Advertentie | |
|
20-01-2016, 09:42 | ||
Citaat:
|
20-01-2016, 12:09 | ||
Citaat:
Het was absoluut niet zweverig, maar echt super down-to-earth. Je werkt aan je houdingen en traint met oefeningen de spiergroepen die sterker moeten worden/moeten helpen je houding te verbeteren. Er horen wel thuisoefeningen bij, maar de mijne leken zoveel op mijn yoga-oefeningen dat ik ze nooit gedaan heb. Mijn therapeute gaf me destijds ook veel praktische tips mee. Zo kwam ik voor mijn rug, maar had ik na het verzwikken van mijn voet een wat wiebelige enkel overgehouden. Ze gaf toen de tip om elke dag tanden te poetsen op één been, zodat die spieren wat sterker werden. Kleine moeite en het werkte supergoed. Als ik jou was, zou ik het gewoon uitproberen Wat Quis al zegt; hoe langer je wacht, hoe moeilijker het wordt iets te veranderen.
20-01-2016, 12:17 | |
Oke, dat ga ik doen! Bedankt voor jullie ervaringen!
p.s. Daar heb ik dan wel een verwijsbrief voor nodig toch, als ik het wil laten vergoeden vanuit mijn aanvullende verzekering? Chips, ik was vorige week nog bij de huisarts voor een verwijsbrief voor de chirurg, had ik gelijk even moeten vragen :""( |
20-01-2016, 12:52 | ||
Citaat:
|
20-01-2016, 13:13 | ||
Citaat:
|
20-01-2016, 16:34 | |
Zonder verwijsbrief kost het je meestal een extra consult maar verschilt per verzekeraar. Zou gewoon even de assistente bellen of de huisarts dat kan regelen en je hem opgestuurd krijgt of op kan halen.
21-01-2016, 07:52 | ||
Citaat:
21-01-2016, 10:07 | |
Ik heb werkelijk geen idee of ik deze goed heb gemaakt of compleet heb verneukt. Het was zo'n raar examen, met hele lange en vreemde opdrachten. Moest van een tekening VIJFTIEN dingen benoemen en vertellen waarom blabla. Van 2 kon ik niet eens uitmaken wat ze waren, laat staan erover vertellen. Echt belachelijk. Wel weer veel dingen die niet in het boek staan, maar aanzienlijk minder dan de vorige keer. En ik kwam toch een aantal dingen tegen die ik herkende uit boek 2, terwijl dit examen boek 1 was.
Als ik weer een onvoldoende heb, ga ik wel even flink klagen, want dan heb ik me 2x heel goed voorbereid zonder resultaat en dan ligt het niet meer aan mij, dacht ik zo. Ik zit nu in de kantine nog een beetje boek 2 te leren, maar met al die luidruchtige mensen om me heen, lukt dat niet zo goed. En met muziek op ook niet /zwaarleven. Gelukkig heb ik wel warme chocomelk dat maakt alles altijd een beetje beter.
21-01-2016, 12:58 | |
Ik hoor de uitslag meestal pas een paar weken later.
De tweede was ook sheit. Heb wel bij bepaalde vragen gezet dat ik die nog nooit in het boek of de praktijk was tegen gekomen, maar verder heb ik maar weer common sense gebruikt, want het boek had ik in ieder geval niet hoeven te lezen. Maar ik hoop op een wonder!
21-01-2016, 13:01 | |
Ben nu op werk, zit voor het eerst sinds 8 uur te eten. Ik ben tussendoor even thuis geweest om mijn boek te dumpen, het was dat of een half uur op de bus wachten op het station met 5 kilo in mijn tas (dezelfde bus die ik nu nog heb kunnen halen op mijn dooie gemak trouwens).
Mijn katjes waren superblij dat ik thuis was en superbeledigd dat ik vrijwel gelijk weer weg ging
21-01-2016, 20:25 | |
Vandaag was ik voor een interview met een oud-docent op mijn oude middelbare school en het was fascinerend en extreem ongemakkelijk tegelijk. Heel veel docenten herkenden me niet maar toch ook weer wel maar konden de visuele informatie niet koppelen met wat ze herinneren en het was een grote mindfuck voor de meesten. De docente engels kwam naar me toe om te zeggen dat ze vond dat ik een knappe kerel was geworden
|
|
|