Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2012, 23:23
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Hallo Allemaal,

Ik heb een vriendenverzoek verstuurd naar iemand op facebook omdat ik die gene leuk vind

Weet iemand hoe ik het beste aan haar kan vertellen dat ik haar leuk vind?

Wij kenne elkaar totaal niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2012, 23:48
Em.
Em. is offline
Misschien kun je het best zorgen dat jullie elkaar eerst leren kennen? Dus gesprekjes aanknopen en daarna kijken of ze misschien wat met je wil doen. Als ze niet zo goed weet dat je bestaat, zal ze ook niet verliefd op je zijn en kun je haar beter dus eerst leren kennen voordat je zegt dat je haar leuk vindt!
Oud 28-07-2012, 00:56
DAH
DAH is offline
Praat met elkaar. Misschien klikt het helemaal niet en misschien wel, dus ga eerst voor enkele gesprekken en pas nadat ook zij een gesprek begint misschien vertellen dat je haar leuk vindt. Je kunt in de tussentijd er wel een beetje op hinten, door bijvoorbeeld complimentjes te geven, maar niet te veel en zeker niet over hoe lekker ze is, ofzo. Het.is eigenlijk gewoon aanvoelen wanneer een goed moment is, maar nu is het nog niet dat moment, denk ik.
Oud 28-07-2012, 01:24
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Kvind het best nog moeilijk dit Maar kan iemand mij vertellen van hoe ik het best z'n gesprek kan beginnen aangezien ik denk dat ze gaat vragen: "Wie ben jij?" Omdat ze mij helemaal niet kent ! Ik ben eigenlijk een vreemde.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 07:59
Vowel
Vowel is offline
Hoe kun je haar nou leuk vinden als je haar helemaal niet kent? Ik zou het zelf een beetje raar vinden als een volstrekt vreemde mij toevoegt. Heeft ze wel al geaccepteerd? Er is natuurlijk een kans dat ze gewoon afwijst (dat zou ik hebben gedaan ).

Maar goed, als zij vraagt: "Wie ben jij?" dan lijkt me dat een perfect moment om te vertellen wie je bent en dan krijg je vast een reactie waarop jij weer kunt reageren. M.a.w.: een gesprek.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 08:47
DAH
DAH is offline
Begin gewoon eens met 'hoi', stel wat vragen over bijvoorbeeld haar hobbies, vertel over jezelf. Het begin is altijd moeilijk.
Oud 28-07-2012, 09:40
icetea296
icetea296 is offline
begin gewoon met hee of hoi en vraag hier en daar wat haar hobby´s zijn of ze een sport doet wat ze leuk vind enz. dan komt er vanzelf wel een gesprek en complimentjes geven vinden meiden altijd wel leuk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 11:50
Verwijderd
Niet, als je haar niet kent.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2012, 21:40
Verwijderd
Zoek gedeelde eigenschappen/gebeurtenissen

'Hee, ben jij vandaag ook zo natgeregend?'
'Oh, jij vindt Justin Bieber ook leuk, weet je al van dit concert?'
'Wat een leuke profielfoto maak je, houd je ook zoveel van Instagram?'
'Hoi, ik hoor dat Twilight binnenkort weer in de bios is, zin om mee te gaan?'

Enzo
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 01:34
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ooh! Dat is echte het beste antwoord die ik heb gekregen! Alleen dat naar de bios doe ik denk ik niet gauw ik ben pas 15 geworden dus kan ook nog niet naar de "drama,actie" films zonder volwassene! Maar echt ontzettend bedankt hier ga ik wat mee doen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 09:00
DAH
DAH is offline
Er zijn meer dan genoeg films voor onder de zestien, die,ook leuk zijn. Ik zie het probleem niet...
Oud 29-07-2012, 09:25
Croque
Croque is offline
Moet je in nederland 16 zijn om een drama film te zien?

Maar ik zou haar al niet hebben toegevoegd in de eerste plaats. En veel meisjes vinden het creepy als een jongen die ze niet kennen plots tegen hun praten via chat. Kan je haar niet eens 'toevallig' tegenkomen in het echt?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 11:53
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Jaa dat kan ik proberen dan moet ik even wat meer over haar te weten te komen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Jaa dat kan ik proberen dan moet ik even wat meer over haar te weten te komen
Gedeelde vrienden? Spreek een vriend(in) van haar aan, dan kun je toch best wat inwinnen?

En gewoon naar iets als Toy Story 3 (maar dan iets actueels) is ook fantastisch hoor. Hoeft geen 16+ te zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 20:37
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Damn,, het probleem nu is, is dat ze mijn vriendenverzoek niet accepteert of niet meer op facebook zit,,, dat kan je nooit zien of iemand hem niet accepteert of dat je nog in de wachtrij staat! Maar ik vind haar echt leuk !
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 22:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoezo vind je haar leuk als je haar niet eens kent? Waar ken je haar dan van? Niet zo vreemd dat ze je niet accepteert op facebook, als ze niet weet wie je bent. Misschien kun je beter kijken of jij mensen kent die haar ook kennen en dat jullie via-via in het echt in contact komen met elkaar, of dat je haar gewoon uit jezelf aanspreekt en kijkt wat er gebeurt.
Oud 29-07-2012, 22:40
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Weet jij hoe ik op facebook kan zien of mensen haar ook hebben?

daarvoor moet ik toch eerst ook vrienden met hun worden ?

PS: Ken je het gevoel niet dat als wanneer je iemand ziet je haar er leuk uit vind zien :?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 22:53
Croque
Croque is offline
Citaat:
PS: Ken je het gevoel niet dat als wanneer je iemand ziet je haar er leuk uit vind zien :?
Dat heb je door je hormonen, en nu aan jou om ze te leren controleren want zo werken relaties niet
Met citaat reageren
Oud 29-07-2012, 22:54
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik heb iig geen idee waar ze woont als ik nooit vrienden met haar wordt op facebook ;(

Dus waarschijnlijk kom ik er dan ook nooit achter!?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 04:20
Vowel
Vowel is offline
Waarom wil je weten waar ze woont? Zodat je haar "per ongeluk" tegen kunt komen? Dat is ook een beetje creepy hoor.

Heb je geen gezamenlijke vrienden, waardoor je via via met haar in contact kunt komen? Ik vind het niet vreemd dat ze je niet accepteert op Facebook. Ik heb zelf geen Facebook maar ik zou ook geen vreemden accepteren. En waar ken je haar van? Je zegt dat je haar wel eens ziet? Is dat op school? In de kroeg? Bij een sportclub? Als je haar IRL soms ziet, dan kun je best eens met haar gaan praten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 10:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
IRL aanspreken, niet online gaan stalken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 10:15
SchoolierAlex
SchoolierAlex is offline
Ik heb haar ooit 2x in de Albert Heijn gezien maar verder niet .
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 10:49
Vowel
Vowel is offline
Wtf? Ik vind het een beetje creepy dat je zoveel moeite aan het doen bent voor iemand die je twee keer hebt gezien en verder helemaal niet kent. Hoe ben je achter haar naam gekomen? Heb je gezamelijke vrienden of zo? Ik zou er echt helemaal niet van gediend zijn als een jongen probeert mijn adres te achterhalen om me "per ongeluk" tegen te komen, terwijl ik hem niet eens ken en hij mij maar twee keer heeft gezien.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2012, 12:51
DAH
DAH is offline
Dat is een beetje.... erg. Hoe weet je dan al genoeg om haar toe te voegen op facebook? Weet je uberhaupt iets van haar, anders dan haar uiterlijk?
Oud 30-07-2012, 13:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Eh tsja. Je hebt haar twee keer gezien en je doet al die moeite om haar te zoeken? Je kan op facebook kijken bij haar vriendenlijst en dan kun je ergens klikken om te zien wat jullie voor gemeenschappelijke vrienden hebben, maar dan nog, als je haar nog eens tegenkomt, spreek haar dan gewoon aan. Dat is een stuk minder creepy dan dat je haar op facebook gaat stalken. En ja, als je geen idee hebt wanneer je haar ooit nog zal zien dan wordt het maar gewoon afwachten.
Reageren

Regels voor berichten