat:
whut, wilde je een baan in de musicals? ;;d;
neeeeee, nou ja, als docent op een musicalvooropleiding. Maar dan dus gewoon spelles geven en dat zijn echt de ideale banen want musicalleerlingen zijn de meest gemotiveerde leerlingen ooit en ze willen één ding heel graag leren; naturel spel. En laat ik dat nu zo hard missen in de musicals! Dus dan heb je nog een mooi doel ook

Maar ja, je moest affiniteit hebben met musicals (op zich logisch natuurlijk) en daar heb ik het in m'n brief niet echt over gehad...
Oud 13-07-2010, 17:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Je ex heeft post gehad? Maar die woont toch in Utrecht ergens, hoezo krijgt hij het dan?

Edit: oh falende TNT die alles doorstuurt dus. ;x
Ja al tien weken lang. Als troost krijg ik €15,- en een velletje postzegels, en het bericht dat het waarschijnlijk aan het einde van de week is opgelost.

Kut, nu zijn mijn belminuten ook nog eens op.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 17:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
neeeeee, nou ja, als docent op een musicalvooropleiding. Maar dan dus gewoon spelles geven en dat zijn echt de ideale banen want musicalleerlingen zijn de meest gemotiveerde leerlingen ooit en ze willen één ding heel graag leren; naturel spel. En laat ik dat nu zo hard missen in de musicals! Dus dan heb je nog een mooi doel ook

Maar ja, je moest affiniteit hebben met musicals (op zich logisch natuurlijk) en daar heb ik het in m'n brief niet echt over gehad...
Had je dat ook allemaal in je brief gezet?
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 17:20
Verwijderd
Nee, dat leek me niet zo gepast. Wel dat ik houd van interdiscipline en dat ik al eens een muziektheatervoorstelling heb gemaakt op het ROC en dat de leerlingen die ik op het ROC lesgegeven heb ook veel met musical bezig zijn. Zoiets. Is alweer even geleden dat ik die brief geschreven heb.
Oud 13-07-2010, 17:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
oeh, interdiscipline, een duur woord
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 17:34
Verwijderd
interdisciplinaire samenwerking huhuh /teveelassessmentsmoetenschrijven
Oud 13-07-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Je ex heeft post gehad? Maar die woont toch in Utrecht ergens, hoezo krijgt hij het dan?

Edit: oh falende TNT die alles doorstuurt dus. ;x
He hoi.
Ga jij ook naar de meet?
Oud 13-07-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft niet zo veel te doen, behalve stilzitten

Met een elektromagneet wekken we een impuls op in het deel van de hersenschors dat de spieren aanstuurt, zodanig dat je pink even beweegt. Die beweging in je pink meten we met elektroden die gewoon in plakkertjes zitten. Daarbij meten we intussen je hersenactiviteit met elektroden die in een muts zitten.
Het klinkt dramatisch maar het is heel veilig allemaal

We meten dan eerst de motordrempel: hoe hard we de magneet moeten zetten voordat je reageert. Daarna meten we de gemiddelde reactie als we 50 keer stimuleren. Dat doen we dan voor beide hersenhelften. En dat dan 5 keer op een dag, de eerste keer om 8 uur en de laatste om 6 uur 's avonds. Dat duurt de eerste keer 1 à 1.5, daarna als alles goed gaat een ruim halfuur per keer. Tussendoor heb je dus steeds tijd voor jezelf, totaal ongeveer 6 uur.
Jezus. Dat is wel lang
En tot wanneer kan je onderzoek doen?
Oud 13-07-2010, 17:36
Verwijderd
ik kijk een programma met als naam de honden fluisteraar ;;d;:; het is verrassend interessant
Oud 13-07-2010, 17:39
Verwijderd
Citaat:
ik kijk een programma met als naam de honden fluisteraar ;;d;:; het is verrassend interessant
LP naamzoek
Oud 13-07-2010, 17:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik kijk een programma met als naam de honden fluisteraar ;;d;:; het is verrassend interessant
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2010, 17:42
Verwijderd
godver ;:;:;:: ja dat accent, zo typisch
Oud 13-07-2010, 17:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ha-haaa sann, heel grappig.

Maar die man is wel retegoed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-07-2010, 17:43
Verwijderd
ik luister naar een voetbalvrouw die met mijn moeder praat: 'oh al die walgelijke trappers, wat een domper, ik schaamde me kapot, vieze trappers. Die karaktetrap. En dan ben ik wel trots op mijn man, 11 jaar verdediging en nooit een rode kaart. Drie gele in totaal geloof ik. Bah, trappers. Bah bah bah. Het was geen mooie wedstrijd'
Oud 13-07-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
ha-haaa sann, heel grappig.

Maar die man is wel retegoed
you know you love me
Oud 13-07-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
ha-haaa sann, heel grappig.

