Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het scheelt dat normale mensen die dat lezen ook denken "oké je moet dus een zeurpiet zijn om daar wat te zeuren te hebben". Toen ik naar Sicilië ging waren er meerdere recensies van ons hotel die zeiden "de enige soorten brood bij het ontbijt waren stokbrood en croissants, verschrikkelijk, na de tweede dag zijn we uit nood maar bij de bakkerij in het hotel gaan ontbijten!". Nou wat een nood. Ooh en in China waren we in een super luxe hotel met enorm ontbijtbuffet en op een dag was er Goudse kaas. Daar kwam ik achter doordat een vrouw de zaal doorschreeuwde "Jan! Ze hebben hier káás!" Waarop een man in zo'n gestreepte polo aan kwam hobbelen terwijl hij terug riep "hebben ze ook normaal brood dan?" Dat heeft niets met jouw verhaal te maken maar ik wou het graag kwijt. Laatst gewijzigd op 19-09-2015 om 10:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Zo staat er ook duidelijk in onze advertentie dat we langs een weg wonen met tram voor de deur maar toch moeten sommige mensen dat nog even benadrukken. Boek dan niet als je denkt dat het niks voor je is! en dat betwijfel ik ook of ze wel weet wat airbnb inhoudt, want ze zei nog 'voor de helft goedkoper hadden we in een hotel gezeten'. Ja duh, als je een huis boekt dat eigenlijk voor 4 tot 6 personen is maar je gaat maar met 2 dan is het flink duurder ja. Als ik een grote auto wil kopen gaat die verkoper toch ook niet zeggen dat ik met een smart goedkoper uit ben. En jouw voorbeeld omg ![]() er was hier ook ooit een discussie over in het saaitopic, over de domste recensies mbt vakantiebestemmingen. Dan lees je ook terug dat mensen blijkbaar vallen over dat er geen houdertje was om hun zeep op te leggen. Wij hebben ook wel vaker van soortgelijke trieste opmerkingen gehad. Citaat:
![]() ![]()
|
Als ik dat soort recensies lees denk ik altijd dat het wel prima is omdat mensen niets beters hebben om over te zeiken. Bij ons hotel op Ibiza werd er geklaagd over de kokos geur in het hotel en de Desigual 'apenpakken' van het personeel
![]() ![]()
|
@holland oates: mgnng.,mdsn,mgnmsng zo frustrerend he. Dat maakt elk concertbezoek zo'n anticlimax. Dat mensen er keihard doorheen praten, wat echt best wel knap is als er een band op tien meter afstand speelt, en er een beetje een professionele pesterij van maken zodra je er wat van zegt. Ik hoorde van een geluidsman dat het publiek in nederland ook wel het allerergste is.
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het contrast met het buitenland is ook echt fascinerend. Ik was afgelopen zomer op een festival in Duitsland en daar waren mensen stil, gaven ze elkaar de ruimte en verentschuldigden ze zich als ze perongeluk tegen je aan botsten. De Engelse vrouw van een vriend van me vertelde me ook dat het haar opviel dat Nederlanders in het algemeen vrij onbeschoft zijn en geen rekening houden met anderen. Ik vind het zo jammer, want ik hou van muziek, maar ik ga echt niet meer graag naar concerten nu. Beirut was overigens goed en mooi enzo, maar ik kon er niet van genieten. Dat was jammer. Oh en de overdreven hipster kerel voor me zei op een gegeven moment tegen z'n vriendinnetje "Kijk, dit wil ik dus meer, van die Balkan muziek!" terwijl het nummer dat toen werd gespeeld juist overduidelijk Mexicaanse mariachi invloeden had. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Verwonderlijk dat er nog zo veel bekende mensen actief zijn, ik word er helemaal nostalgisch van.
|
omg wat een hoop oude accountjes ineens weer actief
![]() Vertel eens sjewwie spwings, wat doe je allemaal? Nog steeds gitaar? En tekenen? En woon je nog in in dat dorp waar iets van IJsel in de naam zit? En wat voor master? En de vraag die natuurlijk altijd moet worden gesteld als je forumers ondervraagt: wat is je cupmaat inmiddels?
||
Citaat:
![]() En ik kom nog regelmatig langs de plekken waar ik vroeger als 15-jarig ukje met forummeetings voor het eerst kwam :') Ik zie net dat ik op 29 augustus mijn 10-jarig forumjubileum had kunnen vieren. Gemiste kans. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat weet ik nog! Een goede vriend van me woont zo'n beetje vlak naast waar we toen gezeten hebben. Ik dacht een paar maanden geleden dat ik je ergens in Utrecht zag zitten maar ik fietste zo snel langs dat ik het niet helemaal kon registreren.
![]() Ik heb wel een vooropleiding bij de HKU gedaan maar daar stopte ik mee omdat ze voor mijn gevoel zelf al niet wisten wat ze nou precies wilden. Ik heb tussendoor wel m'n bachelor Engels gehaald ![]() Hoe is het met jullie allemaal dan?
||
Citaat:
En dat gevoel bij HKU / elke andere academie kan ik me goed voorstellen ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Maar als polyamoreuze kinky panseksueel tegen overmatig complexe afkortingen (PKPTOCA) hoeven mijn lettertjes er niet per se bij. Citaat:
![]() Citaat:
Als je 't zwarte lijnwerk af hebt kun je 't weer inscannen en al het blauw weghalen in Photoshop. Dat gaat via de channels en dan bijwerken in levels, hier. Ik weet niet hoezeer je thuis bent in Photoshop maar het is echt makkelijk en handig. Niet hoeven gummen scheelt tijd en RSI. Ik kan 't wel laten zien als ik weer 'ns langskom. |
![]() |
|
![]() |
http://www.booking.com/hotel/nl/b-b-...ml#tab-reviews Nou kunnen sommige bedrijven nog wel een cursusje online relatiemanagement gebruiken (
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet nog dat je als mini begon met tekeningen posten, en dat het heel gauw ging van 'mwoah' naar 'woah!' ![]() Wat supervet trouwens van dat bandje. Treden jullie ook op?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ah man, blijkbaar was een vriend van me vanavond op TV bij weekend millionairs oid, en ik heb 't gemist omdat ik aan 't werk was.
![]() Volgende week gaat 'ie verder. Ben benieuwd. Ik gun 'm die flappen echt wel. edit: omg, het staat online. Ik heb 'm in 15 jaar tijd nog nooit zo netjes gezien. :'D
Laatst gewijzigd op 21-09-2015 om 04:04. |
![]() |
|
|