Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Slaap lekker!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus, wat ga je precies behandelen, dan zal ik er objectief over proberen te oordelen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Maar ik denk eigenlijk dat dat veel te breed wordt en dat ik beter gewoon een rits truukjes kan doen. Eventueel ingeleid door een hoofdstuk over de rol van perceptie bij seks en kink, dat heb je wel nodig. Truukjes verkopen goed, persoonlijke filosofieën niet zo. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Nou ja, mss moet ik eerst m'n onderbuurman/vrouw gaan waarschuwen voor ik ga schoonmaken. :') Citaat:
![]() Citaat:
Zo zou je je boek dus ook nog kunnen samenstellen, als je het te breed vindt om er een lopend geheel van te maken. Zo'n boek met allemaal korte stukjes verkoopt wrs ook beter, want niemand kan zich tegenwoordig meer concentreren op lange stukken tekst, en ik denk dat het belangrijk is dat een grote groep mensen meer te weten komt over 'afwijkend' seksueel gedrag en/of gevoelens.
|
Verwijderd
|
Boekhandels en uitgeverijen houden ook erg van truukjes. En van lijstjes. En van seks. Misschien moet het een lijst sekstruukjes in boekvorm worden, een beetje als deze en deze posts.
De zelfhulpboekenvibe vermijden lijkt me ook verstandig, ja. Een weetjesvibe, daarentegen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat vinden jullie ervan dat de gemeenteraad van Maastricht helemaal zo doet van "omg voorbeeldfunctie gezicht van de stad" in plaats van zoals we in Nederland gewend zijn gewoon van "boeiuh, privé=privé"? Ik vind het stom en vraag me af of het ook zou gebeuren als Hoes niet geaffilieerd zou zijn met BN'ers.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iig vond ik Leers tof, die nieuwe ken ik niet zo en het boeit mij niet zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gevaar van toegankelijk schrijven over afwijkende groepen is wel dat je te licht doet over materie die voor die mensen heel zwaar is. Maar dat vind ik een aanvaardbaar offer, denk ik. Je moet niet willen nuanceren voordat mensen überhaupt weten dat je bestaat. Misschien stop ik er stiekem dingen in die je op jezelf moet richten, zoals die zelfacceptatie, zelfs als je een lesbische genderdysforische aseksuele macrofiel bent in het lichaam van een professionele worstelaar.
Of ik verander morgen van gedachten en schrijf helemaal geen boek, dat kan natuurlijk ook. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Paul Bäumer (Bingo Players voor wie het iets zegt) is vannacht overleden aan kanker. 37. Half jaar geleden ofzo hebben ze dat ontdekt. Dat vind ik nare dingen, vooral omdat ik de laatste tijd veel hoor dat mensen zo even binnen het half jaar dood zijn nadat er kanker is ontdekt. Zal altijd wel gebeuren, maar niet alleen zo in het nieuws, maar ook mensen in mijn kennissenkring. Ik krijg daar best wel kippenvel van.
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het vooral bizar hoe er over Grindr wordt gesproken als een ding voor vieze geile homo's.
|
|