Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2010, 19:58
Verwijderd
Zwemdiploma.
Advertentie
Oud 09-09-2010, 19:59
Verwijderd
ja, m'n masterdiploma krijg ik oktober pas, dus ik heb ze een kopie van mijn bachelorbul gegeven als ik m'n master had gehad was alleen die genoeg geweest. In de brief stond ook dat ik een kopie van mijn laatste loonstrookje moest mee nemen, maar die heb ik ook niet hoeven laten zien. En ik had een kopie van m'n ECG-certificaat maar daar vroegen ze ook niet naar en de cursus staat ook al op mijn cv.
Oud 09-09-2010, 20:00
Verwijderd
Ik denk dat ik zo maar weer een paar afleveringen hiervan ga kijken:
Oud 09-09-2010, 20:01
Verwijderd
Ik ga zo een vrouwenfilm kijken the scoundrel's wife. Hij lijkt me erg corny, maar hij heeft wel drie oscarnominaties dus hopelijk is het een goede vorm van corny.
Oud 09-09-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
boards of canada is oneindige liefde, alle omgevingsgeluiden weten zich in die muziek te mengen. Loop je over straat, dan denk ik van: 'ha dit is mooi, nog nooit opgevallen!' En dan blijkt het een auto te zijn.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Oud 09-09-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo een vrouwenfilm kijken the scoundrel's wife. Hij lijkt me erg corny, maar hij heeft wel drie oscarnominaties dus hopelijk is het een goede vorm van corny.
Oscar's en oscarnominaties zeggen helemaal niet zoveel over de kwaliteit van een film, hoor.
Oud 09-09-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Oscar's en oscarnominaties zeggen helemaal niet zoveel over de kwaliteit van een film, hoor.
Hm maar ik ben niet zo kritisch op films en het zegt in elk geval dat het geen complete bagger is

(en het ligt ook aan de prijzen van de ex-rentals, 10 dvd's is goedkoper dan 9, dus zochten we nog snel even een tiende uit)
Oud 09-09-2010, 20:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[filmpje]
Toffff.
Oud 09-09-2010, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Toffff.
Ken je de serie?
Oud 09-09-2010, 20:12
Macrador
Macrador is offline
heyo ik ben terug na lekkere lekkere pasta
Oud 09-09-2010, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Haha ik heb het andersom spinnen vind ik wel okee, maar muizen vind ik heeel eng
ik ook echt heeel eng en vies
Oud 09-09-2010, 20:24
Sherlock
Sherlock is offline
Avond!
Oud 09-09-2010, 20:27
Verwijderd
Ik vind muizen wel vies, want ze eten je eten op en poepen in je kastjes. Maar niet eng
Oud 09-09-2010, 20:31
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Avond!
avond mister J
Oud 09-09-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
ik ook echt heeel eng en vies
erg he ooh brrr en ze rennen zo hard en ik wil er echt nooit eentje in m'n bed gaan vinden
Oud 09-09-2010, 20:32
Verwijderd
Hallo!
Oud 09-09-2010, 20:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
erg he ooh brrr en ze rennen zo hard en ik wil er echt nooit eentje in m'n bed gaan vinden
kvind ze wel leuk in een kooi
Oud 09-09-2010, 20:35
Verwijderd
Muizen hm, regelmatig hebben we ze hier. De katten die we hebben vangen ze, maar eten ze niet op en laten ze per ongeluk los in huis.
Oud 09-09-2010, 20:36
Verwijderd
Snappen jullie verzorgpony's? Een verzorgpony is een pony die eigendom van persoon a is, maar wordt verzorgd (stal uitmesten enzo) door persoon b, en daarvoor betaalt persoon b geld aan persoon a in plaats van andersom.

Citaat:
Muizen hm, regelmatig hebben we ze hier. De katten die we hebben vangen ze, maar eten ze niet op en laten ze per ongeluk los in huis.
Maar dan zijn het veldmuizen denk ik, die blijven in principe buiten als je ze naar buiten jaagt huismuizen doen dat niet.
Oud 09-09-2010, 20:38
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Snappen jullie verzorgpony's? Een verzorgpony is een pony die eigendom van persoon a is, maar wordt verzorgd (stal uitmesten enzo) door persoon b, en daarvoor betaalt persoon b geld aan persoon a in plaats van andersom.

Maar dan zijn het veldmuizen denk ik, die blijven in principe buiten als je ze naar buiten jaagt huismuizen doen dat niet.
bij ons moet je niet betalen
Oud 09-09-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
bij ons moet je niet betalen
Ik snap het als het gewoon verzorgen in ruil voor rijden is maar hier is het best gebruikelijk dat mensen betalen voor hun verzorgpony.
Verwijderd
Citaat:
Dat kan wel zo zijn, alleen ze poepen nog steeds de boel onder en knagen kattenvoer weg
Verwijderd
He wat dan wil ik wel iemands verzorgkind zijn
Oud 09-09-2010, 20:40
Verwijderd
Citaat:
He wat dan wil ik wel iemands verzorgkind zijn
dan mogen ze wel op je rijden!
Oud 09-09-2010, 20:41
Verwijderd
oh wacht.
Oud 09-09-2010, 20:43
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik snap het als het gewoon verzorgen in ruil voor rijden is maar hier is het best gebruikelijk dat mensen betalen voor hun verzorgpony.
rare manège daar dan
Oud 09-09-2010, 20:43
Martiño
Martiño is offline
LL naamzoek, als je het over certificaten hebt, ik kan via mijn baan misschien een cursus stralingsdeskundigheid niveau 3 doen.
Oud 09-09-2010, 20:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, ik ga lekker burritos eten en Josie & The Pussycats kijken!

Tot laterrrr!
Oud 09-09-2010, 21:03
Verwijderd
ik breek altijd die metalen clipjes van mijn fineliners af, gewoon omdat het kan. Maar daardoor krijgt de dop van mijn pen altijd zo'n scherp randje. En net struikelde ik met zo'n fineliner in mijn hand, schiet dat randje zo precies door het velletje van mijn duim naar mijn wijsvinger au!
Oud 09-09-2010, 21:04
Verwijderd
dit is nu de achtste pleister die ik deze week gebruik, als ik mezelf niet zou kennen zou ik denken dat ik een snijder was!
Oud 09-09-2010, 21:48
Sherlock
Sherlock is offline
http://tweakers.net/pricewatch/24952...ears-15tb.html

Besteld
Oud 09-09-2010, 21:49
Verwijderd
Ik ben verliefd op het liedje Crossfire van Brandon Flowers, terwijl de cd juist ietsjes minder is
Oud 09-09-2010, 21:59
Verwijderd
Bedtijd! Trusten schattekes.
Oud 09-09-2010, 22:21
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bedtijd! Trusten schattekes.
zo vroeg
Oud 09-09-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
Ah, daar heb ik laatst ook de pilot van gekeken. Wel tof. En vreemd. Iig zijn tijd ver vooruit, en toch zou het vandaag niet meer kunnen, zo'n belachelijk lange intro
Oud 09-09-2010, 23:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ah, daar heb ik laatst ook de pilot van gekeken. Wel tof. En vreemd. Iig zijn tijd ver vooruit, en toch zou het vandaag niet meer kunnen, zo'n belachelijk lange intro
Ach, tot zo'n 15 jaar geleden had álles een belachelijk lange intro.

En ik heb een aantal afleveringen gezien (omdat een studiegenoot helemaal geobsedeerd was) en ik dig het wel. Het is vreemd, maar ook erg spannend, omdat je geen idee hebt wat er nou eigenlijk aan de hand is en wat er allemaal gaat gebeuren.

Be seeing you!
Oud 09-09-2010, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Pilot? De eerste aflevering, of een proefaflevering? Ik heb de hele serie laatst bij de FNAC in Lille op dvd gekocht.

Die intro is inderdaad erg lang, maar het laatste stukje is ook elke aflevering net iets anders, afhankelijk van wie er op dat moment Number 2 is.
Verwijderd
http://www.shof.msrcsites.co.uk/all.jpg
Hoe is dat een bewegend jpgdingetje?
Verwijderd
Ik heb de serie trouwens leren kennen via Arte, die zond hem laatst uit en daar heb ik een paar afleveringen gezien.
Oud 09-09-2010, 23:04
Martiño
Martiño is offline
Ja, dat kan tegenwoordig, bewegende jpegjes! Gemeen hoor, ik schrok me laats het laplazarus, ik kreeg zo'n plaatje waar je 20 seconden naar moest staren en ik dacht "oh het is geen gifje of flash ofzo, dus het is veilig". Nou niet dus.
Oud 09-09-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
http://www.shof.msrcsites.co.uk/all.jpg
Hoe is dat een bewegend jpgdingetje?
Waarschijnlijk gewoon een gifje met een jpg-extensie.
Oud 09-09-2010, 23:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wel een awesome plaatje trouwens!
Oud 09-09-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Pilot? De eerste aflevering, of een proefaflevering? Ik heb de hele serie laatst bij de FNAC in Lille op dvd gekocht.

Die intro is inderdaad erg lang, maar het laatste stukje is ook elke aflevering net iets anders, afhankelijk van wie er op dat moment Number 2 is.
Is er naast de eerste ook een proefaflevering? Naja, iig die ene waarin hij wakker wordt in dat dorpje en hij voor het eerst kennismaakt met de zwevende witte ballon die iemand opslokt en hij probeert te vluchten.
Oud 09-09-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Is er naast de eerste ook een proefaflevering? Naja, iig die ene waarin hij wakker wordt in dat dorpje en hij voor het eerst kennismaakt met de zwevende witte ballon die iemand opslokt en hij probeert te vluchten.
Niet dat ik weet, maar zo te horen gaat het gewoon om de eerste dus.
Oud 09-09-2010, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk gewoon een gifje met een jpg-extensie.
ah
Oud 09-09-2010, 23:47
Macrador
Macrador is offline
ik denk dat ik Oh Oh Cherso ga blijven volgen
Oud 09-09-2010, 23:50
Verwijderd
'joey, heb jij een masker op? oh nee, het is je kankerkop'

ik ging echt stuk net ;d:
Oud 09-09-2010, 23:51
Macrador
Macrador is offline