Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2012, 12:28
Verwijderd
Van mijn moeder krijg ik vaak lieve groeten, maar die doe ik nooit aan anderen. Ik hou ze zelf
Advertentie
Oud 05-06-2012, 12:34
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik doe altijd groetjes als ik geen vriendelijke groet doe. Soms doe ik groeten als middenweg. Ik doe nooit groet, dat klinkt alsof je ontvanger er maar 1 verdient en dan nog niet eens een vriendelijke.
Ja, 'groet' klinkt naar. Hoewel het volgens mij niet zo bedoeld is

Ik zou niet naar iedere man een smsje eindigen met 'xx', dat hangt af van hoe goed ik ze ken en of ik verwacht dat ze er meer in zullen lezen. Daarnaast weten de meeste mensen in mijn omgeving wel dat ik een relatie heb en daar zeer tevreden mee ben Ik zou overigens ook niet naar iedere vrouw 'xx' sturen.
Oud 05-06-2012, 12:35
Verwijderd
Ja, het wordt waarschijnlijk gebruikt als tijdsefficientie, maar ik heb liever dat iemand dan alleen z'n naam eronder zet en die groet helemaal laat zitten.
Gr vind ik weer niet erg, dat komt haastig over zonder nare bijsmaak.
Oud 05-06-2012, 12:37
Lorelei
Lorelei is offline
Ja precies. Een van mijn docenten eindigt zijn mails altijd met vr gr... volgens mij geeft dat heel goed zijn werkdruk aan
Oud 05-06-2012, 12:41
Verwijderd
Mijn oma van 92 stuurt mij op verjaardagen, afstuderen etc altijd kaartjes met
Citaat:
H G
oma
Maar volgens mij heeft zij helemaal niet zo'n werkdruk
Hoewel ze wel een stuk of 20 kleinkinderen en een stuk of 10 achterkleinkinderen heeft, dus er moeten een hoop kaartjes worden geschreven!
Oud 05-06-2012, 12:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Volgens mij had fizzle ofzo wel een topic waarin iemand steeds moest kiezen tussen twee dingen van het type 'brandende satéprikkers door je ogen of afgevijlde tanden'.
Dat was de eerste versie van het dit-of-dat-topic, maar het is nu voor softies
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik doe ook altijd xx aan het eind, maar niet naar jongens dan doe ik gewoon groetjes ofzo. Voor het geval het anders verkeerd wordt opgevat.
Nou, ik doe nooit "xx" maar gewoon "kus", maar inderdaad niet bij mannen, om precies die reden. Behalve mijn vriend natuurlijk.
Verwijderd
Bij mijn laatste verjaardag stond er zelfs alleen H G op, zonder ondertekening! Dat is op zich ook wel genoeg, ik weet wie ze is.
Oud 05-06-2012, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dat was de eerste versie van het dit-of-dat-topic, maar het is nu voor softies
nou bedankt, ik poste er vandaag nog in
Oud 05-06-2012, 13:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe in smsjes naar dudes meestal 'grtz, Nouk' of gewoon 'lat0r!'
Heeeeeel af en toe 'x', maar alleen als het een berichtje van zeer vriendelijke aard is.
Oud 05-06-2012, 13:09
Verwijderd
Studielink doet weer stom
Oud 05-06-2012, 13:11
Verwijderd
Meestal zeg ik in sms'jes 'liefs' of 'groetjes', afhankelijk naar wie ik het stuur. Als ik echter naar een vriendin stuur en ik heb geen tekens meer over dan zet ik gewoon x.
Oud 05-06-2012, 13:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik sta te stofzuigen (waar ik mezelf na veel pijn en moeite toe had weten te zetten, omdat mijn vader thuis kon komen en ik het liever doe als ik alleen ben), komt mijn vader binnen met wat boodschappen, zegt ie: "Zet jij dat even in de koelkast." en hij gaat gewoon weer
Oud 05-06-2012, 13:30
Verwijderd
LP, ik heb alle pakjes juigbandjes opengemaakt voordat ik ze weggaf, maar Duitsland zat er niet bij.
Oud 05-06-2012, 13:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, ik heb alle pakjes juigbandjes opengemaakt voordat ik ze weggaf, maar Duitsland zat er niet bij.
Dat vind ik lief <3
Oud 05-06-2012, 13:49
Lorelei
Lorelei is offline
Fizzle naamzoek: Heb je tips over hoe ik mijn haar het beste mooi kan opsteken oid voor een bruiloft a.s. zaterdag? Ik ben een enorme kluns met m'n haar dus het moet niet te moeilijk zijn
Oud 05-06-2012, 13:57
Verwijderd
iedereen zit je te helpen voor een duitsland-bandje.
Oud 05-06-2012, 14:01
Vowel
Vowel is offline
Wat is Hurricane toch eigenlijk een heerlijk nummer.
Oud 05-06-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd groetjes als ik geen vriendelijke groet doe. Soms doe ik groeten als middenweg. Ik doe nooit groet, dat klinkt alsof je ontvanger er maar 1 verdient en dan nog niet eens een vriendelijke.
Oud 05-06-2012, 14:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle naamzoek: Heb je tips over hoe ik mijn haar het beste mooi kan opsteken oid voor een bruiloft a.s. zaterdag? Ik ben een enorme kluns met m'n haar dus het moet niet te moeilijk zijn
Ja hoor, zullen we dat even in PM doen? Ik weet niet wat voor iets je wil en wat voor accessoires je hebt en alles PM me even wat je ongeveer wil.
Oud 05-06-2012, 14:57
Verwijderd
Let's go to the mall..... today! (8)

