Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2012, 18:19
Verwijderd
Ik wil jullie even wijzen op www.accuradio.com! Je kan hier bijna elk genre wat je maar kan bedenken opgeven, en dan komt er allemaal muziek voorbij. Fijn om nieuwe dingen te leren kennen en niet alleen je eigen muziek alleen maar te luisteren
Advertentie
Oud 14-12-2012, 18:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ah jezus, die kat vind ik echt niet kunnen
Ziet er niet uit, hè? Overigens is dit ook wel echt een hele lelijke. Je kunt ze inkruisen, zodat je verschillende typen Munchkins krijgt. Deze bijvoorbeeld:

Of deze:

Of deze:

En dan vind ik ze juist wel charmant.
Oud 14-12-2012, 18:23
Verwijderd
Maar hij is dus niet zo gefokt omdat het mensen het wel lawl vonden?
Oud 14-12-2012, 18:25
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Maar hij is dus niet zo gefokt omdat het mensen het wel lawl vonden?
Tegenwoordig natuurlijk wel. Maar de eerste was een foutje. Een mevrouw fokte een nest kittens, en toen zat er ééntje bij met hele korte pootjes. 'Foutje in de genen', was de conclusie van de dierenarts. En toen vroeg ze zich af of het gen dominant was of niet, en zo is het balletje gaan rollen.
Verwijderd
Citaat:
Ik wil jullie even wijzen op www.accuradio.com! Je kan hier bijna elk genre wat je maar kan bedenken opgeven, en dan komt er allemaal muziek voorbij. Fijn om nieuwe dingen te leren kennen en niet alleen je eigen muziek alleen maar te luisteren
Heb je Pelican nog geprobeerd? Denk dat het wel in je scheur valt.
Verwijderd
Citaat:
Heb je Pelican nog geprobeerd? Denk dat het wel in je scheur valt.
M'n scheur? Nee, nog niet geprobeerd.

Heb me de laatste tijd bezig gehouden met Céline Dion en 90's dance op Accuradio VERGEEF ME
Oud 14-12-2012, 18:27
Miekje*
Miekje* is offline
Die Munchkins zijn trouwens wel allemaal mutanten, hè. Munchkin x Munchkin = niet levensvatbaar. Ze zijn ook niet officieel erkend, omdat ze door hun korte pootjes natuurlijk wel beperkt worden in hun beweging.
Oud 14-12-2012, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig natuurlijk wel. Maar de eerste was een foutje. Een mevrouw fokte een nest kittens, en toen zat er ééntje bij met hele korte pootjes. 'Foutje in de genen', was de conclusie van de dierenarts. En toen vroeg ze zich af of het gen dominant was of niet, en zo is het balletje gaan rollen.
Hm, maar ze hebben er dus geen last van, voor zover je dat na kan gaan?

Citaat:
omdat ze door hun korte pootjes natuurlijk wel beperkt worden in hun beweging.
Hm ja, precies.
Oud 14-12-2012, 18:31
Verwijderd
Citaat:
M'n scheur? Nee, nog niet geprobeerd.

Heb me de laatste tijd bezig gehouden met Céline Dion en 90's dance op Accuradio VERGEEF ME
Probeer het eens! En dat vergeven, hrm. Daar moet ik eens goed over nadenken.
Oud 14-12-2012, 18:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, maar ze hebben er dus geen last van, voor zover je dat na kan gaan?

