Advertentie | |
|
04-12-2002, 15:07 | |
blabla spoiler......
* * * * * * ja, giles!! ik zat op het eind van die aflevering echt te gillen.... nee.. giles kijk uit... kijk uit!!! GILES!!!...NEEEE AAHH!!! maar het kan bijna niet dat ie nog leeft want je zag die bijl echt bijna zn hoofd raken en er is gewoon geen mogelijkheid dat ie daar nog aan ontsnapt is... maar ik had ook al bedacht idd dat je nu voorlopig waarschijnlijk niks meer te zien krijgt over hoe t met m af is gelopen (grr) en dat giles dan opeens opduikt in sunnydale maar dat t niet giles is maar n evil iets.... maar dan op t eind komt de echte giles toch alles redden want hij was helemaal niet dood!!! (hoop ik hoop ik ) ik vind dit echt kutafleveringen!! ik wil weten wat t allemaal te betekenen heeft en t duurt nog twee weken langer voor de nieuwe komt want ze zijn nu in amerika alles aan het herhalen... arrggg!! hoe ga ik dit de komende weken overleven!!! * * * * |
04-12-2002, 22:05 | |
Exactly the same here. *sigh* Ik leid al aan withdrawal symptomen.
Maar ja, met Kerstmis krijg ik de DVD-box van seizoen 5, dus daar zal ik me dan voorlopig wel even zoet mee kunnen houden. Ripper
05-12-2002, 18:40 | ||
Citaat:
maj anywayz, Anya en Xander zouden gaan trouwen, maar toen kwam er ineens een oude man, die tegen Xander vertelde dat hij uit de toekomst kwam en hem dus was. Hij liet Xander toen allerlei toekomstbeelden zien, waarin Anya een verschrikkelijk mens was, met vervelende kinderen en hijzelf was ook stom en bla bla slecht dus, naja toen ging tie weglopen en waren ze m kwijt toen kwam Anya dr achter en werd ze heel boos, en toen bleek die 'Xander' uit de toekomst helemaal niet Xander te zijn, maar een of andere demon die Anya vroeger ooit eens gestraft had, dus die wou wraak nemen. naja toen gingen ze dus vechten en uiteindelijk wassie dood, toen kwam Xander terug en verwachtte iedereen dat ze zouden gaan trouwen, omdat dat van de toekomst toch maar een leugen was (ik dacht dus ook dat ze alsnog zouden gaan trouwen) maar toen wilde Xander ineens niet meer, omdat ie er nog niet klaar voor zou zijn ofso...naja en dat wasset wel zo'n beetje...oowja en aan t eind werd aan Anya gevraagd of ze niet weer de baas wou gaan spelen met veel macht en bla dus of ze niet weer een demon zou willen worden... uhm verder nam Spike een of andere del mee naar de bruiloft om Buffy jaloers te maken, wat dus ook lukte, en dat zei ze dus ook tegen hem, dus toen ging tie maar naar huis. whaha en Dawn, Buffy, Tara en Willow hadden echt verschrikkelijke jurken aan! ze leken net zeemeerminnen ofso whaha echt grappig, maar Anya vond ze kei-mooi, dus die was helemaal blij ja dat wasset wel denk ik zo...haha nu ben je weer op de hoogte
05-12-2002, 21:44 | |
heyhey
Zit al een tijdje rond te zoeken op internet, en heb gezien dat Vincent ''Connor'' in Angel speelt, maar dat is in amerika nu al dus geweest(denk ik) ik weet alleen niet hoe het zit in nederland. En zou die afleveringen wel graag willen zien, dus zou iemand me kunnen vertellen of die al geweest zijn en als ze nog komen, of aan de gang zijn..WANNEER |
06-12-2002, 10:11 | ||
Citaat:
spoiler.... niet iedereen weet dat stuk over connor al dus heel leuk dat jij het al gezien hebt enzo maar houd er effe rekening mee. |
11-12-2002, 21:33 | |
Hier is ook lang niet meer op gereageerd
Zo wat vonden we van Normal Again? Vond hem zelf heel erg goed Wel een open einde want je weet nou niet of ze echt de slayer is of niet...
11-12-2002, 23:32 | ||
Citaat:
AAARGH! vervelend
11-12-2002, 23:46 | ||
Citaat:
11-12-2002, 23:52 | ||
Citaat:
Zou wel lol zijnl |
12-12-2002, 15:16 | |
Verwijderd
|
Wat een KUTaflevering!!! They burst my bubble!! *pout*
Ik vind dit helemaal niet aardig. Ze suggereren dus dat het allemaal maar een soort droom van Buffy is en niet 'echt'. Argh! Dat vind ik zooooo lame als je dat doet in een fantasy/serie ofzo, achteraf blijkt het maar een droom te zijn. *gromt* Wat denken jullie nou eigenlijk, was het echt, die andere wereld, of niet? |
12-12-2002, 15:53 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
12-12-2002, 16:58 | |
ik vond t ook een hele goede aflevering! alleen ik schrok idd ook wel, ik dacht o jee t is toch niet de laatste aflevering ofso heh? maar gelukkig niet
wat is er trouwens met de vader van Buffy gebeurd? want dat weet ik helemaal niet eigenlijk...dr moeder is dood en ze waren gescheiden die ouders, maar waar is die vader dan?? kan een van jullie mij vast wel vertellen
12-12-2002, 20:39 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
12-12-2002, 20:41 | ||
Citaat:
verders denk ik trouwens dat het idd een droomwereld is waar ze in leeft maar dat komt denk ik vooral door de laatste scene...
12-12-2002, 22:33 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-12-2002, 20:04 | |
Zou ook goed kunnen ja... kunnen de fans zelf uitmaken welke wereld wel of niet echt was...
wat dat betreft was de aflevering van vorige week nog wel aardig... maar tot nu toe vind ik dat seizoen 6 nogal flink is...
13-12-2002, 22:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Seizoen 6 is niet bepaald mijn favoriete seizoen. Dat Spuffy gezwam is erg Maare, denk maar niet dat Buffy vanaf dat seizoen slechter wordt, integendeel. Seizoen 7 is tot nu SUPER!! |
14-12-2002, 01:43 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne, heb je de promo op de officiële buffysite gezien? Het schijnt dat ze nu een andere promo hebben, minder humoristisch zeg maar. Want UPN laat iedere keer met een promo suggeren dat het een grappige aflevering moet zijn... misleidend heet dat Naja, ik vond altijd dat de WB's promo's veel beter waren. |
14-12-2002, 17:00 | ||
Citaat:
18-12-2002, 00:58 | ||
Citaat:
"What's more real? A sick girl in an institution, or some kind of supergirl, chosen to fight demons and save the world? That's ridiculous!" haha geweldig juist... |
18-12-2002, 12:38 | ||
Citaat:
18-12-2002, 17:42 | |
ik vind het in normal again echt zoo zielig als buffy's moeder er ineens weer is... ik vind dat SMG trouwens best goed speelt in deze ep! ("mom...?" )
trouwens, als het allemaal buffy's fantasie is dan zou angel ook niet echt bestaan en die hele serie zou dan ook een fantasie moeten zijn... maar ja, wiens fantasie dan? dus je kunt wel aannemen dat sunnydale gewoon de 'echte' wereld is. maar om ons te pesten doen ze er dan nog net zo'n laatste scene in waardoor je het weer niet zeker weet... (maarja das juist typisch buffy... net zo'n actie als wanneer buffy en angel afgesproken hebben en je niet ziet wat er gebeurd is, of wanneer het niet duidelijk is in de laatste aflevering van seizoen 4 wat die kaasman er nou in godsnaam mee te maken heeft.) aaahh vanavond komt entropy... die is leuk! ben benieuwd wat er in angel gaat gebeuren (dat heb ik namelijk allemaal nog niet gezien) en ik vind alias ook steeds leuker worden (leuker dan charmed..) ik krijg voor kerst waarschijnlijk n buffy DVD box jeh! mn moeder is ook buffy fan haha ze heeft laatst een hitkrant gekocht omdat er iets over buffy in stond oeh en ik ben nu aflevering 10 van buffy seizoen 7 aant downloaden... heb al een stukje gezien... soort van spoiler..... is het echt giles??? ik geloof er geen zak van! maar hij heeft tot nu toe nog geen rare dingen gezegd of gedaan... en die opmerking van giles dat the first zich alleen kan manifesteren in overleden mensen is ook zo lekker dubbelzinnig... verder vind ik het wel cool met al die slayers in training! en arme willow... whaaa ik wil weten hoe dit seizoen gaat aflopen!! en ik heb net op de buffy site van UPN gezien dat ze de komende 2 weken WEER herhalingen gaan uitzenden GRRR dus dat wordt weer lang wachten op de volgende GRRRRRRRRRRR ***** |
19-12-2002, 22:00 | |
wiehh leuke aflevering !!
Tara en Willow zijn weer vriendinnetjes *blij* en Anya die ineens met Spike lag te flikflooien terwijl iedereen t kon volgen ghehe wel lollig maar Anya is dus nu weer een demon geworden ofso? en eindelijk weet zo ongeveer iedereen dat spike en buffy een soort van seksrelatie hadden Xander vond t maar stom, mja Xander is dan ook een sukkel (vind ik dus heh) oow wat is trouwens het doel van die 3 jongens? waarom willen ze Buffy vangen/doodmaken whatever?? want dat vat ik toch niet helemaal
20-12-2002, 11:44 | |
Verwijderd
|
Ik vond Tara en Willow ook zó lief, 'k zat met traantjes op de bank *snif* En toen natuurlijk mijn vriend er door:'Er zoenen twee meisjes! Er zoenen twee meisjes!' whehe
Verder vond ik het wel een geinige aflevering, leuk gefilmd zo toen Anya mensen over probeerde te halen iets slechts over Xander te wensen, geinig En ook toen Spike op het laatste bijna een wens deed, en toen ze hem stopte.. dat vond ik lief... alleen moet Xander dat nog zien... Hmm... En Angel vond ik ook wel leuk, niet super, 'k vind het nu een beetje chaotisch en ik mis Cordelia... Weet iemand of Connor terug komt ofzo? (een spoiler dus ) want ik mis hem ook wel... |
20-12-2002, 11:46 | |
Verwijderd
|
Oh, en Alias vind ik ook wel leuk Steeds leuker
Ik vind het altijd zo geinig wanneer Sydney op het punt staat een opdracht uit te voeren en dan nog lekker rustig staat te bellen met die vriendin over háár problemen, echt leuk Maar 't is wel érg druk en snel, ik begrijp niet altijd wat ze nu moet doen en voor wie ze dat doet (SD6 of CIA) maar ja... Ik vond het ook erg lullig toen haar vader haar liet zitten trouwens, auw, dat was pijnlijk... |
20-12-2002, 12:09 | ||
Citaat:
*ook Tara&Willow fan! ze zijn zo lief samen!*
21-12-2002, 11:17 | ||
Citaat:
En volgens mij wilden ze toch de helem wereld in hun macht krijgen. Volgende week geen Buffy ivm kerst . En daarna komt echt zooooooo´n zielige aflevering |
21-12-2002, 12:36 | ||
Citaat:
oeh niet verklappen hoor!
21-12-2002, 15:24 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |