Advertentie | |
|
11-05-2018, 12:18 | ||
http://deadline.com/2018/05/the-expa...ed-1202388026/
maar er is nog hoop: Citaat:
11-05-2018, 15:55 | ||
Brooklyn Nine-Nine's been cancelled
Citaat:
12-05-2018, 21:39 | |
Verwijderd
|
Heeft iemand hier Electric Dreams al gezien? Wat vond men er van? Ik ben op dit moment met aflevering 28/56 van S1 van The Twilight Zone aan het kijken en dat spoorde me aan om ook meer van dit soort series zoals The Outer Limits te err huren. Dus ik heb al die meuk nu compleet en kan dit na de hele 1985 serie in één keer kijken.
|
13-05-2018, 07:41 | |
Ik heb me er prima mee vermaakt, al zit er wel behoorlijk wat verschil tussen de diverse verhalen natuurlijk. Er zaten een paar verhalen tussen de me moeilijk konden boeien.
13-05-2018, 12:04 | ||
Citaat:
Als je nog een gave anthology serie zoekt, Inside Number 9 is echt fantastisch. Vooral (zwarte) comedy maar elke aflevering is een kunstwerkje.
14-05-2018, 16:32 | ||
Verwijderd
|
Volgens mij hier nog niet langs geweest:
https://en.wikipedia.org/wiki/Das_Bo...evision_series) Citaat:
|
15-05-2018, 10:30 | |
Verwijderd
|
24-05-2018, 01:27 | ||
Citaat:
24-05-2018, 08:22 | |||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
24-05-2018, 12:44 | ||||
Citaat:
Citaat:
Hij is nu met een serie bezig, Yellowstone. Verschijnt eind juni geloof ik. Citaat:
04-06-2018, 11:41 | ||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Serie gaan we zeker kijken! |
13-06-2018, 22:51 | ||
Citaat:
13-06-2018, 23:17 | |
ohja, trailertime:
Ben geen grote Tim Burton fan maar Dumbo <3 Na La La Land weer een samenwerking tussen Gosling & Gazelle, ditmaal verfilming van Neil Armstrong's gelijknamige biografie: Nieuwe serie (!) van Michel Gondry met Jim Carrey. Deze combi was eerder verantwoordelijk voor misschien wel mijn lievelingsfilm, Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
13-06-2018, 23:27 | |
Robert Redford's laatste film (naar zijn eigen zeggen), gebaseerd op de bejaarde bankovervaller Forrest Tucker
Matthew McConagheueueuy wil wel weer een Oscar Regiedebut Paul Dano met twee van mijn favoriete acteurs Ewan + Poo <3 En omdat het de eerste Transformers film is waar Michael Bay met zn poten van af is gebleven:
14-06-2018, 10:52 | |
Nou, zaken als TMNT en X-men hebben hun roots toch echt in de comics hoor, denk niet dat die paar tekenfilms nou de drijfveer zijn geweest om daar verfilmingen van te maken. Disney maakt al langer live-action films van hun verhalen, het is meer dat het door het succes van Jungle Book (2016) in een versnelling is gekomen. Op zich ook goed verklaarbaar:
> nostalgische, bekende films > CGI is tegenwoordig degelijk genoeg > Relatief laag risico qua investering = profit. Dumbo en Pooh/Christopher Robin zijn heus niet verschijnselen van de jaren 80 Een korte check laat overigens zien dat we volgend jaar ook Aladdin (door Guy Ritchie, ben benieuwd! en Marwan Kenzari als Jafar ) en Lion King (weer van John Favreau) kunnen verwachten.
15-06-2018, 20:35 | |
Verwijderd
|
In steeds meer films en series zie je families van een andere dan de traditionele heteroseksuele samenstelling. In die laatste was het samenwonen zonder getrouwd te zijn al heel normaal en nu zie ik de afgelopen tijd in steeds meer series dat er stellen van hetzelfde geslacht zijn en als dan een 55 jaar oude vrouw zegt "denk je dat ik hier op zit te wachten, mijn vrouw is bij die mensen" en niemand kijkt zelfs mar even een seconde vragend.
Vind ik leuk. We gaan de goeie kant op. |
15-06-2018, 22:34 | ||
Citaat:
(Morgen mag ik naar de bruiloft van een goede vriend en zijn aanstaande man )
15-06-2018, 23:36 | ||
Citaat:
Fuck film / Hollywood, traag medium.
16-06-2018, 10:02 | ||
Citaat:
16-06-2018, 18:41 | |
Laatste seizoen 12 Monkeys begonnen dit weekend, blijkbaar 3 afleveringen per week. Aan de ene kant tof, maar dan is het wel heel snel afgelopen allemaal
18-06-2018, 14:44 | ||
Citaat:
|
|
|