Hm ja, precies.
Ja, ik weet niet of je het echt last kan noemen. Het beest in kwestie is natuurlijk niet anders gewend. Ze kunnen wel gewoon spelen, op stoelen/bedden springen en traplopen. Een tafel of aanrecht is dan wel een brug te ver, omdat hun pootjes simpelweg te kort zijn daarvoor. Maar of ze daar echt last van hebben is moeilijk te beoordelen.
Oud 14-12-2012, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Oh Sarah ik wil best één van je kerstlampjesdingen! Mijn kerstboompje is heel klein (ik heb sowieso voor het eerst sinds ik begon met studeren een eigen kerstboom) en nog heel leeg, want nog weinig kerstversiering en alles. En hij staat naast het stopcontact, ongeveer. Ik heb trouwens ook geen konijnen. Wat een match hee .
Ik zal zo kijken of ze in een envelop passen!
Oud 14-12-2012, 18:38
Verwijderd
Oh snebbeltje aanzoek voor alsjeniet meer geband bent! Dank je wel voor je kaartje!! Superlief!!
Oud 14-12-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet niet of je het echt last kan noemen. Het beest in kwestie is natuurlijk niet anders gewend. Ze kunnen wel gewoon spelen, op stoelen/bedden springen en traplopen. Een tafel of aanrecht is dan wel een brug te ver, omdat hun pootjes simpelweg te kort zijn daarvoor. Maar of ze daar echt last van hebben is moeilijk te beoordelen.
Nou, vooruit dan maar
Oud 14-12-2012, 18:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Handig, thanks
Oud 14-12-2012, 18:40
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou, vooruit dan maar
Ja, ik moet jullie toch een beetje verantwoord opvoeden wat beesten betreft

Hier, een leuk, klein hondje cadeau:

Oud 14-12-2012, 18:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wilde altijd al een Dobermann, die zien er vet stoer uit, maar volgens mij zijn ze heel knuffelig als je ze niet traint om indringers stuk te maken
Oud 14-12-2012, 18:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar ik wilde een Dobermann met de oren omhoog en een klein staartje, maar dat mag allemaal niet meer.
Oud 14-12-2012, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Deze zijn ook leuk, met hun snorrebaard:

Ook een leuk karakter hebben deze.
Oud 14-12-2012, 18:42
Verwijderd
Laatst liep ik op straat en toen was er een HELE LIEVE KLEINE PUPPY die kennis ging maken met een andere hond. Ik ben gewoon gestopt om te blijven kijken
Oud 14-12-2012, 18:43
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik wilde altijd al een Dobermann, die zien er vet stoer uit, maar volgens mij zijn ze heel knuffelig als je ze niet traint om indringers stuk te maken
Dobermanns en knuffelig Als je je neus kwijt wilt, ja.
Citaat:
Maar ik wilde een Dobermann met de oren omhoog en een klein staartje, maar dat mag allemaal niet meer.
Dan moet je hem uit het buitenland halen.
Oud 14-12-2012, 18:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dobermanns en knuffelig Als je je neus kwijt wilt, ja.

Dan moet je hem uit het buitenland halen.
Kan je die niet knuffelig maken?

Oeh, dan neem ik een Duitse, zodat ik op z'n Hitlers dingen tegen hem kan roepen
Oud 14-12-2012, 18:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Laatst liep ik op straat en toen was er een HELE LIEVE KLEINE PUPPY die kennis ging maken met een andere hond. Ik ben gewoon gestopt om te blijven kijken
Leuk om te zien is dat, hè ^^ Ik kwam pas iemand tegen met een beaglepup, en die bleef maar aan mijn schoenen ruiken. 1001 beestenluchtjes van school, natuurlijk.
Oud 14-12-2012, 18:49
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kan je die niet knuffelig maken?

Oeh, dan neem ik een Duitse, zodat ik op z'n Hitlers dingen tegen hem kan roepen
Sowieso zijn het één van de pittigste honden in de opvoeding, en als je het al vroeg fout doet, krijg je echt een vreselijk onhandelbare hond. Onherstelbaar beschadigd, zegmaar. Daar zijn ze heel, heel gevoelig in. En en hebben vreselijk veel beweging nodig. Overigens is niet één hond echt knuffelig Knuffelen is heel intimiderend voor een hond, zowel voor een Chihuahua als voor een Dobermann.
Oud 14-12-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Knuffelen is heel intimiderend voor een hond., zowel voor een Chihuahua als voor een Dobermann.
Waarom?
Oud 14-12-2012, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sowieso zijn het één van de pittigste honden in de opvoeding, en als je het al vroeg fout doet, krijg je echt een vreselijk onhandelbare hond. Onherstelbaar beschadigd, zegmaar. Daar zijn ze heel, heel gevoelig in. En en hebben vreselijk veel beweging nodig. Overigens is niet één hond echt knuffelig Knuffelen is heel intimiderend voor een hond, zowel voor een Chihuahua als voor een Dobermann.
My bubble is burst
Oud 14-12-2012, 18:52
Verwijderd
Beetje een malle discussie, ik denk steeds dat jullie het over mij hebben

// Ik ben in mijn nopjes over seizoen 7 van Dexter, trouwens
Oud 14-12-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Beetje een malle discussie, ik denk steeds dat jullie het over mij hebben.
Raakt men ook zijn neus kwijt als je met jou wil knuffelen?
Oud 14-12-2012, 18:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet zo naar de AH
Oud 14-12-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Raakt men ook zijn neus kwijt als je met jou wil knuffelen?
Nee, hoor. Dat dan weer niet. Ik ben vrij aanhalig.
Oud 14-12-2012, 18:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Over een half uur is het droog, volgens buienradar.
Oud 14-12-2012, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom?
Dat heeft simpelweg te maken met dat een hond een hond is en een mens een mens. Een hond heeft geen menselijke emoties, dus die ziet een knuffel niet als iets fijns/genegens. Die hond snapt gewoon niet wat dat mens bij hem doet.
Oud 14-12-2012, 19:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
My bubble is burst
Sorry Ik wil je alleen behoeden voor een catastrofe.
Oud 14-12-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft simpelweg te maken met dat een hond een hond is en een mens een mens. Een hond heeft geen menselijke emoties, dus die ziet een knuffel niet als iets fijns/genegens. Die hond snapt gewoon niet wat dat mens bij hem doet.
Hm. Maar er zijn toch legio honden waar gewoon mee geknuffeld wordt en dat toestaan? Zijn ze dan gewoon zo liev dat ze het lijdzaam ondergaan?
Oud 14-12-2012, 19:02
Verwijderd
Mijn moeder en broertje sucken trouwens ook als een malloot met 't opvoeden van honden. Geen overwicht, te lief, zien hondje als 'mensje'.
Oud 14-12-2012, 19:03
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm. Maar er zijn toch legio honden waar gewoon mee geknuffeld wordt en dat toestaan? Zijn ze dan gewoon zo liev dat ze het lijdzaam ondergaan?
Er zijn zat honden die het best vinden. Dat heet verdraagzaamheid. Je hebt honden die de volgende dingen denken als je ze knuffelt (voor zover een hond dat denken kan):
  • Getver! Wat doet die nou? Wat moet 'ie van me?! Ga weg!
  • Zal wel *pomtiepom*
  • Ik vind het eigenlijk niks, maar ik laat niks merken want de baas zal het wel goed vinden.
En dat kun je zien aan een hond, als je daar een beetje in getraind bent.
Oud 14-12-2012, 19:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn moeder en broertje sucken trouwens ook als een malloot met 't opvoeden van honden. Geen overwicht, te lief, zien hondje als 'mensje'.
95% van de bazen doet dat wel, gok ik.
Oud 14-12-2012, 19:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sorry Ik wil je alleen behoeden voor een catastrofe.
Nou, je hebt de hond meer behoed

Wat zal ik eens eten jongens? Ik heb geen zin om moeilijk te doen, dus ik neig naar pizza.
Oud 14-12-2012, 19:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat zal ik eens eten jongens? Ik heb geen zin om moeilijk te doen, dus ik neig naar pizza.
Ik heb ook pizza gegeten, vanavond. Niets mis mee.
Oud 14-12-2012, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk niks, maar ik laat niks merken want de baas zal het wel goed vinden.
Aw, die vind ik lief
Oud 14-12-2012, 19:09
Verwijderd
Citaat:
95% van de bazen doet dat wel, gok ik.
En het erge is; ik erger me er best aan. De vorige hond, kruising-Boxer, kon mijn moeder niet uitlaten zonder slipketting of zo'n borstkas-harnas. Tot mijn stomme verbazing. Maar ja, 't is mijn hond niet en shit aannemen zit er ook niet echt in. Irritant. Wees fedomme eens de baas
Oud 14-12-2012, 19:09
Verwijderd
Ik ga ook pizza eten

Ik ga nu de oven aanzetten.
Oud 14-12-2012, 19:11
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aw, die vind ik lief
Ja, dat zijn de honden die een grote 'will to please' hebben, zoals men dat noemt. Zachtaardige honden, vaak retrievers.
Citaat:
En het erge is; ik erger me er best aan. De vorige hond, kruising-Boxer, kon mijn moeder niet uitlaten zonder slipketting of zo'n borstkas-harnas. Tot mijn stomme verbazing. Maar ja, 't is mijn hond niet en shit aannemen zit er ook niet echt in. Irritant.
Oei Ik verafschuw dat soort hulpmiddelen echt heel erg.
Oud 14-12-2012, 19:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet de pizza nog halen maar goed, pizza it is.
Oud 14-12-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Oei Ik verafschuw dat soort hulpmiddelen echt heel erg.
Nou, het irritante is dus dat ik dat mormel aan een normale lijn kon uitlaten en er geen kind aan had tijdens de wandeling. En ik vind dat soort hulpmiddelen ook vrij naar.
Oud 14-12-2012, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Hoe gaat het met jouw katten, trouwens, Q? Hoe oud zijn die mormels nou?
Oud 14-12-2012, 19:21
Verwijderd
Voorts vergunningen voor huisdieren, kinderen, stemrecht en je mening geven op het internet
Oud 14-12-2012, 19:24
Verwijderd
Maandje of *reken* 7! Arthur is al een week of twee gecastreerd en maakt het prima. Morgan blijft aan de kleine kant, Arthur is fors en pezig aan het worden. Maar het is wel een good guy; Arthur laat zich gewoon wegdrukken als een mak schaap van zijn bakje natvoer als Morgan het hare al opgepeuzeld heeft. Want ze schrokt als een malloot
Oud 14-12-2012, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Voorts vergunningen voor huisdieren, kinderen, stemrecht en je mening geven op het internet
Voor hondenbezitters wil ik puppycursus en tenminste elementaire gehoorzaamheid A en B. Niet zozeer voor de honden, overigens
Oud 14-12-2012, 19:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Eensch.
Citaat:
Maandje of *reken* 7! Arthur is al een week of twee gecastreerd en maakt het prima. Morgan blijft aan de kleine kant, Arthur is fors en pezig aan het worden. Maar het is wel een good guy; Arthur laat zich gewoon wegdrukken als een mak schaap van zijn bakje natvoer als Morgan het hare al opgepeuzeld heeft. Want ze schrokt als een malloot
Poesjes rond de drie kilo is een normaal maatje, hè? Poesjes zijn meestal vrij klein. En pas op voor Arthur zijn gewicht, nu hij gecastreerd is. Nu valt dat nog wel mee, maar als hij het jaar voorbij is, kan het opeens hard gaan /adviesmodus.
Hmja, dat wist je vast allemaal al
Oud 14-12-2012, 19:33
Verwijderd
Trouwens Miekje, nog even een kattenvraagje. Zowel de huidige als de vorige poes van m'n ouders hebben een soort 'hangbuikje'. Volgens mij kregen ze het na de sterilisatie, sowieso de vorige.
Niet dat ze heel dik zijn/waren (wel een beetje ) maar gewoon dat je het heen en weer ziet wiebelen als ze rennen. Is dat normaal?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten