Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 16:09
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Zomergasten is er weer sinds 2 weken. Elke zondag om 20:15, op ned 2. Presentator is Jelle Brandt Corstius, een correspondent, publicist en programmamaker.

De gasten:
Jan Marijnissen, 25-7
Maarten 't Hart, 1-8
Paulien Cornelisse, 8-8
Annet Malherbe, 15-8
Paul Verhoeven 22-8
en Erwin Olaf. 29-8

Wie kijkt/gaat kijken?
Gisteren de aflevering met Maarten 't Hart gezien, en die vond ik leuk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2010, 09:16
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik kan Jelle Brandt Corstius niet luchten
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 09:38
Rationeel
Rationeel is offline
ik vind het wel een sympathieke kerel. en lekker rustig. ook mooi; die zwaar bewaterde ogen na de beelden van die boer die zijn veestapel afgemaakt ziet worden

marijnissen misschien maar in de herhaling pakken en ik ben wel benieuwd naar paulien cornelisse en paul verhoeven.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 10:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Paul Verhoeven
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 12:29
Verwijderd
Die van Marijnissen stond op de achtergrond aan, dus die heb ik niet echt gevolgd.

Maarten 't Hart niet gezien.

Paulien Cornelisse vind ik een irritant hoofd hebben en bij DWDD vind ik haar ook niet zo heel leuk. Maar misschien dat haar fragmenten leuk zijn.

Annet Malherbe lijkt me wel tof, ben benieuwd wat zij te vertellen heeft.

Paul Verhoeven is gaaf, die wil ik wel zien.

Erwin Olaf lijkt me ook leuk. Vooral zijn fragmenten zullen boeiend zijn, hopelijk.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 19:10
Catch
Catch is offline
Erwin Olaf, tof! Goed dat je even post wie er allemaal langskomt . Ik vind het wel een erg lang programma, ik kan er niet 3 uur lang aandachtig naar zitten kijken. Meestal zet ik het op terwijl ik wat anders doe.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 19:10
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
ik vind het wel een sympathieke kerel. en lekker rustig. ook mooi; die zwaar bewaterde ogen na de beelden van die boer die zijn veestapel afgemaakt ziet worden
Jaaaa. Hij is leuk, net als z'n zus btw.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Jaaaa. Hij is leuk, net als z'n zus btw.
Dat hoofd van zijn zus kan ik echt niet uitstaan.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 10:27
Verwijderd
Paulien Cornelisse vind ik echt totaal geen Zomergastenwaardige Zomergast Ik vond haar boekje leuk om te lezen, maar verder vind ik haar irritant en één van de slechtste 'cabaretiers' ooit gezien...
Annet Malherbe vind ik te gek, dus ik ben op zich wel benieuwd naar haar aflevering. Paul Verhoeven ben ik ook wel benieuwd naar, maar die vind ik dan weer allesbehalve te gek. Erwin Olaf kon wel eens interessant worden.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 19:32
Verwijderd
Paulien Cornelisse schrijft een heel boek over rare taalgewoontes, en zegt dan vervolgens zelf dingen als:

"Ze waren de coolste mensen uit de hele trein"

Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 22:11
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Paulien Cornelisse schrijft een heel boek over rare taalgewoontes, en zegt dan vervolgens zelf dingen als:

"Ze waren de coolste mensen uit de hele trein"

Ze veroordeelt die mensen ook niet, dat zegt ze ook, ze observeert. En alsof je dan gelijk perfect nl moet spreken, altijd..
Ik vind dr leuk.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 23:44
Verwijderd
Ik vind haar niet leuk, maar vond het toch wel een aardige aflevering. Gewoon, door de fijne fragmenten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 09:52
Verwijderd
Ik heb stukken gezien, maar niet alles. Ik vind Paulien Cornelisse niet bijzonder leuk of interessant en haar fragmenten waren leuk, maar ook niet veel meer dan dat. En ik stoor me altijd aan het feit dat ze zegt zo geinterreseerd te zijn in taal, maar vervolgens echt hele saaie, clichės op gaat noemen. Oh, en haar rare commentaar over dat 'tsja' zo Nederlands is... Had toch wel verwacht dat Jelle een Russische variant had kunnen noemen, want zo bijzonder is 'tsja' niet (en onvertaalbaar is het ook zeker niet). Ook vond ik haar kennis over angst en angsttherapie behoorlijk beperkt voor een psychologe.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 11:44
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Ook vond ik haar kennis over angst en angsttherapie behoorlijk beperkt voor een psychologe.
haha, ja daar heb je wel gelijk in.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 15-08-2010, 21:29
Verwijderd
Weet je, ik vind Annet Malherbe wel een tof wijf, maar eigenlijk wil ik met Zomergasten iets meer zien dan een paar 'vermakelijke' fragmenten. Ik wil fragmenten zien die me aan het denken zetten of die bijzonder fascinerend zijn op bijv. filosofisch, wetenschappelijk of maatschappelijk vlak, en niet eindeloze filmfragmentjes omdat 'die acteur zo goed is' of 'die film zo leuk'.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Weet je, ik vind Annet Malherbe wel een tof wijf, maar eigenlijk wil ik met Zomergasten iets meer zien dan een paar 'vermakelijke' fragmenten. Ik wil fragmenten zien die me aan het denken zetten of die bijzonder fascinerend zijn op bijv. filosofisch, wetenschappelijk of maatschappelijk vlak, en niet eindeloze filmfragmentjes omdat 'die acteur zo goed is' of 'die film zo leuk'.
Idd, ik wil weer wetenschappers als gast hebben die echt iets interessants te zeggen hebben en ook interessante dingen laten zien...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 10:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb het gister niet afgekeken. Ik vond het niet boeiend genoeg.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 17:01
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Heb gisteren weer eens geprobeerd het te bekijken, maar vond het weer drie keer niets eigenlijk. Ik heb nooit het idee naar een normaal gesprek te kijken. Dat is toch de bedoeling van het programma? Maar de interviewers/presentatoren (of wat zijn het?) lijken nooit écht heel erg geïnteresseerd en het komt vaak een beetje gedwongen en ongemakkelijk over. Het is ook zo ongezellig, twee van die mensen in zo'n grote ruimte, zonder dat daar mensen bij zijn ofzo. Dat doe je toch in het echt ook niet? Dan ga je naar een café, of gewoon thuis, of in de tuin, weet ik veel. Maar in ieder geval niet in zo'n grote lege ruimte. Daarnaast duurt het ook allemaal veel te lang. Wie wil er nu een avond lang dat gezwam van zo'n BNer aanhoren? Een uurtje is prima, maar drie!? Gisteren ook...We begonnen met goede moed, maar na zo'n drie kwartier lag ik alweer in de armen van mijn lief, kusjes te bedelen.

Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar Paul Verhoeven. Maarja, hij is dan ook een flinke jongen. Met een behoorlijk grote bek. Wel jammer dat ik dan net niet thuis ben. Och. Misschien herhalen ze het nog een keer ofzo?
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-08-2010, 19:25
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Je kunt het sowieso terugzien via uitzending gemist.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 16-08-2010, 21:43
Verwijderd
Ik dacht dat Zomergasten niet online stond hoor!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 06:12
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar Paul Verhoeven. Maarja, hij is dan ook een flinke jongen. Met een behoorlijk grote bek. Wel jammer dat ik dan net niet thuis ben. Och. Misschien herhalen ze het nog een keer ofzo?
De zaterdag erop wordt het herhaald, midden op de dag op ned 2.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 18-08-2010, 14:28
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Laatst een aflevering gezien, met die vrouw van Debiteuren Crediteuren, ik weet niet meer hoe ze heet. Vind die presentator er zo sipjes uitzien.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 21:58
Verwijderd
Sjonge, komt er een interessant fragment over het samensmelten van sterrenstelsels, en legt Verhoeven uit wat dat allemaal inhoudt, en dan gaat Corstius grappend benadrukken dat het thema 'dood en verderf' altijd zo terugkomt bij hem. Wat een dooddoener, laat die man toch zijn verhaal doen ipv een flauwe opmerking te maken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Sjonge, komt er een interessant fragment over het samensmelten van sterrenstelsels, en legt Verhoeven uit wat dat allemaal inhoudt, en dan gaat Corstius grappend benadrukken dat het thema 'dood en verderf' altijd zo terugkomt bij hem. Wat een dooddoener, laat die man toch zijn verhaal doen ipv een flauwe opmerking te maken.
Ik vond wat Verhoeven over die sterrenstelsels had te vertellen ander behoorlijk saai, hij leek maar door te blijven gaan over hoe vreselijk alles is en te hopen op een plek waar 'mensen' ooit onsterfelijk gaan zijn... Come on, dat is iets waar je je op je zestiende eens 'druk' om maakt en dan bedenk je je dat onsterfelijkheid nergens op slaat en ga je verder. Zijn angst voor de dood ('dan moet je je kinderen missen') vond ik ook nogal oppervlakkig.
Jelle blijft leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine En waar moest jij vandaag om lachen? #10!
Verwijderd
483 30-10-2018 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.