Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2013, 20:41
Qimm
Qimm is offline
... graafde?
Oud 26-02-2013, 20:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
graafde
Sadye toch
Verwijderd
Ik weeg 58 kilo, en mijn buik is dik en die is nooit dik geweest. Dit voelt echt raar.Ik kan mijn onderste rib niet eens meer op en neer bewegen. Dat mis ik.
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar is het vandaag Vertel een Sprookje-dag. Zullen we elkaar sprookjes vertellen?

lang lang geleden was er eens een meisje. Niemand mocht haar en dat was logisch want ze was heel dom en lelijk en ze stonk. ze was haar hele leven ongelukkig. Maar ze verdiende ook niets beters.

einde.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn mamma woog altijd 52 kilo (1.74 m lang) en nu ze een beetje ouder wordt heeft ze ook wat kilootjes erbij gekregen en nu vindt ze zichzelf dik Dat is best wel frustrerend.
Oud 26-02-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Dat ziet er heel mooi uit, maar niet of je het op kan eten
Omnomnom glitters.

Citaat:
Als je nu wil afvallen voor de zomer hoef je trouwens echt niet te gaan crashdiëten, het duurt nog bijna een half jaar voor het zomer is
Hm. In mijn hoofd was het praktisch gezien maart, dus lente, dus praktisch gezien zomer. Maar op de krachttrainingboards waar ik weleens lees zeggen ze allemaal dat je maar een halve kilo per week mag afvallen, dus die drie lentemaanden komen ook neer op maar maximaal zes kilo. En dat is als je nu direct begint met een eet- en sportschema.

Klopt dat niet?
Verwijderd
Citaat:
Sadye toch
, mijn broertje moet eens kappen die wwen verkeerd te zeggen, ik begin het over te nemen.
Verwijderd
Citaat:
lang lang geleden was er eens een meisje. Niemand mocht haar en dat was logisch want ze was heel dom en lelijk en ze stonk. ze was haar hele leven ongelukkig. Maar ze verdiende ook niets beters.

einde.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hoi mensjes!
Ik heb lang niet zo'n drukke dag gehad als vandaag. Ik ben helemaal opperdepop, maar wel trots op alles wat ik heb gedaan
Hola, wat heb je allemaal gedaan dan?
Oud 26-02-2013, 20:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omnomnom glitters.

Hm. In mijn hoofd was het praktisch gezien maart, dus lente, dus praktisch gezien zomer. Maar op de krachttrainingboards waar ik weleens lees zeggen ze allemaal dat je maar een halve kilo per week mag afvallen, dus die drie lentemaanden komen ook neer op maar maximaal zes kilo. En dat is als je nu direct begint met een eet- en sportschema.

Klopt dat niet?
Nou ja, een vriendin van mij is in vrij korte tijd 25 kilo afgevallen door alleen maar anders te eten, dus het kan wel meer dan een halve kilo per week als je eet- en sportgewoontes daarvoor heel slecht waren.
Oud 26-02-2013, 20:49
Qimm
Qimm is offline
wanneer je echt flink te zwaar bent val je in het begin vaak veel sneller af, zelfs als je het volgens een braaf schema doet, hoe meer je hebt hoe meer je kunt verliezen natuurlijk.
Oud 26-02-2013, 20:50
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Hola, wat heb je allemaal gedaan dan?
Ik was bij een vriendinnetje wezen logeren, ik ben van daar naar mijn huis gefietst, sportkleren aangetrokken en toen naar de sportzaal gefietst, daar gesport, toen weer naar huis gefietst en gedoucht, toen naar de herstelwerkgroep gefietst, 2 uur gepraat, weer naar huis gefietst, bord eten in de magnetron gegooid en gegeten, toen op de fiets naar de open avond van het roc gegaan, informatie opgesnoven en toen naar huis gefietst.
Oud 26-02-2013, 20:52
Verwijderd
Dat vind ik altijd zo verbazingwekkend aan mensen met, hoe noem je dat, morbide overgewicht, die verliezen zo in een paar weken een mens aan vet.
Oud 26-02-2013, 20:53
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
wanneer je echt flink te zwaar bent val je in het begin vaak veel sneller af, zelfs als je het volgens een braaf schema doet, hoe meer je hebt hoe meer je kunt verliezen natuurlijk.
maar ja, om dat van bikini-shape te spreken gaat wat ver natuurlijk... hoewel ik me daar ook niet aan hou
Oud 26-02-2013, 20:54
Verwijderd
Ik heb me trouwens al een paar jaar niet meer (alleen) in bikini vertoond, geloof ik. Het scheelt natuurlijk ook wel dat ik totaal niet van zwemmen hou. Of van zwembaden, for that matter.
Oud 26-02-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me trouwens al een paar jaar niet meer (alleen) in bikini vertoond, geloof ik.
Ik ook al bijna 5 jaar niet! 5 jaar, jezus.
Oud 26-02-2013, 20:56
Qimm
Qimm is offline
Zwemmen <3 Maar niet in zwembaden,ik hou niet van chloor en kindertjes...
Oud 26-02-2013, 20:58
Verwijderd
ik hebafgelopen zomer nog een bikini aangehad, toen was ik nog dun.
Oud 26-02-2013, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ook al bijna 5 jaar niet! 5 jaar, jezus.
Mja, vijf jaar geleden was ik dertien, toen zal ik nog heus wel eens mee geweest zijn naar het zwembad. Het meest verschrikkelijke aan bikini's vind ik misschien nog wel het kopen van die rotdingen, maar ik heb dan ook al een hekel aan beha's kopen enzo.
Oud 26-02-2013, 20:59
Verwijderd
Citaat:

