Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik moet nog anderhalve pagia doorlezen, dus ik ben echt niet bij deze hangronde. Maar ik geef alvat mijn stem op Fawkes door. Ik ben het met Kaylee Frye eens dat Fawkes de wolf is uit ronde één. Als ik alles doorgelezen heb (hopelijk voor half acht) post ik hier weer.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, ik heb je stem in het lijstje gezet. Laat maar weten als je het toch niet serieus meende. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had vanavond nog meer en dieper leeswerk willen verrichten voordat ik zou beslissen op wie ik deze keer wil stemmen, maar de tijd is een beetje snel voorbij gegaan door de andere dingen die ik nog moest doen, dus vandaar dat ik nu maar even snel-snel door het proces heen ga.
Ik zie dat er drie mensen op Fawkes stemmen. Begrijpelijk, aangezien er een mogelijkheid is dat Fawkes de verrader is. Echter, de leerling is nog in het spel, en aangezien ik niet wil dat die leerling-verrader wordt, ga ik in ieder geval niet op Fawkes stemmen. Op Benbekant16 ga ik ook niet stemmen, want als Fawkes inderdaad de verrader is, is BBK16 hoogstwaarschijnlijk onschuldig. Daarnaast is hij voor mijn gevoel niet echt in de picture geweest, afgezien van het UC-gebeuren. Ik vind hem in ieder geval niet zo belangrijk qua verdachtheid als de andere mensen waar nu stemmen op zijn, dus ik vind dat ik mijn stem wel beter kan besteden. Stemmen op iemand waar één stem voor is (Derk Boerrigter) of op iemand waar nog helemaal geen stem voor is, is al helemaal geen optie, want dat zou een weggegooide stem zijn. Daarnaast zou het in het geval van Derk Boerrigter sowieso al geen goed idee zijn, want dan zou men dat uitleggen als een stem uit wraak, en daar sta ik boven. Aldus gaat het tussen Yin Li en Snaartje voor mij. Bij Yin Li heb ik na het vluchtig doorlezen van haar postgeschiedenis vooral de indruk dat ze een beetje voorzichtig en onopvallend post, zonder écht vol op iets te gaan, waardoor ze overal tussendoor lijkt te glippen. Daarnaast lijkt het er ook op dat we een hint over haar hebben gehad. Dat zit me allemaal dus niet zo lekker. Snaartje daarentegen was mij amper opgevallen: het enige opvallende was dat zij vorige hangronde niet uit lijfsbehoud voor The Economist was gegaan, waar ik toen ook om uitleg over heb gevraagd. Haar redenatie daarvoor was uiteindelijk wel te begrijpen, en uiteindelijk was het tussen ons ook een kwestie van mening. Aldus zie ik na die gebeurtenis ook niet veel reden om op haar te stemmen. Maar aan de andere kant is het misschien wel verstandig om op haar te stemmen, vanwege de eensgezindheid die er dan is. Nadeel is dan wel dat er weinig uit het Snaartje-rijtje te halen is, wat wolven betreft. Hmm, dilemma... Nee, weten jullie wat, ik ga naar mijn gevoel luisteren, want als ik in dit korte tijdsbestek te veel ga malen, gaat het fout. Yin Li zit me het minst lekker, dus ik stem op haar. |
![]() |
||
Citaat:
Het is onlogisch, ik ging er als 4e onder staan terwijl er daarom kans kwam op 3 op papieren neergezette gelijkspelen door mij geprobeerd te regelen waaruit veel info gehaald kon worden. Als ik wolf was in de 1e hangronde ging ik wel ergens anders onder staan en niet in zo'n half rijtje waar niks duidelijk kon zijn en waaruit ook nog eens een verrassend uitslag kwam. Geef dan is een reden? Geldt ook voor de rest die op mij stemt overigens. Waarom zou ik de verrader zijn Black Mamba?? Argumenten?? Daarnaast vertrouw ik jou voor geen meter en geef ik als ik eruit vlieg een ernstig stemadvies dat ze jou eruit mogen gooien. ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2011 om 23:19. |
![]() |
|
@Fawkes: Ik vind je verdacht omdat je zomaar met een stem op benbekant komt. Want ik snap werkelijk waar niet waarom je opeens op hemhaarwhatever stemt. Omdat ze in de eerste ronde op TE stond en daar niet meer wegkon? Waarom zou ze daar niet wegkunnen? En belangrijker: waarom zou ze daar weg willen?Misschien mis ik iets wat echt superduidelijk is, maar ik zie het echt niet en ik vind die stem raar.
