Advertentie | |
|
03-11-2013, 22:23 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik huil überhaupt niet snel, dus ook niet om films. Ik hou van horrorfilms, als anderen zitten te huilen van angst, lig ik meestal dubbel van de lach Prima vermaak.
03-11-2013, 22:33 | ||
Citaat:
De laatste keer dat ik moest grienen bij een film was geloof ik bij Django Unchained.
03-11-2013, 22:40 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
03-11-2013, 22:42 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
03-11-2013, 22:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het was niet waar, herinnerde ik me. Bij Tangled moest ik sowieso huilen, en bij Persepolis misschien. En bij iets met een meisje in de oorlog dat in haar kapotgeschoten school schooltje ging spelen. |
03-11-2013, 23:08 | |
Ik ben niet zo'n janksmoel, maar ik huilde voor 't eerst aan 't eind van American history x. Ik was toen 14 ofzo.
2 jaar terug keek ik in dezelfde week Third Star en The Fall. Nouuuu, tranen met tuiten!
04-11-2013, 08:18 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Janken om de Pokémonfilm (de eerste) als alle Pokémon en hun clones doodmoe op de vloer liggen, Ash tussen Mew en Mewtwo springt en die laatste een lesje in vriendschap krijgt |
04-11-2013, 08:33 | ||
Citaat:
Op 58:00 zit trouwens een schitterend stuk animatie.
04-11-2013, 08:42 | |
Verwijderd
|
Ik ben nu op ongeveer 40% van Eline Vere en tot nu toe is het erg grappig. Het is net een soap maar dan 19e eeuws. Iedereen heeft eigenlijk geen geld voor alle soiree's en bals en heeft een krimpend familiefortuin, maar iedereen doet alsof ze dat wel hebben omdat ze er anders niet bij horen, er wordt van ongetrouwde mannen ook verwacht dat ze niet werken maar plezier maken, terwijl als een jonge man werk wil hij gewoon tegen iemand in zijn kringen zegt "eu mag ik werk" en hop geregeld, en mensen met een hekel aan elkaar voeren uiterst beleefde gesprekken waarin alles sarcastisch klinkt, prachtig.
|
04-11-2013, 08:49 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
04-11-2013, 08:52 | ||
Citaat:
ik zal later nog naar het fijne staaltje animatietechniek kijken, maar ik ga eerst slapen. (Jawel, ik ben nog steeds wakker en begin nu pas moe te worden. ) Edit: hoe fucked up is het dat Scruffy binnen 6 maanden 'een gezin' heeft met de volwassen hond die haar als puppy onder zijn hoede heeft genomen, en dat zij binnen die 6 maanden ook ineens volwassen is geworden. WAT?
04-11-2013, 09:01 | |
Verwijderd
|
http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand...oop-video.aspx
Ik weet niet helemaal wat ik hierover moet denken. Hoofdzakelijk dat het erg is dat er over nagedacht moet worden om dit op de markt te brengen (niet dat ze erover nadenken, maar dat er blijkbaar nood aan is of dat de angst zo groot is of dat het zo vaak gebeurt). En dat het me intens onhandig lijkt als je wat gedronken hebt en dringend naar het toilet moet |
04-11-2013, 09:01 | |
Verwijderd
|
Ik heb 9.5 uur geslapen en ben nog niet uitgerust, zonder de dufheid die je van te veel slapen krijgt, dat voelt anders; en zodra ik opstond ontplofte ik in onstopbaar niezen en allebei mijn ogen zijn rood; dus ik heb me maar ziek gemeld om uit te zieken en niet alle hoogbejaarde patiënten aan te steken. Inmiddels na nog twee uur dutten ben ik wat meer uitgerust dus ik ga zo maar ontbijten en dan een deel van mijn stapel medische vakbladen wegwerken
|
04-11-2013, 10:08 | |
Een vraag: bij een vacature, die opent met 'hallo allemaal', wordt de naam van de contactpersoon niet genoemd. Het e-mailadres is voornaam@bedrijf.nl.
Wat voor aanhef moet zo'n brief dan hebben?
|
|
|