einde.
Oud 26-02-2013, 20:59
Qimm
Qimm is offline
ik vind bikini's juist leuk om te kopen, ik heb er echt een stuk of 6

kleurtjes, patroontjes!!
Oud 26-02-2013, 21:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Cecile Narinx over vrouwen met korte praktische kapsels: "Er is natuurlijk een verontrustend grote groep vrouwen, die het niet meer kan schelen wat mannen van hen vindt. En dat is natuurlijk het grote onderliggende probleem." En dan met een uitgestreken kop
Oud 26-02-2013, 21:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb al jaren niet meer gezwommen. Wel elk jaar in een groot bubbelbad op een feest, maar dat is met vrienden erbij en dan hou ik alsnog altijd m'n alles-bedekkende correctiehemdje aan.

Ik vind 't trouwens ook stom dat ze van die zwemshorts bijna niet in grote maten maken. Volgens mij verkopen die juist als een tiet bij dikke vrouwen.
Oud 26-02-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:
ik vind bikini's juist leuk om te kopen, ik heb er echt een stuk of 6

kleurtjes, patroontjes!!
Uitzoeken is wel leuk Passen en alles niet.
Oud 26-02-2013, 21:04
Qimm
Qimm is offline
nee vooral omdat de verlichting in pashokjes echt dra-ma-tisch is, meestal besluit ik dan om burka's te gaan dragen... maar meestal neem ik het toch mee als het past. Grote voordeel van zwemmen waar ik meestal ga zwemmen, daar zijn geen spiegels
Oud 26-02-2013, 21:04
Verwijderd
Jongens, als iedereen nu blijft stressen over dik zijn en geen bikinishape hebben, post ik een foto waar ik tegen de 120 kilo aan zit en daar is nog eens bijna 10 kilo bovenop gekomen op het einde. Dát is dík. Morbide obesitas, bmi van 41. Stress niet allemaal zo liefjes.

Als ik nu niet gigalittekens had, dan droeg ik gewoon fijn een bikini, nu draag ik een tankini, niet omdat ik me schaam of druk maak over een buikje, maar omdat ik denk dat ik het gevraag over wat er gebeurd is ooit wel beu zou worden. Nu zien ze het niet en kunnen ze zich ook niet druk maken over wat de fuck er met mijn buik gebeurd is.
Oud 26-02-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
nee vooral omdat de verlichting in pashokjes echt dra-ma-tisch is, meestal besluit ik dan om burka's te gaan dragen... maar meestal neem ik het toch mee als het past. Grote voordeel van zwemmen waar ik meestal ga zwemmen, daar zijn geen spiegels
Haha, dat is inderdaad wel een voordeel

Ik heb zo het idee dat we in onze unit met z'n allen tegelijkertijd ongesteld zijn, behalve de jongens dan.
Oud 26-02-2013, 21:06
Qimm
Qimm is offline
ik heb maat 44/46, ik heb heel grote care aan mijn vetrollen, als mensen er last van hebben kijken ze maar fijn de andere kant op, ik hou van een fijn bruin kleurtje in de zomer
Oud 26-02-2013, 21:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jongens, als iedereen nu blijft stressen over dik zijn en geen bikinishape hebben, post ik een foto waar ik tegen de 120 kilo aan zit en daar is nog eens bijna 10 kilo bovenop gekomen op het einde. Dát is dík. Morbide obesitas, bmi van 41. Stress niet allemaal zo liefjes.
Ik denk dat ik inmiddels rond de 110 weeg, maar mijn moeder weegt nog een flink stuk meer en hobbelt nog steeds elke zomer lekker in haar bikini rond. Ik wou dat ik net zoveel schijt had aan alles als zij, maar zover ben ik nog niet.
Oud 26-02-2013, 21:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik vind 't trouwens ook stom dat ze van die zwemshorts bijna niet in grote maten maken. Volgens mij verkopen die juist als een tiet bij dikke vrouwen.
Ja, dit dus Nergens te vinden.
Maar goed, ik denk niet dat ik ooit nog naar een zwembad ofzo durf. Het gaat niet alleen om mijn buik, maar mijn huid is er ook niet mooier op geworden toen ik in een paar maanden tijd van normaal gewicht naar obesitas ging Alleen als burkini's ooit als normaal zwemkledij worden gezien, wil ik dat overwegen
Oud 26-02-2013, 21:15
Qimm
Qimm is offline
met een short lijken mijn benen 2x zo dik :') Met zo'n knoop broekje lijken mijn benen langer en daarmee slanker
net als dat ik vind dat ik met een tankini of zwempak er dikker uit zie dan ik ben
Oud 26-02-2013, 21:16
Verwijderd
Citaat:
ik heb maat 44/46, ik heb heel grote care aan mijn vetrollen, als mensen er last van hebben kijken ze maar fijn de andere kant op, ik hou van een fijn bruin kleurtje in de zomer

Maar ik hou niet van bruin ^^ en met de hevige allergische reactie van afgelopen week, is het ook wel slim om die zon te mijden
En het ligt ook aan hoe je geproportioneerd bent natuurlijk, bij mij zat het echt enorm op mijn buik, de vraag of ik zwanger was heb ik vaak genoeg gekregen. Uiteindelijk had ik ook wel een plofhoofd enzo, brrr. De foto van mijn hoogste gewicht (op het einde vermeed ik foto's als de pest, toen wel) is er een van waar ik in coma lig, niet zo prettig om te zien sowieso al niet en daar ben ik echt een blok vlees in een bed. Pfff...

Citaat:
Ik denk dat ik inmiddels rond de 110 weeg, maar mijn moeder weegt nog een flink stuk meer en hobbelt nog steeds elke zomer lekker in haar bikini rond. Ik wou dat ik net zoveel schijt had aan alles als zij, maar zover ben ik nog niet.
Gaaf van je moeder, fijn ook dat ze het zich niet aantrekt, of tenminste, niet laat merken dat ze het zich aantrekt. Ik vind het altijd zo erg voor mensen die doodongelukkig zijn omdat ze een keertje 3 kilo hoger zitten dan hun gewenste gewicht. Niet dat je het niet in de gaten mag houden, maar ik denk dat het vreselijk moet zijn als zulke schommelingen je al compleet van streek maken.
Oud 26-02-2013, 21:25
Verwijderd
Citaat:

Als ik nu niet gigalittekens had, dan droeg ik gewoon fijn een bikini, nu draag ik een tankini, niet omdat ik me schaam of druk maak over een buikje, maar omdat ik denk dat ik het gevraag over wat er gebeurd is ooit wel beu zou worden. Nu zien ze het niet en kunnen ze zich ook niet druk maken over wat de fuck er met mijn buik gebeurd is.
'Honger!? Honger?!?!? Kindjes in Afrika, DIE hebben pas honger!!!'
Oud 26-02-2013, 21:29
Verwijderd
Ik heb geen enkel probleem met dikke mensen, maar ik vind maat 36 gewoon het mooist. En dat wil ik dus ook voor mezelf.
Oud 26-02-2013, 21:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dat is toch ook prima. Als je maar gezond en gelukkig bent.
Oud 26-02-2013, 21:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Omnomnom glitters.

Klopt dat niet?
Ja, maar dat zou voor mij echt wel bikiniklaar zijn, als ik dat zou volgen. Dan zou ik in de zomer 50 kilo wegen. Als ik ga crashen dan ben ik niet bikiniklaar van de zomer, dan ben ik ziekenhuisklaar van de zomer
Oud 26-02-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen enkel probleem met dikke mensen, maar ik vind maat 36 gewoon het mooist. En dat wil ik dus ook voor mezelf.
Dat is ook prima ^^ het was geen verwijt. Het was van 'voel je niet zo slecht over je lichaam', goedbedoeld, dat het echt heel erg veel erger kan dan een zacht buikje dat vooral in je hoofd als blubber voelt ^^
Ik wil niet dat mensen zich ellendig voelen over hun lichaam, zeker niet als het niet nodig is.
Oud 26-02-2013, 21:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
'Honger!? Honger?!?!? Kindjes in Afrika, DIE hebben pas honger!!!'
Heb je TREK? Nee, jij hebt HONGER! Kindjes in Afrika, die hebben trek!
Oud 26-02-2013, 22:17
Verwijderd
Mijn vader is freelancer en hij verwees in een mailtje zojuist informeel naar zijn beroep als 'huurling'. Dat is niet zo heel bijzonder, behalve dat het best kleurrijk taalgebruik is voor iemand die pas op zijn 35ste Nederlands heeft geleerd. Correct schrijven is één ding, mooi schrijven is iets heel anders.
Oud 27-02-2013, 06:23
Verwijderd
Huurling

En bij een 'tankini' denk ik aan een tank. In bikini. Geen Duitse tank natuurlijk, dat is te frivool. Misschien een Britse tank. Weinig flatteus woord.
Oud 27-02-2013, 07:37
Verwijderd
Ik doe gewoon een zwembroek aan. Niet zo moeilijk doen iedereen.
Oud 27-02-2013, 08:39
Verwijderd
WIj zijn gisteravond drie kwartier naar de Gamma geweest om stalen uit te zoeken en we zijn thuisgekomen met 25+ kleuren en verschillen stevig van mening. Dat wordt nog wat
Oud 27-02-2013, 08:55
Verwijderd
Als hij met een hele lelijke kleur komt, beginnen over dat het mooi bij zijn toekomstige blauwe oog zal passen ^^

En ik lag gisteren in bed te gniffelen over Phoebe Ze had gezegd dat ik me zo geweldig druk kon maken over forummers, nieuws en andere autobestuurders. Toen ik in mijn nest lag, ging ze GTST kijken, ik weet bijna precies wat er gebeurde door haar inlevingsvermogen met commentaar 'Nou ja zeg hoer, jij gaat vreemd!' 'Dat meeeen je niet.''Nee! Nee zeg ik je!' 'Ja Ludo sla derop!' <3
Oud 27-02-2013, 09:02
Verwijderd
Ludo is sowieso wel een baas Met z'n grote neus.
Oud 27-02-2013, 09:04
Verwijderd
Citaat:
Als hij met een hele lelijke kleur komt, beginnen over dat het mooi bij zijn toekomstige blauwe oog zal passen ^^

En ik lag gisteren in bed te gniffelen over Phoebe Ze had gezegd dat ik me zo geweldig druk kon maken over forummers, nieuws en andere autobestuurders. Toen ik in mijn nest lag, ging ze GTST kijken, ik weet bijna precies wat er gebeurde door haar inlevingsvermogen met commentaar 'Nou ja zeg hoer, jij gaat vreemd!' 'Dat meeeen je niet.''Nee! Nee zeg ik je!' 'Ja Ludo sla derop!' <3
Ik doe hard mijn best om dit allemaal te doen zonder boos op hem te worden of hem uit te lachen of zo, dus ik weet niet of dat een goed idee is

Dus Phoebe is nog steeds daar? Klinkt gezellig!
Oud 27-02-2013, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg, Madelief op tv
Oud 27-02-2013, 09:58
Verwijderd
Ik baal er een beetje van dat mijn teamleidster niet helemaal duidelijk is wat betreft hoe het nu verder gaat. Of dat ik niet weet wat er van mij verwacht wordt (waar dat dan ook aan ligt. Ik vind het maar kut op deze manier en word er stikonzeker van en voel me vet dom enzo.

/V-lid post.
Oud 27-02-2013, 10:24
Verwijderd
zo, de jehova's hebben een nieuwe tactiek. Ze zeggen niet meer dat ze het zijn, maar nu noemen ze zichzelf mensen die ''''''''''''vrijwilligerswerk'''''''''''''' doen en of ze je iets over de bijbel en jezus mogen vertellen. Terwijl hun manier van kleden hun identiteit al volledig verraadt.
Maar goed, thanks a lattee voor het wakker maken irritante parasieten
Oud 27-02-2013, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Ludo is sowieso wel een baas Met z'n grote neus.
Ik zou het niet weten Ik hoorde wel dat er een Vlaming in zat. En ik beweerde dat de enige keer dat ik GTST heb gekeken, was toen Phoebe nog niet geboren was. Het bleek dat ze toen 10 maanden was Ik dacht dat ik 7 was, blijkbaar was ik 8. Isa Hoes met jaren 80 kleuren kleding en zijwaartse paardenstaarten is het enige dat ik me kan herinneren.

Citaat:
Ik doe hard mijn best om dit allemaal te doen zonder boos op hem te worden of hem uit te lachen of zo, dus ik weet niet of dat een goed idee is

Dus Phoebe is nog steeds daar? Klinkt gezellig!
Hehe ^^ succes ermee Ik geloof dat hier in België een programma is geweest waarbij mensen hun verschillende smaken mochten uitleven op een nagebouwde woonkamer en de designers maakten dan een 3e met hun stijlen gemixt en dan mochten ze er één kiezen en die kregen ze dan. Kwamen leuke resultaten uit, een man waarvan de vrouw dacht dat het absolute wansmaak zou worden, die had een zo verrassend leuke woonkamer ingericht dat ze niet die van de designers kozen (zoals gewoonlijk), maar die van de man

En ja, ik zei dat ze nog maar wat moest blijven omdat ik haar nog meer wou laten zien (gisteren heeft ze haar ogen uitgekeken in een echte hypermarket ) en toen haar pa 'dolenthousiast' was over dat ze naar huis zou komen, had ze iets van, fuck it dan!
We zijn een stel giecheltrutten, niet normaal. Gisteren een stuk wijvenfilm gekeken (porno voor vrouwen noem ik het, waar mannen hun ideale pijpslet in porno zien, zien wij de ideale man in van die romantische toestanden, zoiets). Mijn taalgebruik gaat er in ieder geval niet op vooruit: in het hotel vloekte ik al volkomen onverwacht (ook voor mezelf) met een kanker toen ik tegen een deurklink stootte ^^
Oud 27-02-2013, 10:41
Verwijderd
Citaat:

Hehe ^^ succes ermee Ik geloof dat hier in België een programma is geweest waarbij mensen hun verschillende smaken mochten uitleven op een nagebouwde woonkamer en de designers maakten dan een 3e met hun stijlen gemixt en dan mochten ze er één kiezen en die kregen ze dan. Kwamen leuke resultaten uit, een man waarvan de vrouw dacht dat het absolute wansmaak zou worden, die had een zo verrassend leuke woonkamer ingericht dat ze niet die van de designers kozen (zoals gewoonlijk), maar die van de man

En ja, ik zei dat ze nog maar wat moest blijven omdat ik haar nog meer wou laten zien (gisteren heeft ze haar ogen uitgekeken in een echte hypermarket ) en toen haar pa 'dolenthousiast' was over dat ze naar huis zou komen, had ze iets van, fuck it dan!
We zijn een stel giecheltrutten, niet normaal. Gisteren een stuk wijvenfilm gekeken (porno voor vrouwen noem ik het, waar mannen hun ideale pijpslet in porno zien, zien wij de ideale man in van die romantische toestanden, zoiets). Mijn taalgebruik gaat er in ieder geval niet op vooruit: in het hotel vloekte ik al volkomen onverwacht (ook voor mezelf) met een kanker toen ik tegen een deurklink stootte ^^
Hier is een tijd een programma geweest voor mensen die gingen samenwonen maar écht heel erg van smaak verschilden en er samen niet uitkwamen. En dan mochten ze zelf stckers plakken op de items die ze echt mee wilden nemen, maar als je pech had, ging de rest van je spullen weg (inclusief het geërfde kastje van oma en de eettafel die al dertigduizend jaar in de familie was, zeg maar). Zo erg is het bij ons nog net niet. Ik wil dat ook niet, want ik vind veel van wat nu '''''''hip'''''' en ''''''modern''''''' is, erg lelijk en totaal niet voor mij weggelegd. Ook niet voor mijn vriend overigens, geeft hij zelf toe. We maken er zelf wel een lekker rommeltje van en dat wordt vast wel tof En zo niet, dan toch. Ik ga vanmiddag/vanavond alle verfstalen op de kastdeur plakken en dan zullen er de komende dagen vast vanzelf wel wat dingen afvallen. Ik vermaak me wel, in ieder geval!

Hahaha, ik vin dhet zo jammer dat ik geen hagenezen in mijn omgeving heb, ik vind dat echt heel grappig Ik heb alleen maar Limburgers/Twentenaren. Eergisteren gingen we naar een avondwake en daar werd een nummer in het Twents gezongen. En ik kon het nog verstaan ook
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten