Advertentie | |
|
11-10-2016, 09:34 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
We waren zo dom om niet van te voren tickets voor The Last Supper te regelen, dus die hebben we helaas niet gezien (voor wie nog naar Milaan gaat: regel dit dus van te voren!). Maar de Dom is awesome, erg mooi en gigantisch groot en indrukwekkend. Scala vind ik ook heerlijk, maar moet je waarschijnlijk van houden. En verder gewoon zo wat kerkjes en zuilengalerijen en zo bewonderd. Op zaterdag was het centrum echt overvol, achteraf gezien hadden we meteen op vrijdag wat dingen in het centrum moeten doen en zaterdag in de buitenwijken relaxen. Zaten in Navigli, wijkje om kanalen heen met een levendig nachtleven. Geniale locatie: Deze foto is genomen van een schattig stenen brugje, wij hadden een appartementje dat uitkeek op dat brugje. Ik ken betere bestemmingen voor een stedentrip, maar ook mindere. Milaan krijgt een ruime voldoende! Tot zo ver tourguide Ertur |
12-10-2016, 17:08 | |
Situatie: 1 auto, 3 inzittenden. Man rijdt, vrouw zit naast hem, kind zit achterin (babystoeltje). Vrouw maakt haar gordel los en draait zich om op in elk geval 1 knie om iets met die baby te doen. Zij zit dus volledig omgedraaid en leunt naar haar kind. Met 1 hand houdt ze haar stoel vast om nog verder naar het kind te kunnen buigen, met de andere doet ze iets bij die baby.
Vraag: als deze auto van achter wordt aangereden met hoge snelheid terwijl die vrouw op bovengenoemde positie zit, hoe komt zij dan terecht? Vliegt ze door de voorruit, of juist door de achterruit? En waarom?
12-10-2016, 18:30 | |
Als ik haar positie goed begrijp, pleurt ze met haar achterhoofd op het dashboard. Hopelijk voor haar op de airbag. En door de impact daarna full face tegen haar stoel aan of door de ruimte tussen de stoelen op de achterbank. Het wordt in ieder geval lelijk
12-10-2016, 21:10 | |||
Citaat:
Citaat:
12-10-2016, 21:15 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
13-10-2016, 12:11 | |
Verwijderd
|
Ja, als nou de persoon op de één of andere magische wijze in de auto van achteren aangereden zou worden, zou de persoon in de auto naar voren bewegen. Maar nu is het de auto die aangereden wordt, niet de persoon. Zou erg vreemd zijn als de persoon dan nog harder dan de auto opeens naar voren beweegt
Ik weet niet of er van bovenstaande alinea chocola te maken valt maar ik vind het iig ook logisch |
13-10-2016, 12:56 | ||
Citaat:
Bij een aanrijding van achteren gaat de auto opeens veel sneller, maar jij nog niet. Bij een normale acceleratie wordt je (zoals deadlock aangeeft) licht in een stoel gedrukt. En waarschijnlijk wel, de versnelling van de auto neemt op een gegeven moment weer rap af dus dan val je weer een soort van 'naar voren'.
13-10-2016, 23:04 | ||
Citaat:
14-10-2016, 10:51 | |
Mijn zoon had even ingelogd in zijn gmail op mijn telefoon een paar dagen geleden omdat zijn telefoon leeg was. Vanmorgen zag ik een heel vreemd mailtje van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Toen ik het aanklikte bleek het een antwoord van een bedrijf op een mail van mijn zoon te zijn. Had ie een overhoringssite gemaild dat hij voorheen gratis daar kon oefenen maar nu ineens niet meer en dat ie daardoor een 4 had gehaald en of ze daar iets aan konden doen zodat ie geen onvoldoendes meer zou halen.
Mijn zoon soms denk ik dat alles bij hem het ene oor in gaat en het andere direct weer uit, maar die mail heeft gewoon mijn handschrift en blijkbaar vond hij die 4 erger dan hij deed voorkomen. Ik zal straks eens met hem gaan zitten om te kijken of er een goed alternatief is en anders heeft ie wel een abonnement op die site verdiend
14-10-2016, 12:15 | |||
Citaat:
Citaat:
14-10-2016, 12:22 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-10-2016, 12:33 | ||
Citaat:
14-10-2016, 13:41 | ||
Citaat:
14-10-2016, 13:49 | ||
Verwijderd
|
Zitten blijven is toch sowieso over het algemeen echt totaal onnodig/nutteloos? Dacht dat dat wel uit onderzoeken bleek
Even gegoogled, niet letterlijk een wetenschappelijk onderzoek maar wel wat ik in mijn hoofd had. Citaat:
Sorry, ik sla even een zijstraat in |
14-10-2016, 14:44 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
14-10-2016, 16:18 | ||
Citaat:
Maar ik had de 1e keer meer gehad aan oplettende docenten die duidelijk hadden kunnen zien dat er iets niet goed zat. Ik kreeg een test omdat m'n mentor dacht dat ik te dom was voor het vwo. Het tegenovergestelde bleek waar. Ik zou hulp krijgen, maar die kwam niet. Uiteindelijk lag de schuld toch bij mij, omdat het me allemaal geen reet meer kon interesseren.
14-10-2016, 17:20 | ||
Citaat:
ik liep laatst door de Boy Edgarstraat in Roffa (waar die vorige seizoenen zijn opgenomen), toen had ik het er nog over met iemand, dat program.
15-10-2016, 10:19 | |
en nog een klassiekertje: http://cheezburger.com/143622/list-p...are-incredible
15-10-2016, 20:01 | ||
Citaat:
16-10-2016, 13:46 | |
Ik had oude olie in een tas gedaan en die weer in een vuilniszak. Dat stond klaar bij de deur om naar de bak te brengen, maar hij was vannacht gaan lekken. 3 keer raden wie daar met zijn vette harige kont in is gaan liggen waardoor nu alles vet is -_- -_- -_-
16-10-2016, 16:27 | ||
Citaat:
16-10-2016, 21:33 | |
Volgens mij vindt Sarah dit een leuke subreddit. En andere mensen misschien ook wel. Maar vooral Sarah.
|
17-10-2016, 12:47 | |||
Verwijderd
|
Ik houd zo van de Speld
http://speld.nl/2016/10/17/oudste-ma...titeitsfraude/ Citaat:
Citaat:
|
17-10-2016, 17:36 | ||
Citaat:
|
18-10-2016, 13:10 | |
Aww mijn katje had vannacht weer een aanval, ze komen nu elke 2 weken maar het leek alsof hij het aan voelde komen, maar echt veel eerder al. Hij ging ineens heel Debbie Downer zitten doen om 11 uur. Hij had zijn aanval om 5 uur. Weet niet of het mogelijk is dat hij zo ver van tevoren al iets zou voelen, maar ik vind het wel apart.
|
|
|