Advertentie | |
|
19-11-2011, 21:21 | |
Sarah 63
Aldan 51 Chick Rock 43 Chicka Little 34 Lorelei 29 Schrödinger 26 Little Phoebe 24 Quintiano 24 Vowel 22 Carn 19 Apate 17 Noedelhap 16 Geel 16 Pippeloen 14 snoopy 12 Martiño 12 Rationeel 12 mijamoto 10 Stefenootje 9 Lentekriebel 7 Luud 6 *Miekje* 5 Paranoide 4 Havock 3 Absinthe 3 Trimm Trabb 3 Pierrot 3 CuwleMandarijn 2 Repelsteel 2 SweetSmile 2 Andijvie 2 Swlabr 1 Commendatore 1 .sann 1 Panopticon 1 Sabir 1 Allure 1
20-11-2011, 00:20 | |
Verwijderd
|
ik struin vanavond een beetje rond over flickr, docu fotografie aan het bekijken. Het is soms zo mooi om te zien als iemand foto's van 2009 er op heeft staan. Dan zie je in twee jaartjes die foto's echt beter worden. Het is net alsof ze open breken, alsof er meer lucht bij kan of zo.
|
20-11-2011, 01:39 | |
Ik faal hard @ wordfeud, want ik vergeet elke keer dat ik aan het spelen ben en na zoveel uur wint de tegenpartij automatisch.
Gisteren was ik trouwens in Amsterdam met een vriendin en zij zat ook de hele tijd alleen maar met d'r telefoon te kutten. Doe eens niet en doe eens praten ofzo?! *zucht*
20-11-2011, 03:34 | |
Nou kan ik opzich wel begrijpen dat het als een verrassing komt wanneer je al die maanden gewoon ongesteld bent geworden en je geen dikke buik of tetten hebt gekregen, maar de redenatie 'Ja, ik was al een jaar met de pil gestopt, want ik was inmiddels al 40, dus ik dacht dat ik dan toch niet meer zwanger kon worden' vind ik wel ERG dom.
En dan ook uitleggen dat ze hevige krampen had, die elkaar steeds sneller opvolgden en steeds heviger werden en dat ze ineens een guts water voelde, maar nog steeds ging er geen belletje rinkelen. "Ik voelde ineens wat naar buiten floepen en meteen was de pijn weg! Het was zo raar! De verpleegster knipte m'n broek los en toen zat er ineens een kind in."
20-11-2011, 03:45 | ||
Citaat:
20-11-2011, 04:10 | |
Ik heb pas voor 't eerst pompoen(soep) op en ik vond het best wel bah. Maar wrs deed ik iets niet goed.
Btw, ik heb nu ook fucking veel honger, wat echt raar is, aangezien ik ongeveer m'n eigen lichaamsgewicht aan wokvoer heb gegeten op het feestje van m'n oma. En ik heb thuis nog 2 gevulde koeken op en nu doet m'n maag alweer zo van *knor*. [/thisiswhyi'mfat]
20-11-2011, 04:24 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
/filosofie 101 En ik kan je van harte aanraden om ook massaal soep en roggebrood in te slaan Wat een wincombinatie als je honger hebt maar om welke redenen dan ook niet uitgebreid kunt gaan koken en/of dineren. Citaat:
|
20-11-2011, 04:32 | |
En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik het krijgen van aandacht van (een) leuk(e) man(nen) in het algemeen leuker vond dan de specifieke man in kwestie. Sorry Carlos
Hoewel hij me wel leuke latijns-amerikaanse moves liet zien.
|
|
|