14-11-2014, 09:49 | |
Nu weet ik dat het forum niet heel druk is de laatste tijd, maar de forumbazen zouden juist de kartrekkers moeten zijn om activiteit te stimuleren. Een aantal dragen daar totaal niet aan bij momenteel, terwijl er leden zijn die aangeven dat ze dit wel willen doen.
Geen idee hoe tegenwoordig gekeken wordt naar inactievere forumbazen en of ze er nog op aan worden gesproken, maar wat mij betreft kunnen deze forumbazen minstens aangesproken worden op hun activiteit, zeker nu het forumbazenteam nog maar 18 forumbazen telt: ThomasJu Laatste activiteit: 02-11-2014 23:20 Laatste openbare post: 17-09-2014 21:02 Trimm Trabb Laatste activiteit: 28-10-2014 01:35 Laatste openbare post: 14-08-2014 02:27 Prospect Laatste activiteit: 10-11-2014 22:38 Laatste openbare post: 21-10-2014 13:24 M@rco Laatste openbare post: 06-10-2014 20:15 flyaway Laatste activiteit: 10-11-2014 17:44 Laatste openbare post: 28-10-2014 12:03 DAH Laatste activiteit: 08-11-2014 20:37 Laatste openbare post: 23-10-2014 22:08 Dat zijn 6! van de 18 forumbazen die 2½ week tot 3 maanden niets gepost hebben op de openbare fora waarvan 5 die variërend van een halve week tot meer dan 2 weken niet eens ingelogd zijn. Het forum valt of staat niet alleen met leden, maar ook met betrokken forumbazen natuurlijk. Als zij inactief zijn, dan is dat de doodsteek voor het forum zelf voor zover dat nog niet het geval is.
|
14-11-2014, 20:57 | ||
Citaat:
14-11-2014, 21:28 | |
Jullie hebben ons wakker geschud dat is waar (tenzij de plusjes dit soort dingen achter de schermen in de gaten houden) maar we kunnen dan niet van vandaag op morgen ineens alles fixen, we doen ons best.
15-11-2014, 00:15 | |
Is "we doen ons best" iets wat alleen geldt voor de plusjes? Ik wil niet zeggen dat ik er iets aan doe hoor, daar ben ik namelijk niet mee bezig, maar in het thema van transparantie; ik zie op admin alleen dat er iets ( openbaar) gepost is over de afwezigheid van Thomasju en dat er gesproken wordt over een nieuwe forumbaas (SPANN0ND) op gedichten ( weet niet precies hoe het heet en zit mobiel).
In principe niets mis mee, maar laten we als forumbaas team dan niet net doen alsof we er superhard mee bezig zijn en er ontzettend actief gesproken wordt over hoe wedit gaan aanpakken. P.s. geen idee of dit als lekken gezien wordt, anders sorry ofzo, maar laten we in ieder geval eerlijk zij met z'n allen.
24-11-2014, 13:24 | |
up!
Is er al wat meer bekend over de inactiviteit? Hoewel bijna alle forumbazen (Trimm Trabb uitgezonderd) in de openingspost minstens zijn ingelogd heeft alleen Prospect meerdere posts gemaakt op openbare subfora. De andere 5 komen in 10 dagen uit op het verbluffende aantal van twee hele posts.
24-11-2014, 13:30 | |
We hebben iedereen benaderd en van een aantal inderdaad reactie gehad, van hen zien we ook meer activiteit. We zijn er nog niet aan toe gekomen om meer te doen dan slechts aanspreken, maar we zijn zeker wakker geschud dat inactiviteit van forumbazen te makkelijk onopgemerkt blijft. Terwijl dit wel problemen kan veroorzaken en extra werk oplevert voor de plusjes.
24-11-2014, 13:47 | ||
Citaat:
24-11-2014, 14:57 | |
Beide forumbazen op V&G aangegeven hebben nog niet te willen vertrekken. Toch willen we Sarah er graag bij, om het subforum mogelijk nieuw leven in te blazen. Er moet sws nog een keer gekeken worden naar de bezetting van de subfora, die nu niet overal optimaal is. Daar zou ik persoonlijk eerst naar willen kijken voor we mensen de deur wijzen.
Disclaimer: Deze reactie komt puur voort uit mijn visie.
|
30-11-2014, 21:36 | |
*Copypaste doet*
Ik reageer eigenlijk al jaren niet heel veel, is ook wel aan mijn postcounter te zien in de tijd dat ik lid ben. Ik hou wel actief 'mijn' fora in de gaten, D&A en Muziek. Omdat ik eigenlijk nooit echt veel gepost heb en er nooit een opmerking over is geweest dacht ik dat het geen probleem was, maar goed dat de plusjes het nu wel even aankaarten. Ik ga mijn best doen om ook op andere fora actiever te zijn!
03-01-2015, 11:02 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
03-01-2015, 12:32 | |
Het is mijn schuld dat ze nog op DK staat. Ik heb contact met haar gehad waaruit bleek dat ze door verschillende redenen geen zin meer had om überhaupt te forumen. Ik heb haar op DK laten staan omdat het kerst was en ik een sentimentele sucker ben (en stiekem hoop dat ze toch nog terug komt ), maar ik zal het vandaag fiksen. Na de kerst ben ik het eigenlijk gewoon vergeten te doen.
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[Sport] Forumbazen Stom Konijn | 42 | 04-06-2006 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat vindt u van uw forumbazen? Verwijderd | 32 | 23-09-2004 12:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dop krijgt niveau? Ulfheðin | 75 | 25-04-2002 13:11 |