Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 12:29
nise
nise is offline
Gisteravond hebik het voor elkaar gekregen een glazen flesje van ongeveer 3cm lang en 0.5 cm dik in me anus te krijgen ik dacht dat het er wel uit zou komen met poepen maar het poepen gaat zeer moeizaam en ze zijn vrij dun maar niet waterig ofso

Wat moet ik doen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 12:40
Verwijderd
Misschien kan je proberen het zelf te pakken te krijgen als je knielt. Maar als dat niet lukt; naar de dokter.

En in het vervolg spullen gebruiken die geschikt zijn om anaal in te brengen en die dus niet kunnen afbreken of volledig naar binnen kunnen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 12:51
nise
nise is offline
Ik wil best naar de dokter maar hoe moet ik dat brengen bij me ouders ik heb geen zin om te zeggen mam ik heb iets in me kont kun je me naar de dokter brengen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Ik wil best naar de dokter maar hoe moet ik dat brengen bij me ouders ik heb geen zin om te zeggen mam ik heb iets in me kont kun je me naar de dokter brengen
Ga zelf naar de dokter en als je moeder vraagt wat er is, zeg je gewoon dat je irritante oorpijn hebt ofzo Of zeg gewoon dat je het niet wil vertellen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 12:58
nise
nise is offline
Kun je gwn zomaar naar de dokter niet je dan niet eerst een afspraak maken en moet ik dan naar het ziekehuis of naar de huisarts
Heb nu trouwens ook diaree
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Kun je gwn zomaar naar de dokter niet je dan niet eerst een afspraak maken en moet ik dan naar het ziekehuis of naar de huisarts
Heb nu trouwens ook diaree
Eerst even de dokter bellen inderdaad, en dan moet je wel zeggen wat er is. Gewoon naar het ziekenhuis gaan kan niet, huisarts moet je doorsturen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Eerst even de dokter bellen inderdaad, en dan moet je wel zeggen wat er is. Gewoon naar het ziekenhuis gaan kan niet, huisarts moet je doorsturen.
Kan wel, naar de eerste hulp, maar omdat dit niet iets is wat haast heeft en bovendien iets wat de huisarts ook kan, zit je dan waarschijnlijk twee uur in de wachtkamer. En daarna kijkt er eerst een verpleegkundige naar, dan een co-assistent, dan een arts en dan misschien ook nog even een chirurg.

Dus beter een afspraak maken met de huisarts, die kan het er waarschijnlijk gewoon met een pincet uithalen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 13:05
nise
nise is offline
Is er Miss een kans dat het er nog uitkomt met poepen want ik ging dus heel snel probeer te poepen en toen kwam er bijna niks uit dus Miss als ik langer wacht komt ie er wel uit
Hoelang kun je wachten voordat het egt noodZakelijk word om naar de dokter te gaan
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 13:07
Verwijderd
Waarschijnlijk heb je nu diarree, omdat hij zó vast zit dat er alleen nog vloeistof langs kan lopen. Dus nee, dan komt hij er niet uit met het poepen. Als je langer wacht krijg je alleen maar ergere diarree en buikkrampen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 13:08
nise
nise is offline
Ik heb t nog niet geprobeerd om em er uit te halen maar hoe diep kan ie vastzitten
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarschijnlijk gewoon aan het einde van je darm.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Kan wel, naar de eerste hulp, maar omdat dit niet iets is wat haast heeft en bovendien iets wat de huisarts ook kan, zit je dan waarschijnlijk twee uur in de wachtkamer. En daarna kijkt er eerst een verpleegkundige naar, dan een co-assistent, dan een arts en dan misschien ook nog even een chirurg.

Dus beter een afspraak maken met de huisarts, die kan het er waarschijnlijk gewoon met een pincet uithalen.
Voor huisarts dingen naar de SEH gaan kan wel idd, maar dan krijg je pissige blikken en vragen ze;'Waarom ben je niet naar de huisarts gegaan?'. Natuurlijk kun je meteen naar het ziekenhuis als dat nodig is, maar als dat niet nodig is, kun je het beter niet doen. (Hier sturen ze je bv. nog naar de huisartsenpost als je op de SEH komt zonder verwijzing van de huisarts, tenzij het natuurlijk wel spoedeisend is )
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:08
nise
nise is offline
Had ook gelezen dat t met peperkoek en veel olijfolie door je eten + veel drinken eruit zou moete komen

Je kan zkr zelf niet tot het einde van je darm komen ofwel
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:10
Verwijderd
Seks --> L&G.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Had ook gelezen dat t met peperkoek en veel olijfolie door je eten + veel drinken eruit zou moete komen

Je kan zkr zelf niet tot het einde van je darm komen ofwel
Je wil dat ding er zo snel mogelijk uit hebben, lijkt me, dus ik zou echt niet met peperkoek enzo gaan proberen, maar de dokter bellen...

