Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat te doen?
Uitmaken, je gaat toch uiteindelijk je pik achterna. 11 91.67%
Wel contact zoeken, en het pas uitmaken als dat is gelukt 0 0%
Vreemdgaan en dan pas uitmaken (relatie met de "andere vrouw") 1 8.33%
Vreemdgaan en niks vertellen (eenmalig) 0 0%
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2014, 12:18
Rommeltje
Rommeltje is offline
Hallo iedereen,

Ik ben rommeltje, jongen rond de twintig.
Ik heb nu al een dik jaar een vriendin, ze is van licht buitelandse afkomst.
Ik heb altijd al van mezelf geweten dat ik donkere dames (Getint, bruin, zwart), vele malen interessanter vind dat de doorsnee blonde nederlandse meisjes of de brunettes.

Ik moet zeggen dat ik redelijk conservatief ben opgegroeid, mijn vader en moeder hebben zo hun vooroordelen over allochtonen die ik als kind over heb genomen. Nu weet ik natuurlijk beter, maar toch blijft er iets... spannends aan het versieren van een zwarte vrouw.
Ik merk de laatste tijd dat ik erg obsessies bezig ben met het spotten van zo'n soort vrouw om vervolgens te bedenken hoe ik er mee in contact zou kunnen komen.

Mijn vriendin weet dat ik ooit in mijn leven nog seksueel contact wil hebben met een negerin. En misschien als ik wat ouder ben en we beide wat meer volwassenen zijn, groei ik over dat idee heen, zoniet dan gaan we samen naar een prostituee.

Toch voel ik bij mezelf dat ik nu als student eigenlijk nog een wereld voor me open heb liggen. Vertrouw me als ik zeg dat ik van mijn vriendin hou en er kinderen mee wilt krijgen. maar toch blijven de gedachten over negerinnen onbewust mijn brein binnen sijpelen.

De kwestie en waarom ik dit allemaal heb geschreven is eigenlijk als volgt.

Het is misschien meer een ultimatum (alles of niets):
Moet ik het niet uitmaken met mijn vriendin en blij zijn met wat ik heb en maar hopen dat ik ooit nog seks kan hebben met een zwarte vrouw, of moet ik het nu meteen uitmaken en me volledig gaan focussen op het versieren van exotische vrouwen.

Stiekem als ik dit zo schrijf weet ik het antwoord wel, maar toch ben ik misschien uiteindelijk meer de lul die zijn vaste relatie niet op wilt geven in de angst er geen meer te zullen krijgen.

Alle soorten van opmerkingen zijn welkom zolang ze over dit topic gaan en niet over onzin die misschien wel grappig is maar waar eigenlijk niemand wat aan heeft.

Bijwerking:
Ik zie dat ik niet bij de poll heb aangegeven "bij vriendin blijven", weet ook niet of ik het nog kan veranderen maarja. Zie het maar als een poll voor "als" ik de keuze moet gaan maken
Advertentie
Oud 09-06-2014, 12:24
Verwijderd
"licht buitenlandse afkomst"? WTF is dat dan nou weer?

Zo te lezen ben je nog niet echt toe aan een vaste relatie want je wilt nog dingen uitproberen. Logisch ook als je pas rond de 20 bent. Genoeg mensen die dan de liefde van hun leven kennen, maar ook meer dan genoeg mensen die dan nog lekker ronddartelen. Met beiden is niets mis, maar als ik jou verhaal lees, dan hoor je tot de tweede groep. Maak het uit en geniet van je leven.

Dat staat verder uiteraard los van je verhaal over zwarte vrouwen. Waarschijnlijk is dat een symptoom en niet de kwaal.
Oud 09-06-2014, 12:26
Verwijderd
Oh wow, ik lees nu pas de opties in de poll. Nu ik die heb gelezen is het nog veel simpeler: meteen uitmaken met je vriendin. Wat een klootzak ben je dat je vreemdgaan overweegt of zelfs maar "eerst een ander versieren".

