Advertentie | |
|
20-11-2011, 10:54 | |
Pompoensoep is heerlijk!
goeiemorgen. Ik heb vannacht bij Quis geslapen omdat de tram van haar huis naar het station niet meer reed. Dat doetie nu ook niet (stakingen) maar nu hadden we een goed excuus om gezellig te blijven kletsen en ga ik zo maar achterop de fiets. Niet erg praktisch maar wel gezellig
20-11-2011, 12:02 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
20-11-2011, 12:07 | ||
Citaat:
Hou wel in je achterhoofd dat je huisarts geheimhoudingsplicht heeft, het beste met je voor heeft en dat als jij hem geen informatie geeft, hij je ook minder goed kan helpen.
20-11-2011, 12:09 | |
Verwijderd
|
Tsja. Ik weet het niet ik was fijn bij mijn huisarts aan het klagen en toen zei hij: Het lijkt me verstandig dat je een psycholoog gaat zoeken . Dus ik heb wel het hele verhaal gedaan.
Maar het is volgens mij ook zo (vragen ze dacht ik wel toestemming voor) dat je psycholoog ook dingen overlegd met je huisarts. |
20-11-2011, 12:35 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En hop, zoek een datum uit en reis naar Noorwegen! Of naar Texas, maar dat is vast moeilijker te realiseren. |
20-11-2011, 12:39 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
20-11-2011, 13:02 | |
Verwijderd
|
Huisartsen vinden het ook helemaal niet raar als je naar een psycholoog gaat, want ze zijn opgeleid om goed naar mensen te luisteren en ze door te verwijzen en ze hebben al duisent rare dingen gezien. Mijn grootvader was eerst dokter en hij heeft een aantal heel vreemde anekdotes. Ik kan me niet voorstellen dat jij raarder bent dan de man die in dronken toestand een mes in zijn aars had gestoken, bijvoorbeeld. En sowieso, mijn huisarts zei eerst zelf tegen me 'en als je een psycholoog wil om te praten ofzo moet je het zeggen want dan zoeken we er een', dus het is niet dat ze heul lang zoiets hebben van 'zoek het zelf uit met een zelfhulpboek'. Ik bedoel, ik had er geeneens een nodig.
|
20-11-2011, 13:07 | |
Verwijderd
|
Ja toen ik op de middelbare school zat heeft mijn mamma ook alleen maar hoeven te bellen naar de huisarts en ik kreeg een doorverwijzing geloof ik... Of nee, ze moest daarna eerst bureau jeugdzorg bellen en daarna RIAGG en daar konden we dan de volgende dag terecht. Maar ik weet niet of bureau jeugdzorg nog bestaat en die taak heeft om iedereen door te sturen enzo. Het is vast wel weer veranderd hoe dat gaat. En ik ging dus naar het RIAGG, niet naar een vrijgevestigde psycholoog.
|
20-11-2011, 13:08 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
20-11-2011, 13:10 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
mn kat is het vogelhuisje ingekropen en eet alle kaasop, als je nu naar buiten loopt kijkt ze alsof ze betrapt is. ik denk dat ik dalijk toch niet naar die nieuwe film van twilight ga, de bus is gewoon facking 10euroi heen en terug voor 15min met de bus. ;s en ik weet toch ongeveer hoe de film gaat en afloopt, hoe de spelers uitzien. Laatst gewijzigd op 20-11-2011 om 13:21. |
|
|