Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2013, 18:07
Miekje*
Miekje* is offline
Sorry voor mijn gezeur *koekjes ronddeel*

En woei, Phoebe
Oud 13-11-2013, 18:12
Verwijderd
Lekkere koekjes! Hopelijk weet je je resultaten snel
Oud 13-11-2013, 18:14
Verwijderd
Yay ik heb net een brief gekregen van het uwv dat ik volgende week langs kan komen voor een gesprek met de arbeidsdeskundige . Dus hopelijk krijg ik dan per januari al een uitkering! Het uwv werkt echt veel beter mee dan gedacht.
Oud 13-11-2013, 18:28
Neko*
Neko* is offline
Wat fijn Knitten!
Oud 13-11-2013, 18:41
Verwijderd
Welke idioot van een buurman steekt nu vuurwerk af
Oud 13-11-2013, 20:49
Verwijderd
Jouwe?
Oud 13-11-2013, 21:44
Verwijderd
Ja, en nu straatschoffies.
Oud 13-11-2013, 21:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Kijk nou hoe gaaf!

Ik vrees dat het best lastig is, anders was ik m direct gaan maken.
Oud 13-11-2013, 21:50
Verwijderd
Hahaha ik vind m gaaf. Zou hem niet dragen, maar toch.
Oud 14-11-2013, 05:29
Verwijderd
Kun je niet gewoon een lang punniksel maken en dat op een muts vastzetten? Dat is veel werk, maar niet moeilijk.
Oud 14-11-2013, 08:26
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Kijk nou hoe gaaf!
[afbeelding]

Ik vrees dat het best lastig is, anders was ik m direct gaan maken.
Als je een patroon hebt, wil ik hem wel maken voor je? Dan stuur ik hem met de post naar jou!
Oud 14-11-2013, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Als je een patroon hebt, wil ik hem wel maken voor je? Dan stuur ik hem met de post naar jou!

Ik kan mijn vriendin checken voor een patroon, die heeft een winkel hierin. Of ze bedenkt zelf hoe ze moet maken wat ze ziet/wil.
Oud 14-11-2013, 08:35
Neko*
Neko* is offline
Gevonden. Hij staat op ravelry voor €3.
Oud 14-11-2013, 09:00
Verwijderd
Hahaha tering ik kom bij de huisarts, ik zeg: ik heb een afspraak. Zegt ze: ga zitten. Ik: maar ik moet wel nog in een potje plassen! HOP wachtkamer met acht paar ogen op me.

Ik merk de draaiende hoofden en werp een blik op het gezelschap, krijg ik een hoop 's zoals je ze zelden bij elkaar ziet
Oud 14-11-2013, 09:53
Miekje*
Miekje* is offline
Lusi.

Ik ben al op school, terwijl ik om 1 uur pas een tentamen heb. Alles beter dan in de negatieve hersenfrequentie van mijn moeder te zitten
Oud 14-11-2013, 10:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
negatieve hersenfrequentie en in potjes plassen
Oud 14-11-2013, 11:32
Miekje*
Miekje* is offline
Nou, we gaan straks nog maar eens even een tentamen maken waarvan het niet helemaal duidelijk is wat we nu precies moeten weten Joy.
Oud 14-11-2013, 11:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij hebben straks een koorrepetitie waarbij iedereen van blad gaat moeten lezen omdat niemand weet wat er gestudeerd had moeten worden
Oud 14-11-2013, 12:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Uuuuuh, Matt Berninger van The National is nu op BBC 6 music en z'n zangstem is al vrij diep/zwaar, maar z'n praatstem is nog erger. UUUUUUUUUUUHHHH.
*weke knietjes*
Oud 14-11-2013, 15:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jeuzes, jullie zijn vandaag écht saai.
Oud 14-11-2013, 15:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb vandaag de sportBH aan die de DHL-man gisteren kwam brengen, en nu heb ik geen tieten meer.
Oud 14-11-2013, 15:13
Verwijderd
SportBH's, die zijn pas saai ^^ Wel noodzakelijk soms, maar veel noodzakelijke dingen zijn ook gewoon saai.
Oud 14-11-2013, 15:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
SportBH's, die zijn pas saai ^^ Wel noodzakelijk soms, maar veel noodzakelijke dingen zijn ook gewoon saai.
Nee hoor, de mijne is tof en 'limited edition' met paarse tie-dye.
En hij is niet noodzakelijk, want ik sport niet.
Oud 14-11-2013, 15:40
Verwijderd
Het regent, ik ben kledder nat en ik heb weer eens een afgang gemaakt met gym.

Maar: ik er zit een lieve poes opschoot en ik heb al een beetje een vakantie liggen plannen voor in de zomer met een vriendin
Oud 14-11-2013, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Wat een gaaf ding!
Oud 14-11-2013, 16:16
Verwijderd
Een uur geleden had ik nog les, en nu is het al donker.
Oud 14-11-2013, 16:20
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een uur geleden had ik nog les, en nu is het al donker.
Oud 14-11-2013, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Die is inderdaad niet saai
Oud 14-11-2013, 16:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die is inderdaad niet saai
Zei ik toch! Ik koop geen saaie dingen.

Maar ik vind het wel verontrustend hoor. Ik lijk normaal al zo veel op een dude en als mijn boobs dan ook nog es lijken op moobs is't toch best wel awkward.
Oud 14-11-2013, 17:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Superlief! Maar ja, wat Lusi zegt klopt ook wel weer, ik zou 'm denk ik niet dragen.. Maar hij is wel cool!
Oud 14-11-2013, 17:59
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Superlief! Maar ja, wat Lusi zegt klopt ook wel weer, ik zou 'm denk ik niet dragen.. Maar hij is wel cool!
Nou ja, geen probleem hoor. Ik houd van breien en breien voor anderen is dubbel leuk.
Oud 14-11-2013, 18:11
Verwijderd
http://martinvrijland.com/2013/11/13...et-moet-lezen/

Dat stuk. Die reacties. Ik zou :') moeten doen, maar het is eerder
Oud 14-11-2013, 18:24
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zei ik toch! Ik koop geen saaie dingen.

Maar ik vind het wel verontrustend hoor. Ik lijk normaal al zo veel op een dude en als mijn boobs dan ook nog es lijken op moobs is't toch best wel awkward.
Lijkt me niet de bedoeling. Zit het wel lekker? Kun je nog goed ademen?
Oud 14-11-2013, 19:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lijkt me niet de bedoeling. Zit het wel lekker? Kun je nog goed ademen?
Ja hoor, zit prima. Ik heb al niet zoveel van mezelf, dus zonder voorgevormde cups en/of kussentjes blijft er weinig over.
Oud 14-11-2013, 20:09
Hazel
Hazel is offline
Haha, tsja, daar kies je zelf voor
Oud 14-11-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
http://martinvrijland.com/2013/11/13...et-moet-lezen/

Dat stuk. Die reacties. Ik zou :') moeten doen, maar het is eerder
Malwarewaarschuwing.
Oud 14-11-2013, 20:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha, tsja, daar kies je zelf voor
Ik heb nog nooit eerder een sport-BH aangehad, dus ik was me niet geheel bewust van het effect.
Oud 14-11-2013, 20:27
Hazel
Hazel is offline
Ik draag sinds een tijdje een soort rare topjes die ervoor zorgen dat ik significant minder rugpijn heb. Het ziet er alleen niet uit
Oud 14-11-2013, 20:33
Verwijderd
Woei ik heb hier zo'n zin in
Oud 14-11-2013, 20:36
Verwijderd
wat ik echt zo stom vind in de reguliere winkels kan je bh's kopen, cup A t/m D. En dan heb je een soort extreem push up geval die maximizers worden genoemd. Als je een grotere cup hebt, kan je minimizers krijgen. Maar andersom zie ik het niet terwijl ik m'n grote tieten graag nog groter zou willen laten lijken en hup de lucht erin ermee.
Oud 14-11-2013, 20:40
Verwijderd
En in cup A zijn er dan weer vaak alléén gevulde bh's. En tienerbeha's.

Ik zag laatst een model bh bij de bijenkorf, kan aan de inkoop hebben gelegen, maar in cup A was hij er alleen als maximiser, in cup B als maximiser of push-up, in cup C als push-up of gewoon en in cup D alleen gewoon. Kennelijk is het de bedoeling dat we allemaal dezelfde borsten hebben.

Terwijl juist ook met grote borsten een push-up inderdaad een machtig effect heeft dat ze zo boven je kleren uit drijven.
Oud 14-11-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Malwarewaarschuwing.
Je mist niks.

Citaat:
wat ik echt zo stom vind in de reguliere winkels kan je bh's kopen, cup A t/m D. En dan heb je een soort extreem push up geval die maximizers worden genoemd. Als je een grotere cup hebt, kan je minimizers krijgen. Maar andersom zie ik het niet terwijl ik m'n grote tieten graag nog groter zou willen laten lijken en hup de lucht erin ermee.
Marlies Dekkers.
Oud 14-11-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Terwijl juist ook met grote borsten een push-up inderdaad een machtig effect heeft dat ze zo boven je kleren uit drijven.
Vaak over gevloekt dat het zo onlogisch is, hoe groter, hoe zwaarder, hoe meer push die dingen kunnen gebruiken!
Oud 14-11-2013, 20:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe groot je tetten zijn, maar de Hunkemuller heeft push ups die best ver door gaan. Maar goed, die hebben ook weer zo'n enorm lage cup, waardoor je tepel er meer uit dan in zit, helaas.
Oud 14-11-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
<3

Bij een goeie lingeriezaak kun je zoiets vast krijgen.
Oud 14-11-2013, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind het ook wel lame dat hoe meer je een BH nodig hebt, hoe lastiger je er één kunt vinden. Heb je Cup A of B en kan je rennen zonder BH aan dan is het 'Hier BH's! Alle BH's! Koop duizent verschillende BH's!', maar als je dikke jetsers hebt waarmee je jezelf voor je muil slaat als je iets te snel beweegt moet je je een ongeluk zoeken om iets te vinden wat past.
En als je dan wat vind is het vaak huidkleurig ofzo.

Wat dat betreft ben ik blij dat ik "laffe tetten" heb, want BH's zijn, naast sokken, de enige kledingstukken die ik zonder moeite overal kan kopen.
Oud 14-11-2013, 21:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe groot je tetten zijn, maar de Hunkemuller heeft push ups die best ver door gaan. Maar goed, die hebben ook weer zo'n enorm lage cup, waardoor je tepel er meer uit dan in zit, helaas.
Dat ligt eraan wat je verstaat onder "best ver".
Oud 14-11-2013, 21:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Er zit trouwens zo'n scene in Monty Python's Meaning of Life waar een grote groep vrouwen met blote tetten iemand aan 't achtervolgen is, en als ik ze dan zie rennen denk ik voornamelijk 'auw'.
Wat ben ik toch een meelevend mens.
Oud 14-11-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Er zit trouwens zo'n scene in Monty Python's Meaning of Life waar een grote groep vrouwen met blote tetten iemand aan 't achtervolgen is, en als ik ze dan zie rennen denk ik voornamelijk 'auw'.
Wat ben ik toch een meelevend mens.
Oud 14-11-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook wel lame dat hoe meer je een BH nodig hebt, hoe lastiger je er één kunt vinden. Heb je Cup A of B en kan je rennen zonder BH aan dan is het 'Hier BH's! Alle BH's! Koop duizent verschillende BH's!', maar als je dikke jetsers hebt waarmee je jezelf voor je muil slaat als je iets te snel beweegt moet je je een ongeluk zoeken om iets te vinden wat past.
En als je dan wat vind is het vaak huidkleurig ofzo.
Dat laatste gaat niet meer zo op ^^ Toen ik 15 was wel, treurnis alom, je was blij met zwart. Intussen heb je Marlies Dekkers en Saphh die allebei tot en met F gaan en dan Marie Jo, Ulla Dessous en nog een heleboel merken die groter gaan en zijn gaan inzien dat veel vrouwen meer staan te springen om paars met een kantje en rood met een wit stipje dan een huidkleurig harnas. Maar natuurlijk wel tegen een bepaalde prijs. Sapph is daar nog de goedkoopste in, maar een simpele BH kost al snel minsten 80 euro (Sapph zit daar normaal wel onder geloof ik). Marlies Dekkers swingt daar natuurlijk de pan in uit, maar goed, met alle merken die ik heb geprobeerd qua pasvorm, wil ik niks anders meer en dan neem ik dat er wel bij Ik koop ze meestal in een uitverkoop.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten