Advertentie | |
|
13-12-2013, 11:39 | |
Leuk lijstje wel. Jammer dat bij een 'relletje' waarbij mensen meningen geven over foto's op DK alles verwijderd wordt terwijl bepaalde leden die wél consequent anderen afzeiken nog steeds rustig door mogen gaan. Maar verder is het een leuk bedacht lijstje.
13-12-2013, 12:34 | |
Verwijderd
|
Oh, een nieuw stukje beleid, blijkbaar. Het is dat iemand anders er over begon, buiten het forum, anders had ik 't nooit geweten probably. Ik gok net als 90% van het karige nog actieve userdeel.
En verder zal het geen verrassing zijn dat het doel en 't bestaansrecht van dit nieuwe dingie me ontgaat. Tot zover mijn bijdrage. @de verwijderde deadlock: Ik vind alles prima zolang jij je maar aan aan de afspraken houdt; mijn rekeningnummer heb je in drievoud gekregen. |
13-12-2013, 15:15 | |
Groei kan 2 kanten op en vergroeiing is natuurlijk ook nog een optie
Verder vind ik dat we vooral de boel gezellig moeten houden en daar met z'n allen ons best voor moeten doen. Zonder inzet en positieviteit van de leden kan je als forumbaas niets en andersom precies hetzelfde. Ik ben voorlopig even klaar met beleidsdiscussies, maar mijn PM-box staat altijd open voor op- of aanmerkingen.
13-12-2013, 17:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-12-2013, 17:45 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-12-2013, 21:37 | |
Ik denk dat Jon ook wel weet dat het hopeloos is, maar uit een soort nostalgie wil 'ie er nog wel iets van proberen te maken. Helaas is het ook weer niet zo belangrijk dat hij even de bezem door het zootje ongeregeld dat het fb-team is wil halen! Ik ben echter nog altijd, tegen een redelijke vergoeding, beschikbaar om orde op zaken te stellen.
|
19-01-2014, 20:38 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
30-01-2014, 15:46 | ||
Eergister liet Jon dit weten op Admin, lijkt me niet wereldschokkend om dat ook even hier neer te zetten en dan weet gelijk iedereen hoe het er momenteel voorstaat.
Citaat:
Dat het geduld op raakt en de hoop dat dingen daadwerkelijk veranderen of verbeteren vervliegt snap ik en die frustratie deel ik net zo hard, maar geef Jon de tijd om een goede basis te leggen die we met z'n allen kunnen invullen wanneer het zo ver is.
31-01-2014, 17:04 | ||
Citaat:
01-02-2014, 08:32 | ||
Citaat:
01-02-2014, 11:39 | ||
Citaat:
16-02-2014, 10:29 | ||
Citaat:
|
27-02-2014, 00:26 | |
Hoi allemaal.
ik heb nog niet zo heul veel berichtjes geplaatst op dit forum maar ik vind het vooral leuk om op dansen op papier te zijn en heel soms op letteren en daarom wil ik het vooral over die twee hebben. Ik denk zelf niet dat je deze twee moet samenvoegen omdat dichten en letteren wel echt heel verschillende onderwerpen hebben, verschillende topics en ook een andere cultuur, andere forummers enzo. Ik denk niet dat een gecombineerd topic in totaal meer mensen zal veroorzaken, eerder dat er in totaal minder mensen naartoe gaan. Wat je wel kan doen is het forum in het algemeen weer populairder maken en zowel op dansen op papier als in letteren denk ik dat er ook actiever geworven kan worden. ik heb zelf best wel wat ideeën om dansen op papier wat levendiger te maken. Ik zou zelf i ieder geval veel vaker daar komen als er meer gebeurde. Ik wil me anders best aanmelden als vrijwilliger of misschien zelfs forumbaas voor dat subforum, waar moet ik me dan melden? Groetjes van Priscilla
02-03-2014, 20:29 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
07-04-2014, 16:38 | ||
Dit geldt vziw nog steeds
Citaat:
|