Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2013, 13:01
Hazel
Hazel is offline
Jezus
Advertentie
Oud 20-12-2013, 13:02
Verwijderd
Ja zo heette de film en niemand keek echt naar de film. Behalve de mentoren natuurlijk, want die moeten het goeie voorbeeld geven.
Oud 20-12-2013, 13:09
Hazel
Hazel is offline
Vreselijk.
Oud 20-12-2013, 13:20
Verwijderd
Snap je nu waarom ik niet wilde gaan? ik had het al soort van verwacht.
Oud 20-12-2013, 13:25
Verwijderd
Aids is vervelend maar dit is wel heel erg Sadye.
Oud 20-12-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Aids is vervelend maar dit is wel heel erg Sadye.
mimimi

Moet jij niet naar een meet?
Oud 20-12-2013, 13:33
Verwijderd
Nu al? Lig nog in bed..
Oud 20-12-2013, 13:35
Verwijderd
Nu nog in bed hoe kunnen mensen toch zolang in bed blijven, als ik wakker ben moet ik eruit.
Oud 20-12-2013, 13:39
Verwijderd
Moet je eens een enorme kater en geen verplichtingen hebben.
Oud 20-12-2013, 13:40
Verwijderd
Verplichtingen zijn wel fijn, katers niet.
Oud 20-12-2013, 13:50
Verwijderd
Verplichtingen zijn niet fijn
Oud 20-12-2013, 13:55
Verwijderd
Ik heb dit hele weekend geen verplichtingen, maar wel een dertiende maand gekregen. <3
Oud 20-12-2013, 14:00
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Snap je nu waarom ik niet wilde gaan? ik had het al soort van verwacht.
Ik snap het helemaal. Hoe je het volhoudt is me een raadsel. Sterkte.
Oud 20-12-2013, 14:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nu nog in bed hoe kunnen mensen toch zolang in bed blijven, als ik wakker ben moet ik eruit.
Niet iedereen gaat even laat naar bed als jij, hè.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-12-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het helemaal. Hoe je het volhoudt is me een raadsel. Sterkte.
Oud 20-12-2013, 14:11
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Australische pinguïns die onder de olie zitten, moeten gewassen worden. Maar terwijl ze in de rij staan voor hun bad, zitten ze met hun snavel aan hun veren, waardoor ze olie binnenkrijgen en doodgaan. Daarom krijgen ze truien.



__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-12-2013, 14:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, ik wil ook een pinguïn in een trui
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2013, 14:26
Verwijderd
omg
Oud 20-12-2013, 14:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, ik ben zó moe, mijn hele lichaam stribbelt tegen en schreeuwt om slaap, maar als ik nu ga slapen, heb ik nog geen 'normaal' ritme, dan verneuk ik het juist meer. En onstilbare honger die er bij mij altijd bij hoort heb ik ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2013, 14:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zelfs mijn hoofd omhoog houden, is teveel moeite.

SCHRIK ME DE PESTTYFUS VAN HET VUURWERK HIER
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2013, 14:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
In werkelijkheid zei ik natuurlijk iets anders, maar dat is niet bedoeld voor tere kinderzieltjes
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2013, 14:58
Verwijderd
die kkmongool die onder ons woonde en van ons de vloer heeft overgenomen waar wij 500 eurie voor hebben betaald, begint nu ineens te dreigen dat ie meer geld wil zien en anders de woning niet accepteert en dat zou ons dan een probleem opleveren. Ja, leuk voor je, maar die vloer is nu jouw verantwoordelijkheid. Dat staat zwart op wit. Heb meteen al die bewijzen naar woningbouwmaffia gestuurd. Mailwisseling + afschrift.
wat een sneaky achterbakse kutkoelie is het toch ook, gatverdamme
Oud 20-12-2013, 15:03
Verwijderd
Even buiten een rondje lopen, LP? Frist op en je kunt in elk geval niet tijdens het lopen in slaap vallen
Oud 20-12-2013, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het helemaal. Hoe je het volhoudt is me een raadsel. Sterkte.
Wat ben je toch leuk :/
Oud 20-12-2013, 15:14
Verwijderd
Wat is gemarineerde kipfilet toch zalig.
Oud 20-12-2013, 15:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
die kkmongool die onder ons woonde en van ons de vloer heeft overgenomen waar wij 500 eurie voor hebben betaald, begint nu ineens te dreigen dat ie meer geld wil zien en anders de woning niet accepteert en dat zou ons dan een probleem opleveren. Ja, leuk voor je, maar die vloer is nu jouw verantwoordelijkheid. Dat staat zwart op wit. Heb meteen al die bewijzen naar woningbouwmaffia gestuurd. Mailwisseling + afschrift.
wat een sneaky achterbakse kutkoelie is het toch ook, gatverdamme
Wtf, hij had toch al ja gezegd? Wat een debiel.
Citaat:
Even buiten een rondje lopen, LP? Frist op en je kunt in elk geval niet tijdens het lopen in slaap vallen
Ik ben de hele tijd op stap geweest, ben nu wel weer klaar met die buitenlucht
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2013, 16:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
die kkmongool die onder ons woonde en van ons de vloer heeft overgenomen waar wij 500 eurie voor hebben betaald, begint nu ineens te dreigen dat ie meer geld wil zien en anders de woning niet accepteert en dat zou ons dan een probleem opleveren. Ja, leuk voor je, maar die vloer is nu jouw verantwoordelijkheid. Dat staat zwart op wit. Heb meteen al die bewijzen naar woningbouwmaffia gestuurd. Mailwisseling + afschrift.
wat een sneaky achterbakse kutkoelie is het toch ook, gatverdamme
Wtf, hij wil geld zien omdat hij een vloer van jullie heeft gehad? Daar moet hij toch juist voor dokken, of ben ik nou gek?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-12-2013, 16:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
lol, ik heb net gebeld met mijn internetprovidert om m'n verhuizing door te geven en omdat ik al zo lang klant ben krijg ik nu 20 mb/s meer, en betaal ik 't eerste jaar 20 euro pm minder. En daarna alsnog 5 euro pm minder dan nu. En ik krijg zomaar een nieuwe modem. Yaaay.

De dude die ik aan de lijn had was ook wel een olijk kereltje. Eerst dacht ik even 'heer rustig, maat!', omdat ik reageerde op iets en hij zei 'als u 't me even laat uitleggen...', maar hij was best lachen.
Op een gegeven moment hadden we 't over knoflooksaus omdat z'n collega naast 'm net de shoarmatent aan het bellen was. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-12-2013, 16:45
Verwijderd
Late train, maar: proficiat Neko! Hoop dat jullie een mooie dag hebben!
Oud 20-12-2013, 16:53
Hazel
Hazel is offline
Ik word soms echt helemaal woest als ik mensen op websites telkens een compleet verkeerd woord voor iets zie gebruiken. Ik wil dan bijna een bericht achterlaten om er iets van te zeggen. Volgens mij moet ik mijn frustratie wat beter onder controle krijgen.
Oud 20-12-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Australische pinguïns die onder de olie zitten, moeten gewassen worden. Maar terwijl ze in de rij staan voor hun bad, zitten ze met hun snavel aan hun veren, waardoor ze olie binnenkrijgen en doodgaan. Daarom krijgen ze truien.

[afbeelding]


[afbeelding]
Oud 20-12-2013, 17:04
Verwijderd
Ik wil naar de sportschool om alle zoetigheid van vandaag eraf te sporten, maar mijn broertje heeft het pasje en als hij thuiskomt heb ik bijna zeker te veel honger om nog echt normaal te sporten.
Oud 20-12-2013, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Ik word soms echt helemaal woest als ik mensen op websites telkens een compleet verkeerd woord voor iets zie gebruiken. Ik wil dan bijna een bericht achterlaten om er iets van te zeggen. Volgens mij moet ik mijn frustratie wat beter onder controle krijgen.
<3
Oud 20-12-2013, 17:07
Verwijderd
Oud 20-12-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Wtf, hij wil geld zien omdat hij een vloer van jullie heeft gehad? Daar moet hij toch juist voor dokken, of ben ik nou gek?
We hebben hem 500 euro betaald omdat hij die vloer niet wil en er zelf gaat uitslopen. Nu wil hij 500 euro extra omdat ie niet had begrepen dat de woningbouw dit ook kan. Terwijl zijn voorstel is gebaseerd op een gesprek tussen ons dat dat zo duur is. Namelijk 2000 euro. En dan wil hij zogenaamd coulant zijn door maar 500 erbij te vragen.
Oud 20-12-2013, 18:07
Verwijderd
Vanavond komt een film op tv waarin Halina Reijn een "door het leven getekende vrouw, die gebukt gaat onder haar afwijkende uiterlijk" speelt.
Wat. Eigenaardige casting.
Oud 20-12-2013, 18:20
Verwijderd
In ander nieuws, ik mag een kerstcadeau uitzoeken van mijn werk! Zal ik gaan voor: verrassingspakket, een messenblok met 5 messen, een ijsmachine, een föhn, een klok of een accuboormachine (wil Theodoor graag, maar we hebben al een boormachine zonder accu)?
Oud 20-12-2013, 18:20
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vanavond komt een film op tv waarin Halina Reijn een "door het leven getekende vrouw, die gebukt gaat onder haar afwijkende uiterlijk" speelt.
Wat. Eigenaardige casting.
Die heb ik weleens gezien, ja, en ik vond het een zeer teleurstellende film.

En late train Neko*, maar nog een fijne avond!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-12-2013, 18:23
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In ander nieuws, ik mag een kerstcadeau uitzoeken van mijn werk! Zal ik gaan voor: verrassingspakket, een messenblok met 5 messen, een ijsmachine, een föhn, een klok of een accuboormachine (wil Theodoor graag, maar we hebben al een boormachine zonder accu)?
Als je het verrassingpakket kiest, krijg je een standaard kerstpakket met alle meuk die daarbij hoort, dus als je dat leuk vindt, kun je die kiezen. Een messenblok met 5 messen is handig als je nog geen messenblok hebt maar er wel graag een wilt. Idem voor de ijsmachine en de föhn, maar daarbij moet je wel goed nadenken of je ze gaat gebruiken, anders is het zonde. Een klok is altijd wel handig om ergens te hebben staan/hangen en het is mooi meegenomen als de klok in kwestie ook nog eens goed bij je interieur past. En een accuboormachine kan handig zijn, maar ik zie daar het nut niet van in als je al een boormachine hebt met een snoer.

Succes met kiezen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 20-12-2013, 18:25
Verwijderd
Cadeaus die ik zeker niet kies: een straatnaambord met mijn naam erop, de verzamel-dvd "women's collection", de uniseks zonnebril, de elektronische bloeddrukmeter
Oud 20-12-2013, 18:29
Verwijderd
Ja, ik hou van standaard kerstpakketten maar een ijsmachine en een föhn zijn dingen die ik al een tijdje overweeg te kopen en verder niet op mijn verlanglijstje heb gezet. En de klok in de woonkamer is kapot. Dat messenblok is wel mooi, het is er zo een met van die kunststof fliebels erin zodat je zelf kunt kiezen waar je de messen erin steekt. Maar eigenlijk gebruik ik altijd kleine molenaarmesjes voor alles, dus misschien is dat messenblok niet zo nuttig.
Oud 20-12-2013, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Vanavond komt een film op tv waarin Halina Reijn een "door het leven getekende vrouw, die gebukt gaat onder haar afwijkende uiterlijk" speelt.
Wat. Eigenaardige casting.
Een beetje zoals de nieuwe Carrie dus.

Citaat:
In ander nieuws, ik mag een kerstcadeau uitzoeken van mijn werk! Zal ik gaan voor: verrassingspakket, een messenblok met 5 messen, een ijsmachine, een föhn, een klok of een accuboormachine (wil Theodoor graag, maar we hebben al een boormachine zonder accu)?
Ik hou wel van verrassingen, maar ik vond al die vroegere standaard kerstpakketten met brol die je nooit gebruikt ook super, alleen al om het uitpakken en dat je dingen tegen kwam die 'kippenmousse' heten. Ik gniffel er 10 jaar later nog om.
Messenblok is handig als je geen fatsoenlijke messen hebt. Föhn is iets dat ik niet gebruik, klok is saai en een accuboormachine is iets waar sommige mensen een schijthekel aan hebben omdat het niet genoeg kracht kan zetten en te snel leeg is. Al bij al, uit die keuzes, zou ik gaan voor de ijsmachine (naast de verrassing), dat is iets wat je niet zo snel zelf zal kopen, maar waar je een enkele keer wel echt plezier en genot van kan hebben.

Citaat:
Cadeaus die ik zeker niet kies: een straatnaambord met mijn naam erop, de verzamel-dvd "women's collection", de uniseks zonnebril, de elektronische bloeddrukmeter
Goh.
Oud 20-12-2013, 18:33
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Mijn stem gaat naar de ijsmachine!
Oud 20-12-2013, 18:33
Verwijderd
Ik gebruik in hotels wel vaak een föhn en dan is het wel handig, niet met druppende haren naar bed hoeven enzo. Maar ik denk dat ik een ijsmachine wel een gezelliger cadeau vind.
Oud 20-12-2013, 18:34
Verwijderd
Die klok moet ik maar niet doen, het schijnt "tijdloos design" te zijn maar het is gewoon een witte klok met zwarte cijfers, dat kun je ook voor vijf euro bij de blokker kopen.
Oud 20-12-2013, 18:35
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Als het er één is die vanzelf koelt trouwens. Je hebt ze ook waarvan je de bak eerst zes uur in de vriezer moet zetten, dat is een beetje gaar want dan kun je dus nooit spontaan ijs maken. Of je moet dat ding standaard in je vriezer bewaren. Als dat past. /blablabla
Oud 20-12-2013, 18:35
Verwijderd
Dan is die föhn iets nuttigs en dat ga je jezelf wel kopen als je het echt vaker wil gebruiken. IJsmachine

Kijk, zo voel ik me bij kerstbomen, ik doe het alleen niet:
Oud 20-12-2013, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Als het er één is die vanzelf koelt trouwens. Je hebt ze ook waarvan je de bak eerst zes uur in de vriezer moet zetten, dat is een beetje gaar want dan kun je dus nooit spontaan ijs maken. Of je moet dat ding standaard in je vriezer bewaren. Als dat past. /blablabla
Zelfs dan, ons ma heeft zo'n ding. Maar die heeft ook 3 mega vriezers ofzo.
Oud 20-12-2013, 18:36
Verwijderd

Bewijs
Oud 20-12-2013, 18:37
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kijk, zo voel ik me bij kerstbomen, ik doe het alleen niet:
[afbeelding]
Ik heb dat ook wel bij goede kerstbomen Toch blijf ik het een gek iets vinden: een boom vermoorden, zijn lijk in je huis neerzetten en volhangen met elektrische lampjes en glazen glimballen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.