En waarschijnlijk zit hij in je endeldarm, net achter je anus, volgens mij gaan dingen die je inbrengt niet veel verder naar binnen dan dat. Dus je kan proberen of je het zelf voelt zitten en vast kan pakken (want zo'n enorme omvang heeft dat ding niet), maar nogmaals; als dat niet lukt, huisarts bellen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:47
nise
nise is offline
Wa is de beste manier om te probeer em er uit te halen want hij is vrij smal
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Wa is de beste manier om te probeer em er uit te halen want hij is vrij smal
Ik zou denken dat je het beste kan knielen, benen wijd en dan proberen te pakken. Of anders op handen en knieen gaan zitten, wat naar achteren leunen en met 1 hand proberen het te pakken. Maar in je eentje is het vrij lastig, een dokter kan er beter bij.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 14:54
nise
nise is offline
Iemand Miss een smoes voor hoe het daar gekome is want ik kan in geen mogelijkheid achter het nummer van me huisarts kome dus zal me ouders moete raadplege
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:13
Lente
Lente is offline
detelefoongids.nl
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:18
nise
nise is offline
waar moet ik dan kijken plz

had zelf al bedacht dat ik per ongeluk op was gaan zitten
miss hebbe me ouders dan ook wel door dat ik het er zelf in heb gestopt maar ik denk dat ze dat dan niet zeggen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:23
Lente
Lente is offline
bovenaan kun je dat heel simpel invullen, bij 'wat' typ je 'huisarts' en bij 'waar' je woonplaats. dan even in het rijtje zoeken naar jouw eigen huisarts. maar staat er niet gewoon ergens een telefoonklapper oid met het nummer?

ehh hier kun je echt geen 'per ongeluk' verhaaltje van maken. maar dat maakt ook niks uit, als je het niet wil hoef je je ouders niet te vertellen waarvoor je naar de huisarts wil.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:28
Verwijderd
En als je toch tegen je ouders aan het liegen bent kun je net zo goed meteen verzinnen dat je oorpijn hebt ofzo, zoals Andijvie zei, in plaats van alleen liegen over waarom dat ding daar zit
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:28
nise
nise is offline
ik ga eigelijk nooit naar de huisarts zonder het te zeggen en eigelijk ook nooit alleen ben namelijk 14 dus ik wil wel met me ouders naar de huisarts maar weet eigelijk niet precies hoe ik dat moet vertellen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:43
nise
nise is offline
als ik zeg dat ik oorpijn heb willen ze mee en dan merken ze dat er wat anders aan de hand is
geen optie
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
als ik zeg dat ik oorpijn heb willen ze mee en dan merken ze dat er wat anders aan de hand is
geen optie
Als je het echt niet wil zeggen, dan zou ik zeggen dat je een vervelend probleem hebt dat je met de huisarts wil bespreken en liever niet met hun. Als ze doorvragen kun je nog eens herhalen dat je het liever niet met hun bespreekt. Dan hoef je niet te liegen en kun je toch naar de huisarts.
Zeggen dat je er 'per ongeluk' op bent gaan zitten kan ook, maar reken maar dat zij dan wel beseffen dat het niet geheel per ongeluk was.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:50
nise
nise is offline
ik weet dat ze dan ook wel doorhebben dat het geen ongeluk was maar dan hoef ik het niet te vertellen en hebben hun het ook door wat er aan de hand is
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:56
Verwijderd
Citaat:
ik weet dat ze dan ook wel doorhebben dat het geen ongeluk was maar dan hoef ik het niet te vertellen en hebben hun het ook door wat er aan de hand is
Dan vertel je dat toch?

Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 16:01
nise
nise is offline
doe ik denkik vanavond eerst probere of ik er zelf bij kan
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 18:36
Verwijderd
Een van de betere naamzoeks
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 16:42
remy476
remy476 is offline
Citaat:

En succes vanavond!
Oud 31-08-2010, 18:43
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
een van de betere naamzoeks
Oud 31-08-2010, 18:55
Verwijderd
Is het nou al gelukt of?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 20:48
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
wowowowowowoww wacht effe... jij zit nu dus gewoon met een fles in je kont? nouja zitten... dat lijkt me niet zo toppie...
ehm, ja ik weet echt niet wat ik hier nou voor tip kan geven...
stop niks in je kont?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 21:19
Verwijderd
Citaat:
wowowowowowoww wacht effe... jij zit nu dus gewoon met een fles in je kont? nouja zitten... dat lijkt me niet zo toppie...
ehm, ja ik weet echt niet wat ik hier nou voor tip kan geven...
stop niks in je kont?
Nou, echt een fles is het niet he, meer zo'n buisje, die zijn niet zo groot. Maar nog altijd oncomfortabel, lijkt me.

Ben je al verlost, TS?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 21:35
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:

Hmpfffffgfd
Oud 01-09-2010, 14:01
Sander =D
Sander =D is offline
hahah, nu zal die er onderhand wel uit zijn
Met citaat reageren
Oud 01-09-2010, 14:51
remy476
remy476 is offline
komt er nog een update ts?
Oud 01-09-2010, 18:33
Repeating
Repeating is offline
Citaat:
hahah, nu zal die er onderhand wel uit zijn
Mag ik hopen
Oud 01-09-2010, 18:34
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Een vishaakje doet wonderen. De eerste paar keer zul je waarschijnlijk wel mis prikken. Maar na een tijdje kun je het flesje er zo uitvissen.

Hoop wel dat je geleerd hebt dat je black hole and revelations geen goede bewaarplaats is voor drogisterij artikelen
Oud 02-09-2010, 11:10
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
Een vishaakje doet wonderen. De eerste paar keer zul je waarschijnlijk wel mis prikken. Maar na een tijdje kun je het flesje er zo uitvissen.

Hoop wel dat je geleerd hebt dat je black hole and revelations geen goede bewaarplaats is voor drogisterij artikelen
Dit lijkt mij dus officieel het slechtste idee ooit
Stopt je dat haakje in je kont, krijg je die er niet meer uit
Heb je alleen maar kans dat dat ding in je darm blijft hangen over de achterkant van je anus
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 17:01
Sudoku.
Sudoku. is offline
Ik hoop dat het er inmiddels uit is?
Arme jongen. Moet je ook niet doen hè. Flesjes in je kont stoppen.
Oud 02-09-2010, 18:10
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
Dit lijkt mij dus officieel het slechtste idee ooit
Stopt je dat haakje in je kont, krijg je die er niet meer uit
Heb je alleen maar kans dat dat ding in je darm blijft hangen over de achterkant van je anus
Ik bedoelde het dan ook compleet constructief ende serieus
Oud 03-09-2010, 15:34
Verwijderd
Joh iedereen kan wel "moet je niet doen hè" roepen maar weet je hoe ongelooflijk vaak er mensen bij de dokter/eerste hulp komen met voorwerpen in hun endeldarm die ze er niet meer uit krijgen?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 18:15
Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Joh iedereen kan wel "moet je niet doen hè" roepen maar weet je hoe ongelooflijk vaak er mensen bij de dokter/eerste hulp komen met voorwerpen in hun endeldarm die ze er niet meer uit krijgen?
Ja maar dat veroorzaken ze toch echt zelf...
Oud 03-09-2010, 22:56
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Omg ... dit topic....
Ik hoop voor de TS dat het er al uit is...

Maar inderdaad... ik heb wel eens gehoord van iemand die op de eerste hulp werkte dat zulke dingen veel voorkomen.
Oud 05-09-2010, 19:37
strawberry1996
strawberry1996 is offline
poor you!!
ik hoop[ voor je dat hij er al uit is, en ik hbe wel een tip voor later...
stop geen dingen in je kont die daar niet in moeten!!
en ps, waarom heb je dat buisje ooit in je kont gestopt??
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 22:28
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
poor you!!
ik hoop[ voor je dat hij er al uit is, en ik hbe wel een tip voor later...
stop geen dingen in je kont die daar niet in moeten!!
en ps, waarom heb je dat buisje ooit in je kont gestopt??
waarschijnlijk ter stimulatie van de prostaat. Sommige mannen vinden dit lekker ( ook niet homo's)

En ik denk dat het er wel uit is nu .
Oud 07-09-2010, 15:14
Brunette<3
Brunette<3 is offline
is het vreemd dat ik ff heel hard moest lachen toen in ik dit las??
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
is het vreemd dat ik ff heel hard moest lachen toen in ik dit las??
Nah, ik vond het vooral raar
Maar moest ook wel wat lachen...

Overigens niet verkeerd bedoeld tegenover de TS...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 10:46
remy476
remy476 is offline
K denk dat TS is overleden aan een inwendige buisvergiftiging.

Regels voor berichten