Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2013, 17:29
Verwijderd
Zo dan, als niemand anders het doet. Miekje, kijk even naar de laatste post in het vorige topic ^^
Advertentie
Oud 07-04-2013, 17:31
Verwijderd
Iemand anders mag posts tellen mijn tablet wil niet.
Oud 07-04-2013, 17:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gebruikersnaam Berichten
E_Y_E 67
Mutant 55
Chick Rock 48
Sigmund 44
Snebbeltje 44
Miekje* 35
Pip 28
Sadye 27
kid606 26
Little Phoebe 19
Sarah 18
Trimm Trabb 18
Vowel 16
Quintiano 12
Lorelei 11
Etmakas 7
Lieveheersbeest 6
indigo 3
Frayne 2
.sann 2
Deus ex machina 2
Paranoide 2
Andijvie 2
Carn 1
Swlabr 1
DonaldFuck 1
Stefenootje 1
umberto 1
Martiño 1
Ingegerd 1
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 07-04-2013, 17:39
Verwijderd
Ingegerd, wat leuk van je zus! Waar was ze geweest?
Oud 07-04-2013, 17:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zo dan, als niemand anders het doet. Miekje, kijk even naar de laatste post in het vorige topic ^^
Ik zag het ja Tof ook, al is het denk ik wel moeilijk om zoiets mooi voor elkaar te krijgen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Ingegerd, wat leuk van je zus! Waar was ze geweest?
In Gambia, ze heeft elf weken stage gelopen in twee ziekenhuizen.
Oud 07-04-2013, 17:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hoe is het afgelopen met die gekke meneer die haar steeds lastig viel, Ingegerd? Heeft ze daar werk van kunnen maken of heeft ze hem gewoon gezegd dat 'ie moest kappen? Of wat?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 17:58
Verwijderd
Lieveheersbees, hoe is t met jouw oma dan?
Oud 07-04-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Hoe is het afgelopen met die gekke meneer die haar steeds lastig viel, Ingegerd? Heeft ze daar werk van kunnen maken of heeft ze hem gewoon gezegd dat 'ie moest kappen? Of wat?
Ze hoefden nog maar anderhalve week stage te lopen daar en ze heeft hem een beetje op afstand gehouden en om hen heen gedraaid en toen is ze gegaan. Ze is wel meer lastig gevallen (want blank = rijk daar), en het was even zoeken hoe het afwimpelen het beste kan. Want hier zeg je gewoon "nee, rot op", maar daar os de cultuur heel anders. Op een gegeven moment heeft ze een simpele ring gekocht en daar maar haar trouwring van gemaakt. En als ze met de groep utgingen, was een van de jongens haar man. Dat werkte prima.
Oud 07-04-2013, 18:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ze hoefden nog maar anderhalve week stage te lopen daar en ze heeft hem een beetje op afstand gehouden en om hen heen gedraaid en toen is ze gegaan. Ze is wel meer lastig gevallen (want blank = rijk daar), en het was even zoeken hoe het afwimpelen het beste kan. Want hier zeg je gewoon "nee, rot op", maar daar os de cultuur heel anders. Op een gegeven moment heeft ze een simpele ring gekocht en daar maar haar trouwring van gemaakt. En als ze met de groep utgingen, was een van de jongens haar man. Dat werkte prima.
Ohja, zo werkt dat daar. Vervelend wel, maar goede oplossing.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 18:18
Verwijderd
Citaat:
nonsens, zo voelde je je de vorige keer ook toen je je zo ontzettend brak voelde .
Nee hoor dit komt van de fysio, niet van alcohol. Kwam het maar van alcohol
Oud 07-04-2013, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor dit komt van de fysio, niet van alcohol. Kwam het maar van alcohol
Maar de fysio is op lange termijn wel beter voor je ^^

