Advertentie | |
|
12-09-2011, 23:45 | |
De slet mag iedere eetronde een speler kiezen om bij te slapen. Eten de wolven die speler, dan gaan ze allebei dood. Proberen ze echter de slet op te eten dan overleeft hij of zij het, omdat hij/zij die nacht niet thuis was.
En er zijn inderdaad geen dorpelingen. Dat komt vooral door het geringe aantal spelers, maar we hebben ook bewust gekozen om de functielijst niet in te perken. Er is toch niemand die echt graag dorpeling wil zijn, dus het leek ons wel een leuk experiment. Het zal jullie dwingen om voorzichtig en bedachtzaam te zijn in jullie keuzes.
13-09-2011, 00:02 | |
Verwijderd
|
Wow, wat een goed thema en verhaal
Ik vind het opvallend dat Geel en sann openlijk uitspreken dat ze berekenen dat er geen dorpelingen zijn, en het spreekt in hun voordeel, vooralsnog. Als wolf zou je daar misschien liever stil over zijn..? Verder weet ik niet of ik morgen veel online kan zijn, dus stem ik maar gewoon op Apate omdat ze op Sann stemt. |
13-09-2011, 07:39 | ||
Citaat:
moest er even over nadenken. maar als wolf zeg je dat denk liever niet, tenzij je het écht zeker weet, omdat je er wel mee verraadt dat je een functie hebt natuurlijk. als er dan toch dorpelingen in het spel blijken te zijn, lig je natuurlijk meteen onder vuur. en shit, ik moet nu écht naar mn werk
13-09-2011, 16:33 | ||
Citaat:
Ik probeer je geenszins te laten switchen, maar je maakte eerst deze opmerking en vervolgens komt er meer bij een ander rijtje (Maaike) en maak je haar er op attent dat ze kan switchen (waardoor de stemming juist weer eenzijdiger wordt). |
13-09-2011, 17:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu twijfel ik wat ik ga doen, met een paar redenen: - Ik wil geen echt gelijkspel, maar ik wil wel lijstjes waar we in latere rondes wat aan hebben. Als ik nu ook voor Maaike ga en er staat zowel onder Thomas. als onder Maaike. een wolf (wat ik verwacht) kan de verrader makkelijk ergens anders gaan staan en het op echt gelijkspel uit laten lopen, waardoor de wolven mogen kiezen. Aan de andere kant: Als er nu 2 wolven onder Thomas. staan en 1 onder Maaike. hoeft de verrader alleen maar op Thomas te stemmen en het is ook gelijkspel (als ik onder Maaike. ga staan) Aan de andere kant: we zitten aan het begin van het spel, iedereen heeft een functie, er zijn geliefden die kunnen gaan fucken, de evilziener kan nog lopen treiteren. - Ik gun nieuwe spelers het eigenlijk wel de eerste ronde door te komen. Bovendien denk ik dat Maaike. een fantastische weerwolfspelspeler kan worden. Ik vind 6-5 op papier een mooie verdeling. Dikke kans dat het alsnog gelijkspel wordt, maar dan kunnen we daar meer info uithalen dan als het gelijkspel op papier is en in het echt ook. Denk ik. Ik blijf dus bij Geel. Wat inderdaad een loze stem is, maar ik denk wel het meest wijze wat ik op dit moment kan doen. |
13-09-2011, 19:40 | |||
Citaat:
Citaat:
13-09-2011, 19:47 | ||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-09-2011 om 19:49. Reden: k kan niet typen op n telefoon |
13-09-2011, 20:07 | |
Woest liep onze Adolf de galerie uit. Altijd weer die vervelende joden, met hun intellectueel verantwoorde kunst en hun grote dikke vette neuzen. Ze proberen via moeilijk te begrijpen kunst het volk te controleren, dat is wat ze doen! Nou, als hij ooit aan de macht kwam, zou het gedaan zijn met die grachtengordelonzin.
Verzonken in zijn antisemitische gedachten, struikelde hij bijna over een klein, vrolijk jongetje, genaamd Thomas, dat toevallig de zoon was van Absinthe. “Oy gevalt, bijgoochem,” zei Thomas, “zou jij niet eens wat beter uit je oygn kijken, dallesdekker? Vieskadet!” “Wat een taal, voor zo’n klein jongetje. En dan nog joods ook!” zei ons Dolfske. “Er is toch niets shlekhts aan joods zijn?” vroeg Thomas. “Shlekhts? Shlekhts? Jullie hebben onze Heer vermoord! Zonder jullie zou Jezus nog steeds leven, en dan zou hij jullie wel eens in klare taal vertellen wat hij vindt van jullie zogenaamde kunst!” “Oy gevalt,” zei Thomas, “hebben wij Jezus gehargend? Is het door ons dat ie kassie wijle is?” “Natuurlijk!” riep de Dolfster, “Jullie hebben hem aan een kruis genageld, met een doornkroon op zijn snoet! Ga maar kijken in die kerk daar!” Zo snel als zijn joodse beentjes hem konden dragen, rende Thomas naar de kerk waar Dolfepolf naar wees. En daar hing inderdaad een halfnaakte man aan een kruis, met een doornkroon op zijn koppie. Overmand door schuld holde Thomas naar het beeld. Als de meest antisemitische jood sinds Woody Allen liet hij zich op zijn knieën vallen, terwijl hij met beide handen het kruis omklemde. “Geef mij mekhile, Jezus, O Heer! Ik zal het nooit meer doen!” En toen gebeurde er iets opmerkelijks. Door Thomas’ onvoorzichtige geschud aan het kruis, banjerde pardoes heel Jezus naar beneden! Hop, daar raakte zijn hoofd dat van Thomas. En omdat Jezus’ hoofd van stevig hout gemaakt was, en Thomas’ hoofd van fragiele jood, kraakte daar met een afgrijselijk geluid de schedel van de arme jongen. Krak! Bloed en hersens op de kerkvloer. Akelig gezicht. Dolfmans stond buiten de kerk toe te kijken, en dacht bij zichzelf: een dode jood is beter dan een levende. Toen ging hij naar het café, voor een goed glas karnemelk. Dat had hij wel verdiend. THOMAS IS DOOD. HIJ WAS DE STILLE AANBIDDER. VAN APATE. DE BEURT IS AAN DE WOLFSKES. 1. .sann 2. Queasy 3. Röps 4. Thomas. (stille aanbidder) 5. Apate 6. Geel 7. Tink* 8. Maaike. 9. Eye of Sauron 10. Fantôme 11. Alpha_Omega 12. Mr.Mark 13. Absinthe 14. Sabir Magenta = gehangen.
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #88 deel 2 Geel | 92 | 24-09-2011 17:58 |