Maar die man is wel retegoed
ik vind het vooral een heel komisch programma. Honden die koelkasten kunnen openen enzo en zoiets hebben van /care
Oud 13-07-2010, 17:48
Verwijderd
hahahahaah geniaal, ik heb een 9,6 voor mijn paper Comperative Human Rights. Hoe gaaf ben ik echt
Oud 13-07-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
hahahahaah geniaal, ik heb een 9,6 voor mijn paper Comperative Human Rights. Hoe gaaf ben ik echt
baas
steengoed
Oud 13-07-2010, 17:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
YES! de Donald Duck
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 17:54
Verwijderd
ik haat het als mensen zo omslachtig doen.
Oud 13-07-2010, 17:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
you know you love me
mjuh
Citaat:
ik vind het vooral een heel komisch programma. Honden die koelkasten kunnen openen enzo en zoiets hebben van /care
Ja ben bezig met seizoen 1. Die man is trouwens slecht te verstaan
Citaat:
YES! de Donald Duck
Zeg, moet jij niet naar de kermis
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-07-2010, 18:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik luister naar een voetbalvrouw die met mijn moeder praat: 'oh al die walgelijke trappers, wat een domper, ik schaamde me kapot, vieze trappers. Die karaktetrap. En dan ben ik wel trots op mijn man, 11 jaar verdediging en nooit een rode kaart. Drie gele in totaal geloof ik. Bah, trappers. Bah bah bah. Het was geen mooie wedstrijd'
Je luistert naar een voetbalvrouw die met je moeder praat? Yolanthe?
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 18:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zeg, moet jij niet naar de kermis
Pf, de kermis van Helmond, komt altijd van dat platte volk op af.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 18:02
Verwijderd
wat een suffe dag, ik verveel me dood
Oud 13-07-2010, 18:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga eens koken. Jammer dat ik geen tijd had om de kip te marineren... oh well, ik kan er denk ik wel een beetje olie en rozemarijn over doen voordat ik hem in de oven doe.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-07-2010, 18:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Zo, en nu de rest van de avond niks doen<3
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-07-2010, 18:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Pf, de kermis van Helmond, komt altijd van dat platte volk op af.
Ja, maar ik vond Helmond wel een van de gezelligste steden om te staan hoor heb er wel een kloteaccent aan over gehouden
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-07-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik vond Helmond wel een van de gezelligste steden om te staan hoor heb er wel een kloteaccent aan over gehouden
Heb jij met een attractie op de kermis gestaan?
Oud 13-07-2010, 18:21
Verwijderd
wie komt m'n afwas doen in ruil voor bier?
Oud 13-07-2010, 18:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heb jij met een attractie op de kermis gestaan?
Met ballengooien

Spoiler
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-07-2010, 18:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline


Godver wat een sound<3
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-07-2010, 18:34
Verwijderd
ik ben stiekem helemaal fan van dit liedje <3
Oud 13-07-2010, 18:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik ben stiekem helemaal fan van dit liedje <3
[filmpje]
urg die hangt ook al een paar dagen in mn kop. Alhoewel die pt 2 ook wel kek is met Eminem.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2010, 18:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
+ Hayley = <3
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2010, 18:40
Verwijderd
Citaat:
urg die hangt ook al een paar dagen in mn kop. Alhoewel die pt 2 ook wel kek is met Eminem.
Citaat:
+ Hayley = <3



carnie, ga je toevallig ook naar 80s/90s in de effenaar vrijdag?
Oud 13-07-2010, 18:40
Verwijderd
Oh mijn god de katten van de buren hadden ons vuilnis opengetrokken en nu zat het vol maden, en yuk, yuk *kots*

Wat naar BAH.
Oud 13-07-2010, 18:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
carnie, ga je toevallig ook naar 80s/90s in de effenaar vrijdag?
Nopez!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
wie komt m'n afwas doen in ruil voor bier?
Ik!
Oud 13-07-2010, 18:44
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oh mijn god de katten van de buren hadden ons vuilnis opengetrokken en nu zat het vol maden, en yuk, yuk *kots*

Wat naar BAH.
Kun je het vuilnis niet gewoon weggooien dan?
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-07-2010, 18:46
Verwijderd
Ik moet op Roze Dinsdag in valkenswaard oberen bij de kroeg die blijkbaar organisator hiervan is. Ik ben benieuwd Ik slik wel een vork in
Oud 13-07-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Kun je het vuilnis niet gewoon weggooien dan?
nou we moeten dus met de vuilnis door huis (we hebben een bovenwoning), dus met opengereten zakken vol maden kan dat niet nee.

Gatverdamme, *ril*. Voortaan gaan er 2 zaken in de vuilnisbak zodat die katten niks meer ruiken en er van afblijven. BLEGH.
Oud 13-07-2010, 18:50
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nou we moeten dus met de vuilnis door huis (we hebben een bovenwoning), dus met opengereten zakken vol maden kan dat niet nee.

Gatverdamme, *ril*. Voortaan gaan er 2 zaken in de vuilnisbak zodat die katten niks meer ruiken en er van afblijven. BLEGH.
Doe om die vuilniszak nog een vuilniszak? en trek handschoenen aan als je het echt zo vies vindt
__________________
Yoloswag 420
Oud 13-07-2010, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik!
ben je lekker laat mee, nu heb ik het zelf al gedaan je mag alsnog wel komen voor het bier
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.