Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2012, 19:36
k1905@live.nl
Hallo allemaal,
Ik heb een opdracht gekregen waarbij ik een Facebook Account moet maken van Ronald Reagan.
Je moet als vrienden toevoegen ; Margareth tatcher , michael Gorbatsjov , Erich Honecker , Ruth Lubbers , Helmuth Kohl , Zhou Ziyang, Fidel castro , Francois Mitterand en Vaclav havel. de opdracht is dat je 20-30 Foto`s moet plaatsen met een beschrijving en je moet reageren op andermans Foto`s. je plaatst er ook evenementen op en nodigt er mensen voor uit.

Mijn probleem is dat ik niet zo goed ben in reageren en een terug reactie geven aan mensen die reageren op mijn foto`s . Kan iemand mij hiermee helpen ?
Alvast Bedankt,

M.V.G. Pascal
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2012, 19:37
k1905@live.nl
Owja Het moet gaan over de koude oorlog heb ik vergeten te zeggen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 23:10
Joke:D
Joke:D is offline
Lees ik het goed als je bedoelt dat je docent van je vraagt om 10 nepaccounts van dode prominenten / prominenten op leeftijd in te stellen en te beheren met een behoorlijk groot aantal foto's?

Over evenementen, ik zou beginnen met een lijstje te maken van ontmoetingen tussen RR en de 9 anderen. Bijvoorbeeld een gezellig gesprekje met Maggie T in het oval office op een datum dat die ook echt heeft plaatsgevonden (heeft dat plaatsgevonden?? ik heb geen GS). En ook andere gebeurtenissen, gewoon op een rijtje zetten
Met citaat reageren
Oud 14-05-2012, 07:32
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Maggie T evenement: Falkland Oorlog. Cuba Crisis, sowieso.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.