Advertentie | |
|
24-02-2018, 12:30 | |
Ik was in een hotel. In de lobby waren allemaal mensen aan het schoonmaken in blauw-witte uniformen. Een schoonmaakster zei iets tegen me maar ze sprak een soort van Duits dat ik niet kon verstaan. Ik liep naar de gangen van het hotel, overal stonden dozen met linnengoed en vuile was en moest me er een weg door banen. Toen zag ik ineens een doos met ingevroren biggetjes staan tussen het wasgoed, een deur kwam uit op de keuken en ik krijsde hysterisch of ze helemaal gek geworden waren om dat zo op de gang te smijten. Er stond een Chinese man te koken maar hij negeerde mij compleet.
Ik liep de gang uit en kwam in een soort interne supermarkt terecht. Er stonden veel dingen in het thema van Valentijn. Toen zag ik ineens vogelkooien met puppy's erin, heel krap. Er was een bruin hondje dat begon te kwispelen, maar naast hem lag een wit hondje dat al dood was en toen ik het wilde aaien zag ik dat hij al half was weggerot en schrok me helemaal het lazarus. Ik werd helemaal bezweet wakker.
02-04-2018, 22:56 | ||
Citaat:
|
03-04-2018, 14:24 | |
Ik was op een station in een tunnel waar alles erg smerig en slecht onderhouden was. Het leek niet of het in Nederland was, maar er was toch een NS trein. Ik liep een enorm lang perron af en ging naar boven. Daar was het wel schoon en heel licht, overal lagen dezelfde grijze badkamertegels die wij in de badkamer hebben in het echt. Mijn zoon stond boven op me te wachten. Ik liep richting roltrappen maar mijn zoon wilde liever met de lift. Ik vond het prima en trok een sprintje om de lift die al open stond tegen te houden. Echter, toen ik instapte Vertrok de lift net. Het was geen lift die van boven naar beneden ging maar van links naar rechts. En precies toen ik in wilde stappen schoof de lift voor me uit en viel ik plat naar beneden door het gat dat nu was ontstaan. Net voor ik de grond raakte en te pletter viel face first werd ik weer eens badend in het zweet wakker. 1 minuut voor de wekker ging!
13-05-2018, 01:53 | |
Ik was in een onbekend dorp in een rustige winkelstraat met kinderkopjes. Ik vroeg aan een vreemde man de weg. Hij zei 'even wachten, er zit momenteel een wesp in mijn oor en die moet er eerst even uit.'
Het duurde heel lang en toen de wesp uit zijn oor vloog zei hij niet bekend te zijn in de buurt. Maar ik was zelf ook al weer helemaal vergeten wat ik daar nou eigenlijk deed plus ineens zag ik dat ik op de boulevard in scheveningen was en daar ken ik de weg.
10-07-2018, 20:07 | |
Ik had een nieuwe rol vuilniszakken, haalde de wikkel eraf en begon de rol af te rollen. Maar er was gewoon geen strip om hem af te scheuren. Ik dacht dat ik debiel was dus ik pakte mijn telefoon erbij om mijn zaklamp aan te zetten maar mijn telefoon deed raar en alles was onleesbaar. Het ging meters door zonder scheurrand en eindstand bleek het 1 ENORME zak te zijn voor een bouwcontainer.
01-08-2018, 07:16 | |
Ik droomde dat ik de bruiloft van mijn collega moest fotograferen (collega in kwestie gaat wel echt deze maand trouwen, maar daar heb ik verder helemaal niks mee te maken). Ik moest zowel fotograferen als filmen en de ellende begon al met een gek statief voor de video camera. Terwijl ik wanhopig probeerde mijn spullen bij elkaar te zoeken, juiste lens op de juiste body, etc. liepen andere mensen zich ook overal tegenaan te bemoeien. Ik schoot niet op, dus het bruidspaar moest drie keer opnieuw binnenkomen Het menu van mijn nieuwste camera was ineens zo uitgebreid dat instellingen veranderen echt een drama was en mijn batterijen waren allemaal binnen no time leeg. Op den duur had ik geen andere keuze meer dan fotograferen met de compact camera die mijn vader me in m'n handen duwde. Als ik één goede foto gemaakt had op die bruiloft was het veel - echt alles ging mis.
Ik schrok echt wakker. Gelukkig gaat dit in het echt een heel stuk beter
01-08-2018, 10:45 | |
Verwijderd
|
Ik heb gedroomd dat ik in India was en dat Tigerly en Regenboog even mee teruggingen naar NL met een privéjet om Kronos uit te laten. Tigerly wilde hem kostte wat het kost mee terugnemen in de jet maar in het hotel waren allemaal mensen die honden wilden opeten. Vervolgens zat ik op de fiets terug naar Zwolle en ik kwam langs een hotel in Heerde, waar een goede vriendin van .sann buiten stond te zwaaien naar me en toen moest ik van d'r meelopen in een of andere processie voor .sann haar verjaardag langs een kanaal met allemaal Duitsers, en 90% van iedereen die meeliep bestond uit gevouwen origami-vogeltjes
Ik droom echt dus nooit over forummers |
05-08-2018, 13:00 | |
Ik droomde dat ik was verhuisd naar een groter huis waar ik de ruimte had om mijn woonkamer helemaal naar wens in te richten, ipv zoals nu, 1 inrichting om zoveel mogelijk ruimte te creëeren. Dat was heel fijn. Ik had een losse, (nep)leren stoel om in te gamen. De bank was wel heel lelijk, niet wat ik voor mezelf irl ga kopen als ik een groter huis heb, maar ik was vooral heel enthousiast over het feit dat ik kon schuiven wat ik wilde.
05-08-2018, 14:13 | |
Er was een wat oudere man met een camelkleurige lammycoat en zijn zoon met zwarte hoodie die steeds uit het niets opdoken om op mij te schieten met een pistool. Ze schoten de hele tijd expres net niet raak en vooral die vader moest steeds echt keihard en sadistisch lachen om mijn geschrokken reactie, helemaal met z'n kop naar achter.
Hij zat steeds zijn zoon op te jutten met harde stem om meer kogels op me af te vuren, die zoon vertoonde verder totaal geen emoties. Ze schoten steeds vanuit een blauwe oude auto, een renault ofzo. Toen ik op een terrasje werd beschoten reageerde er helemaal niemand terwijl het heel druk was. Ik zat op een vierkante houten krukje en daar zaten allemaal kogelgaten in. Mijn laken had natte plekken van het zweten toen ik wakker schrok
30-11-2018, 13:44 | |
Op de een of andere manier hadden we een zwerver in huis gehaald. In het nisje bij de schouw stond een klein bed dat er net tussen paste maar het was zo klein dat de zwerver, een man van in de 50 met onverzorgd half lang haar en een kale plek, niet gestrekt kon liggen. Hij had niets aan behalve een grote luier en hij lag vanwege de krapte in foetushouding. Ik zag dat de strip van de luier los zat en ik wilde dat vastplakken, maar op het moment dat ik mn hand uitstak greep de zwerver hem vast en kwam klaar op mijn arm in een ongekende en absurde hoeveelheid.
Hij lachte heel hard en denigrerend.
01-12-2018, 01:11 | |
Ik ging trouwen, maar het was het allemaal net niet. Net niet de locatie die ik altijd wilde, ik had niet eens een jurk aan (en iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een ding voor bruidsjurken heb). Geen idee wie de dude was, maar hij kende me slecht, want hij had het gangpad van ijs gemaakt. Ijs en sneeuw en dan trappetjes met twee treetjes omhoog en weer naar beneden uit ijs gesneden. Links en rechts waren er entertainers die grootse dingen aan het doen waren, mogelijk op stelten. Ik liep in mijn casual kleding het gangpad af en toen zei de dude waarmee ik zou trouwen dat hij het niet kon, omdat mijn hart er niet in zat.
04-01-2019, 12:54 | ||
Citaat:
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 04-04-2012 12:14 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedroomd? Verwijderd | 500 | 15-01-2010 14:41 | |
De Kantine |
Wat heb je vannacht gedroomd? Verwijderd | 2 | 11-08-2007 10:20 | |
Lifestyle |