28-12-2002, 23:57 | |
http://www.jongegezinnen.nl/ZwangerK...erKalender.htm
Hierin staat iedere week van de zwangerschap beschreven. Niet iedere vrouw heeft dezelfde symptomen in dezelfde week, dat kan erg variëren. Je vriendin kan het beste een zwangerschaps test doen en/of naar de huisarts gaan. Ik denk dat het verstandig is om eerst uit te vinden of ze daadwerkelijk zwanger is en daarna pas naar de evt "oplossingen" te gaan kijken. Verder wens ik je vriendin veel sterkte, ik weet hoe ze zich voelt :-/ |
29-12-2002, 12:47 | |
Verwijderd
|
ik snap iets niet
ik heb samen met die vriendin op die site gezien en daar staat dat je voor delaatste keer ongesteld wordt maar eigenlijk is dit het begin van je 1ste week? hoe kun je nu menstrueren als je zwanger bent ? menstrueren is toch dat het dode eicelletje uit je weg gaat ??? is toch niet zo een goede site want er sta ook niets over die misselijkheid enzo toch bedankt names X ( de vriendin) -xxx- |
29-12-2002, 14:22 | |
Als je een 3-combinatie pil slikt (die ervoor zorgt dat er geen eitje vruchtbaar wordt/dat er geen eitje ontsnapt en dat als er een eitje toch ontsnapt deze zich niet kan nestelen in de baarmoederwand), word je ook ongesteld.
Het heeft dus niets te maken met het wel of niet aanwezig zijn van een eitje. Als je zwanger bent, kun je inderdaad nog doormenstrueren, maar da's zeldzaam (en lijkt me erg kut ). Weet niet waarom. |
29-12-2002, 16:34 | |
Verwijderd
|
http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/176.html
'Doorgaans wordt geen abortus uitgevoerd als men langer dan 20 weken zwanger is.' Op deze site is ook te vinden hoe het gebeurd. Op http://www.ngva.net/vragen/info%20an...m#Wat%20is%20A is nog meer informatie te vinden. |
29-12-2002, 16:38 | ||
Citaat:
29-12-2002, 19:17 | ||
Citaat:
heel creepy
03-01-2003, 21:09 | ||
Citaat:
ja jakkes dat zou ik echt niet willen mee maken.. en dat zou ik nooit kunnen.. als het dan al echt een kind is
04-01-2003, 01:54 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
04-01-2003, 04:09 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
(16 weken zwangerschap) Het gaat hard Gedurende de zwangerschap groeit je baby uit van niets tot 50 centimeter. Deze week is zijn lengte 15 centimeter. Het gewicht: 120 gram. De benodigde zuurstof haalt je baby uit jouw bloed. Ademhalen is dus niet nodig, maar je baby begint de beweging al te oefenen. Dat doet hij door vruchtwater in zijn longetjes te brengen en het er daarna weer uit te persen. Het babylijfje is nu bedekt met fijn nesthaar. Dit lanugo laat tegen het eind van de zwangerschap weer los. Het drijft dan in het vruchtwater en wordt door je baby ingeslikt. Na de geboorte maken die ingeslikte haartjes deel uit van de eerste ontlasting, meconium. Komt je baby wat vroeg ter wereld, dan kunnen er nog fijne donkere haartjes op zijn schouders en gezichtje zitten. De stembanden en de nageltjes zijn klaar. Je baby krijgt nu ook wimpertjes en wenkbrauwen. sorry hoor maar dat laat je toch niet meer weghalen? |
04-01-2003, 04:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 20:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Recht in eigen hand nemen tegenwoordig toegestaan? MB | 53 | 05-03-2006 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
kenmerken eerste weken zwangerschap? DvoorA | 8 | 20-11-2004 22:55 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? fractuur | 500 | 14-09-2004 20:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jongens of meisjes met "de ziekte van steinert" of te wel "Dystrophia Myotonica" Maradinus | 0 | 06-04-2003 18:25 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 19:49 |