Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2013, 16:07
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wilde even sorry zeggen dat ik altijd zoveel over ziek-zijn praat. Ik kan me voorstellen dat mensen dat soms zat zijn. Ik probeer me in te houden maar ik vind het moeilijk om over andere dingen te praten omdat heel veel van wat ik meemaak met ziek-zijn te maken heeft. Maar ik probeer er echt op te letten. Kusjes!
Oud 06-04-2013, 16:12
Verwijderd
nah als iemand recht van klagen heeft ben jij het wel snebbel. Het beheerst nogal je leven denk ik, dus geen wonder dat je er vaak over praat. Ik heb d'r geen last van. En ik heb je al vaker geëerd om je tomeloze positiviteit, zelf zou ik heel anders reageren op bijv een compleet ander uiterlijk (waar je ook wel om beoordeeld zal worden denk ik) of een verkeerd gestelde diagnose waardoor jij onterecht tien jaar heb gedacht dat je knettergek was.
Oud 06-04-2013, 16:12
Verwijderd
Ik kom wat uit de lucht vallen, want mij is het niet echt opgevallen.

Hmm, er komen de latste tijd 2 nummer nogal veel voorbij die ik echt vreselijk vind.
Oud 06-04-2013, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind helemaal niet dat je dat zoveel doet. Je bent juist altijd hartstikke optimistisch Overigens heb ik er zelf ook nogal een handje van, dus misschien ben ik bevooroordeeld
Oud 06-04-2013, 16:20
Verwijderd
Ah, een nummer is van Timberlake, die zijn stem vind ik niet zo fijn inderdaad, dat verklaart al veel.
Oud 06-04-2013, 16:22
Verwijderd
Justin Timberlake is tof.
Oud 06-04-2013, 16:24
Verwijderd
Het is niet irritant Snebbeltje. Je mag zoveel erover zeuren als je wilt. en Je post tegenwoordig vaker vrolijke posts.
Oud 06-04-2013, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Justin Timberlake is tof.
Ik heb ook niks tegn Justin Timberlake in het algemeen, er zijn zelfs liedjes van 'N Sync die ik leuk vind (Pop iig), maar als solozanger vind ik zijn stem echt gruwelijk irritant.
Oud 06-04-2013, 16:46
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat is lief van jullie, maar ik wilde het toch gezegd hebben voor de mensen die er wel last van hebben (maar die zich misschien niet laten horen).

Ander onderwerp. Een mooi muziekje voor jullie:
Oud 06-04-2013, 16:51
Vowel
Vowel is offline
Ik vind het ook allemaal wel meevallen hoor, Snebbel. En sowieso, wanneer jij erover praat doe je dat niet op zo'n emo zeikmanier; je praat er gewoon over én je hebt recht om erover te klagen, want je hebt genoeg kutdingen meegemaakt zeg.

Waar ik me aan erger zijn van die emo's die eigenlijk niet moeten zeuren.
Oud 06-04-2013, 17:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Van die emo's"
Oud 06-04-2013, 17:08
Verwijderd
Bananenbosbessenmilkshake <3

Maakt iemand wel eens milshakes hier? Welke smaken? En iemand enig idee hoe ik een koffie/mokka smaak kan maken? Ik heb nu een potje oploskoffie in huis gehaald om ook te gebruiken als ik ga bakken, maar oplossen in melk dan ofzo of wordt dat niks?
Oud 06-04-2013, 17:09
Verwijderd
ik heb eens een aardbeienmilkshake gemaakt.
Oud 06-04-2013, 17:12
Verwijderd
Dat is mijn minst favoriete smaak in combinatie met zuivel

Hmm, wel raar, als die melkdrankjes met fruitsmaken en yoghurtdrinks moet ik niet, maar milkshakes vind ik wel rpima
Oud 06-04-2013, 17:13
Vowel
Vowel is offline
Nee bah. Ook al die yoghurtmelkfruitdingen vind ik smerig.

Yoghurt alleen yoghurt/vanille/stracciatellasmaak. <3
Oud 06-04-2013, 17:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
#RapedByASlothAndItWasAmazing is trending topic
Oud 06-04-2013, 17:14
Verwijderd
ik had laatst goedkopie optimel gekocht bij de lidl, lekker gek
Oud 06-04-2013, 17:17
Verwijderd
yoghurt vind ik ook niet lekker.
Oud 06-04-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
ik had laatst goedkopie optimel gekocht bij de lidl, lekker gek
De lidl is echt een geniale winkel.
Oud 06-04-2013, 17:19
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De lidl is echt een geniale winkel.
Dat sowieso. Ze hebben ook altijd allemaal van die bakken met troep waar je zo heerlijk in kunt snuffelen.
Oud 06-04-2013, 17:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb altijd een favoriet drankje wat ik dan voor jaren alleen maar drink. Zo heb ik vroeger een jaar alleen maar Yor gedronken, dat was een soort van yogho yogho. Toen mijn ouders erachter kwamen dat het helemaal geen calcium bevatte en bomvol suiker zat was het afgelopen met de pret.
Oud 06-04-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso. Ze hebben ook altijd allemaal van die bakken met troep waar je zo heerlijk in kunt snuffelen.
Ik ben woensdag voor de eerste keer in mij leven in de Action geweest. Mijn larpverzameldrang was echt maar heel moeilijk in bedwang te houden. Ik heb het bij één fles voor 95 cent kunnen houden

Daarna ging ik mezelf nog meer op de proef stellen door de Bristol binnen te gaan. Ik heb een broek gepast, maar geen schoenen en niks gekocht
Oud 06-04-2013, 17:28
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik ben woensdag voor de eerste keer in mij leven in de Action geweest. Mijn larpverzameldrang was echt maar heel moeilijk in bedwang te houden. Ik heb het bij één fles voor 95 cent kunnen houden

Daarna ging ik mezelf nog meer op de proef stellen door de Bristol binnen te gaan. Ik heb een broek gepast, maar geen schoenen en niks gekocht
Knap hoor.

Ik vond de Action ook altijd leuk. Maar ik ben toch niet zo'n shopper en ik ga dan ook niet 'gezellig naar de stad' terwijl ik niets nodig heb, of zo. Dus wat dat betreft was het niet moeilijk me in te houden.
Oud 06-04-2013, 17:45
Verwijderd
ik ga ook niet zomaar naar de stad. Maar als ik er dan ben, dan moet ik wel een aantal winkels zien die heel gevaarlijk zijn ^^

En liedje nummer 2 komt nu voorbij, het is een winnaar van idols of x-factor ofzo zo te zien. James Arthur. Ik vind het een ontzettend zeiknummer, het doet me aan In a big big world denken en daar begin ik ook altijd mee mee te zingen op een zeiktoontje.
Oud 06-04-2013, 17:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Tering ik zit weer lekker in de emotionele achtbaan zeg Vanochtend liep ik nog te stuiteren dat het zo een heerlijk weer was en dat sporten zo fijn was en terrasjes pakken enzo en nu loop ik te janken om 'erbarme dich' uit de Mattheüs :') En nu moet ik weer lachen om mezelf. Goed, negeer mij vandaag maar even
Oud 06-04-2013, 17:58
Verwijderd
Wauw, die gast heeft een natural duckface!
Oud 06-04-2013, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Tering ik zit weer lekker in de emotionele achtbaan zeg Vanochtend liep ik nog te stuiteren dat het zo een heerlijk weer was en dat sporten zo fijn was en terrasjes pakken enzo en nu loop ik te janken om 'erbarme dich' uit de Mattheüs :') En nu moet ik weer lachen om mezelf. Goed, negeer mij vandaag maar even
En ik wil je niet negeren, maar ik weet niet wat ik er op kan zeggen dat relevant is
Oud 06-04-2013, 18:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik ging googlen, je hebt helemaal gelijk!
Oud 06-04-2013, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik ging googlen, je hebt helemaal gelijk!
Echt bizar gewoon!

En kijk ik heb iets gemaakt:

Ze heeft ook voering.

Ik wil een bijhorende kipjessleutelhanger maken ^^
Oud 06-04-2013, 18:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Omg. Ik krijg er echt zo'n brrrr-gevoel van.
Oud 06-04-2013, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje naamzoek, het is www.analoogfotoforum.nl en hij zegt "leuk dat er weet iemand met analoge fotografie bezig gaat"
Oh, dankje

En Snebbel, ik vind jouw posts helemaal niet vervelend! Ik vind ze juist vaak positief en van het kaliber 'niet zeuren, gewoon verder gaan' en als je een keer klaagt is dat geheel terecht en begrijpelijk. Ik vind je verder een positief en lief en schattig en aaibaar en aardig persoon

Zo, en nu ga ik weer verder lezen in het toffe tijdschrift wat ik van mijn zus kreeg
Oud 06-04-2013, 18:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik word steeds helemaal blij als ik naar mijn mooie knalroze gelakte nagels kijk, lekker zomers <3 en netjes binnen de lijntjes gelakt ook nog, voor de verandering
Oud 06-04-2013, 18:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil dat het warmer wordt, zodat ik een excuus heb om zomerkleren te kopen Ik heb laatst een hele mooie vloerlange jurk van jersey gepast, grijs met een soort tie-diepatroon. Maar ik mag 'm niet kopen van mezelf, omdat het weer er nog niet naar is. M'n moeder ging foto's van me maken, zodat ik achteraf kon zien hoe 'ie stond en dat ik er een mooie kont in kreeg Overigens was 'ie ook best strak en moest ik goed m'n buik inhouden, dus misschien koop ik 'm wel helemaal niet, maar toch
Oud 06-04-2013, 18:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik word steeds helemaal blij als ik naar mijn mooie knalroze gelakte nagels kijk, lekker zomers <3 en netjes binnen de lijntjes gelakt ook nog, voor de verandering
Ik had van de week mijn nagels donkergroen gelakt en ik heb nu witte bloemstickertjes voor erop. Daar werd ik ook heel blij van, maar nu is het alweer lelijk unfortunately peanutbutter. Ja, dat ga ik doen, vanavond een filmpje opzetten en mijn nagels opnieuw lakken
Oud 06-04-2013, 18:19
Verwijderd
De mijne waren felblauw, maar die heb ik net ontlakt dus ik kan straks een nieuw kleurtje kiezen
Oud 06-04-2013, 18:22
Vowel
Vowel is offline
Ik doe altijd alleen blanke nagellak op. /saai
Oud 06-04-2013, 18:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb meestal geen nagellak op. En als ik het wel heb, is het zwart of blank. Of donkergroen <3
Oud 06-04-2013, 18:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Blauw moet ik ook eens kopen ja. Ik heb bijna alleen donkere kleuren, maar laatst met vriendinnetje nagels felrood, felgeel en feloranje gelakt. Het doel was om vriendinnetje op te vrolijken en dat lukte wel met onze paasnagels
Oud 06-04-2013, 18:27
Verwijderd
Mij is eens gevraagd of ik mijn nagels soms polijst. Omdat zij ze zo mooi vond c.q. vindt. En daar waren allemaal mensen bij
Oud 06-04-2013, 18:28
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mij is eens gevraagd of ik mijn nagels soms polijst. Omdat zij ze zo mooi vond c.q. vindt. En daar waren allemaal mensen bij
Oud 06-04-2013, 18:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Arme jongen.
Oud 06-04-2013, 18:29
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Citaat:
Beetje gay is oké.
<3
Oud 06-04-2013, 18:30
Verwijderd
Ik had vroeger een stuk of 80 kleuren, vorig jaar met een grote schoonmaak eindelijk eens alle oude nest weggegooid, maar intussen heb ik al weer een stapel nieuwe, mijn nieuwe doos wordt weer te klein. Ik heb echt allerlei kleuren.

Wat 'ik echt nog zoek is matte zwarte nagellak en echt metallic zilver zonder spikkeltjes.
Oud 06-04-2013, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Ach, wees blij dat je geen permanente duckface hebt ^^
Oud 06-04-2013, 18:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik had vroeger een stuk of 80 kleuren, vorig jaar met een grote schoonmaak eindelijk eens alle oude nest weggegooid, maar intussen heb ik al weer een stapel nieuwe, mijn nieuwe doos wordt weer te klein. Ik heb echt allerlei kleuren.

Wat 'ik echt nog zoek is matte zwarte nagellak en echt metallic zilver zonder spikkeltjes.
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_tr...at=0&_from=R40

<3
Oud 06-04-2013, 18:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vowel
Vowel is offline
Edit. Mutant, deze is beter. Niet goed gezocht. Klik!

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:01.
Verwijderd
die chrome ziet er wel goed uit, maar die wil ik dan irl bestuderen.

Oh en wat ik bagger vind is dat de parelmoer kleur van Miss Sport niet meer bestaat, die zoek ik nog. In het potje ziet het er uit als wit met blauwe glans, maar als je het opdoet heb je doorzichtig met blauwe glans, die was zooo mooi en mijn favoriet en niet meer te vinden.
Oud 06-04-2013, 18:35
Vowel
Vowel is offline
Mutant. eBay.

eBay heeft alles. Vooral als je wereldwijd zoekt. ALLES. En je kunt sorteren op goedkoopst/duurst, dus krijg je meteen de goede hits.

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:01.
Oud 06-04-2013, 18:37
Miekje*
Miekje* is offline
Ik merk dat ik na mijn bloeddonatie gisteren een stuk langer draaierig ben bij het opstaan enzo Dat was de vorige keren niet. Mijn hb was wel een stukje lager dan de vorige keer (bijna een hele punt), maar zou het daaraan kunnen liggen?

Hup beenmerg, doe eens snel weer nieuwe rode bloedcellen maken!

Regels voor berichten