Bazen weten waar ik het over heb.
Oud 05-06-2012, 15:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Propedeuse zang net als een baas gehaald echt supergoeie feedback, dat ik een heel goede uitspraak heb en dat ze me een echte zangeres vinden
Oud 05-06-2012, 15:20
Verwijderd
Uomi, ik moest net heel erg om je post lachen.
Oud 05-06-2012, 15:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader zei altijd dat ik niks deed en alleen maar met mijn telefoon in mijn "voorklauwen" zat. Nu heeft MIJN MOEDER een iPad en ze krijgt de kans niet om ermee te zitten, omdat mijn vader zijn nek breekt om erop te gaan
Oud 05-06-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:

Oud 05-06-2012, 15:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Everybody come and play, throw every last care away
Let's go to the mall *giechel* TODAAAY!
Oud 05-06-2012, 15:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 05-06-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik doe ook altijd xx aan het eind, maar niet naar jongens dan doe ik gewoon groetjes ofzo. Voor het geval het anders verkeerd wordt opgevat.
Oh nou, verkeerd opvatten doe ik eigenlijk nooit. Hooguit een "whateverrrr"-frons. Maar als 't vaker dan één keer voorkomt ga ik soms twijfelen. Moet ik het gewoon negeren (as usual) of is dat nou ook weer een tikkeltje onbeleefd c.q. achteloos. Keuzes, keuzes. Maar dat komt ook omdat ik eigenlijk nooit zoiets doe als afsluiting. En bij bijvoorbeeld mevrouw Q zal ik nog geen 'x' doen, want dat vind ik (VIND IK) voor vrouwen/meisjes.

Citaat:
Ja precies. Een van mijn docenten eindigt zijn mails altijd met vr gr... volgens mij geeft dat heel goed zijn werkdruk aan
Zo eindigt mijn managert ook z'n mails en dat heeft in zijn geval niets met werkdruk maar met desinteresse te maken

Citaat:
Wat is Hurricane toch eigenlijk een heerlijk nummer.
30 Seconds to Mars, yesh?
Oud 05-06-2012, 15:46
Verwijderd
Ohh en Trimm! Ik heb eindelijk die Zaanse mayovariasensaties gevonden Kerry en pikant heb ik gescoord. Dikke prima
Oud 05-06-2012, 15:47
Martiño
Martiño is offline
Zaanse mayonaise is echt de lekkerste mayonaise die er is
Oud 05-06-2012, 15:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja, maar die met Kerrie is echt een smaakexplosie van jewelste. Een mouth-gasm. Maar dan op een minder vieze manier.
Oud 05-06-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Zaanse mayonaise is echt de lekkerste mayonaise die er is
Voor zeker! Ik ken geen fijnere mayonaise

Citaat:
Ja, maar die met Kerrie is echt een smaakexplosie van jewelste. Een mouth-gasm. Maar dan op een minder vieze manier.
Heb je die pikante variant ook geprobeerd? Doen! Ik denk dat wanneer je die kerrievariant kunt waarderen pikant helemaal in goede aarde gaat vallen
Oud 05-06-2012, 15:55
Martiño
Martiño is offline
Argh kut, nu heb ik weer zin in friet, maar ik moet gezond eten vandaag
Oud 05-06-2012, 15:57
Verwijderd
Zijn hier mensen met verstand van planten? Mother of fuck, ik ontdekte zojuist iets in mijn voortuin
Oud 05-06-2012, 15:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat vind ik ook altijd zo onaardig klinken inderdaad. Als docenten ofzo zoiets onder hun berichten schrijven denk ik altijd direct dat ze me vervelend vinden ofzo.

Citaat:
Je kan heel makkelijk je haar schuin invlechten ofzo, en dan de overblijvende vlecht onder je haar stoppen.
Oud 05-06-2012, 15:59
Verwijderd

Martiño deadlock Carn naamzoek voor wat awesomeness
Oud 05-06-2012, 16:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je die pikante variant ook geprobeerd? Doen! Ik denk dat wanneer je die kerrievariant kunt waarderen pikant helemaal in goede aarde gaat vallen
Nog niet geprobeerd, maar ik hou wel van pikant.
Oud 05-06-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Nog niet geprobeerd, maar ik hou wel van pikant.
Ja teh fuck joh, ik heb van alle smaakjes één tube meegenomen want can't be arsed om lang na te denken c.q. kiezen
Oud 05-06-2012, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
[afbeelding]

Zijn nr 3 en 5 ook captains?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
[afbeelding]

Mja, Bill Shatner, Patrick Stewart, Avery Brooks, Kate Mullgrew en Scott Bakula die op een krukje zitten, whooptidoo.

Wat is daar zo bijzonder aan?
Verwijderd
Citaat:
Yesh, Babylon 5 en Deep Space 9 Enterprise (thanks Martin ). Hoewel Sisko later promoveerde van commander naar captain.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zijn hier mensen met verstand van planten? Mother of fuck, ik ontdekte zojuist iets in mijn voortuin

?
Oud 05-06-2012, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Mja, Bill Shatner, Patrick Stewart, Avery Brooks, Kate Mullgrew en Scott Bakula die op een krukje zitten, whooptidoo.

Wat is daar zo bijzonder aan?
De caption was 'All 5 TV Star Trek Captains together for the first time.'
Chick Rock
Chick Rock is offline
Damn, lange werkdag was dit, stresssssssss. Maar ik heb het gevoel dat ze wel vertrouwen in me hebben daar
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
3 is Captain Sisko uit Deep Space Nine, nummer 5 is Captain Archer uit Enterprise, maar die heeft zo te zien het haarstukje van Bill Shatner geleend.
Oud 05-06-2012, 16:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Feeeeeeeeeeeeeeeeed me!
Oud 05-06-2012, 16:05
Verwijderd
Nou, bijna. Ik ga zo mijn foon er eens bijpakken want ik heb spannende kiekjes geschoten van de mysterieuze majestueuze.. vetplant. Varen. Onkruid.
Oud 05-06-2012, 16:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest net 50 euro dokken bij de apotheek Maar ik werd wel direct geholpen en kreeg echt binnen 30 sec m'n medicijnen, dus dat was wel fijn
Oud 05-06-2012, 16:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De caption was 'All 5 TV Star Trek Captains together for the first time.'
Ze zijn toch al eens eerder bij elkaar gekomen? Maar dan nog, ik ben best fan, dat is geen geheim, maar van die vijf acteurs die samenkomen op een conventie vind ik nu ook weer niet zo gaaf dat ik een nerdgasm krijg. Ik bedoel, het is best leuk natuurlijk, maar ik word er niet hyper van. Sowieso lijken die conventions me een beetje saai, het meeste is nu toch al lang verteld omdat de laatste aflevering al bijna tien jaar geleden is. Een beetje wanhopig om er dan toch weer iedere keer proberen een druppeltje informatie meer uit te trekken.
Oud 05-06-2012, 16:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Spannende botanische avonturen!

Regels voor berichten