Advertentie | |
|
30-12-2015, 20:30 | |
Ik heb een beugel gehad vanaf de derde klas, en toen een jaar of twee/ drie? Op de laatste schoolfoto had ik hem in elk geval niet meer
Ik had een overbite en een tand die 90 graden verkeerd stond (en verder nog wat scheefheid). Mn gebit is echt opgeknapt Maar omdat sommige van mijn tanden echt miniatuur zijn ziet het er niet heel kunstmatig perfect uit
30-12-2015, 21:29 | |
Ik heb nooit een beugel gehad. Heb wel een lichte overbeet en de laatste jaren zijn mijn voortanden aan het schuiven maar als het niet erger wordt is het niet heel erg ofzo.
30-12-2015, 22:53 | ||
Citaat:
30-12-2015, 23:48 | ||
Citaat:
31-12-2015, 00:10 | ||
Citaat:
En om 00:00 proberen binnen te blijven om naar Abba te luisteren, om dan toch naar buiten geloodst te worden om de hele buurt awkwardly gelukkig nieuwjaar te wensen en te doen alsof ik vuurwerk leuk vind En jij?
31-12-2015, 00:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik krijg de overburen en twee bevriende stellen en nog 2 a 3 anderen over de vloer. Ik heb een infraroodcamera gekocht zodat we het overbuurmeisje in de gaten kunnen houden tot half 12, dan halen we haar op en ik heb speelgoed gekocht en oorbeschermers voor mij en haar geregeld (want als ome Bas het niet op heeft wil ik het ook niet op). Overdag komen mijn broertje en zijn vrouw en kind nog even aan. |
31-12-2015, 00:21 | |
Ja
gezellig. wel slim, kind ophalen, hoeven jullie niet de hele tijd angstvallig naar een babyfoon te staren en jouw boek wordt nog steeds met enige regelmaat gekozen als voorhetslapengaanboek we weten hier alles van wielladers, laadgraafcombinaties en graders.
31-12-2015, 00:38 | ||
Citaat:
31-12-2015, 12:07 | |
Ik ben net toch ook nog maar overgestapt. Verzekering werd €10 in de maand duurder voor hetzelfde pakket. Nu nog steeds iets duurder uit dan vorig jaar, maar betere korting bij de opticien en ook tandarts 75% vergoed i.p.v. helemaal niet. En nog steeds aanvullend voor 9x fysio/ oefentherapie.
31-12-2015, 15:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
31-12-2015, 15:39 | |
Verwijderd
|
Ik heb vanochtend gewerkt, maar alle patiënten zijn de stad uit, dus ik ben om kwart over twaalf naar huis gegaan. Toen heb ik oliebollen gebakken met T, en daarna kwamen mijn ouders oliebol proeven en baby knuffelen. Nu zijn we even rustig aan het doen en straks gaan we bij een vriend veel te veel luxe eten eten.
|
|
|