Advertentie | |
|
24-08-2014, 12:02 | |
Verwijderd
|
onze wcpot was gestolen door een klusjesman. Dat was balen. Ik sliep daarom in een hotel met anne. We moesten een pak vla en yoghurt hebben maar dat was bij elkaar 12,20 en dat vonden we belachelijk maar alles was verder al dicht dus we kochten het toch. Om de prijs recht te zetten stal anne een paar kaasstengels.
|
24-08-2014, 12:08 | |
Ik had gedroomd dat ik in een vliegtuig zat met allemaal engelse mensen en ik was de enige die nederlands praatte. We hadden opeens heel veel turbulentie en het vliegtuig stortte neer. Ik vloog in de lucht met al die andere mensen. Ik belandde in een boom en ik was de enige die het had overleeft omdat ik in een boom belandde. Toen moest ik mijn hele verhaal doen enzo. En toen werd ik wakker !
|
27-08-2014, 13:01 | |
Verwijderd
|
Het was een mix tussen ageplay met T. en een echte vader-dochter relatie met mijn eigen vader. Mijn vader en T. veranderde steeds, het was echter niet verwarrend. Bij T. duimde ik terwijl ik tegen zijn borst aan hing, mijn vader hielp ik met oude foto's uitzoeken en antieke kasten neerzetten. Hij had ook een kinderstoel die automatisch inklapte.
We hadden lekkage. Het bleek dat het kwam doordat er wc rollen in de schouw stonden opgestapeld. Toen T. die weghaalde liep het water weg. Alleen in mijn kamer niet. Ik klom op een ladder en keek in de slaapkamer van mijn buurmeisje. Onze douche en badkamerraam bleek uit te komen op hun zolder, dus het had weinig zin om te luchten. |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 12:14 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 14:41 | |
De Kantine |
Wat heb je vannacht gedroomd? Verwijderd | 2 | 11-08-2007 10:20 | |