Advertentie | |
|
08-01-2014, 16:06 | |
@Anastasia123 hey! Weet jij of het dan ook mogelijk is om je via Studielink bij meerdere opleidingen op te geven? Want dat kon ik niet goed vinden.. Ik vond UCM heel leuk tijdens de open dag dus dat is zeker een optie. Ook Utrecht vond ik erg leuk en ik denk erover om me ook bij Amsterdam aan te melden. Ga jij je nog op andere plekken aanmelden?
|
08-01-2014, 17:15 | ||
Citaat:
|
12-01-2014, 09:38 | ||
Citaat:
|
12-01-2014, 14:42 | ||
Citaat:
Ik ben ook voor de early application gegaan & nog niets gehoord over een interview, ik heb wel een mail gekregen waarin ze zeggen dat ze binnen 3 tot 4 weken me zullen mailen of ik voor een interview ben uitgenodigd....... Dat is gewoon ZO lang!! Ik denk dat het bij jou ook ongeveer zo iets zal zijn, UCU is overigens veel populairder ( als je de overige topics doorleest ), daar zijn er vast zelfs meer aanmeldingen! Doe jij trouwens VWO of TTO?? |
13-01-2014, 18:56 | |
Ik heb helaas nog helemaal niks gehoord. Alleen dat ik in aanmerking kom voor de Early Decision en verder dat ze nu 'bezig zijn'. UCU heeft idd veel aanmeldingen dus het zou nog even kunnen duren. Ik hoop dat ik wel snel een interview krijg, aangezien je 1 maart al weet of je aangenomen bent of niet.
Ik doe TTO |
19-01-2014, 22:19 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik vind de andere UC's niet echt aantrekkelijk, het gaat mij echt wel om die law/politics richting. UCU en AUC zijn ook best wel op bèta ingesteld, dat vind ik niet zo tof. Als LUC het niet wordt ga ik nog maar eens goed naar Economie/Rechten in Rotterdam kijken, of Europese Studies. |
19-01-2014, 22:25 | ||
Hallo allemaal,
Ik volg de university topics op scholieren.com al een tijdje en heb afgelopen maand besloten me ook aan te melden voor UCU en ga me binnenkort aanmelden voor AUC Citaat:
Weet iemand of je ook snel bericht krijgt dat je niet wordt uitgenodigd op een gesprek, of krijg je dat bericht dan ook pas aan het einde van februari? |
22-01-2014, 20:17 | |
Hmm.. bij mij was het een speciaal bericht. Ik werd namelijk gebeld, wat normaal niet zo is, omdat ze op zeer korte termijn nog een interview datum voor me hadden. Ik kon toen alleen niet vanwege de toetsweek. Ze zei dat ik sws een interview heb, maar ze zei geen concrete datum omdat de "volgende poel" nog ingedeeld moet worden. Ik zou je dus niet heel veel zorgen maken, ik heb ook nog steeds "geen mail" over een interviewsdatum
|
24-01-2014, 08:22 | |
Hallo allemaal!
Ik ben nu bijna klaar met mn inschrijving voor UCU, LUC en UCR. Alleen nog even wachten op mn aanbevelingsbrief. Spannend allemaal! Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan met die interviews enzo. Even een vraagje: Moet je voor UCU ook een essay schrijven? Ik dacht dat ergens gelezen te hebben maar ik weet het niet meer zo zeker. Ik vond het zo moeilijk om een essay voor LUC te schrijven! Uren mee bezig geweest. Nu maar hopen dat alles een beetje goed is. Heel veel succes allemaal nog met de inschrijvingen! Laat t horen als je iets weet! |
24-01-2014, 13:54 | ||
Citaat:
|
30-01-2014, 19:47 | |
Ik ben het heel erg aan het overwegen om naar UCU te gaan, en ik ben voornamelijk enthousiast over de studie, Liberal Arts and Sciences; de campus, het eten etc. zeggen me niet zoveel.
Nu heb ik gehoord dat je op de UU ook een "gewone" LAS-studie kunt volgen. Mijn vraag is, is er een wezenlijk verschil (behalve de achterlijk hoge kosten van UCU) tussen LAS op de UU of LAS op de UC? Is het onderwijs beter op de laatste, of klinkt het beter als je aan de UC hebt gestudeerd? Ik hoor namelijk heel veel over University College, maar nooit iets over LAS als reguliere studie. |
Advertentie |
|
02-02-2014, 17:01 | ||
Citaat:
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat je eerder bericht zou krijgen als je je voor de Early Bird deadline zou aanmelden, maar dat is dit jaar dus niet het geval. |
03-02-2014, 21:23 | ||
Citaat:
|
04-02-2014, 21:05 | ||
Citaat:
Ik heb me namelijk wel aangemeld voor de Early Decision deadline. Als bevestiging heb ik een mailtje gekregen dat ik daarvoor in aanmerking kwam. Bij die status in die tabel, staat bij mij een datum en een 'yes'. Ik denk dat jullie aanmeldingen nog 'gecheckt for admissibility' moeten worden (Bij miij duurde dit namelijk 2 weken) Jullie zullen dan (denk ik) bericht krijgen, dat jullie niet voor early decision in aanmerking komen, maar voor de Regular Decision. |
05-02-2014, 18:58 | ||
Citaat:
Ik denk dat de kwaliteit van het onderwijs bij UU studies in het algemeen en UCU echt niet wezenlijk verschilt, maar dat je hier op UCU door de andere benadering vaardigheden als academisch schrijven en goed presenteren extra zult ontwikkelen. Of dat ook geldt voor LAS aan de UU, kan ik natuurlijk niet beoordelen. Of het beter klinkt... het schijnt wel dat UC'ers reputatie hebben als hardwerkend en gewend aan veel druk. Dat kan in je voordeel werken als je je voor een master aanmeldt en niet volledig aan de eisen voldoet, maar hoe het überhaupt zit met de aansluiting bachelor-master en alles daaromheen, daar heb ik nog niet naar gekeken. |
12-02-2014, 23:26 | ||
Citaat:
|
13-02-2014, 08:31 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-02-2014, 13:11 | ||
Citaat:
|
14-02-2014, 09:08 | ||
Citaat:
Er vallen idd wel nog best veel mensen af, maar er zijn gelukkig ook veel mensen, die zich voor andere opleidingen/UC's hebben ingeschreven/ besluiten niet naar Utrecht te gaan, dus ik hoop dat het wel meevalt . Heb je je interview al gehad? Was het goed gegaan/had je er een goed gevoel over? |
15-02-2014, 19:18 | |
Ik zit erover na te denken om naar UCU te gaan na de middelbare (te proberen in ieder geval) maar ik heb een vraagje: Moet je per se een 8 op wiskunde staan of is dit alleen bij AUC? Op het vorige topic hiervan zag ik staan dat je een 8 op wiskunde moest staan bij AUC en ik denk niet dat ik dat voor elkaar ga krijgen in de 6e. Eerder een 7 of een 6...
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #10 Diamera | 500 | 30-11-2013 10:00 | |
Studeren |
University College #11 dippedinice | 1 | 27-09-2013 16:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |