Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2015, 00:37
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik was net in Amsterdam voor een concert, en het is een band die ik al jaren volg en supertof vind en ik keek er zo veel naar uit, maar zoals gewoonlijk trek ik alle conjo's uit de zaal aan, waardoor ik dus echt nul van het concert heb kunnen genieten. Vlak voor het begon ging er ineens een kutje voor me staan, terwijl er al amper ruimte was, dus ik zag geen kut meer en had de hele tijd d'r haar zowat in m'n bek. Achter me stond een groep debielen die nonstop op vol volume aan het praten waren. Op een gegeven moment zei er eentje 'Oh, volgens mij praten we nogal hard, sorry!', dus ik dacht dat het daarna wel goed zou komen, maar het ging gewoon door. Op een gegeven moment tikte ik er eentje aan en vroeg of het wat minder kon. Hij antwoorde 'ja, ik zei niks, dat was hij, en anders ga je toch lekker vooraan staan ofzo." Ik duwde m'n middelvinger in z'n gezicht en zei dat ze gewoon hun muil moesten houden, want ik had geen 30 euro betaald om hun te horen. Toen gingen ze nonstop schreewen en 'sssssssssst!' roepen en extreem lopen kutten achter me. Een ervan kneep op een gegeven moment in m'n reet...srsly, ik wou ze ZO hard doodslaan.

Daarna in de stromende regen een kroegje gezocht en toen belanden we in een cafeetje met een lekker Amsterdamse barvrouw die nonstop 90s hits draaide, dat was wel tof. Maar goed, concert dus verneukt. En thuis aangekomen kwam ik erachter dat de trui die ik heb gekocht niet past, want hij rekt niet mee.
Oud 19-09-2015, 00:57
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
@ Lil kleine fiebie : dat is onze kutstem hoor waag het niet misti te beledigen. Ze heet marlies somers btw.
Oud 19-09-2015, 00:59
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Haha daarom blijk ik liever binnen h'oates.
Oud 19-09-2015, 01:04
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
we hebben echt een heel slechte recensie ontvangen van een of ander kutkind/prinsesje. ze vond het bad niet schoon omdat er een beestje in lag, oei oei oei. Nou dat bad was door ons hoogstpersoonlijk schoongemaakt even daarvoor. Een normaal mens spoelt dat even weg, jezus alsof er in de tussentijd van schoonmaken geen vlieg ter plekke dood kan neervallen daar.
Verder heeft ze er nogal problemen mee dat er geen handzeep stond bij de wastafel boven.. En daar moet ik haar gelijk in geven, dat is ook vreselijk traumatiserend natuurlijk, vooral als er op het bad (letterlijk naast de wastafel met de ontbrekende handzeep), in de douche, in de keuken en in de kasten waarvan we hadden gezegd dat er voorraad stond van dingen liters zeep stonden. Wat moeten ze het zwaar hebben gehad.

verder zegt ze 'we konden pas om 8 uur 's avonds inchecken!1!! wuuuuu'
misschien omdat je pas om half 5 boekte stomme kut.

'there is personal stuff from the owners in the drawers and closets' omg meid nee toch, onze spullen in ons eigen huis? Wat ook duidelijk in de advertentie staat? Te gek om los te lopen!!!
Oud 19-09-2015, 01:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Jezus, wat een snol. Ga dan lekker naar een tig-sterren hotel ofzo.

Citaat:
Haha daarom blijk ik liever binnen
h'oates.
Ja, ik normaal ook, maar voor bands die ik megagoed vind en die niet vaak naar Nederland komen maak ik soms dus wel een uitzondering.
Ik hoop altijd dat een bepaalde band ook een bepaald soort publiek aantrekt, mijn soort mensen, met liefde en respect voor de muziek, maar helaas.
Oud 19-09-2015, 03:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
@ Lil kleine fiebie : dat is onze kutstem hoor waag het niet misti te beledigen. Ze heet marlies somers btw.
Ja, dat zeg ik, kut.
Oud 19-09-2015, 03:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Stom van je concert, HO. Ik vraag me altijd af waarom dat soort tyfusmensen naar dat soort dingen gaan. Ga ergens anders vervelend doen.
Oud 19-09-2015, 10:23
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik was net in Amsterdam voor een concert
Ugh. Dat soort tuig kom je ook overal tegen.

Oud 19-09-2015, 10:51
Verwijderd
Citaat:
we hebben echt een heel slechte recensie ontvangen van een of ander kutkind/prinsesje. ze vond het bad niet schoon omdat er een beestje in lag, oei oei oei. Nou dat bad was door ons hoogstpersoonlijk schoongemaakt even daarvoor. Een normaal mens spoelt dat even weg, jezus alsof er in de tussentijd van schoonmaken geen vlieg ter plekke dood kan neervallen daar.
Verder heeft ze er nogal problemen mee dat er geen handzeep stond bij de wastafel boven.. En daar moet ik haar gelijk in geven, dat is ook vreselijk traumatiserend natuurlijk, vooral als er op het bad (letterlijk naast de wastafel met de ontbrekende handzeep), in de douche, in de keuken en in de kasten waarvan we hadden gezegd dat er voorraad stond van dingen liters zeep stonden. Wat moeten ze het zwaar hebben gehad.

verder zegt ze 'we konden pas om 8 uur 's avonds inchecken!1!! wuuuuu'
misschien omdat je pas om half 5 boekte stomme kut.

'there is personal stuff from the owners in the drawers and closets' omg meid nee toch, onze spullen in ons eigen huis? Wat ook duidelijk in de advertentie staat? Te gek om los te lopen!!!
wut, weet ze wel wat airbnb inhoudt überhaupt?

Maar het scheelt dat normale mensen die dat lezen ook denken "oké je moet dus een zeurpiet zijn om daar wat te zeuren te hebben". Toen ik naar Sicilië ging waren er meerdere recensies van ons hotel die zeiden "de enige soorten brood bij het ontbijt waren stokbrood en croissants, verschrikkelijk, na de tweede dag zijn we uit nood maar bij de bakkerij in het hotel gaan ontbijten!". Nou wat een nood.

Ooh en in China waren we in een super luxe hotel met enorm ontbijtbuffet en op een dag was er Goudse kaas. Daar kwam ik achter doordat een vrouw de zaal doorschreeuwde "Jan! Ze hebben hier káás!" Waarop een man in zo'n gestreepte polo aan kwam hobbelen terwijl hij terug riep "hebben ze ook normaal brood dan?" Dat heeft niets met jouw verhaal te maken maar ik wou het graag kwijt.

Laatst gewijzigd op 19-09-2015 om 10:57.
Oud 19-09-2015, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Stom van je concert, HO. Ik vraag me altijd af waarom dat soort tyfusmensen naar dat soort dingen gaan. Ga ergens anders vervelend doen.
Ja ik snap dat ook niet. En ik ben een vervelende trien die thuis door films heen praat. Maar toch niet door een concert, kom nou.
Oud 19-09-2015, 11:04
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
wut, weet ze wel wat airbnb inhoudt überhaupt?

Maar het scheelt dat normale mensen die dat lezen ook denken "oké je moet dus een zeurpiet zijn om daar wat te zeuren te hebben". Toen ik naar Sicilië ging waren er meerdere recensies van ons hotel die zeiden "de enige soorten brood bij het ontbijt waren stokbrood en croissants, verschrikkelijk, na de tweede dag zijn we uit nood maar bij de bakkerij in het hotel gaan ontbijten!". Nou wat een nood.
Ja, wij hopen ook dat mensen dat denken als ze het lezen, want het staat in geen enkele verhouding met onze andere recensies.
Zo staat er ook duidelijk in onze advertentie dat we langs een weg wonen met tram voor de deur maar toch moeten sommige mensen dat nog even benadrukken. Boek dan niet als je denkt dat het niks voor je is!

en dat betwijfel ik ook of ze wel weet wat airbnb inhoudt, want ze zei nog 'voor de helft goedkoper hadden we in een hotel gezeten'. Ja duh, als je een huis boekt dat eigenlijk voor 4 tot 6 personen is maar je gaat maar met 2 dan is het flink duurder ja. Als ik een grote auto wil kopen gaat die verkoper toch ook niet zeggen dat ik met een smart goedkoper uit ben.

En jouw voorbeeld omg

er was hier ook ooit een discussie over in het saaitopic, over de domste recensies mbt vakantiebestemmingen. Dan lees je ook terug dat mensen blijkbaar vallen over dat er geen houdertje was om hun zeep op te leggen. Wij hebben ook wel vaker van soortgelijke trieste opmerkingen gehad.

Citaat:
Ja ik snap dat ook niet. En ik ben een vervelende trien die thuis door films heen praat. Maar toch niet door een concert, kom nou.
ik weet eigenlijk niet wie ik erger vind
Oud 19-09-2015, 11:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik dat soort recensies lees denk ik altijd dat het wel prima is omdat mensen niets beters hebben om over te zeiken. Bij ons hotel op Ibiza werd er geklaagd over de kokos geur in het hotel en de Desigual 'apenpakken' van het personeel
Oud 19-09-2015, 11:28
ecnelis
ecnelis is offline
@holland oates: mgnng.,mdsn,mgnmsng zo frustrerend he. Dat maakt elk concertbezoek zo'n anticlimax. Dat mensen er keihard doorheen praten, wat echt best wel knap is als er een band op tien meter afstand speelt, en er een beetje een professionele pesterij van maken zodra je er wat van zegt. Ik hoorde van een geluidsman dat het publiek in nederland ook wel het allerergste is.
Oud 19-09-2015, 11:31
ecnelis
ecnelis is offline
En hoe was Beirut?
Oud 19-09-2015, 11:34
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Wat vind je van het Nederlands publiek?
Ik weet niet of jullie dat weten, maar jullie staan erom bekend dat jullie overal doorheen praten. Jullie kunnen ook tijdens een heel rustig opeens heel hard tegenelkaar zeggen: 'oo, dat is wel heel mooi!' Maar jullie applaudisseren wel luid en ik speel hier onwaarschijnlijk graag.
Citaat:
dat de band I Am Kloot uit Manchester onlangs gaf in Rotterdam. Er werden A4′tjes uitgedeeld met daarop het verzoek om vooral niet te praten tijdens het concert. Het mocht niet baten. De zanger vroeg het publiek ”to shut up”. Het leverde hem een hard applaus op.
Het gebeurt steeds vaker. Midden in de zaal worden er gesprekken gevoerd. Met als gevolg dat bands van Nederlandse poppodia afstappen, zoals de Britse formatie Tindersticks in Eindhoven, in maart dit jaar.
Oud 19-09-2015, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Als ik dat soort recensies lees denk ik altijd dat het wel prima is omdat mensen niets beters hebben om over te zeiken. Bij ons hotel op Ibiza werd er geklaagd over de kokos geur in het hotel en de Desigual 'apenpakken' van het personeel
Sowieso, klagen over kokosgeur
Oud 19-09-2015, 12:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sowieso, klagen over kokosgeur
Klagen over die geur kan ik me wel iets bij voorstellen, maar ik vind kokos en die geur dan ook ongelofelijk ranzig
Oud 19-09-2015, 13:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
@holland oates: mgnng.,mdsn,mgnmsng zo frustrerend he. Dat maakt elk concertbezoek zo'n anticlimax. Dat mensen er keihard doorheen praten, wat echt best wel knap is als er een band op tien meter afstand speelt, en er een beetje een professionele pesterij van maken zodra je er wat van zegt. Ik hoorde van een geluidsman dat het publiek in nederland ook wel het allerergste is.
Het is echt bizar. Ik ben al bij best veel concerten geweest in m'n leven en echt 90% van alle optredens staat er een frustrerende mongool naast me.
Het contrast met het buitenland is ook echt fascinerend. Ik was afgelopen zomer op een festival in Duitsland en daar waren mensen stil, gaven ze elkaar de ruimte en verentschuldigden ze zich als ze perongeluk tegen je aan botsten.
De Engelse vrouw van een vriend van me vertelde me ook dat het haar opviel dat Nederlanders in het algemeen vrij onbeschoft zijn en geen rekening houden met anderen. Ik vind het zo jammer, want ik hou van muziek, maar ik ga echt niet meer graag naar concerten nu.

Beirut was overigens goed en mooi enzo, maar ik kon er niet van genieten. Dat was jammer. Oh en de overdreven hipster kerel voor me zei op een gegeven moment tegen z'n vriendinnetje "Kijk, dit wil ik dus meer, van die Balkan muziek!" terwijl het nummer dat toen werd gespeeld juist overduidelijk Mexicaanse mariachi invloeden had.
Oud 19-09-2015, 14:53
Abby.
Abby. is offline
Kom eens naar Incubate zou ik zeggen. Daar houdt iedereen netjes zijn bek tijdens optredens <3
Oud 19-09-2015, 15:04
Verwijderd
Buitenlanders vinden Nederlanders heel vaak onbeschoft. Heeft te maken met de directheid ook.
Oud 19-09-2015, 15:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Kom eens naar Incubate zou ik zeggen. Daar houdt iedereen netjes zijn bek tijdens optredens <3
Ja, wil ik zeker een keer doen! Bij zulk soort festivals valt het me overigens vaak wel mee met het publiek.

Citaat:
Buitenlanders vinden Nederlanders heel vaak onbeschoft. Heeft te maken met de directheid ook.
Er is een groot verschil tussen directheid en onbeschoftheid, imo. Directheid is durven zeggen als iets je niet bevalt, onbeschoftheid is gewoon lekker doen wat je zelf wil zonder rekening te houden met anderen.
Oud 19-09-2015, 17:12
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het is echt bizar. Ik ben al bij best veel concerten geweest in m'n leven en echt 90% van alle optredens staat er een frustrerende mongool naast me.
Ik heb denk ik geluk met mijn muzieksmaak. Ik heb bijna nooit mongolen om mee heen, althans, geen frustrerende. Alleen toen ik een keer naar Radiohead ging, geloof ik.
Oud 19-09-2015, 20:18
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb denk ik geluk met mijn muzieksmaak. Ik heb bijna nooit mongolen om mee heen, althans, geen frustrerende. Alleen toen ik een keer naar Radiohead ging, geloof ik.
Mjuh, mss is dat 't. Vrienden van me zeiden dat ze ook echt alleen last hebben van mensen als ik er bij ben, dus mss trek ik 't aan ofzo.
Oud 19-09-2015, 20:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon wat vaker naar deathmetalconcerten gaan. Dan is het doorheen lullen van anderen een welkome subtiele textuur op de achtergrond.
Oud 20-09-2015, 12:06
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hallo, forum. Heb ik nog wat gemist?
Oud 20-09-2015, 12:45
Miekje*
Miekje* is offline
CS Wat lang geleden! Wat doe jij tegenwoordig met je lefuh?
Oud 20-09-2015, 13:14
Cherry Springs
Citaat:
CS Wat lang geleden! Wat doe jij tegenwoordig met je lefuh?
Mijn studie ontwijken, inmiddels op master-niveau

Verwonderlijk dat er nog zo veel bekende mensen actief zijn, ik word er helemaal nostalgisch van.
Oud 20-09-2015, 14:36
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
omg wat een hoop oude accountjes ineens weer actief gezellig hoor, oude tijden herleven.

Vertel eens sjewwie spwings, wat doe je allemaal? Nog steeds gitaar? En tekenen? En woon je nog in in dat dorp waar iets van IJsel in de naam zit?
En wat voor master?

En de vraag die natuurlijk altijd moet worden gesteld als je forumers ondervraagt: wat is je cupmaat inmiddels?
Oud 20-09-2015, 14:37
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Die vraag was eigenlijk bedoeld om Erturkoetjelief naamzoek terug te lokken.
Oud 20-09-2015, 15:01
Cherry Springs
Citaat:
omg wat een hoop oude accountjes ineens weer actief gezellig hoor, oude tijden herleven.

Vertel eens sjewwie spwings, wat doe je allemaal? Nog steeds gitaar? En tekenen? En woon je nog in in dat dorp waar iets van IJsel in de naam zit?
En wat voor master?

En de vraag die natuurlijk altijd moet worden gesteld als je forumers ondervraagt: wat is je cupmaat inmiddels?
Gitaar en tekenen nog steeds, ik ben in middels ook de helft van een two-man band die zich Francis & Bacon laat noemen. Ik ben voor de studie al een paar jaar geleden naar Utrecht verhuisd, en nu studeer ik daar Gender studies. Dat is heel vaag en soms heel typisch, maar wel superboeiend, dus dat is wel leuk

En ik kom nog regelmatig langs de plekken waar ik vroeger als 15-jarig ukje met forummeetings voor het eerst kwam :') Ik zie net dat ik op 29 augustus mijn 10-jarig forumjubileum had kunnen vieren. Gemiste kans.
Oud 20-09-2015, 15:08
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Gitaar en tekenen nog steeds, ik ben in middels ook de helft van een two-man band die zich Francis & Bacon laat noemen. Ik ben voor de studie al een paar jaar geleden naar Utrecht verhuisd, en nu studeer ik daar Gender studies. Dat is heel vaag en soms heel typisch, maar wel superboeiend, dus dat is wel leuk

En ik kom nog regelmatig langs de plekken waar ik vroeger als 15-jarig ukje met forummeetings voor het eerst kwam :') Ik zie net dat ik op 29 augustus mijn 10-jarig forumjubileum had kunnen vieren. Gemiste kans.
Huh! Whooo ik dacht eergisteren nog van, hoe zou het met jou gaan. Wat een grappige studiekeuze, ik dacht dat je vast naar de hku of zo zou gaan!
Oud 20-09-2015, 15:10
ecnelis
ecnelis is offline
Volgens mij hebben wij een keer gemeet samen met topdrop. In Utrecht en ergens op zo'n pleintje op de grond gezeten met allerlei katten. Zo'n duizend jaar geleden.
Oud 20-09-2015, 15:35
Cherry Springs
Dat weet ik nog! Een goede vriend van me woont zo'n beetje vlak naast waar we toen gezeten hebben. Ik dacht een paar maanden geleden dat ik je ergens in Utrecht zag zitten maar ik fietste zo snel langs dat ik het niet helemaal kon registreren.
Ik heb wel een vooropleiding bij de HKU gedaan maar daar stopte ik mee omdat ze voor mijn gevoel zelf al niet wisten wat ze nou precies wilden. Ik heb tussendoor wel m'n bachelor Engels gehaald
Hoe is het met jullie allemaal dan?
Oud 20-09-2015, 16:35
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Dat weet ik nog! Een goede vriend van me woont zo'n beetje vlak naast waar we toen gezeten hebben. Ik dacht een paar maanden geleden dat ik je ergens in Utrecht zag zitten maar ik fietste zo snel langs dat ik het niet helemaal kon registreren.
Ik heb wel een vooropleiding bij de HKU gedaan maar daar stopte ik mee omdat ze voor mijn gevoel zelf al niet wisten wat ze nou precies wilden. Ik heb tussendoor wel m'n bachelor Engels gehaald
Hoe is het met jullie allemaal dan?
Zou kunnen, ik ben wel redelijk vaak in Utrecht omdat mijn zus daar woont. Waar zag je me ergens, als ik het was?
En dat gevoel bij HKU / elke andere academie kan ik me goed voorstellen
Oud 20-09-2015, 16:37
ecnelis
ecnelis is offline
En een korte update, woonde samen met mijn vriend in den haag, ging uit, in Amsterdam gaan wonen, tekenen, klaar. En een week terug dacht ik, hoe zou hier eens gaan.
Oud 20-09-2015, 16:46
Cherry Springs
Supercool, mooi dat je nog tekent Die dingen van jou kon ik altijd wel waarderen. Ik fietste langs de watertoren aan de Amsterdamsestraatweg, kan dat kloppen?
Oud 20-09-2015, 17:00
ecnelis
ecnelis is offline
Daar moest ik wel voor een afspraak zijn geloof ik. Maar nu ik er over nadenk weet ik eigenlijk niet of je me zou herkennen
Oud 20-09-2015, 18:14
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hier komen de Nobelprijzen binnen bij de vleet.
Oud 20-09-2015, 19:06
Dekaloog
Dekaloog is offline
Cherry Springs
Oud 20-09-2015, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Hier komen de Nobelprijzen binnen bij de vleet.
Oud 20-09-2015, 20:00
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Panseksueel en? Kweer?
Panseksueel of Polyamoreus, daar is men nog niet over uit. En de K van Kinky.

Maar als polyamoreuze kinky panseksueel tegen overmatig complexe afkortingen (PKPTOCA) hoeven mijn lettertjes er niet per se bij.

Citaat:
Ohja Dekaloog, hoe werkt dat eigenlijk met blauw animatiepotlood:

http://2.bp.blogspot.com/-N4ewMFlOXC...p+Original.jpg

Weet jij hoe je dan het blauw uit een tekening wegfiltert? En moet dat eigenlijk een speciaal potloodje zijn? Doe jij het ook op deze manier?
Blauw animatiepotlood is non-photo blue, dat wordt niet opgepikt door camera's dus dat was met ouderwets animeren heel handig. Maar als je niet animeert en Photoshop hebt kun je inmiddels ook doodnormaal blauw HB-potlood gebruiken, of kleurpotlood, of blauwe vullinkjes voor een mechanisch potlood. Je kan zelfs 'n schets inscannen, de lijnen in Photoshop omzetten naar blauw, 'm uitprinten en er dan met zwarte fineliner overheen tekenen. (De schets blauw maken doe je met 'n blauw vlak op een aparte layer, blending mode op iets van Color of Hard Light, eventueel witbalans fixen met levels.) Het hoeft niet eens meer per se blauw te zijn. Je kan bijvoorbeeld ook eerst met blauw schetsen, dan eroverheen met rood voor correcties, en dan weer eroverheen met zwarte inkt.

Als je 't zwarte lijnwerk af hebt kun je 't weer inscannen en al het blauw weghalen in Photoshop. Dat gaat via de channels en dan bijwerken in levels, hier.

Ik weet niet hoezeer je thuis bent in Photoshop maar het is echt makkelijk en handig. Niet hoeven gummen scheelt tijd en RSI. Ik kan 't wel laten zien als ik weer 'ns langskom.
Oud 20-09-2015, 21:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Hé, een WSZ-renaissance.
Oud 20-09-2015, 23:41
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Wauw wat een drukte hier

@Fitematrulle Kunnen jullie reageren op recensies of niet? Op tripadvisor, booking.com etc. kan dat en dat is best chill
Oud 20-09-2015, 23:43
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
http://www.booking.com/hotel/nl/b-b-...ml#tab-reviews Nou kunnen sommige bedrijven nog wel een cursusje online relatiemanagement gebruiken ( m'n ultieme guilty pleasure dit), maar als je daar wel een beetje op zit kun je van negatieve reviews nog best wat moois/nuttigs maken.
Oud 21-09-2015, 00:35
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Wauw wat een drukte hier

@Fitematrulle Kunnen jullie reageren op recensies of niet? Op tripadvisor, booking.com etc. kan dat en dat is best chill
Ik had een heel zuur tekstje gemaakt maar Dekaloog heeft er een heel mooie 'kijk mij eens boven jouw prinsessengedrag staan' versie van gemaakt
Oud 21-09-2015, 01:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

!!!
Ik weet nog dat je als mini begon met tekeningen posten, en dat het heel gauw ging van 'mwoah' naar 'woah!'
Wat supervet trouwens van dat bandje. Treden jullie ook op?
Oud 21-09-2015, 02:46
Verwijderd
Citaat:
http://www.booking.com/hotel/nl/b-b-...ml#tab-reviews Nou kunnen sommige bedrijven nog wel een cursusje online relatiemanagement gebruiken ( m'n ultieme guilty pleasure dit), maar als je daar wel een beetje op zit kun je van negatieve reviews nog best wat moois/nuttigs maken.
Ik zie geen reacties van het hostel?
Oud 21-09-2015, 03:48
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ah man, blijkbaar was een vriend van me vanavond op TV bij weekend millionairs oid, en ik heb 't gemist omdat ik aan 't werk was.
Volgende week gaat 'ie verder. Ben benieuwd. Ik gun 'm die flappen echt wel.

edit: omg, het staat online. Ik heb 'm in 15 jaar tijd nog nooit zo netjes gezien. :'D

Laatst gewijzigd op 21-09-2015 om 04:04.
Oud 21-09-2015, 08:53
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Ik zie geen reacties van het hostel?
Iets verder naar beneden Zie hier:

Oud 21-09-2015, 08:54
Verwijderd
Ik heb twee pagina's doorgeklikt, maar misschien staan de reacties er op de mobiele website niet bij!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten