Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 21:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
ja die ook, inderdaad zeg! We hadden laatst een beeldonderzoeksbespreking en een waanzinnig blij meisje doet onderzoek naar de rol van dieren in verhalen en dat soort bla. Dieren in mensvormen, mensen in diervormen, sprekende dieren. Iedereen komt met vreugdevolle voorbeelden aanzetten maar ik heb haar snel nog even antichrist aan weten te smeren!
<3

Oud 29-09-2010, 22:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Daar zeg je wel wat ja, Rationeel. Van al die blije films waarin alles goed afloopt ga je alleen maar denken aan de dingen die je mist in je leven
Daarom word ik zo gelukkig van Happiness.
Oud 29-09-2010, 22:02
Uice
Uice is offline
Antichrist was trouwens echt een gemiste kans. Een paar fucking gave scènes en dan opeens vervallen in saai """schokkend""" geweld.
Oud 29-09-2010, 22:02
Verwijderd
ik heb echt héél erg vaak hard gelachen bij Happiness maar ik was redelijk vaak de enige in de kamer.
Oud 29-09-2010, 22:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het filmtechnische aspect is ook heel interessant, maar ook omdat het zijn uitwerking op mij zeker heeft, zoals het bedoeld is. (denk ik).
Hmm, mjah ik ben emotioneel zelden echt begaan bij films of series; misschien zit er toch een austistje in me. De enige dingen die me 'recentelijk' wat deden waren een paar passages uit de Helaasheid der Dingen en wat scenes uit Six Feet Under
Oud 29-09-2010, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Daarom word ik zo gelukkig van Happiness.
Bij mij werkt dat niet zo hoor
Maar ik word wel gelukkig van hoe belachelijk goed die film is. En dat heb ik dus nóg meer bij Naked, hoewel ik daar ook slapeloze nachten (ja, echt ) van kreeg.
Oud 29-09-2010, 22:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Antichrist was trouwens echt een gemiste kans. Een paar fucking gave scènes en dan opeens vervallen in saai """schokkend""" geweld.
Mee eens, desalniettemin vond ik het een onaangename film (op de positieve manier). Beetje het euvel wat ik ook met Danny Boyle's Sunshine had..gezien het genre vind ik het sowieso al een interessantere film dan de gemiddelde persoon, maar na 2/3de wordt toch de cheap-way-out gezocht
Oud 29-09-2010, 22:06
Verwijderd
Trouwens, dit is wel een van de meest enge scenes ooit vind ik

Oud 29-09-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
ik heb echt héél erg vaak hard gelachen bij Happiness maar ik was redelijk vaak de enige in de kamer.
Ik doe met m'n beste vriend nogal eens dat jongetje na. "Dr Maplewood, can I sleep over pleeeaaase?" "Dr Maplewood, can I have a tuna sandwich pleeeeaaase?"

Volgens mij zegt ie die tekst niet eens, maar ik moet gewoon heel erg lachen om dat jongetje.
Oud 29-09-2010, 22:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik las een keer in een of ander artikel over taboe-onderwerpen in films, dat Happiness pedofilie niet op een komische manier behandelt, en dat dat ook ongepast zou zijn. Ik dacht echt, wtf. Dat waren juist de grappigste scènes, en volgens mij ook zo bedoeld.

Laatst gewijzigd op 29-09-2010 om 22:16.
Oud 29-09-2010, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik doe met m'n beste vriend nogal eens dat jongetje na. "Dr Maplewood, can I sleep over pleeeaaase?" "Dr Maplewood, can I have a tuna sandwich pleeeeaaase?"

Volgens mij zegt ie die tekst niet eens, maar ik moet gewoon heel erg lachen om dat jongetje.
Ohja Niet dat ik normaal heel erg hard moet lachen bij films maar ik keek met een groepje mensen en ik werd nerveus van hun aanwezigheid dus dan moet ik lachen om dingen die ik ergens of herkenbaar of abject vind. MMM! Nu heb ik dat stemmetje in mijn hoofd.
Oud 29-09-2010, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, dit is wel een van de meest enge scenes ooit vind ik

[filmpje]
trouwens, ik heb deze scene gekeken als een strip omdat ik hem in bewegend beeld na een paar seconden al niet meer verdraag
Oud 29-09-2010, 22:11
Verwijderd
Goedeavond!
Oud 29-09-2010, 22:15
Verwijderd
goedeavond forever!
Oud 29-09-2010, 22:18
Uice
Uice is offline
Doet de piratenbaai het nog bij jullie? Ik bedoel, de site doet het wel, maar als ik klik op download deze torrent wil ie niet meer.
Oud 29-09-2010, 22:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Doet de piratenbaai het nog bij jullie?
die vaart als een zonnetje!
Oud 29-09-2010, 22:19
Verwijderd
een varende baai
Oud 29-09-2010, 22:21
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik las een keer in een of ander artikel over taboe-onderwerpen in films, dat Happiness pedofilie niet op een komische manier behandelt, en dat dat ook ongepast zou zijn. Ik dacht echt, wtf. Dat waren juist de grappigste scènes, en volgens mij ook zo bedoeld.
mja, die gesprekken tussen vader en zoon
Oud 29-09-2010, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Doet de piratenbaai het nog bij jullie? Ik bedoel, de site doet het wel, maar als ik klik op download deze torrent wil ie niet meer.
Daar had ik vanmiddag last van, maar nu doet hij het wel weer.
Oud 29-09-2010, 22:24
Verwijderd
Citaat:
goedeavond forever!
Hallo! Hoe is het hier?
Oud 29-09-2010, 22:31
Verwijderd
Ik ga slapen, wie gaat er mee?
Oud 29-09-2010, 22:33
Verwijderd
ik zo
Oud 29-09-2010, 22:34
Carn
Carn is offline
fuck yeah B films ftw
Oud 29-09-2010, 22:37
Verwijderd
Vermaak je je Carn?
Oud 29-09-2010, 22:39
Carn
Carn is offline
ja hoor
Oud 29-09-2010, 22:39
Verwijderd
Citaat:
ik zo
Mooi
Oud 29-09-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
ja hoor
Goed zo

Dan ga ik eerst maar even douchen!
Oud 29-09-2010, 22:46
Verwijderd
Avond!
Oud 29-09-2010, 23:07
Verwijderd
Hoi LL!
Oud 29-09-2010, 23:08
Tink*
Tink* is offline
He casanova's!
Oud 29-09-2010, 23:10
Verwijderd
Haai.

Ik ben nu al zo geobsedeerd door Glee! De liedjes <3 Finn <3 Kurt <3
Oud 29-09-2010, 23:10
Verwijderd
ik ben vergeten of ik mijn tanden al heb gepoetst vanavond
Oud 29-09-2010, 23:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik ben vergeten of ik mijn tanden al heb gepoetst vanavond
kan je dat niet proeven/voelen/ruiken of zo?
Oud 29-09-2010, 23:12
Verwijderd
Mijn verstandskiezen moeten er binnenkort (waarschijnlijk) uitgesneden worden. Mweh
Oud 29-09-2010, 23:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mijn verstandskiezen moeten er binnenkort (waarschijnlijk) uitgesneden worden. Mweh
eitje, kaakchirurg > tandarts .
Oud 29-09-2010, 23:13
Verwijderd
Citaat:
kan je dat niet proeven/voelen/ruiken of zo?
ja ik proef wel tandpasta en nu herinner ik mij ook wel dat ik het gedaan heb maar blijkbaar wel heel onbewust
Oud 29-09-2010, 23:14
Verwijderd
Binnenkort trowuens maar eens de nieuwste Solondz kijken: Life During Wartime.
Verwijderd
Citaat:
eitje, kaakchirurg > tandarts .
Eitje?

Ik zie vooral op tegen de verdoving, en dat je daarna een bloedend gapend gat in je mond hebt, en de pijn erna, en alles eigenlijk
Verwijderd
internet heeft weer eens aids hier -_-
Oud 29-09-2010, 23:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Eitje?

Ik zie vooral op tegen de verdoving, en dat je daarna een bloedend gapend gat in je mond hebt, en de pijn erna, en alles eigenlijk
nou ja, ik vond het reuze meevallen. Verdoving zelf voel je echt amper iets van, tenzij je een of andere naalden-fobie hebt. En je verstandskiezen zijn er zo uit (in tegenstelling tot je normale kiezen); daarna gewoon wat pijnstillers halen bij de apotheek en klaar
Oud 29-09-2010, 23:19
Verwijderd
Yes, ik kan iets met de Ranking the Scholierenvraag! Ik heb wat insiders-informatie over bepaalde personen
Verwijderd
Citaat:
nou ja, ik vond het reuze meevallen. Verdoving zelf voel je echt amper iets van, tenzij je een of andere naalden-fobie hebt. En je verstandskiezen zijn er zo uit (in tegenstelling tot je normale kiezen); daarna gewoon wat pijnstillers halen bij de apotheek en klaar
En dan zo'n dikke wang mij lijkt het wel kut, maar ik hoef het gelukkig niet!
Verwijderd
Citaat:
Oke, hopen maar dan!
Oud 29-09-2010, 23:24
Verwijderd
en nu ga ik toch echt slapen fijne nacht nog!
Oud 29-09-2010, 23:35
Verwijderd
Waar zijn jullie allemaal liefjes?
Oud 29-09-2010, 23:35
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waar zijn jullie allemaal liefjes?
Oh hai.
Oud 29-09-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat: