Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vond de Action ook altijd leuk. Maar ik ben toch niet zo'n shopper en ik ga dan ook niet 'gezellig naar de stad' terwijl ik niets nodig heb, of zo. Dus wat dat betreft was het niet moeilijk me in te houden. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() En liedje nummer 2 komt nu voorbij, het is een winnaar van idols of x-factor ofzo zo te zien. James Arthur. Ik vind het een ontzettend zeiknummer, het doet me aan In a big big world denken en daar begin ik ook altijd mee mee te zingen op een zeiktoontje. |
![]() |
|
Tering ik zit weer lekker in de emotionele achtbaan zeg
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Snebbel, ik vind jouw posts helemaal niet vervelend! Ik vind ze juist vaak positief en van het kaliber 'niet zeuren, gewoon verder gaan' en als je een keer klaagt is dat geheel terecht en begrijpelijk. Ik vind je verder een positief en lief en schattig en aaibaar en aardig persoon ![]() Zo, en nu ga ik weer verder lezen in het toffe tijdschrift wat ik van mijn zus kreeg ![]()
|
Ik word steeds helemaal blij als ik naar mijn mooie knalroze gelakte nagels kijk, lekker zomers <3 en netjes binnen de lijntjes gelakt ook nog, voor de verandering
![]()
|
Ik wil dat het warmer wordt, zodat ik een excuus heb om zomerkleren te kopen
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik had vroeger een stuk of 80 kleuren, vorig jaar met een grote schoonmaak eindelijk eens alle oude nest weggegooid, maar intussen heb ik al weer een stapel nieuwe, mijn nieuwe doos wordt weer te klein. Ik heb echt allerlei kleuren.
Wat 'ik echt nog zoek is matte zwarte nagellak en echt metallic zilver zonder spikkeltjes. |
![]() |
||
Citaat:
<3 |
![]() |
|
Edit. Mutant, deze is beter. Niet goed gezocht.
![]() Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 07:01. |
![]() |
|
Verwijderd
|
die chrome ziet er wel goed uit, maar die wil ik dan irl bestuderen.
Oh en wat ik bagger vind is dat de parelmoer kleur van Miss Sport niet meer bestaat, die zoek ik nog. In het potje ziet het er uit als wit met blauwe glans, maar als je het opdoet heb je doorzichtig met blauwe glans, die was zooo mooi en mijn favoriet en niet meer te vinden. |
![]() |
|
Ik merk dat ik na mijn bloeddonatie gisteren een stuk langer draaierig ben bij het opstaan enzo
![]() Hup beenmerg, doe eens snel weer nieuwe rode bloedcellen maken! ![]()
|
![]() |
|
|