Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2013, 21:13
leroy-s
leroy-s is offline
Iedereen moet een kans krijgen om te studeren, geen (a)sociaal leenstelsel!

De slogan van de ib-groep luidt: ‘onderwijs mogelijk maken’, maar vanaf 2014 zal dit allemaal veranderen! In het nieuwe regeerakkoord staat aangegeven dat de studiefinanciering wordt vervangen voor een sociaal leenstelsel. Dit betekent dat een uitwonende student met een 4-jarige opleiding gemiddeld €12.779,- meer schuld krijgt!

Deze extra lening kan voor veel studenten een drempel vormen waardoor zij ervoor kiezen niet (verder) te gaan studeren, een asociale maatregel waardoor veel kennis in Nederland verloren gaat!

Edit van de forumbaas: discussie graag op Nieuws & Achtergronden: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867660
Bespreken van de feiten (voor zover mogelijk) en het stellen van vragen (wat gaat dit voor mij betekenen?) is hier wel mogelijk.

Laatst gewijzigd op 27-01-2013 om 23:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2013, 23:14
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik wil iedereen er graag op wijzen dat er een discussietopic over het sociaal leenstelsel is op Nieuws & Achtergronden: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1867660

Ik pas dit topic in zoverre aan dat hier met name de meer feitelijke vragen (wat gaat dit voor mij betekenen?) gesteld kunnen worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren (A)sociaal leenstelsel
Jantjeee
18 08-11-2012 13:01
Werk, Geld & Recht Studiefinanciering terug betalen
HotCold
13 25-04-2012 12:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.