Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil je natuurlijk niet ontplezieren. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Juh, ik heb tuturials gezien voor een 'messy bun' die tig stappen had, waaronder touperen, haarlakken, doorzichtige elastiekjes plaatsen, nog meer touperen en plukjes haar op de juiste plekken uit de knotjes trekken om het gewenste nonchalante effect te bereiken. :')
Voor pro's gaat dat mss sneller dan in een half uur, maar ik ben een n00b.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Er stond ook niet bij dat het voor buitenlanders niet werkte, dat lijkt me wel het minste wat je kan doen. En de kosten voor die bevestiging zijn miniem vergeleken met die van het leegmaken van zo'n apparaat. |
![]() |
|
Die dialectentest denkt dat ik Utrechts spreek. Ik heb gewoon steeds gekozen voor de enige optie die niet debiel was.
De kleurentest vertelt mij het volgende:
Spoiler
Hmja, ik hou inderdaad wel van mooie dingen en niet van problemen.
|
Mijn moeder besloot me te meeten tijdens het boodschappen doen en heeft gelijk voor me betaald
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hier moet je dus eerst spul voor in je haar smeren, dan krullen, dan de krullen eruit kammen, dan nog meer spul erin smeren en dan plukjes haar herpositioneren. Je kan ook gewoon niks aan je haar doen, volgens mij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er zaten niet zoveel Zeeuwse opties bij in die test. Alleen juun voor ui, en spiekerbroek voor spijkerbroek. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]()
Spoiler
Laatst gewijzigd op 07-01-2014 om 20:46. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, mijn dialect en normale taal zijn wel gescheiden. Mestreechs is niet bepaald te integreren in het dagelijkse gebruik. Ik heb die test dan ook puur gedaan op wat ik bij mijn grootouders spreek
![]() In A(B)N zou ik juin zeggen ![]() |
![]() |
|
Ik zeg volgens mij niets in dialect. Behalve misschien "deze koekjes zijn slof," maar daar is dan ook niet echt een ander woord voor.
Ik zou wel graag 'hun hebben' zeggen, maar ja, zo ben ik niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|