Ik heb overigens gevraagd of ze de alcoholvrije amaretto konden krijgen, maar ik heb niks meer gehoord, misschien ergens anders proberen.
Mag jij al weer drinken of niet?
Oud 07-04-2013, 18:22
Verwijderd
Ja, dat snap ik ook wel. Daarom ga ik er naartoe . Ik mis alcohol wel echt een beetje
Oud 07-04-2013, 18:25
Verwijderd
Dus nog niet? Hoe lang nog?
Oud 07-04-2013, 18:26
Verwijderd
Geen idee. Tot alles het weer doet lijkt me.
Oud 07-04-2013, 18:27
Verwijderd
Je hebt Pfeiffer toch? Hoe lang is dat nu al bezig dan?
Oud 07-04-2013, 18:31
Verwijderd
Ja, dat is sinds eind oktober. Op zich merk ik er nog vrij weinig van, behalve dat mijn lichaam weer een best wel zware klap heeft gehad en niks dus nog niet echt goed functioneert .

Bijkomend nu dus dat mijn fysio aangaf dat mijn zenuwstelsel al best wel een klap te verduren heeft gehad met de Lyme, en dat dat vooral heel kwetsbaar allemaal is als de rest van mijn gezondheid ook slecht is, zoals nu . Ik moet zeggen, ik kon echt twee dagen zonder pijn en dat was echt fucking chill maar het komt alsnog weer net zo hard terug voor mijn gevoel. Met als bonus dat mijn benen nog steeds bloeduitstortingen hebben en dat alle spieren in mijn rug protesteren.
Oud 07-04-2013, 18:35
Verwijderd
Citaat:
In Gambia, ze heeft elf weken stage gelopen in twee ziekenhuizen.
Wow wat tof! Moet een bijzondere ervaring zijn lijkt me!

Citaat:
Lieveheersbees, hoe is t met jouw oma dan?
Eigenlijk wel goed! Ze heeft bloedverdunners gekregen, en uit het onderzoek kwam weinig bijzonders. Dus nu lijkt het bijna alsof er nooit iets gebeurd is Wat lief dat je daar nog aan denkt!
Ads door Google
Oud 07-04-2013, 18:36
Verwijderd
Wij hebben een wii gekregen wat een awesome ding is dat en wat een hilarische filmpjes kun je ervan maken
Oud 07-04-2013, 18:38
Verwijderd
Damn! Lijkt me best zwaar en moeilijk, zeker als je van sport houdt en midden in het bruisende studentenleven zit!

Ik moet zeggen dat ik de alcohol niet mis, ik heb op vakantie wat lekkere dingen gedronken die ik had gemist en toen was het weer goed. Zelfs de alcoholvrije wijnen enzo die ik heb, doe ik niet vaak open en ook de alcoholvrije pisang blijft staan. Wel ben ik echt benieuwd naar de amaretto en ik hou van kindercider ^^ maar daar hield ik voorheen ook al van. Ciders ftw met en zonder!
Maar ik kan me voorstellen hoe vervelend hetis als je dat wordt opgelegd. Ooit komt het weer in orde, mag ik hopen en dan word je heel goedkoop aangeschoten ^^

Maar sterkte en beterschap en alles wat nuttig voor je is.
Oud 07-04-2013, 18:40
Verwijderd
Highschool moms nu op Vitaya, een chick die nu voor de 2e keer tienermoeder wordt, the fuck?
Oud 07-04-2013, 18:44
Verwijderd
Ik dénk dat ik na 1 biertje aangeschoten ben
Oud 07-04-2013, 18:48
Verwijderd
Lekker goedkoop ^^

Ik dacht dat een slok cava mij het licht zou uitslaan, maar het viel mee. Ik voel het heeeel snel, maar het is niet dat ik van een glas cava straalbezopen ben. Natuurlijk heb ik het ook voorzichtig en langzaam gedronken.
Oud 07-04-2013, 18:59
Verwijderd
Zeg Snebbeltje, 'over 20 km' was gewoon zo bedoeld hoor! Ik was wielrennen aan het kijken.
Oud 07-04-2013, 19:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zo, ik heb een heerlijk wortel/broccolisoepje geslobberd en twee witte bolletjes () met kaas erbij gegeten. Ik kan weer even vooruit
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 07-04-2013, 19:06
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Wat maakt Walk Off The Earth toch gave dingen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 19:06
Verwijderd
gA
Oud 07-04-2013, 19:38
Verwijderd
ik ga wat kaartjes van kleding trekken, ik heb 20 euroos in m'n zakje
Oud 07-04-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ohja, zo werkt dat daar. Vervelend wel, maar goede oplossing.
Ja. (U)
Citaat:
Wow wat tof! Moet een bijzondere ervaring zijn lijkt me!



Eigenlijk wel goed! Ze heeft bloedverdunners gekregen, en uit het onderzoek kwam weinig bijzonders. Dus nu lijkt het bijna alsof er nooit iets gebeurd is Wat lief dat je daar nog aan denkt!
ja, het was niet niks! Wel heel gaaf, ze heeft veel bijzondere dingen meegemaakt.

Fijn dat er niks meer aan de hand is! Staat ze nog wel onder controle?
En ja, oma's zijn fijn en het is rottig als daar iets mee gebeurd. Ik ben altijd wel benieuwd hoe dat afloopt

En aaargh. Er ligt al drie dagen een pakje van ons bij debuurvrouw maar ze is nauwelijks thuis en als ze wel thuis is, doet ze gewoon de deur niet open
Oud 07-04-2013, 19:46
Verwijderd
Kun je dan niet gewoon een briefje door de bus doen met 'Hoi, we hebben een pakketje voor je, kun je dat even ophalen?'
Oud 07-04-2013, 19:49
Verwijderd
Ik kijk Vier Handen Op Een Buik en ik wil Chanel een beetje knijpen. In haar wang. Maar niet zoals vriendelijke oma's dat doen, eerder hoger, bij haar jukbeen, onder het oog. In die spier daar.
Oud 07-04-2013, 19:53
Verwijderd
Ik was net klaar om nog mee te gaan eten, en ik was heel tevreden met mezelf. Maar nee, ze zijn weer ruzie aan het maken daar, en nu kan ik niet eten. Alweer.
Oud 07-04-2013, 19:54
Verwijderd
Ik denk dat ik later een beetje zo'n kop krijg:



En dat als je een diagram zou maken van de oorzaken, dat dan "zichzelf aftastend in het gezicht knijpen om vast te stellen op wat voor manier specifieke vervelende mensen geduwd of geknepen zouden moeten worden" ergens bovenaan zou eindigen.
Oud 07-04-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ik was net klaar om nog mee te gaan eten, en ik was heel tevreden met mezelf. Maar nee, ze zijn weer ruzie aan het maken daar, en nu kan ik niet eten. Alweer.
Kun je geen eten meenemen naar je kamer?
Oud 07-04-2013, 19:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jongens, waarom is de motivatie om te gaan studeren zo ontzettend ver te zoeken?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-04-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Kun je geen eten meenemen naar je kamer?
Dan moet ik mezelf een weg banen door vrouwentranen. Vrouwentranen zijn zo... zo verschrikkelijk.

Ik wacht wel.
Ads door Google
Oud 07-04-2013, 20:11
Verwijderd
Trouwens Lorelei, die 5 mei was dan misschien overdag wel een succes, er zat echt een vies bitter einde aan
Oud 07-04-2013, 20:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jongens, waarom is de motivatie om te gaan studeren zo ontzettend ver te zoeken?
Omdat studeren suf is.

Ik heb volgens mij nog nooit motivatie gehad om te studeren.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-04-2013, 20:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En ja hoor, wijfmodus is aan. Whatsapp berichtjes om te plannen voor de 'ouwerwetse bak teringherrie' morgen en mijn stemming is veranderd van naar
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-04-2013, 20:21
Verwijderd
Station venlo is leeg
Oud 07-04-2013, 20:30
Verwijderd
Dat verbaast mij niet.
Oud 07-04-2013, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Station venlo is leeg
Station Utrecht was vol.

Ik probeer een paper te schrijven en het lukt niet. Ik heb echt het idee dat ik hier duisentveel meer kennis van moet hebben dan ik heb om er iets enigszins zinnigs over op te schrijven.
Oud 07-04-2013, 20:34
Verwijderd
Station utrecht is ook cooler.. hier staat alleen een of andere zwerver zijn uitkering bij te spekken door wat krantjes te verkopen ;9
Oud 07-04-2013, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Station venlo is leeg
Venlo is bijna altijd leeg. Of iig behoorlijk kut. Maar goed, dat is een ander verhaal.

Miekje, heb jij een plaatje van de anatomie van de binnenkant van een rattenbek? VOlgens mij ziet dat er vet interessant uit maar ik kan geen plaatje vinden.
Oud 07-04-2013, 20:54
Verwijderd
Ik erger me aan mijn rookgedrag. Toch ben ik niet de hele tijd met actief willen stoppen, slechts ergeren en whinen :') Ik vind mezelf zo zwak maar ik heb gewoon niks te doen als ik niet rook, daar ben ik bang voor. Althans, dat maak ik mezelf wijs natuurlijk. Ik vind het irritant dat mijn huisgenoten ook naar de rook meuren, eigenlijk alles hier.
Van de week had ik echt mijn dieptepunt bereikt, ik was mijn sigaretten vergeten maar had gelukkig nog een pakje shag in mijn tas. Maar geen vloei. Heb ik een uur lopen zoeken @work naar een geschikt alternatief en uiteindelijk uitgekomen bij papier waaraan hoesjes zitten vastgekleefd om om een thermometer te doen. Echt een diep gezonken junk ben ik
Oud 07-04-2013, 20:54
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Venlo is bijna altijd leeg. Of iig behoorlijk kut. Maar goed, dat is een ander verhaal.

Miekje, heb jij een plaatje van de anatomie van de binnenkant van een rattenbek? VOlgens mij ziet dat er vet interessant uit maar ik kan geen plaatje vinden.
De binnenkant van een rattenbek? Bedoel je tanden en kiezen of gewoon een foto van een rat met zijn bek open?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 20:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb wel een plaatje van een rat waarvan zijn bek is opengesneden, zodat je ziet wat erin zit. Maar dat is wel een beetje een vieze foto.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel een plaatje van een rat waarvan zijn bek is opengesneden, zodat je ziet wat erin zit. Maar dat is wel een beetje een vieze foto.
Stuur eens
Oud 07-04-2013, 21:02
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Google maar op 'rat mouth dissection'. Een van de eerste plaatjes.

Nu moet ik weg. Dag, people!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-04-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me aan mijn rookgedrag. Toch ben ik niet de hele tijd met actief willen stoppen, slechts ergeren en whinen :') Ik vind mezelf zo zwak maar ik heb gewoon niks te doen als ik niet rook, daar ben ik bang voor. Althans, dat maak ik mezelf wijs natuurlijk. Ik vind het irritant dat mijn huisgenoten ook naar de rook meuren, eigenlijk alles hier.
Van de week had ik echt mijn dieptepunt bereikt, ik was mijn sigaretten vergeten maar had gelukkig nog een pakje shag in mijn tas. Maar geen vloei. Heb ik een uur lopen zoeken @work naar een geschikt alternatief en uiteindelijk uitgekomen bij papier waaraan hoesjes zitten vastgekleefd om om een thermometer te doen. Echt een diep gezonken junk ben ik
Niet meer binnenroken, dan ruikt niet meer alles

Citaat:
De binnenkant van een rattenbek? Bedoel je tanden en kiezen of gewoon een foto van een rat met zijn bek open?
Allebei! Maar ik zal eens googlen, ik ben wel wat gewend qua vieze plaatjes!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.