06-08-2010, 12:30 | |
Sta morgenochtend om 8 uur op, ongeacht hoe laat je in slaap bent gevallen.
En sta vervolgens de hele dag niet toe dat je op de bank gaat liggen. Dus bedenk dingen die je kan gaan doen. Skeeleren is inderdaad een goed idee, of anders fietsen, voetballen met wat vrienden, een dagje uit naar een pretpark/dierentuin/museum/strand/etc. Het maakt niet uit wat je gaat doen, als je maar niet op de bank gaat liggen/hangen. Ga vervolgens 's avonds op tijd naar bed. Bijvoorbeeld 22.30 uur. En sta de volgende dag weer om 8 uur op. Als je dat netjes doet heb je binnen no time een ritme te pakken.
07-08-2010, 00:55 | |
Hey, ik heb nu precies hetzelfde. Eigenlijk is de oplossing heel simpel. Je moet gewoon 1 nacht niet slapen. De volgende nacht ga je wat vroeger naar bed dan je eigenlijk normaal vind. Dus iets van tien uur of half tien. Je je krijgt dan voldoende slaap dus je hoeft niet overdreven lang uit te slapen. In ik ben ook 14 dus een nachtje overslaan is echt niet raar ofzoiets. Ik wee niet of je iets hebt om je te vermaken maar ga bijvoorbeeld achter een spelconsole, lezen zou ik afraden, word je snel moe van. Maar er zijn zat dingen die je wel kan doen. Ga sit-ups doen ofzoiets. De nacht is simpel gezien hetzelfde als overdag, alleen dan zonder zonlicht. Doe gewoon de dingen die je zou doen als het de hele dag zou onweren.
Dat hielp bij mij in ieder geval wel. Je moet alleen gewoon bezig blijven. |
08-08-2010, 05:50 | ||
Citaat:
09-08-2010, 17:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb zo een vreemde energieverdeling dat ik s' middags dodeijk moe wordt en s'avonds niet kan slapen omdat ik zoveel energie heb. protip: drink 2 kopjes goede nachtrust en blijf weg van nicotine Cafeïne taurine en ginseng. groene thee is ook goed btw. paar uurtjes in laten werken en je slaapt als een comapatient en als dat niet werkt gewoon trainen voordat je gaat slapen, een uurtje rennen doet al wonderen |
11-08-2010, 01:01 | |
Volgens mij is mijn broertje het toppunt. Die lag de hele nacht wakker (tv kijken, playstationen, etc.), 6 uur 's ochtends ging hij douchen, dan liep hij wat rond en tegen 'n uur of 9 ging hij in z'n bed liggen, tot 18 uur. Dan stond ie weer op. Zo is dat 2 weken gegaan, totdat mijn moeder het genoeg vond. Die hield 'm 's ochtends wakker, en dat deed ze 2/3 dagen, en toen was het oude ritme weer helemaal terug. Gewoon inderdaad weer aanwennen om 's ochtends gewoon op tijd op te staan. Doe dat een paar dagen, en dan heb je je ritme weer terug
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
afvallen d.m.v. niet slapen ? Verwijderd | 7 | 08-07-2009 22:49 | |
Seksualiteit |
kan niet slapen zonder aftrekken retep2023 | 18 | 30-11-2008 12:22 | |
Verhalen & Gedichten |
(stukje ter ontspanning) Misantropie der niet-slapenden Rita Pavlovic | 1 | 06-09-2006 15:23 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] nacht niet slapen elletjes | 3 | 17-02-2005 16:55 | |
Verhalen & Gedichten |
ik kon vannacht niet slapen... Eightball GOD | 8 | 07-01-2002 21:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Als ik een nacht niet geslapen heb.... badtothebone | 7 | 02-11-2001 20:44 |