Advertentie | |
|
09-10-2011, 13:22 | ||
Ik weet zeker dat ik hier gisteren een reply heb getypt... maar ik ben vergeten die te posten ofzo
Patronen en slagroomspuiten kun je online kopen op www.slagroompatronen.nl, of ophalen bij de vestiging van die winkel in Weesp. Slagroomspuiten bij de blokker of andere random keukenwinkel, en patronen schijn je bij sommige blokkers ook te kunnen krijgen als je er specifiek op doorvraagt. Bij de sligro hebben ze ze allebei, maar daar moet je een pasje voor hebben. Een smoes heb je in de winkel niet nodig.. je gaat natuurlijk taarten bakken. Voor je ouders zou ik niet weten eigenlijk... misschien kun je het op een ander adres laten bezorgen, bv van een vriend waarvan de ouders het niet boeit. Een alternatief voor een slagroomspuit is een N2O cracker, te krijgen op www.wapwinkel.nl: Als je het per se moet verstoppen zou je op je kamer een plekje moeten zoeken waar je ouders zeker te weten niet komen of kijken. Maar da's meestal lastig... misschien kun je beter nog even wachten met het hebben van een voorraad hiervan tot je op hetzelf woont ofzo Citaat:
Gelukkig zal er bij normaal gebruik weinig significante schade optreden. Onder normaal gebruik versta ik op bv een feestje of een avondje thuis af en toe een ballonnetje, laten we zeggen 0-10. Als je dat niet regelmatig, eens in de maand ofzo, toevallig een keertje doet, zal je daar geen problemen mee krijgen. Gelukkig gebruiken de meeste mensen het naar mijn eigen ervaring ook zo. Maarja, als je de hele avond aan ballonnetjes gaat lurken zul je daar sowieso koppijn van krijgen, en wellicht nog wat andere schade die je niet direct merkt, maar er wel is.
09-10-2011, 13:39 | ||
Citaat:
29-03-2017, 19:06 | ||
Citaat:
ik heb mijne hier gister gekocht, vandaag al binnen https://www.bol.com/nl/p/softgrip-la...uggestedsearch |
30-07-2018, 14:55 | |
Verwijderd
|
Aan de andere kant laat de NOS ernstig te wensen over als het gaat om paniek rondom XTC. Of als het gaat om eigenlijk alle nieuwswaardige items; nuanceringen/kanttekeningen zijn niet seksie, schijnbaar. Om maar te zwijgen over die debiele infographics die soms gemaakt worden.
|
01-08-2018, 20:50 | |
Verwijderd
|
Zelfs ook zo'n smiley plaatsen om de indruk te wekken dat het geen gebod is maar een vriendelijke suggestie, zo'n stijl van "leiderschap" waarbij je genoegzaam als toffe peer náást je mede-forumers staat in plaats van er boven.. Puik hoor. Ik zie wel forumbaas-kwaliteiten in je.
|
02-08-2018, 07:55 | ||
Citaat:
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 20:04 | |
Drugs & Alcohol |
dxm confused | 43 | 26-11-2005 21:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 14:50 | |