Doe dit je vriendin niet aan en maak het nu alvast uit.
Oud 09-06-2014, 12:27
Rommeltje
Rommeltje is offline
Citaat:
"licht buitenlandse afkomst"? WTF is dat dan nou weer?
Denk aan een dochter uit een gezin met een buitenlandse vader en een inheemse moeder
Oud 09-06-2014, 12:37
Verwijderd
Wtf vreemdgaan en dan pas uitmaken. Waarom maak je het niet van tevoren uit?
Het is niet eerlijk tegenover je vriendin.
doe maar optie 1.
Oud 09-06-2014, 13:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit past beter op liefde en relatie. Ik verplaats je topic daarheen.
Oud 09-06-2014, 16:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Duidelijk uitmaken of je niet aanstellen en je als een vent gedragen (maar die optie kreeg ik niet). Sowieso is vreemdgaan of zelfs al iemand anders versieren echt not done en als je daar al over na aan het denken bent, kun je beter je relatie verbreken.
Oud 09-06-2014, 16:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Duidelijk uitmaken of je niet aanstellen en je als een vent gedragen (maar die optie kreeg ik niet). Sowieso is vreemdgaan of zelfs al iemand anders versieren echt not done en als je daar al over na aan het denken bent, kun je beter je relatie verbreken.
Precies. Of je gaat 100% voor je vriendin, of je bent een vent en zegt eerlijk dat je een avontuurtje met een donkere schone verkiest boven een gelukkige stabiele relatie met haar. Maak het in dat geval uit. Ga niet vreemd, daar schieten jullie beiden niets mee op.
Oud 09-06-2014, 18:03
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mijn vriendin weet dat ik ooit in mijn leven nog seksueel contact wil hebben met een negerin. En misschien als ik wat ouder ben en we beide wat meer volwassenen zijn, groei ik over dat idee heen, zoniet dan gaan we samen naar een prostituee.
Staat zij hier echt achter, of zegt ze het om je zolang koest te houden? Is een tocht naar een prostituee voor haar een compromis om je bij haar te kunnen houden, of iets waar ze geen enkel probleem mee heeft?

In dat laatste geval is het natuurlijk prima. Het is normaal om als je in een relatie zit spijt te voelen dat je de rest van het seksuele landschap niet meer kan verkennen. Genoeg mensen met een stabiele relatie die zichzelf en elkaar de ruimte geven het ook met anderen te doen.

Maar je schrijven wekt niet de indruk dat je vriendin hier echt achter zou staan.

Je moet je denk ik ook afvragen hoe zwaar je aan deze zogenaamde 'obsessie' moet tillen. Als seksuele aantrekkingskracht tot anderen een relatie meteen zou moeten beëindigen, dan zouden er geen langdurige relaties bestaan.
Oud 09-06-2014, 18:17
Verwijderd
De meeste 'negerinnen' zijn niet zo gecharmeerd van deze houding.
Oud 09-06-2014, 18:18
Rommeltje
Rommeltje is offline
Bedankt voor alle reacties.
Ik wil voordat ik reageer eerst even iets duidelijk maken.

Ik hou van mijn vriendin, maar ik voel heel erg de seksuele aantrekking tot donkere vrouwen. En ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet. Heb al gepraat met mijn vriendin en dus over dat prostitutie gepraat, maargoed.

De poll kunnen jullie beter negeren, ik was vergeten de opties `bij vriendin blijven`, en ` bij vriendin blijven en ooit avontuurtje´ vergeten, en ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen.

Citaat:
Bedankt hier heb ik zeer veel aan
Oud 09-06-2014, 18:21
Turk February
Turk February is offline
Wat ik ook nog wilde vragen: zie je jezelf een relatie hebben met een zwarte vrouw, of je zwarte vrouwen alleen maar als exotische wezens die misschien op bwanapenis zitten te wachten? Want inderdaad:

Citaat:
Oud 09-06-2014, 18:58
Verwijderd
Vreemdgaan en dan pas uitmaken natuurlijk. Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is.
Oud 09-06-2014, 20:04
Skizzz
Skizzz is offline
Vind het wel beschamend, dat je twijfelt om het uittemaken met je vriendin, terwijl het goed gaat, enkel omdat je een droom hebt om 'het' met een donker gepigmenteerde vrouw te doen.
Oud 10-06-2014, 07:23
Verwijderd
Het gaat helemaal niet goed als hij overweegt het uit te maken vanwege een seksueel fantasietje.
Oud 10-06-2014, 08:43
Skizzz
Skizzz is offline
Citaat:
Het gaat helemaal niet goed als hij overweegt het uit te maken vanwege een seksueel fantasietje.
Zoals ik kan lezen gaat het vanaf zijn kant in ieder geval goed in de relatie.
Oud 10-06-2014, 08:58
Verwijderd
Zoals ik het kan lezen gaat het vanaf zijn kant in ieder geval niet goed in de relatie.

Iemand kan wel zeggen dat het heel goed gaat in de relatie, maar als hij vervolgens zo dwangmatig bezig is met iets dat - waarschijnlijk, ik weet natuurlijk niet hoe zijn vriendin hierover denkt maar gezien de opties in de poll verwacht de TS daar niet veel van - niet in de relatie past, dan zit het blijkbaar toch niet zo goed.
Oud 10-06-2014, 09:16
Volk
Volk is offline
Hier een negerin, ik zou met een gigantische boog om je heen lopen, ik heb een hekel aan mannen die geen respect voor een vrouw, hun vriendin kunnen opbrengen. Daarbij alleen al omdat je doet alsof donkere vrouwen anders zijn vind ik dit behoorlijk walgelijk. Bah...
Ik zou je met een stok van mijn prachtige donkere lichaam wegslaan.

Ik heb een blanke vriend en wat ik zo geweldig vind aan hem is dat hij mij totaal niet anders behandelt vanwege mijn huidskleur. Jij bent het tegenovergestelde en daarbij ook nog een waardeloze vriend. En dat donkere vrouwen meteen allochtonen zouden zijn... ik zou echt ver uit je buurt blijven.

