Advertentie | |
|
31-03-2018, 19:21 | |
Vandaag lekker niet zoveel gedaan. Genoten van het lekkere weer vanochtend en ik heb een leuk boek gelezen. Keuzes van Roos Vlaar. (Een aanrader!) https://roosvlaar.nl/keuzes/ Heerlijk zo'n onnuttig dagje!
|
02-04-2018, 20:08 | ||
Citaat:
ot: Ik heb vandaag uitgeslapen, 2 wassen gedraaid, kipkerrie gemaakt en begonnen met Loaded kijken op Netflix. Het is een beetje een suffe Britse versie van Silicon Valley, maar Nick Helm speelt erin en ik zou hem doen.
04-04-2018, 23:40 | |
Vanmorgen heb ik vooral lui op bed gezeten en met m'n vriend gepraat, daarna zijn naar de supermarkt gewandeld en hebben we gegeten. Na de lunch gingen we naar een lezing over christendom en atheïsme en dat was onwijs interessant. Daarna zijn we naar nog een lezing geweest, hebben we avond gegeten en zijn we naar de evening celebration geweest. De spreker was goed, maar halverwege was ik de herhalingen in de worship songs wel een beetje zat
Mijn vriend raakte zijn jas kwijt tijdens de worship, omdat die van de tribune af gegleden was, maar gelukkig kon hij de jas na afloop weer afhalen bij een info-punt.
07-04-2018, 19:51 | |
Verwijderd
|
Ik ontbeet met Jos, mijn zusje en haar vriend. Daarna gingen zij de tent proberen op te zetten en ik ging douchen. We zijn naar de kinderboerderij gefietst en aten loempia's op de markt. Zusje en vriendje gingen naar huis en ik heb van 16 tot 19 gewerkt. Nu wacht ik op pannenkoeken en wordt de avond waarschijnlijk gevuld met sons of anarchy.
|
07-04-2018, 22:14 | |
Wij gingen trainen voor de vogalonga door van Rotterdam naar Delft te roeien en het was echt heel leuk en een heerlijke dag. We hebben in Delft op het terras van een bevriende vereniging wat gedronken. Toen we terug waren hebben we lekker pizza gegeten en net nog een drankje gedaan in de kroeg.
08-04-2018, 16:17 | |
Gister moest ik werken en op het moment dat ik naar buiten liep kwam er een intense migraine opzetten, waardoor ik jankend binnenkwam en boos naar huis ben gestuurd. (Ja eh, sorry?)
Vannacht belde een vriendin met emotionele trubbels en vandaag gaan we chillen. In de tussentijd heb ik m'n bed verschoond, een was gedraaid, boodschappen gedaan en m'n ramen tegen elkaar opengezet. Freshhh.
08-04-2018, 16:36 | |
Vanmorgen de marathon gekeken op tv en vanmiddag langs het parcours en nog een bekende gespot. Daarna verjaardagscadeautjes gekocht en naar huis gelopen. Net de was gevouwen die buiten hing en nu chillen.
|
09-04-2018, 17:57 | ||
Citaat:
|
10-04-2018, 01:11 | ||
Citaat:
15-04-2018, 19:53 | |
Ik heb foto's bewerkt, ben daarna naar de kerk geweest waar ik super lekkere wraps heb gegeten en spontaan de taak kreeg om de slides met de liederen door te klikken (is weer eens wat anders dan vertalen ). Er was ook een nieuwe oude man in de kerk en dat vond ik eigenlijk wel heel leuk, omdat we verder echt zelden iemand van boven de 50 in onze kerk hebben.
Daarna heb ik thuis een video bewerkt, een motivatiebrief geschreven voor een functie die me heel tof lijkt en nu zit ik achter de laptop broccoli te eten.
16-04-2018, 17:01 | ||
Citaat:
16-04-2018, 18:04 | |
De installatiemonteur bij WolterB thuis binnengelaten en er weer uitgeschopt, zaailingen verzorgd, katten verzorgd, naar Rotterdam gereisd, plaatjes geknipt uit een oude kalender, college gevolgd, boodschappen gedaan en nu ga ik zo 'koken' en eten.
16-04-2018, 19:18 | |
Verwijderd
|
Ontbeten met mijn zus en Jos, mijn neefje aangekleed en flink mee geknuffeld, op het terras gehangen met mijn zus en neefje, hem thuis weer de fles gegeven en verschoond, in een deuk gelegen om hem, hen uitgezwaaid, geslapen en net gegeten en nu ligt Jinx bij me dus kan ik dr rest van de avond niet meer bewegen.
|
16-04-2018, 19:31 | |
Gewerkt aan een lesplan, gootsteen ontstopt, afgewassen, gekookt, gechilld in de tuin, lesgegeven, nu ga ik een praatje houden van de première van mijn stuk (tekst van mij, muziek van een bevriende componist, beeld van mijn ex). Daarna ben ik wel weer klaar met productief zijn voor vandaag!
|
18-04-2018, 16:21 | |
Ben benieuwd naar je raam-tekeningen Dekaloog!
Ik heb vandaag hele mooie foto's bewerkt, heel veel wasjes gedraaid, in de zon gezeten en ik ga zo nog even studeren
18-04-2018, 19:31 | |
Ik moest vandaag gewoon werken, heb jaloers naar buiten gekeken naar alle leerlingen die lekker in het gras zaten te chillen, heerlijk in het zonnetje zitten lunchen, nog meer gewerkt. Toen de trein naar huis gepakt en een wasje gedraaid en stofgezogen en gegeten. Hele productieve dag gehad tot nu toe, zo nog even borrelen op het terras
|
19-04-2018, 00:15 | ||
Citaat:
Heb je dat niet ooit jaren terug in Rotterdam gedaan? (Volgens mij ging ik je toen opzoeken maar durfde ik uiteindelijk geen hoi te komen zeggen )
19-04-2018, 22:15 | |
Gewerkt, een apparaat gefixt dat kapot gegaan was door de noodstroomtest, papieren ingescand en gemaild naar de woningbouw voor ons nieuwe huis, gesport, gegeten, gedoucht en nu lig ik op de bank.
21-04-2018, 23:53 | ||
Citaat:
OT: Ik ben naar de drukker geweest, en langs potentiële klanten. Daarna met vrienden naar wat curiosa/tweedehandszaakjes, maar weinig interessants gevonden. Vervolgens een late lunch met mijn PARTNER, bij een café met op de kaart zowel heerlijke vega/vegan-opties als supergoeie steak. Nu eet ik Tucjes en straks ga ik hasj roken. |
04-06-2019, 23:59 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Wat heb jij vandaag gedaan? Axel11 | 5 | 19-02-2013 23:34 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 12:54 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedaan? Femic | 118 | 10-06-2005 13:11 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 15:29 | |
Eindexamens 2003 |
11 uur: heb jij vandaag al wat gedaan? alpha | 27 | 16-05-2003 12:21 |