Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2012, 19:10
jalalaa
Hoihoi

Hoe maak je een voorkant van een tijdschrift op word? of kan dat niet ?
heeft iemand miss een goede site daarvoor?
sorry volgensmij zit ik in een verkeerd forum $
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2012, 09:26
shoebuddy 2.0
Avatar van shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik weet niet wat de specificaties voor de voorkant moeten zijn, als je gewoon een A4 in kleur met plaatjes uit de printer wil kan het natuurlijk best.

Ik weet niet hoe goed/professioneel het allemaal moet, maar als je nog geen eerdere ervaring hebt met andere ontwerp/opmaakprogramma's zou ik het voor nu toch bij word houden. Als je wel ervaring hebt met bijvoorbeeld Adobe Indesign of Photoshop kan je daar ook eens naar kijken.
__________________
"He looks blue.." "I'd say brownish-gold.."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 10:26
ThomasJu
ThomasJu is offline
Je kan een afbeelding in word plakken. ga dan naar de eigenschappen van de afbeeldinf. En zet de indeling op voor/achter de tekst. Nu kan je de plaatjes overal neerzetten en draaien.


Ik denk ook dat het handig is dat je dit soort dingen leert. Zoek op internet een cursus word op oid. Je zal word ongetijfeld vaker moeten gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 17:59
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Heb je niet eventueel iemand die je er even mee kan helpen?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 13:54
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Met Word kan het prima. Op mijn oude middelbare school werd de schoolkrant gemaakt in Word. Het blijft op die manier wel een beetje amateuristisch, maar het kan wel. Vaak bestaat de voorkant uit een plaatje (staat wel ergens hoe je dat er in kan krijgen, dat heet dan 'afbeelding invoegen' ofzo) en daarover wat tekst in verschillende formaten. Met tekstvakken kan je die er op krijgen. Het plaatje moet je dan bij de instelling naar achteren plaatsen. Zoals ThomasJu ook al heeft verteld. Pak er een goed tijdschrift bij en kijk hoe die voorkant is ingedeeld. Als je die indeling een beetje volgt krijg je al een veel mooier resultaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.