Maak het uit en gun je vriendin iemand die echt gek is op haar.
Oud 10-06-2014, 10:00
Verwijderd
Zou het ook andersom werken? Ik ben allochtoon, ben ik nu een donkere vrouw?
Oud 10-06-2014, 10:41
Verwijderd
Ja
Oud 10-06-2014, 23:11
Rommeltje
Rommeltje is offline
Citaat:
Maak het uit en gun je vriendin iemand die echt gek is op haar.
Ik denk dat je het niet goed begrijpt. Ik voel me extreem aangetrokken tot donkere vrouwen. Mijn doel is die dan te benaderen als een normaal persoon. Maar dat gaat lastiger en is daarom interessanter vanwege mijn opvoeding.
Als je graag om mannen heenloopt die je zien als een sexobject dan moet je denk ik nog veel om gaan lopen in je leven.

Om andere vragen nog te beantwoorden.
Ja het gaat goed met mijn relatie. In de zomervakantie gaan we samen op vakantie.
Máár tegen het eind van de zomervakantie komt de grote ´introductie´ tot het studentenleven voor mijn vriendin, iets waar ik tegen op zie maar aan de andere kant ook wel een leuke uitdaging vind.
afin, Ik probeerde met deze poll tips te krijgen hoe ik om moet gaat met mijn seksuele gevoelens tegenover donkere vrouwen terwijl ik een vriendin heb. Praatjes over disrespectvol zijn ---> rot alsjeblieft op als je het niet snapt vraag dan iets ipv onnodige onzin.

PS: ik val niet op bounties. Zwart van buiten wit van binnen. Het gaat mij er juist om dat die spanning er is van "dat het anders is dan tussen twee mensen van hetzelfde ras", die dan uiteindelijk weggaat en happy ever after, en daarom voel ik me aangetrokken tot buitenlanders.
Wilde fantasiën.
Oud 11-06-2014, 04:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
en daarom voel ik me aangetrokken tot buitenlanders.
Maar je valt niet op buitenlanders, je valt op vrouwen met een donkere huidskleur. Dat zijn twee verschillende dingen, dat snap je toch wel? Of is een blanke Duitser geen buitenlander? Een Nederlandse negerin wel?

En wat me totaal verrast is dat je boos wordt wanneer mensen zeggen dat je geen respect hebt voor je vriendin. Lees je eigen pol nog eens een keer, joh. Alleen optie 1 is enigszins normaal, behalve dat je daar (onbewust) een lekker stereotype man neerzet, want nee, niet alle mannen lopen "toch wel" hun lul achterna. In opties 2,3 en 4 laat jij duidelijk merken wat voor persoon je bent. Vreemdgaan? Eerst vreemdgaan, dan uitmaken? Eerst iemand anders zoeken en het dan uitmaken? Wtf? Vind jij zelf dat het van respect getuigt dat jij dat überhaupt als opties ziet? Ik hoop voor jouw vriendin dat je het nu sowieso gaat uitmaken, want ik weet zeker dat ze geen vriend wil met zo'n houding.

Dat jij op donkere vrouwen valt is absoluut geen probleem. Ieder zijn smaak en wensen. Maar de manier waarop je ermee omgaat is ontzettend kinderachtig en achterbaks. En inderdaad ja, respectloos.

Laatst gewijzigd op 11-06-2014 om 04:24.
Oud 11-06-2014, 06:28
Rommeltje
Rommeltje is offline
QUOTE MEZELF

Bijwerking:
Ik zie dat ik niet bij de poll heb aangegeven "bij vriendin blijven", weet ook niet of ik het nog kan veranderen maarja. Zie het maar als een poll voor "als" ik de keuze moet gaan maken

LEZEN!

Ik snap wel wat je bedoeld. Maar kinderachtig en achterbaks zijn wel erg extreme woorden

PS: aan iedere moderator/admin, wees vrij om de poll aan te passen zoniet te verwijderen als dat kan. Het zorgt voor verwarring
Oud 11-06-2014, 07:14
Qimm
Qimm is offline
Je vertoont ook extreem gedrag waar die woorden wel goed bij passen
Oud 11-06-2014, 13:15
Verwijderd
Citaat:
QUOTE MEZELF

Bijwerking:

LEZEN!

Ik snap wel wat je bedoeld. Maar kinderachtig en achterbaks zijn wel erg extreme woorden

PS: aan iedere moderator/admin, wees vrij om de poll aan te passen zoniet te verwijderen als dat kan. Het zorgt voor verwarring
Die optie hoeft niet toegevoegd te worden, want 99% kiest toch optie 1
Advertentie
Oud 12-06-2014, 17:51
Rommeltje
Rommeltje is offline
Oke, deze topic kan gesloten worden.
Bedankt voor alle reacties, afgezien alle oppervlakkigheden en alle vooroordelen heb ik er wel wat aan gehad, bedankt!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten