Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2014, 12:30
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Gefrituurde kip verkopen.
Als dat zo was zou Ertur écht mijn droomman zijn.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Advertentie
Oud 22-07-2014, 14:03
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Je hebt je post gewijzigd.

Het filmpje waarover je 't hebt heb ik niet gezien. Link?
Ik had er een alinea bijgedaan ("Maar waar ik het over had...").

Ik heb er nog naar gezocht, is inmiddels bedolven onder tientallen andere NOS-filmpjes dus heb het niet meer kunnen vinden
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-07-2014, 14:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo, laat ik mijn morgen eens goed beginnen met een nutteloze discussie




Nou, die indruk wek je wel op mij:



Sarah zegt dat die man best lief is en toch moordenaar genoemd wordt:
En jij gaat daar op in dat je die vent voor geen meter vertrouwt etc etc. Geen enkele nuance over de "MOORDENAARS"-kop of over de uitspraak van Sarah dat hij moordenaar genoemd wordt.
Dat ik niet inga op de Telegraaf-kop maar wel op dat gedoe met die knuffel, maakt nog niet dat ik het er automatisch mee eens ben.

Citaat:
Dus je laat nog altijd ruimte, en behoorlijk veel ruimte, voor de conclusie dat deze man een moordenaar is, ofte wel iemand die wist wie er in het vliegtuig zaten en deze mensen bewust en met voorbedachten rade gedood heeft.
Nee, ik heb nergens gezegd dat die man een moordenaar is, maar wel (als onderdeel van de separatisten) mogelijk medeplichtig aan het neerschieten van het vliegtuig. Daar laat ik ruimte over. Net zozeer als dat ik de mogelijkheid openlaat dat de Oekraïense regering erachter zit.
Overigens is het niet met voorbedachten rade geweest denk ik, want ik vermoed dat het een vergissing is geweest om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten. Dus 'moordenaar' is in dit geval juridisch gezien sowieso niet de juiste term.

Citaat:
Daarna zwak je het opeens af, gaat het niet om deze man specifiek en was het niet met voorbedachten rade/was het niet het vliegtuig dat ze dachten neer te schieten. Jij lijkt van standpunt te zijn veranderd tijdens de discussie. Heel goed, je hebt het licht gezien, is niet erg
Ik zwak niks af, ik verander ook niet van standpunt. Jij bent gewoon uitgegaan van de aanname dat ik het eens was met de Telegraaf-kop.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-07-2014, 15:13
Verwijderd
Even iets heel anders hè.



Hoe heet dit?
Oud 22-07-2014, 15:14
Verwijderd
Knijpbril?
Oud 22-07-2014, 15:22
Verwijderd
Pince-nez. Zelfde als in 't Russisch.
Oud 22-07-2014, 15:23
Verwijderd
Knijpbril kan ook, maar dat is zo'n lelijk woord dat ik dat graag negeer.
Oud 22-07-2014, 15:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, knijp-neus is een mooi woord.
Ik heb zo'n ding nog nooit gedragen en ik vraag me af of dat niet super oncomfortabel is. Er moet toch een reden zijn waarom die dingen niet meer gedragen worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-07-2014, 15:46
Verwijderd
Fonetisch gezien is er niks mis met de woordesthetiek van pince-nez.
Oud 22-07-2014, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Dat alles maakt hem nog geen moordenaar.
Citaat:
Voorlopig is daar nog geen hard bewijs voor, nee.
Citaat:
Jij laat ruimte voor de conclusie dat deze beste man wel een moordenaar is en dan ook nog specifiek bij het neerschieten van dit vliegtuig?
Citaat:
Wat is er mis met ruimte laten voor een conclusie? Hij is toch zeker wel verdachte in mijn boekje, althans, de pro-Russische separatisten.
Hierboven geef je tot twee keer toe aan dat er voor jou een gerede kans bestaat dat de man/de separatisten inderdaad moordenaars zijn inzake het neerhalen van het vliegtuig. En hieronder verander je van standpunt.

Citaat:
Overigens is het niet met voorbedachten rade geweest denk ik, want ik vermoed dat het een vergissing is geweest om een passagiersvliegtuig uit de lucht te schieten. Dus 'moordenaar' is in dit geval juridisch gezien sowieso niet de juiste term.
Dus dit klopt niet:

Citaat:
Ik zwak niks af, ik verander ook niet van standpunt. Jij bent gewoon uitgegaan van de aanname dat ik het eens was met de Telegraaf-kop.
Oud 22-07-2014, 16:06
Verwijderd
'Woordesthetiek' leest als 'worstesthetiek'.
Oud 22-07-2014, 16:15
Verwijderd
Dat lees ik dan weer als 'worst-test-hectiek'*

*streepjes toegevoegd voor dui - de - lijk - heid en Bassie en Adriaan-effect
Oud 22-07-2014, 17:37
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hierboven geef je tot twee keer toe aan dat er voor jou een gerede kans bestaat dat de man/de separatisten inderdaad moordenaars zijn inzake het neerhalen van het vliegtuig. En hieronder verander je van standpunt.



Dus dit klopt niet:
Er bestaat een kans dat het wel moordenaars zijn, ja, maar ik dénk dat het (juridisch gezien dus) geen moord te noemen is mochten ze inderdaad schuldig zijn hieraan. Ik hou overigens ook de mogelijkheid open dat ze niet schuldig zijn. Ik ben nergens van standpunt veranderd en volgens mij consistent in mijn uitspraken.

Waarom houd jij de optie niet open eigenlijk? Wat maakt jou zo overtuigd?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-07-2014, 17:41
Verwijderd
Er bestaat een kans dat ze wel moordenaars zijn maar dat het geen moord te noemen is? WTF?
Oud 22-07-2014, 19:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Er bestaat een kans dat ze wel moordenaars zijn maar dat het geen moord te noemen is? WTF?
Er bestaat een kans dat het wel met voorbedachten rade is gedaan, in dat geval is het wel moord, maar ik acht die kans klein, dus dan is het geen moord, snap je?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 22-07-2014, 21:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het is nog veel complexer dan U denkt want afgezien van moord ( art 289), doodslag ( art. 287) en dood door schuld ( art 307 ) bestaat er ook nog de eenvoudige mishandeling ( art 300 ), die de dood ten gevolge heeft en de zware mishandeling ( art 302 ) die de dood ten gevolge heeft. Om het wat ingewikkelder te maken bestaan er nog de diefstal door middel van geweld (art.312 ) en de afpersing ( art 317 ) die iemands dood ten gevolge heeft. Inmiddels zijn we al over 7 verschillende omstandigheden aan het praten waaronder iemand de dood kan vinden.

Laten we beginnen bij moord en doodslag en ik pak juist die twee samen omdat het in beide artikelen gaat om het opzettelijk een ander van het leven beroven. Het verschil tussen moord en doodslag is enkel en alleen de voorbedachte rade waarvan bij moord sprake is en bij doodslag niet
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-07-2014, 15:08
Verwijderd
Volgen jullie het rouwnieuws i.v.m. de nationale dag van de rouw? Ik vind die trompetdeuntjes die ze net speelden hilarisch vrolijk.
Oud 23-07-2014, 15:10
Verwijderd
Er was eerder ook een interview op dat plein waar de rouwenden nu allemaal zitten. De geïnterviewde zat met een ernstig gezicht dingen te vertellen en op de achtergrond zat een dikke blije man met een felblauwe polo de typische 'hurrrr hurr heyyy daar is een camera hurrr hey hey hey hurr camera heeeey'-gezichtsuitdrukkingen en -handgebaren te maken.
Oud 23-07-2014, 15:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Volgen jullie het rouwnieuws i.v.m. de nationale dag van de rouw? Ik vind die trompetdeuntjes die ze net speelden hilarisch vrolijk.
Helemaal niet. Ik zie alleen veel mensen met een zwarte avatar op facebook, want dan kan natuurlijk iedereen zien wat een goed hart ze hebben omdat ze zo meeleven enzo.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook heel erg, maar ik ken niemand die in dat vliegtuig zat, dus het doet mij persoonlijk niks. Misschien ben ik nu wel een heel slecht mens ofzo en moet ik toch ook maar een zwarte avatar nemen om te laten zien dat ik in de rouw ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-07-2014, 15:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er was eerder ook een interview op dat plein waar de rouwenden nu allemaal zitten. De geïnterviewde zat met een ernstig gezicht dingen te vertellen en op de achtergrond zat een dikke blije man met een felblauwe polo de typische 'hurrrr hurr heyyy daar is een camera hurrr hey hey hey hurr camera heeeey'-gezichtsuitdrukkingen en -handgebaren te maken.


(al moet ik wel lachen om je beschrijving van zijn gezichtsuitdrukkingen)
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-07-2014, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Helemaal niet. Ik zie alleen veel mensen met een zwarte avatar op facebook, want dan kan natuurlijk iedereen zien wat een goed hart ze hebben omdat ze zo meeleven enzo.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook heel erg, maar ik ken niemand die in dat vliegtuig zat, dus het doet mij persoonlijk niks. Misschien ben ik nu wel een heel slecht mens ofzo en moet ik toch ook maar een zwarte avatar nemen om te laten zien dat ik in de rouw ben.
Nouja, in feite hoort iedereen die Nederlands is/in Nederland woont bij de groep die is getroffen. Dus ik snap wel dat het verdrietig voelt en dat je met dat verdriet dan iets wil doen. Door bijvoorbeeld een zwarte avatar neer te zetten.
Oud 23-07-2014, 19:01
Verwijderd


Oud 23-07-2014, 22:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Morgen op vakantie
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 23-07-2014, 22:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Morgen op vakantie
Veel plezier! Die ene VakantieVeilingenVakantie he?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-07-2014, 06:15
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Yep! Zinin.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-07-2014, 06:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wij hadden gisteren een minuut stilte op werk. Ik vind dat we dat elke dag moeten doen. Van 8 tot half 5 wat een rust.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-07-2014, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden gisteren een minuut stilte op werk. Ik vind dat we dat elke dag moeten doen. Van 8 tot half 5 wat een rust.
Oud 24-07-2014, 07:57
Verwijderd
het wordt een leuke dag, eerst ga ik lunchen met iemand, daarna komt mijn vader, daarna komt Anne d'r familie en daarna ga ik zuipen bij m'n liefste klasgenoot en zijn bff die ook mijn sommetjes nerd is
Oud 24-07-2014, 08:52
Hazel
Hazel is offline
Ik kreeg vandaag deze mail, over dat MH17 een hoax zou zijn

Citaat:

http://dublinsmick.wordpress.com/201...#comment-20255

Gabreal Jones says:

July 23, 2014 at 10:16 AM

Dub, this frictionless flow is at present ‘imaginazion/e’. I met ‘Agent’ in real life the 17th of july. He still did not hand that letter of JR. , played the murdered innocence. In sync with the false flag/plane crash in Ukraine, the intensified israhellish heat in Gaza etc. Alas.

There is one minute official ‘silence’ this moment in the library where I post this. In the whole country today There is official day of mourning.

Martin Vrijland has recently placed good articles about this latest production of the bilderbergbankstertheater. His recent of today :

http://www.martinvrijland.nl/2014/07...-flag-hoax-is/

CIA O
...
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-07-2014, 09:41
Verwijderd
De trap bij snow',';;'world stond vol met kaarsjes

Bleh, vandaag opruimen en morgen naar huis
Oud 24-07-2014, 10:20
Verwijderd
Al die dingen die trimm trabb van me weet joh
Oud 24-07-2014, 11:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wil je er over praten, knul?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 24-07-2014, 12:57
Verwijderd
Wilde zij er maar over praten!
Oud 24-07-2014, 13:22
Verwijderd
Oostenrijkers lopen op blote voeten door de supermarkt
Oud 24-07-2014, 14:43
Hazel
Hazel is offline
Het lukt niet echt meer he, Donald?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-07-2014, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Het lukt niet echt meer he, Donald?
Bij trimm? Nee al een jaar of 8 niet meer hoorde ik idd
Oud 24-07-2014, 15:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
:')
Oud 24-07-2014, 15:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goeie sneer hoor, jizzje. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2014, 16:09
Verwijderd
Dankje. Antwoord je nog even op Gerapporteerde postings?
Oud 24-07-2014, 16:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nope.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2014, 16:15
Verwijderd
Wat is deze vete eigenlijk precies? Waar komt 'ie vandaan? Achtergrondverhaal pls.
Oud 24-07-2014, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Wat is deze vete eigenlijk precies? Waar komt 'ie vandaan? Achtergrondverhaal pls.
Zo'n 2000 jaar geleden was heel Onzintine (zo heette het deelforum Ontspanning toen) bezet door mass.jizz., de Rotterdamse veldheer. Heel Onzintine?
Nee, een kleine forumbaas bleef moedig weerstand bieden aan de overweldiger en maakte het leven van de Rotterdammer in de omringende forumplaatsen bepaald niet gemakkelijk...
Oud 24-07-2014, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Nope.
Professioneel
Oud 24-07-2014, 16:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is m'n werk niet hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2014, 16:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline


sorry
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 24-07-2014, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Zo'n 2000 jaar geleden was heel Onzintine (zo heette het deelforum Ontspanning toen) bezet door mass.jizz., de Rotterdamse veldheer. Heel Onzintine?
Nee, een kleine forumbaas bleef moedig weerstand bieden aan de overweldiger en maakte het leven van de Rotterdammer in de omringende forumplaatsen bepaald niet gemakkelijk...
*op schoot klimt* *grote ogen opzet* *aandachtig luistert*
Oud 24-07-2014, 16:34
Verwijderd
Grapje uiteraard, ik doe niet aan op schoot bij forumers.
Oud 24-07-2014, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Dit is m'n werk niet hoor.
Oké

@ertur ik hou ik van je
Oud 24-07-2014, 16:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zo'n 2000 jaar geleden was heel Onzintine (zo heette het deelforum Ontspanning toen) bezet door mass.jizz., de Rotterdamse veldheer. Heel Onzintine?
Nee, een kleine forumbaas bleef moedig weerstand bieden aan de overweldiger en maakte het leven van de Rotterdammer in de omringende forumplaatsen bepaald niet gemakkelijk...
Ik ben ook een Rotterdammer he. Dan krijg je dat.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 24-07-2014, 16:47
Verwijderd
Fizzle naamzoek, kijk mijn sig. <3

Citaat:
Wat is deze vete eigenlijk precies? Waar komt 'ie vandaan? Achtergrondverhaal pls.
Mass.jizz en Trimm hebben nogal botsende karakters, ik denk dat dat het enige is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26.