Advertentie | |
|
01-06-2018, 22:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
02-06-2018, 02:19 | |||
Citaat:
Citaat:
05-06-2018, 08:40 | |
Voor de fans van Vier handen op een buik: https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/01...eners-a1605154
05-06-2018, 09:10 | |
Verwijderd
|
Ik heb ooit één aflevering gezien. Ik denk niet dat iemand die er fan van is verrast wordt door de inhoud van dit artikel. Dat hoop ik althans.
Dat contract lijkt me overigens juridisch moeilijk houdbaar, de vergoeding staat totaal niet in verhouding tot de verplichtingen. Maar goed, dit zijn natuurlijk geen mensen die even een goede advocaat in de arm kunnen nemen. |
05-06-2018, 20:40 | ||
Citaat:
05-06-2018, 20:55 | |
Ik trek Brard ook heel erg niet. En dat Vier Handen-gezwatel ook niet.
Gelukkig wil de NPO online shit achter paywall hebben, voor nóg meer kwaliteitstelevisie.
05-06-2018, 22:48 | ||
Citaat:
10-06-2018, 21:49 | |
Verwijderd
|
Wat een intens fijne dag <3 Zo fijn met m'n twee lieve nichtjes gespeeld en geknuffeld. En die van 3 heeft echt de mooiste verhalen Die van 1 kan heel goed naar me wijzen en lachen en "DIE! DIE!" roepen als ze op schoot wil.
En daardoor heb ik natuurlijk tegenwoordig ook kleurpotloden en belleblaas enzo in huis en dat vind ik stiekem zelf ook heel leuk |
13-06-2018, 01:44 | |
Verwijderd
|
Ik had dus laatst een droom over het forum. En toen had ik een vraag over iets, dus ik dacht, ik vraag het hier, en dan ren ik meteen even wsz in om een random post te maken en in een wolk van mysterieuze glitter weer te verdwijnen. Maar ik neem aan dat Phoebe mijn emailadres kan zien, en die is vrij duidelijk, dus mja.
Maar het forumloze bestaan bevalt me eigenlijk heel goed dus ik ga weer, doei! |
|
|