En, je mag mij dan wel verdenken omdat ik in jou ogen geen beginnersfout zou maken (welke fout?), maar ik vind jou verspreking waarin je een verkeerde stemlijtje post ook behoorlijk verdacht. Ik geloof nooit dat dat een oprechte vergissing was. En verder, really? Kom je met zulke argument gebaseerd op UC's en persoonlijke speelstijlen? Klasse, vriend ![]()
||
Citaat:
![]() Yin Li 1. Kaylee Frye 5. Snaartje 16. Black Mamba Fawkes 2. benbekant16 14. Achterwerk Snaartje 3. Spaanse Kraag 4. Stoer. 7. Cliché 8. RareVogel 9. Lady Grey 10. Japonica 11. Isaja 17. Alapaca's 18. Yin Li benbekant16 12. Fawkes 13. Derk Boerrigter Derk Boerrigter 15. Kutjeplof Nog geen stem doorgegeven: Pluizig Kutje Rhodium |
![]() |
||
Citaat:
(en ja ik ben ook over UCs begonnen in ronde 1 maar daar heb ik spijt van en m'n excuses voor aangeboden ![]()
|
Ik vind het ook strontirritant. Er wordt nu niet vertrouwd op ervaring en het is vooral opvallend als je je 'ervaring' bij dit spel als argument op gooit. Die staat namelijk totaal niet vast dus als dát je sterkste argument is
![]() |
![]() |
|
Inderdaad, het hele idee van een UC-spel is toch dat ervaring dus helemaal niet relevant is en je niet weet wie wie is? Anyway, zelfs al is ervaring wel relevant, dan is het nog een kutargument want je kunt net zo goed een ervaren weerwolf zijn.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb het in dat laatste stuk niet eens over jou. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zal daarover niet meer beginnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarna geen fout meer gemaakt. maar ook te weinig tijd om iets toe te voegen aan het spel behalve mijn benbekant16-theorie. Die trouwens wel ergens op slaat vind ik zelf. Maargoed, ik heb gewoon geen tijd meer voor dit spel lijkt het wel.. |
![]() |
||
Citaat:
En, zou je aub de post willen linken waarin je zo duidelijk uitlegt waarom je op benbekant bent gegaan? Ik lijk die niet te kunnen vinden. Maar, eerlijk en serieus, ik kan maar niet vinden en begrijpen waarom je op benbekant bent gegaan.
|
Hangronde 3
1. Derk Boerrigter 2. Achterwerk 3. Stoer. 4. RareVogel 5. Fawkes 6. Cliché 7. Lady Grey 8. Benbekant16 9. Mariken92 (dorpeling) 10. Alpaca's 11. Black Mamba 12. Rhodium 13. Pluizig Kutje 14. Pro-Ananiem (dorpeling/cupido) 15. Yin Li 16. Isaja 17. Icesoul (dorpeling) 18. Kutjeplof 19. Kaylee Frye 20. Spaanse Kraag 21. Snaartje (weerwolf) 22. Japonica 23. the economist (dorpeling) Blauw - Opgehangen door de dorpelingen Rood - Opgegeten door de weerwolven[/QUOTE] Eindelijk is er een einde gekomen aan de slachting onder de dorpelingen en hebben de dorpelingen een slechterik opgehangen. Snaartje is de klos, en bleek een weerwolf te zijn. Op wie zullen de wolven zich morgen wreken?
||
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...3#post32153773 Daar is het. En ik kan geen enkel argument verzinnen waarom je op mij zou stemmen.. Daar heb ik ook nog geen uitleg over gehad? Alleen omdat ik op benbekant16 stem en dan val jij en Black Mamba mij aan, hoogst opvallend omdat ik die laatste speler voor geen meter vertrouw in dit spel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Vowel | 220 | 30-11-2011 21:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 deel 2 Spelleider | 501 | 16-11-2011 23:16 |